Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BMWretrofit Creative Commons License 2018.07.05 0 0 6455

hívj 309040000

Előzmény: kpi5601 (6450)
kisatila Creative Commons License 2018.06.30 0 0 6454

Sziasztok!

 

Valaki használja ezt az oldalt..?

http://f10.5post.com/forums/index.php

Self-confidence Creative Commons License 2018.06.28 0 0 6453

Nem is tudtam, hogy az a led pirosan is tud világítani...

Nem taperoltam még nyitás közben, így nem tudom, hogy mozog-e. De teljesen kinyílva atomstabil. Valami gond lehet a tiéddel sajnos.

Előzmény: ab32 (6451)
szabcsab Creative Commons License 2018.06.28 0 0 6452

Nyitás zárás közben az enyémnek is van mozgása, mondhatnám úgy, hogy lötyög, de a végpontokon bombabiztos!

Előzmény: ab32 (6451)
ab32 Creative Commons License 2018.06.28 0 0 6451

A motoros horoggal kapcsolatban kérdeznék. Nekem is van, de még nem vontattam vele. Kinyitni viszont nekem kicsit macerás. Kijön a végpontig, aztán pirosra vált a led a gombon és visszamegy a horog. Ha viszont segítek kicsit neki, azaz pont a végponton elkapom és jó erősen megfogom, akkor kint marad és folyamatos zöldre is vált a led. Stabilnak is tűnik, nyugodtan lehet ráállni, rugdosni, meg sem moccan. Illetve annyi van még, hogy nyitás és zárás közben a horognak van holtjátéka, tudom mozgatni jobbra-balra olyan 5-10 centit. Ez lenne a kérdésem, hogy másnak is van ilyen holtjáték mozgás közben, vagy lehet eltört az enyémben valami és esetleg emiatt nem akad meg kihajtva magától. Köszi.

Előzmény: Self-confidence (6447)
kpi5601 Creative Commons License 2018.06.28 0 0 6450

Hol érlek el kérdésemmel?

Előzmény: BMWretrofit (6449)
BMWretrofit Creative Commons License 2018.06.27 0 0 6449

BMW F10 NBT csere EVO-ra   csak a fejegység van cserélve , minden más marad ami benne volt / idrive , monitor , kabelek /

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=yrDUvnBJU7I&feature=youtu.be

BMWretrofit Creative Commons License 2018.06.27 0 0 6448

BMW F10 NBT csere EVO -ra , OEM carplay , screen mirror , és minden ami az evoval lehetséges

 

Self-confidence Creative Commons License 2018.06.26 0 0 6447

Nekem nagyon bevált a vonóhorgos tartó. Tudom, nem ezt kérdezted. De attól még elmondom, hogy soha többé nem fogok tetőn bringát szállítani.

Ezzel a motorosan kihajtható horoggal meg non-plus ultra.

Előzmény: M-S-S (6445)
Self-confidence Creative Commons License 2018.06.26 0 0 6446

Érdekes módon az enyém is az elsőket koptatja fűrészfogasra, pedig csak hátul hajt. Ez ilyen.

 

A kanyarodási jelenséget nem tapasztaltam.

Előzmény: ohkazo (6444)
M-S-S Creative Commons License 2018.06.26 0 0 6445

Sziasztok!

Kerékpártartót keresek F10 sedanra, a tetőre 3 bicaj részére! Valakinek valami javaslata?

ohkazo Creative Commons License 2018.06.26 0 0 6444

Sziasztok! Valaki tapasztalt már olyat hogy kanyarodásnál olyan hangja van a guminak mint ha "tépné" az oldalát? Olyan, mint ha kevés lenne a nyomás és "tűrné le" a gumit. Megnéztem az első két gumi út felőli szélét fűrészfogasra koptatja, ha az óra járásával ellentétes irányba simogatom tenyeremmel nagyon vágja! Guminyomás próbálva 2-3 bar között, nem változott. Az autó nem Xdrive,  520d, 140 000 km. Téli és nyárival is ez a tünet (245/45/R18, Conti Winter Contact 850 2016, Conti Premium Contact 6 2017, egyik sem RFT). Köszi előre is!

Czipi85 Creative Commons License 2018.06.22 0 0 6443

Megmaradt 2 db hőálló féknyereg M matrica (hátsóra nem fért rá), Debrecenben átvehető, vagy ha kell elpostázom 2.000 Ft, érd. 70/38 28 948 (csak délután)

  

F10530d///M Creative Commons License 2018.06.19 0 0 6442

Azt tudom , hogy az ujabb az jobb 50i de hogy mennyivel azt nem.

az elso szeriast mindenkepp melloznem.

de helyedben mar m5ot vennem, alapbol felszereltebb meg egy m5 azert sokaig meno marad.

4-5 evest 10-11ert kapsz.

