Én se örülök, de nem tudok egyelőre jobbat kitalálni. Lehet hogy csak az alja lesz megbontva, a repedések, rohadások miatt, a többi meg úgy, ahogy írtad!
Először az alkatrészeket szeretném rendbehozni, a karosszéria a végére marad. Addig még lesz időm kigondolni, a legjobb megoldást.
Nagyon szépek ezek az mb-k, irígy vagyok:). Egy olyan nagy kopoltyúst , mint a kék szoktam látni szolnokon a vonatról. Egy udvarban áll egy bogárral, meg valami régebbi nyugati kocsival együtt, de a fénye már nagyon oda van.
Én most fejeztem be az első lököst, volt vele elég munka. Egész du. szinte ezt csináltam. Egy sarok 1-1,5 óra alatt készült el, bicskával és ráspojjal. Habár még csinosítani kell, utána meg lefújom ezüsttel.
szépek... én tudok szintén egy mb1000-t egy idős néninél. garázsban tartott, gyári hibátlan állapot, 20 e km ( '67 októberi).... 2 éve kérem nem adja, sajnos lehet hogy lassan már áltában fog tönkremenni.
igen,tegnap láttam én is először,addig csak hallottam róla.nagyon szép benne a kocsi. Off:ma én is megmozgattam mind a 2 mb-met,és 2 fotó erejéig egymás mellé is kerültek:) de a kék estére a garázsban megint átadta csomagtartóját a pedálos alkatrészeknek,tetőcsomagtartóját pedig a komplett pedálosoknak:)
Off: nagyon ritkán tévézek, de most épp láttam egy reklámot egy piros Skoda 1000 MB-vel. A koma visszavásárolt apjának anno első autóját valami ilyen szlogennel, hogy van, amit nem lehet pénzben megfizetni, a többire meg ott a ... bank/biztosító/? vagy mi.
hu mennyi hsz született amíg moziban voltam:) OFF:nézzétek meg a Konyec-ot,végig egy fekete csajka játszik benne!
Csepzone:az aknából előkerült egy tatra és kamaz,lefotózom.
Petrol:igen,más a rudazat,de szerintem nem a 2 és 3 között volt a váltás,hanem valahol a 2.szérián belül.de ezt csak abból gondolom hogy az én 79-esemben is cső van már nem az az L alakú rudazat.
Többiek:a lökös legyártásban valóban a sarok a nehéz hogy íves legyen.az egyik lökim valszeg házi,mert szögletesebb a sarka a kelleténél,lefotózom azt is.
Ez lehet , hogy igaz, de nekem sehogy sem jön össze, a peremét nem tudon törés nélkül megcsinálni, igaz én az alunál puhább horgany lemezzel próbáltam.