Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pacsepa Creative Commons License 2010.03.17 0 0 103
Most autót tuningoltok, vagy magatokat túráztatjátok? Nem veszitek észre,, hogy mennyire szánalmas ez a stílus? Ha vitatkoztok, azt miért nem lehet kulturált hangnemben? Teljesen mindegy, ki kezdte.
Varshi Creative Commons License 2010.03.17 0 0 102
> Mindig is utáltam a pestiekben ezt a pökhendi lenéző magatartást. Az anyátokat is eladnátok 10 forintért ha lehetne.

A tiéd gondolom már 5-ért elkelt.
Előzmény: Törölt nick (99)
s8quattro Creative Commons License 2010.03.17 0 0 101
Hé paraszt,tudod melyik út vezet budára?Na azt is kerüld el,nehogy szédülj a betonon.
Akkor választ adok a bugyuta kérdésedre,hogy mi alapján és hogy,nehogy hülyén halj meg.Ha soknak találom elveszek belőle,ha kevésnek hozzáadok.
Előzmény: Törölt nick (99)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.16 0 0 100
Az automata váltóval én vigyáznék.
Előzmény: balint89 (95)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.16 0 0 99
Csak el ne párologj mert már olyan sokat fényezted magad.
Ritka egy fellengzős beképzelt majom vagy mondhatom. Tipikus "énvagyokazokostehülyevagy" pesti stílusú ma szarta a spanyolviaszt hozzáállás.
Mindig is utáltam a pestiekben ezt a pökhendi lenéző magatartást. Az anyátokat is eladnátok 10 forintért ha lehetne. Mindig tapsolok mikor felhozzák a vidéki bevetési zsarukat és szarrá verik a pesti csürhét az utcán. Addig tart a nagy arc nem tovább.

Előzmény: s8quattro (98)
s8quattro Creative Commons License 2010.03.16 0 0 98
Sötét vagy.És ott is tapogatózol.Mikor a taknyoddal etted a zsiros kenyeret a homokozóban a pajtásaiddal,nekem akkor több müszerem volt,és tapasztalatom meg még több.Te meg ha mindenhol bizonytalan és hülye kérdéseket teszel fel,legalább elárulod,hogy egy ostoba vagy az egészhez.NE FÁRASSZ LÉGYSZIVES!!!!
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.16 0 0 97
Nos akkor mit mérsz mielőtt tuningolsz ? Nézed a keveréket ? Ha igen mivel ?
Mivel nézed a gyújtást ?
Honnan tudod mikor kezd el kopogni a motor ? Hol méred az EGT-t ?????
Turbós motornál különösen fontos az EGT mérése.
Na ?
MAP-ot mivel mérsz ?

Nem tudsz válaszolni ? Akkor minek vagy itt ?

Becsapsz mindenkit. Látom nem túl sok az érdeklődőd.

Egyébként a nagyobb műszergyártók akik a Greddy-t, VEMS-et, Apexit, Linkecu-t vagy Unichipet csinálják az említett dolgokat mérik.

Ismered ezt az oldalt ? Mert ez alap:
http://www.zeitronix.com/order/order.htm#EGT