Előzmény: csuri46 (6440)
puskásgéza Creative Commons License 2018.06.19 0 0 6441

a következő gondom van: 535d f10, ha meleg a motor és 20..40 km között haladok akkor a bal első kerék környékéről kopogó-ropogó hang hallatszik gyorsításkor vagy lassuláskor néha olyan hangja van, mint amikor egy pet palackban lötyög a víz, valamikor a kormányban is érződik. magasabb sebességen semmi nincs, kormányt rángatva semmi, hideg motornál semmi. adaptiv futómű van de minden beállításnál előjön, a váltó minden fokozatában előjön abban a sebességtartományban. valami ötlet? volt már ilyen valakinek?

csuri46 Creative Commons License 2018.06.19 0 0 6440

Sziasztok, szemezek az 50i-vel, tudom, hogy a régi, első generációs motor az szar, de a javított 449 lovas motor is az? Ott elméletileg kijavították a hibákat, vagy még mindig a felejtős kategória? Köszi a válaszokat.

Előzmény: F10530d///M (6420)
BarG Creative Commons License 2018.06.15 0 0 6439

Nem titok, egy launch easydiag a másik kütyü, de azzal is küzdök, mert kaputt lett a tablet, amin a progi volt és először rohadt nehezen ment az új tabletre a telepítés, most meg azzal küzdök, hogy 4 éve vettem a speciál bmw programot hozzá és az új tableten elavultnak tartja a most újra letöltött, de 4 éves programot és meg kéne vennem megint a frissítést, mert 1 évre szól az aktualitása csak. A rendelére meg azt mondja, hogy nem érvényes?! Ilyenkor összetörném a programozók kezét-lábát, hogy szemét munkát adnak ki a kezükből pénzért. (nem mondja meg, hogy mi a qurva anyja baja van) 

 

Az easydiag nem tud dpf regenerálást indítani, nem mutatja a hamu mennyiséget, de az értékeket sokkal stabilabban jelzi ki, nem ugrál úgy, mint a carly-nál, ahol a kormot 5g-nak mutatja, majd felugrik 17g-ra, majd 45-re és vissza. Mintha átugrana egy másik mérési csatornára, majd megint egy másikra és vissza. És minden mért értéknél megvan ez a bizonytalanság, egy csomó paraméternél meg üres az érték, kiírja, hogy van ilyen, a címét, de értéket nem ad hozzá.

 

Szóval egyik obd diag se jó, csak néhány dolgot meg lehet nézni rajtuk. A carly sokra tör, sokmindent szeretne, de nem tudja elvégezni a kívánt feladatokat, az easydiag kevesebbet vállal, de stabilabban megy, ha végre sikerül működésre bírni.

Előzmény: ab32 (6438)
ab32 Creative Commons License 2018.06.15 0 0 6438

Megnéztem, most is 255-ön áll a regeneration requested számlálóm, szóval nem tudom mit mutat, de tuti nem km-t, mert mentem azóta olyan 80-90-et. Talán azt, hogy összesen hányszor kért már magának regenerálást. Na de ez a km-es dolog tényleg jó lenne nekem is, hogy meg tudjam nézni. Mivel nézed ezt? Vagy nem akarod reklámozni?

Előzmény: BarG (6436)
ab32 Creative Commons License 2018.06.15 0 0 6437

Nézd meg miket tudsz használni a full verzió nélkül és az elég-e neked. Én mondom régebben vettem, akkor még más szisztéma volt. Most meg (gondolom, mert régi felhasználó vagyok) megkaptam alapból a fullos verziót, tehát nem tudom mi van az alapban.

Előzmény: anteus1970 (6435)
BarG Creative Commons License 2018.06.14 0 0 6436

Ha diagnosztika, akkor legyen már valami értelme is.

Én egy másik diaggal néztem eddig a dpf működését és azzal látható, hogy hány km-rel ezelőtt volt az utolsó regenerálás. Ezt látni azért van értelme, mert mutatja a motorod állapotát. Mert egyáltalán nem mindegy, hogy 700 vagy 200 km-enként van a regenerálás. Ha lemegy a km, akkor ott valami kezdődő baj van, még ha semmi nem szólt is erről. Szóval az kevés, hogy ránézel és ott "jó" értéket látsz.

 

Az, hogy "egy tiszta dpf 1,5 g kormot tartalmaz" messze nem igaz. Az én gépem kétféle mélységben égeti le a kormot. A felületesebb égetésnél 4,6g-ig viszi le, ott nyilvánítja befejezettnek a regenerálást, ez akkor van, ha kisebb korom mennyiségről indul, ami lehet 18-28 g is, mert figyelembe veszi az indítások számát meg sok minden egyebet is. Amikor több koromról indul, ami lehet akár 40 g is, akkor szokta 1,46g-ig vinni a regenerálást és csak ott nullázza a km számítást két regenerálás között. Na, ezt nem látod Carly-val. A másik diaggal meg nem látom a maradék hamut … szóval egyik rühes program se jó, csak mutatnak néhány dolgot, a teljesség igénye nélkül.

