Keresés

Részletes keresés

1 Bandi Creative Commons License 2019.02.17 0 0 33213

GIF

nem nyitja meg?

 

Előzmény: aladar644 (33212)
aladar644 Creative Commons License 2019.02.17 0 0 33212

ez meg mi?

Előzmény: 1 Bandi (33211)
1 Bandi Creative Commons License 2019.02.17 0 0 33211
Előzmény: aladar644 (33210)
aladar644 Creative Commons License 2019.02.16 0 0 33210

Persze,megírom,hogy milyen. Kb 3 hétre ígérte,a felrakás később lesz. a Mosquito által a 33201-ben adott linken megtalálod. 40rugó.

Előzmény: 1 Bandi (33209)
1 Bandi Creative Commons License 2019.02.16 0 0 33209

Szia!

Írnál ide, ha megkaptad? Kíváncsi vagyok. Lehet, hogy én is veszek. Ha + kérdezhetem, mennyi az annyi?

Előzmény: aladar644 (33207)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.02.15 0 0 33208

Na, ez jó hír! 

Előzmény: aladar644 (33207)
aladar644 Creative Commons License 2019.02.15 0 0 33207

Tegnap beszéltem Petyával,és megrendeltem a sztendert. Három hét múlva lesz kész.

Előzmény: -Mosquito- (33206)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.02.12 0 0 33206

Az van fent, 2013 óta. Akkor nem figyeltem de jobb lenne,ha hegyesebb és szélesebb lett volna a talpa. (Azóta ezen változtatatott,könyebb felhúzni sztenderre és most már még egy cső van benne) Akkor 30eft volt,ha jó emlékszem. Mostanában fogom leszedni és kap egy új porfestést. 

Előzmény: aladar644 (33205)
aladar644 Creative Commons License 2019.02.12 0 0 33205

szerinted a Petya féle sztender nem saját készítésű? Van tapasztalod esetleg vele kapcsolatban?

Előzmény: -Mosquito- (33201)
1 Bandi Creative Commons License 2019.02.12 0 0 33204

Ok

De felezhetünk is, úgy jobban jövünk ki :-)

Akkor majd szólok.

Előzmény: aladar644 (33203)
aladar644 Creative Commons License 2019.02.12 0 0 33203

Ha véletlenül csak párban adják,rám számíthatsz. 2008-as évjáratúhoz vennék én is egy középsztendert.

Előzmény: 1 Bandi (33202)
1 Bandi Creative Commons License 2019.02.11 0 0 33202

A polirozás jó 5let. A középállványra még rákeresek.

 

Köszi

Előzmény: -Mosquito- (33201)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.02.10 0 0 33201

Középsztender:

 

Petya,nála kb az lesz a bibi,hogy akár 2-3 hónap is lesz mire a kezedbe adja. Szóval ha mégis így kell akkor azonnal rendeld meg.

 

https://auto.jofogas.hu/csongrad/Honda_Varadero_kozepallvany_87899457.htm

 

Ez egy másik.

Nem ajánlom,gyengének nézem.

 

https://auto.jofogas.hu/fejer/Honda_Varadero_1000_kozep_sztender__88883124.htm

 

https://motocad.hu/Honda-XL-1000-V-Varadero-SW-Motech-k%C3%B6z%C3%A9psztender/p4498

 

Ezen kívül ebay,itthon bontókban ritka.

 

Plexi.

 

Próbáld meg előbb políroztatni ha nem drága.

Kicsit messze van.

 

http://autodetox.hu/polirozas/motor-plexi-polirozas/

 

https://szelvedo-klinika.blog.hu/2010/06/18/muanyag_plexi_polirozas

 

Vagy csináld magad. :)

 

http://polirozas.lapunk.hu/?modul=shop&k=8336

Előzmény: 1 Bandi (33200)
1 Bandi Creative Commons License 2019.02.10 0 0 33200

Tisztelt Mindenki!

 

Szeretnék egy középsztendert az 1000 Varámra. Van valakinek eledó? Vagy valami jó 5lete, hogy hol lehet pl. bontotran  venni? 

 

Valamint a gyári és nagyon karcos szélvédő plexit is lecserélném, gyári és nem karcos plexire. Ha esetleg valaki lecserélte és útban van neki a gyári, akkor szívesen + venném.

 

Köszönöm

Bandi

Motoros73 Creative Commons License 2019.02.10 0 0 33199

Ránézek, semmi nem lehetetlen!!!

 

Ilyen megfontolásból már nézegettem a Kawasaki KLR 650-et is, de nincs belőle eladó rendszámos! :(

 

Brutálias futóműve van fordított telókkal!

 

Köszi! ;)

 

Széles utat, napsütést! ;)

Előzmény: **ADAM** (33198)
**ADAM** Creative Commons License 2019.02.10 0 0 33198

Ha rossza utakon jársz, akkor a Transalp futóműve lehet, hogy még jobb lenne neked.