Előzmény: s8quattro (94)
s8quattro Creative Commons License 2010.03.16 0 0 96
Egy normál,hétköznapi chiptuningtól semmi károsodás nem várható,a fogyasztás csökkenhet,de ez vezetési stilustól is függ.Amennyiben egész nap állsz a gázon,úgy biztos hogy nem fog kevesebbet fogyasztani,ellenben normál használatnál csökkenni fog.Az autómata váltók,ha nem multitronic,akkor jól birják,ha nincs ész nélkül alacsony fordulaton hirtelen nagy nyomaték ráengedve.
balint89 Creative Commons License 2010.03.16 0 0 95
Sziasztok!!!
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy 2.5 v6 skoda superb-em automata váltóval,  szeretném chippeltetni és hogy milyen tapasztalaitok vannak az automata váltós autók chippeléséről,a fogyasztás csökken-e, kárososdik-e a váltó, stb?
Légyszives válaszoljatok ha van rá mód!!!
köszönöm
s8quattro Creative Commons License 2010.03.16 0 0 94
Az,hogy nem definiálható kérdést teszel fel.Mennyire kék az ég?És milyen hosszú?
Ha erre tudsz tökéletes kimerítő választ adni,akkor én is fogok a tiedre válaszolni.De addig sajnos nem.
Előzmény: Törölt nick (93)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.15 0 0 93
A személyeskedés helyett válaszolhatnál is. Mi olyan bonyolult ebben ?
Benzines tuningról beszélek kezdetek óta amúgy.
Előzmény: s8quattro (92)
s8quattro Creative Commons License 2010.03.15 0 0 92
Miért létezne szerinted szélessávú szonda?Hogy neked adhassanak el egy darabot?Ember!2010 van! 2000 környékétől minden autóban az van.Nem a múzeum szökevényekben,autókban.Mielőtt engem akarnál vizsgáztatni,tanuld meg hogyan működik egy kopogás érzékelő,milyen értékeket ad vissza,mi a szabályozás menete,stb.A fülhallgatódat add vissza a doktor bácsinak,úgysem tudod mit akarsz vele hallani,vagy hallgasd vele a sziv verésedet.Örülök neki,hogy neked egy motor működése az egt-ből.és az afr-ből áll.Nagyon okosat próbáltál kérdezni,de tudod van az a mondás is,vannak okosak,akik hülyéskednek,és vannak hülyék akik okoskodnak.
Te biztosan nem az első csoporthoz tartozol,mielőtt erre is visszakérdeznél.
Milyen kérdés ez,hogy mit állitasz,és mihez képest?Te ezt most tényleg ilyen egyszerűnek találod?Irigyellek...
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.15 0 0 91
Miért is tennének szélessávú szondát egy gyári autóba ?
Nem is tesznek.

Még mindig nem válaszoltál arra, hogy hogyan mérsz AFR-t és EGT. És mit állítasz és mihez képest.
Mert a lényeg ez lenne.
Előzmény: s8quattro (89)
s8quattro Creative Commons License 2010.03.15 0 0 89
Látom csak nem adod fel te gyenge elméjű.Szerintem elmehetnél vergődni máshová.Pl olyan topikba,ahol hozzád hasonló emberek irogatnak.Pl:az én apukám farka nagyobb,vagy idős úr keresi fiatal fiúk társaságát,merevedési problémák és kissebbségi komplexus,ilyeneket keress,és oda irkálj.Semmi épitő jellegű hozzászólást nem utasitok el természetesen itt sem,de te egy topikromboló magatartású retardált hülye vagy.Azok az őskövületek,amihez téged engednek tuningnak mondott vakarózásra,azokon lehet keskeny sávú szonda van,de 2000 től szinte minden autóban széles sávú az első szonda.Keresgélj magadnak tuningolni valókat a közlekedési múzeumban.Hozzáteszem,én nem küldök senkit és semmit sehová,külföldre sem,amit akarok,azt módositom saját magam.Várjunk csak,téged azért küldelek valahová.Pontosan oda,ahová most gondolod.És ne is nézz vissza,és vissza meg véletlen se fordulj.És még egyszer megkérlek,ne itt rombold a topikot.
s8quattro Creative Commons License 2010.03.14 0 0 86
Mivel hiányoztál a mondat értelmezéskor is az iskolából,beteszem még egyszer az ominózus mondatot:
"Azt is megnézném,mikor menet közben,akár fékpadon is,te 7000 nél meghallgatod a detonációs égést."
Mivel gőzöd nincs róla,mi is az a detonációs égés,szerintem dobd el azt a fülhallgatót,mert nem tudod,mit kell vele hallgatni.Egyébként gratulálok,hogy jobb füled van,mint egy erre speciálisan kifejlesztett műszernek.Haladásként könyvelem el,hogy tudod milyen menete van egy szondának.Hozzám te se gyere soha,se egy ismerősöd se,ilyen okostónikkal van tele ez az ország.Nem kivánok többet veled ilyen magas röptű beszélgetésben résztvenni,mert nem vagy méltó vitapartner.

Ui:ki mint él,úgy ítél.
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.14 0 0 85
Az EGT a kipufogógáz hőfokát méri , hallgatni a kopogást kell nem az égést.
A gyári kopogásszenzor nem mindig jó.
Na látod , pont ezért nem éri meg hozzátok elvinni csiptuningra a kocsit mert igazából azt se tudjátok , hogy mit állítotok és mire.