 

Egyébként szerintem a gyári mérnökök messze nem tartják teljesen kézben a dpf működését, mert ugyanazzal az üzemanyaggal, ugyanúgy közlekedve - de grammra ugyanúgy - néha 700km néha 300 km van két regenerálás között. Miért? Még az időjárásnak is van hatása, de ha az is ugyanolyan, akkor is megvan a különbség.

Előzmény: ab32 (6432)
anteus1970 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 6435

Na megrendeltem Én is és azt írja az éves full verzio 20.000ft ? Kell az?

Előzmény: ab32 (6434)
ab32 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 6434

Hát ez sem volt olcsó. 68 euróért kellett tőlük adaptert rendelnem, mert az olcsó kínai adapterekkel nem működött. Az app maga is volt olyan 20 ezer ft, miután a DPF funkciót külön kellett benne pluszban megvenni. Viszont most csináltak valamit ezzel kapcsolatban, mintha új verzió lenne és lehet, hogy az ugyan drágább, de minden benne van alapból.

Előzmény: anteus1970 (6433)
anteus1970 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 6433

Na ez nagyon jó ,hogy valaki értelmesen áll a dologhoz és valódi tapasztalatot írja. Írtam a BMW diagba is ,hogy szeretnék venni egy programot .....válasz miért nem nézetem a szervizben . lehet akkor egy carly-ra beruházok nem egy nagy összeg ,inpa meg olyan .....50-100 lenne persze nem gyári.... 

ab32 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 6432

Tegnap hazafelé regeneráltattam egyet. A végén csináltam egy screenshot-ot. Látszik, hogy a soot mass (korom) lement, az ash mass (hamu) pedig kicsit felment. A regeneration requested-re nem tudtam még rájönni, hogy mit mutat. A carly dokumentáció sem ír semmit. A korábbi állásokra nem emlékszem. Ránézek pár hónap múlva, hogy mennyin áll majd.

 

A kipufogógáz hőmérsékletet nem tudom van-e, nem kerestem még ilyesmit. Tulajdonképpen nekem elég, hogy néhány havonta, mikor eszembe jut ránézek és látom, hogy "normális" értékek vannak. A soot mass-nél azt írja a carly, hogy egy tiszta DPF 1.5 g-t tartalmaz, az ash mass-nél pedig hogy 100 g-t ha eléri, akkor tisztíttassam ki egy szakival.

 

Lent a másik applikációban is szerintem a korom látszik gramm-ban. 1.987 g az teljesen normális. Ha gyakrabban nézegeted elvileg szerintem látnod kell, hogy a mért érték lassan növekszik, aztán egyszer csak visszaesik (regenerálás után).

Előzmény: anteus1970 (6431)
anteus1970 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 6431

Pont ez a téma érdekel   engem is . Nekem másik Iobd-m van az meg ezt mutatja ,ez sem világos.

BarG Creative Commons License 2018.06.13 0 0 6430

Mit jelent a "Regeneration requested 255.00" értékkel? Azt, hogy 255 km-rel ezelőtt volt regenerálva?

 

Kipuffogó gáz hőmérsékletből jól látható lenne, ha éppen regenerál, de én Carly-n nem láttam, hogy ez az érték elérhető lenne. Nálad van?

Előzmény: ab32 (6428)
anteus1970 Creative Commons License 2018.06.13 0 0 6429

köszönöm!

Előzmény: ab32 (6428)
ab32 Creative Commons License 2018.06.13 0 0 6428
Előzmény: anteus1970 (6427)
anteus1970 Creative Commons License 2018.06.13 0 0 6427

Köszönöm szépen  a választ ,néztem én is egy képernyőfotót küldenél a DPF dologról.  Meg pontosan melyik a jo carly mert van 2 vagy több is talán. 

Előzmény: ab32 (6426)
ab32 Creative Commons License 2018.06.13 0 0 6426

Én a carly for BMW programot használom iphone-on és a hozzá való carly adaptert. Tudok DPF regenerálást kérni benne és látom a DPF korom és hamu telítettségét. Sok minden egyébre is jó.

(Ha a korom elér egy bizonyos értéket, akkor kér egy regenerálást a kocsi és a legközelebbi adandó alkalommal el is kezd regenerálni. Ezt a regenerálás kérést lehet a carly-ból is megcsinálni. Amint ténylegesen regenerálni kezd, látszik a programban, hogy csökken szépen a korom mennyiség. A hamu meg lassan nő. Nekem most 44 gramm hamut ír és 100 grammnál javasolja a DPF cserét, 5 éves 180 ezer km, F11 520d, teljes futásra vetített átlagsebesség 53 km/h, ezt is a carlyból tudom, tehát alapvetően nem városban használt. Kevésbé ideális körülmények között gondolom hogy hamarabb is telítődik.)

Előzmény: anteus1970 (6425)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!