A Mazsi a Vasló Kft. roncstelepének udvarán áll, pályaszáma A21.055, üzemképtelen, félig-meddig ki van belezve. Dicsekvés: hatalmas protekcióval, és egész napos telefonálás után sikerült bejutnom és fotóznom!
Hátrébb ugyanebben az udvarban raktárként egy régi Fxv postakocsi is funkcionál.
Sajnos erről a mozdonyról nem tudok semmit több ócskavastelep is van!! Az Egyik a Rákos állomás előtti kereszteződésnél a másik az Éles sarok és Rákos között.
Engem a Győri iparvasutiak érdekelnének arról tudsz valamit?
Másik az hogy a Matávos Törökbálinti mazsoláról mi hír van?
Felszedték a sineket illgális bontással meg minden.
Amugy Mazsola vihet személyvonatot esetleg 1 kocsit különvonatként? Olyan kis aranyos mint egy MK 48 as!
Nem tudom, hogy volt-e szó róla de ma reggel a vonatból figyelmes lettem egy zöld A21?esre. Ha a 80as vonalon Gödöllő felől érkezünk akkor a jobb oldalon található ócskavas telepen állt. Tudtok róla valamit?
Mik a feltételek? Milyen orvosi papírt kell vinni a tanfolyamra? Ezt hol lehet beszerezni? Ha nem egy vállalat küld a vizsgálatra az mennyibe kerül? Mert ugye ez némiképpen növeli a költséget!
A következőkre felhívom szíves figyelmedet: Három hónap a tanfolyam? Akkor nyilván nappali, kinek van ennyi szabadsága? Illetménynélküli szabadságra menve kinek van ennyi gempája, s ha van is, van-e annyi, hogy fenn tudja tartani magát minden gond nélkül a tanfolyam idejére? Vagy másképpen szerveződik a tanfolyam?
Na akkor lehull a lepel:Csak egy kis hatástanulmány volt, pusztán az A-t írtam át azért hagytam a 47-et mert gondoltam hihető az hogy a remotokat másképp számoznák. Egyébként a "megbuherált" alany sérüléséről tud valaki?(rövid oldali géptéren jókora rozsdafolt van)