A szétfurkálásról: a gyári szondák helyeit is kifúrták és behegesztették az M18x1.5-es szondaanyát. "-vel töb ilyen nem oszt nem szoroz. Senki nem a kipufogót nézegeti a kocsin, mivel nem is látszik csak ha felemelik.




Előzmény: s8quattro (84)
s8quattro Creative Commons License 2010.03.14 0 0 84
Iszom szavaid.Tanits mindenkit.Okosabbtól nem szégyen tanulni.Örülök,hogy idejösz tanitani mindenkit.Jó,hogy sok a referenciád.Örülök,hogy összejött egy szélessávú-egt kombóra neked is.Ne aggódj,kb 10 éve van nekem is.Kiváncsi lennék,a te tuningjaid mit hoznak.Azt is megnézném,mikor menet közben,akár fékpadon is,te 7000 nél meghallgatod a detonációs égést.Megsúgom,még odb-n is meg lehet nézni a jeladók feszültségét,knock retardot,és egyebeket.Egyébként tényleg nagyon jó szétfurkálni egy többmilliós autót azért,mert neked nincsenek megfelelő eszközeid,és tapasztalatod.Van amit én is beműszerezek,de csak azokat,amiket agyon akar a gazdi tuningoltatni.Egy utcai chiphez,teljesen felesleges szétfurkálni egy kocsit.Aki tudja mit hova miért módosit,annak van elképzelése a chiptuningról.Akinek nincs az meg műszerezgethet napestig.

UI:Nem csak diesel autóm van,és akkor volt turbós benzines kocsim,verseny alkatrészekből összeválogatva,mikor még csak a kimondott versenyzőknek volt egyedi programozható ecu-juk.Mindent én válogattam,és az eredmény is teljesen jól sikerült.Akkor gondolom te még a taknyoddal etted a zsiroskenyeret a homokozóba.
De ne csüggedj,a lehetőségek tárháza kifogyhatatlan.Sok sikert.
Előzmény: Törölt nick (83)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.14 0 0 83
Milyen lyuggatásról beszélsz te hazudozó ?
Nemcsak EGT- mérek hanem AFR-t is. Tehát már 2 órám van. Ezenkívül fejhallgatóval hallgatom a motor kopogását.
50-60 ezer sokaknak nem sok egy chiptuningért ami lófaszt se hoz de 5-6 ezret már sajnálnak kifizetni egy kipufogósnak 2 db fúrásért és ledugaszolásért. Hajrá dízelesek, kormoljatok csak tovább.

Azért maradok a "topikodban", hogy felvilágosítsam a leendő ügyfeleidet, hogy mennyit is ér a chiptuning a keskenysávú szondával mindenféle körülmények figyelése nélkül.

Előzmény: s8quattro (82)
s8quattro Creative Commons License 2010.03.14 0 0 82
De,majd a te kedvedért,egy minimális teljesitményért ki fogjuk lyuggatni az egész autót,hogy te boldog legyél.Persze ezt a plusz költséget már nem akarod kifizetni gondolom.Mint ahogy szerintem te semmit.Tekergesd az adagolóidat,és örülj az 1 db mérőórádnak,amivel ha nem vagy tök nyomorék,akkor be tudod állitani az előtöltést.
Keress magadnak vló topikot.Pl hogyan rontsunk el egy diesel autót.
Előzmény: Törölt nick (81)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.14 0 0 81
Csak úgy kérdezném, hogy mit kezdenek chiptuningerek a szervizcsatlakozóval ?
Nézik a keskenysávú szonda jelét ?
aha.......

És az mire jó ?

nagyjából semmire
EGT-t persze nem néznek.
nem értem miről beszélünk
balint89 Creative Commons License 2010.03.13 0 0 80
Sziasztok!!!
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy 2.5 v6 skoda superb-em automata váltóval,  szeretném chippeltetni és hogy milyen tapasztalaitok vannak az automata váltós autók chippeléséről,a fogyasztás csökken-e, kárososdik-e a váltó, stb?
Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszokat!
s8quattro Creative Commons License 2010.01.11 0 0 79
"Mindenki a chiptuningról magyaráz, de egy dolgot nem szabad elfelejteni:"

Több dolgot nem szabad elfelejteni,de azt sem,hogy mindig olyanok irnak hozzád hasonló tartalom nélküli hozzászólásokat,akiknek valami ismerőse hallott erről valami másik fórumon,vagy a kocsmában.Jól megmondtad a semmit.
Előzmény: z.istvan (78)
z.istvan Creative Commons License 2010.01.10 0 0 78

Látom ez a fórum is a reklámról, az önfényezésről szól leginkább!
Mindenki a chiptuningról magyaráz, de egy dolgot nem szabad elfelejteni:
A legtöbben az általuk "jó" esetben megvásárolt progarmok kezeléséhez értenek leginkább. Mint a titkárnő a world-höz.