Nem tudom elég-e az ereje, de nagyon megbízható és strapabíró motor, és nagyon olcsó.

Csak egy ötlet....

Előzmény: Motoros73 (33197)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.09 -2 0 33197

Azt a sületlenséget ott olvastam még anno a bmw fórumon! :) A vizes új lc-re írták! :)

 

Szóval hazudtak! :))))

Előzmény: Mortoff (33196)
Mortoff Creative Commons License 2019.02.09 0 2 33196

Értelmetlenül, össze vissza zagyválsz. Mi köze van a haverodnak és a raktárának ahhoz, hogy azt a sületlenséget sikerült leírnod, hogy a GS-ben csak egyben lehet lecserélni a hátsó agyat a lengőkarral egy milláért?

Előzmény: Motoros73 (33193)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.08 -1 0 33195

Na most nagy igazságot mondtál! Jó lesz a Vara nekem is! :)

Előzmény: nagykunsági (33194)
nagykunsági Creative Commons License 2019.02.08 0 2 33194

Fontossági sorrend?

 

Motorozás az hobby. Vagy rászánom, vagy nem. 

Nem lehet reálisan nézni, vagy megtérülést. 

 

Vállalkozás pénzt hoz. Beruházás megtérül. Motor sosem. 

Előzmény: Motoros73 (33193)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.08 -2 0 33193

Szerencsére nem vagyok érintett, havernak van a legutolsó lég - olajos ADV, fotókon baromira dögösen néz ki, nem mondom, mellette állva már közel nem varázsol el annyira.

 

Ma el is döntöttem, elhesegettem a gondolatot is, azt a pénzt inkább a vállalkozásba teszem, nem egy motorba. Már az új gsa árát.

 

Érdekes dolog ez, van egy közeli jó ismerősöm, évek óta filózik, hogy vesz egy GSA-t, ő az a fajta, hogy használtat ilyesmiből nem vesz eleve.

 

Tavaly ősszel nekikezdett egy 3.000 m2-es raktár építésének, épp héten beszélek vele, mondja, hogy belső betonpadlóba csak a készbeton 15 millió lesz, na ezért nem vett motort.

 

Mondom, mennyi lesz a kész projekt, mármint a raktár? 1 millió EURÓ.

 

Azt gondolná az ember, hogy ennyiből már csak kiszoríthatna egy 7 milliócskát egy új GSA-ra, és mégsem, de azért az is durva, hogy 1500! m2-hez meg lehet kapni a betont - vagy egy gsa-t! :)

 

Kinek mi a fontossági sorrend! :)   

Előzmény: Mortoff (33192)
Mortoff Creative Commons License 2019.02.08 0 0 33192

A vizes GsLc-nél meg már nem is lehet külön cserélni az agyrészt sem, kompletten lehet csak a hátsó lengővillával, közel milliós tétel.

 

Nem, ilyen olcsón nem úszod meg. Egy komplett motort kell venni:

 

https://bmwalkatresz24.hu/bmw-r-1200-gs-0a01-0a11-k50-2012-0a01/hatso-kerek-hatsokerek-szabalyozas/bevel-gear-rear/bevel-gear-rear-331715

Előzmény: Motoros73 (33191)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.08 -1 0 33191

Ok! Ezt elhiszem, viszont a hátsó kerékagy + szöghajtás az mint rugózatlan tömeg van jelen, táhát minden kátyú - értsd nem útegyenetlenség - az úgy hat mind a csapágyakra a hátsó agyban és a szöghajtás kúpkerekeire is, mint ha kalapáccsal ütné az ember!

 

Tehát hiába hajózok én kényelemben az ülésben, attól még a hátsó agy és részei olyan hatásnak vannak kitéve a kátyús aszfaltúton, ami rövid távon károkat okozhat, nem kicsit.

 

A Vara mivel kétoldalon van támasztva a lengővillában, és mivel egy jóval olcsóbb és egyszerűbb szerkezet, eleve jobban viseli és költségkímélőbb is ha kerékcsapágyat kell cserélni.

 

A vizes GsLc-nél meg már nem is lehet külön cserélni az agyrészt sem, kompletten lehet csak a hátsó lengővillával, közel milliós tétel.

 

A bmw-nél csak az úgynevezett tehénbokában lévő két kis kúpcsapágy 200 EURO :( ...ahol a hátsó agy elcsuklik, a palalever rész.

 

HONDA - VARA! KÉSZ!!! :) 

Előzmény: Törölt nick (33190)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.08 0 1 33190

Viszont a GS-nek hosszabbak a rugóútjai, nagyobb a hasmagassága, alapból jobb a futóműve, mint a Varaderonak.

Előzmény: Motoros73 (33188)
kiss_atti Creative Commons License 2019.02.08 0 0 33189

kiss_atti kuzdott a CT-vel sokaig, mert az a sarat a hatso doboz zarjaba dobta fel.

