Szia hév!
Elfelejtettem szólni, hogy mióta írtam Neked, megváltozott az emil címem, úgyhogy most megint a freemailt használom. Szóval ha netán feltöltötted a Boráros téri hiradó-részletet valahova és mindenkinek csak az emiljére írsz a linkről, akkor lécci a freemre írj. :)
Ez 70.000 körül van... Bruttó? Nettó?
Mert ez tényleg csak megszállottaknak való. A világ legrosszabb munkarendje, ennyiért, manapság...
Nem véletlen, hogy folyamatosan a BKV összes üzemága hirdet járművezető-felvételt. Minden képzettség nélkül felvennének már diszpécsereket, havi bruttó 85e körül. Reggel 4 órai kezdéssel... Ilyen munkakezdésre nem lehet, csak autóval menni (legalábbis onnan, ahol én lakom, meg még a fél városból...). Az viszont sokba kerül, ennyi pénzből nem lehet fenntartani.
Ezt ne itt kérdezd pofika. BKV, telcsiszám, ha az se jó, akkor HÉV-vezető bácsi vagy néni, kapcsolatrendszer, és már roboghatsz is egy trolibuszon az Izabella utcában egy trolibusszal, mert ott van üresedés. A többi rajtad múlik. Egy karnyújtásnyira a HÉV.
1.Most kezd csak igazán látszani,hogy közeleg a karácsony.Minden fa mögött ott kukkolnak a VBCS revizorai.Ez mindig igy van karácsony előtt.
(Azért,hogy el lehessen venni a prémiumot)
2.Képzeld gGAbesz,még a kisvillamos is megtisztelt minket jelenlétével.
3.Ja,mégvalami!
Ha esetleg akar valaki HÉV motorvezető lenni,akkor annak mondom,hogy februártól tanfolyam.(Bár ez még nem hivatalos)
4. November 1.-től,azaz mától lépnek életbe az új fordák.Megszüntek a Vágóhidi fordák.Ez azt jelenti,hogy mostantól nincs kezdés Vágóhidon.Csak Uh-n és Rv-n.
És utána is minden alkalommal amikor fogyott a drót, friss "sínen járó autó" nyomok voltak láthatóak...
Amúgy én csak azt írtam, hogy lelopták, arról nem volt szó, hogy vajon kik lehettek...
Ehhez képest a nagyiccei forgalmista készségesen végigtelefonálta a fél vonalat, még a czinkotai, cserepesi és mogyorósi hauptbahnhofokat is, de nyomod sehol se lelte. Szépen elkerültük 1mást :-(
Ez a "lelopták" duma nekem eléggé hiteltelennek tűnik azok után, hogy a Mexikói úti vezetékre is azt mondták hogy lelopták, miközben szemtanúk szerint aznap éjjel egy BKV-s szolgálati jármű sunnyogott a vezeték környékén.
Nem hinném. Inkább azt a variációt tartom elképzelhetőnek, hogy az egyik főnök eladta, saját zsebre. Más vonalon előfordult már ilyen, lehet hogy itt is az történt. Nem lehetne valahogy lenyomozni, hogy mi történt?
Azt árulja el nekem valaki, hogy a rákosszentmihályi delta fölül mi a jó égnek szerelték le a vezetéket, hogyha rendszeresen használják a vágányt félévenként?
Akarod mondani a vonatjelentő őrrel beszéltél. Ő volt a váltókezelő a deltázáskor, tekintve van rá vizsgája. Egyedül CZ. kolléga volt fotózni, és bent a kocsiszinben akiről én tudok, és erre a szervezésre jöttek. Montam, hogy az egész "AS" üzemmódban (GYK: Ahogy sikerül) lesz csinálva. ERgy biztos: a reggeli kezdés.
Ha az eredeti tervek szerint Őrs vezér terén fordulnak vissza akkor valóban 14:00-ra lett volna vége. De most nem így volt, a dp. úgy döntött, hogy inkább Ő dolgozik vele, és Nagyiccén fordította vissza őket. Igen érdekes volt, besegítettem én is. Az utolsó 11:57-kor lett megdeltázva. Ezekután CZ. Kolléga egyhangú érdeklődésére a menet kocsiszínbe járt, és szabadon lehetett a telepen belül mindent fotózni. Lajos bá'készséges volt, bemutatta minitárlatát is.
13:45-kor jöttünk el.
És ki volt ott fotózni?
A nyomokból az a sejtésem, hogy valaki kérésére elmentek a csonkavágányon a legutolsó járható miliméterig! Tavasszal nem mentek ennyire be, maradt még pár méter...