Bemész kiolvassák , aztán kattintgatás, sok kattintgatás=ezmárvalami, visszaír és ennyi. Egyértelmű, hogy jobb mint a box.

Nincs éritkezési hibalehetőség, nincs fizikai anyag=nincs nyersanyag költség=nagyobb pénzügyi nyereség, minden tuti.
Mert garanciát adnak hozzá? Szerintem a modosított program hoz nincs garancia, garancia=pénz, nem hiszem, hogy lenne erre

a cégeken belül elkülönitve pénzügyi forrás. Garancia csak a gyárira van, az is a márkakereskedőnél.
Ne értsetek félre:nem a chiptuning ellen vagyok, csak fontosnak tartom ezeket a dolgokat szemelött tartani.
Ja: és nem mindegy,hogy  csiptuning vagy chiptuning mindenkinek jó. Az autósnak, mert olyan lesz a amilyennek szeretné, a

cégnek, mert van bevétele. Ennyi...
Biztos lesznek, akik lehurrognak, de hát ez van.

Splaca Creative Commons License 2009.10.25 0 0 77

A tuning jó dolog de légy körültekintő pár telefonhívás érdeklődés aztán a fontos döntés.Megéri érdeklődni több helyen nem kell az első felkínálást elfogadni.Garanciát szinte sehol sem vállalnak az autóra,csak szóban talán,aztán ha gond van a tulaj tehet róla.Persze tuning nélkül is lehet probléma bármikor.Diagnosztika a tuning előtt és utána.Érdekes hogy sok oldalon olvashatod a tuningolt teljesítményeket aztán nincs is mérőpadjuk,de az értékek pontos számok(Nm,Le).???

Lehetőleg mühelyt keressél,ne parkolóban készített tuningot.

Vannak Cégek akik TÜV engedélyes tuningot készítenek és lehet garanciát vásárolni mint külföldön.

Ird le hogy milyen lett az autód ha elkészül.

Előzmény: fairytale33 (75)
autochip Creative Commons License 2009.10.24 0 0 76
A5 S5 a Motronic Chiptuning fórumon válaszolt a kérdésedre http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9060057 (124-es sorszám)
Valószínűleg azért kerülte el a figyelmedet, mert hozzászólásának csak a 2. fele vonatkozott a kérdésedre:
Idézet A5 S5-től:
"Válasz a BMW-s kérdésre.
Véleményem szerint nem lenne másokkal szemben tisztességes ha a szádba adnánk,h kit válassz vagy kit ne. Ezt minden esetben a megrendelőnek kell (azaz neked) eldöntenie,de mindenképp olyat válassz aki már "látta" ezt a tipust,nem akarja szétszedni a motorvezérlődet (mert jogtiszta eszközzel ezt a tipust már meg lehet csinálni OBD-n),akinek el tudod mondani mi az elvárásod és ahhoz tudja megírni a tuningot. Ez szerintem azért fontos,mert így legalább választ fogsz kapni olyan kérdésekre mint pl. mennyivel növelte meg a rail nyomást,vagy a töltőnyomást,milyen gázpedálállástól,stb...."