---

 

kiss_atti

 

azóta rájött hogy ez a fícsör elengedhetetlen az edvencsör fílinghez.

És azóta bolondja a saras zárak nyitogatásának.

:-)))))))

Előzmény: jo_lenne_tudni (33186)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.08 -1 0 33188

Egyébként még ma reggel is nagyon gondolkodtam azon a GSA-n amit minap hirdettek meg, és szalon állapotban van, 3,4 milláért, de az az egyik legnagyobb gond, hogy földutas, murvás, füves terepen szépen elmegy az sokáig, de amiféle kátyús úttesten járok napi szinten, a térdig érő kátyúk kifejezetten nem tesznek jót az egyoldali kerékfelfüggesztésnek, szóval megint egy dolog, ami miatt a Vara véleményem szerint strapabíróbb lehet! :(

Motoros73 Creative Commons License 2019.02.08 -1 0 33187

Jól hangzik amit írsz!

Örülök, hogy a szél és esővédelem ilyen jó ennek a típusnak is, mert egész évben, rövid kihagyással - 3 max 4 hónap - használom a motort most is és a jövőben is ez a terv!

 

Úgy gondolom a napi használós és akár ad-hoc vagy tervezett hosszabb túrázós "feladatokat" is igen jól lehet venni ezzel a típussal - mármint a Varával, bízom benne a próba is ráerősít erre! ;)

 

Tegnap itt az egyik kolléga nem értette, hogy miért variálok ennyit, ha motoroztam már eddig is, akkor tudnom kell, hogy mit akarok. Ez így van, pont, hogy tudom mit akarok, és mit nem, januárban néztem egy teljesen más típust, a motor mellett állva megmondtam, ez nem az én motorom, pedig erősködött a tulaj, próbáljam ki.

 

Vagy mikor pár éve egy R1200RS kipróbálására vetemedtem, alig vártam, hogy vissza tudjak fordulni a próbaútról, kegyetlen volt az a motor számomra, lehet a magasságom tette, de fejvesztve menekültem hazafelé! :)))

Előzmény: jo_lenne_tudni (33186)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2019.02.08 0 0 33186

Nem annyira rossz a szelvedelme. Nalam elofordul, hogy 5 fok kornyeken meg elmegyek munkaba vele egy farmerben, a combom teteje szokott fazni. 

Kesztyuben evek ota sima nyari/atmeneti kesztut hordok, a fulek mogott markolatfutessel tok jo. A plexi ugy van beallitva, hogy az elso bogar a homlokomra jon. 

 

Az elso kerekrol felverodo vizbol sem sok er, mas motoroknal pedig a gyertyakra dobja az elso kerek a vizet, gyujtaskimaradast okozva. Hatul a kipufogo es a rendszamtarto pedig jol burkolja a kereket es onnan sem jon aldas. Aprosagnak tunnek, de mentem R1200GSA tulajjal, neki felverte a combjara a hatso kerek a vizet, kiss_atti kuzdott a CT-vel sokaig, mert az a sarat a hatso doboz zarjaba dobta fel.

 

A bukocso kotelezo. Nekem a Givi bukocsovon es Givi doboztarton szepen fekszik a motor, a egyedul a tukor sarka er le eldoleskor (el fog dolni). Se a fenyezes, se a kipufogo nem er le. Temposabb elcsuszasnal is szepen ezeken csuszott a motor, mindketto esetben amit volt "szerencsem" latni egyedul az elso labtarto szakadt le, de az a hatsobol potolva lett, labon ment tovabb mindket motor. 

 

Az ara, a megbizhatosaga es a hosszu ido alatt kiforrottsaga (belertve a 3rd party kiegeszitoket is) lett a hibai ellenere ilyen elterjedt motor imho. 

Előzmény: Motoros73 (33185)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.07 -1 0 33185

8. szezon, ez elmond valamit! Már ki van nézve egy itt a környezetemben, remélem, hétvégén sort tudok keríteni a próbára is!

 

Ma viszont meglovagoltam a GT-t délelőtt 5 - 6 fokban - egy szál jeans-ben, ezt a szélvédelmet nem várom a Varától, de amire kell, arra pont az lesz a jó, úgy érzem.

Előzmény: jo_lenne_tudni (33183)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.07 -1 0 33184

Ahogy mondod, azért kötöttem ki a Varánál, mert a többi típus valamin mind elbukott eddig eleve! A GT miatt nem tudom elengedni a bmw feelinget, csak az a baj, ezek a mai bmw-k már nem azok a bmw-k! :(

 

A másik dolog, hogy mivel az utóbbi időben olyan irányba vezetnek szó szerint úttalan útjaim, ahol a GT már felejtős, inkább szenvedés mint örömmotorozás! :(

 

Ezért kényszerülök csak - nem váltani - hanem beszerezni egy napi használatos motort is!

Előzmény: A_Kupec (33181)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!