Ezt a típust szervizcsatlakozón keresztül tudom programozni (de gondolom a fórumon vannak még páran akik szintén) egyéni kéréseket is meg tudok oldani. A weboldalamon találsz BMW-s referenciákat is, ugyan 320d pont nincs köztük (van aki csak telefonon jelez vissza) de a 150, 163 és a legújabb 177 lovas verzióból is csináltam párat...Ők egymásnak ajánlgattak, de nem szeretnék abba a hibába esni hogy magamat dicsérgetem, ezért csak javaslat hogy nézz körül a weboldalamon, telefonszámot is fogsz találni, amin felhívhatsz. www.autochip.hu
A helyedben elolvasnék több chiptuningos weboldalt is.
Ha mellettem döntesz, a részleteket telefonon beszéljük meg (munkaidőben).
Előzmény: fairytale33 (75)
fairytale33 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 75
köszönöm a hozzászólásodat autochip!
A másik fórumokon nem kaptam semmiféle segíséget sem szóval nem tudom mire utaltál...
minegy..
De amit mondtál azzal sajnnos semmit sem jutottam előre mivelhogy én egy helyet akartam ahol megcsináltattathatom az autómat. A technikai részéhet nekik kell érteniük..
Gondolom egy ezzel a szakterülettel foglalkozó fórumon van akinek már volt chippelve az autója... és ezzel együtt tapasztalata is van mivel valószínűsíthető hogy még meg vannak a kapcsolatai a céggel: tud nekem egy telefonszámot adni akit mondjuk fel tudok hívni..
Persze ha megvolt vele elégdve.. de ha nem akkor meg azt írja le h nem volt jó ez és ez a cég...
Ez lenne nekem fontos info de tényeg köszönöm h legalább te írtál autochip!
autochip Creative Commons License 2009.10.23 0 0 74
Nekem úgy tűnik mintha nem volnál egészen biztos abban hogy szeretnél chiptuningot az autódra. Ezt csak te döntheted el, és azt is hol akarod megcsináltatni, amint A5 S5 már említette kérdésedre válaszolva a másik fórumon.
Az évjáratot és a futott km-t nem ártana tudni, de ha az autód jó állapotban van akkor a 30LE és 70Nm teljesítménynövelés abszolút a biztonságos határokon belül van chiptuninggal, ha a paraméterek jól lettek beállítva.
A motort még a tuningbox sem fogja (szavaiddal élve) "szétcseszni" , "csak" a nagynyomású rendszerben lévő alkatrészek (common rail diesel autóról lévén szó) nevezetesen a nagynyomású szivattyú(k) és a porlasztócsúcsok fognak hamarabb cserére szorulni.
Előzmény: fairytale33 (73)
fairytale33 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 73
Sziasztok!

Tanácsotokat szertném kérni egy 320d bmw chiptuningolásában.
Valami nagyon biztos és jó megoldást szeretnék, ami kicsit sem cseszi szét az automat.
Egy biztos nagy referenciás helyet ahol minőségi és megbíható dolgokkal dolgoznak és a termékükre garanciát vállalnak. Nem kell nekme a 163 lóerőből 200 inkább 180-185. Csak hogy ne károsodjon a motor.

Előre is nagyon köszönöm a segítségeket!
autochip Creative Commons License 2009.10.19 0 0 72
A C3 1.4 hdi-ből gondolom a a gyárilag 90LE-s verzióról beszélsz ( 68LE-s is van belőle). Ha az értékek jól lettek beállítva, akkor fölösleges aggódnod. +20LE -től nem lesz hengerfejes az autód, de azt hogy a te autódban milyen chiptuning van, és az értékek hogyan lettek beállítva csak az tudhatja aki rátöltötte a programot, tőle kellene megkérdezned! Ha ő írta a programot és nem közvetítő volt, akkor még válaszolni is tud rá. Ha közvetítő volt, akkor akkor csak vetítés lesz...
Előzmény: volt OG töltö (70)
A5 S5 Creative Commons License 2009.08.18 0 0 71
Sziasztok!

Hátha valakit érdekel....

Eladó sorba került egy jogtiszta CMD programozó,2010.03.01.-ig frissítve. Ez még az a konfig.,mely "csak" OBD-n olvas-ír. Eredeti ára volt 4100euro,de mint már említettem nem lehet ezt rendelni,már csak BDM-el együtt árulják,annak az ára 5700euro. 3900.-ért átadnám ha kell valakinek,BDM-es megoldást viszont tudok 60000ft.-ért (1260-as verzió).
Ha valakit konkrétan érdekel az kérdezzen bátran,vagy hagyjon itt egy elérhetőséget!

Itt meg tudja nézni az aki kíváncsi rá,hogy mely tipusokat támogatja.

http://www.cmdtec.it/release_CMDFlash.asp?language=en
http://www.cmdtec.it/prod_BDM_OBD.asp

Üdv mindenkinek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!