Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Sas! A fogyim egész baráti:)) most éppen 6,7 390km van a tankban majdnem félig van... teletankoltam felmentem Pestre hazajöttem 6,2 lett a fogyi felfelé toltam hazafelé 110-120 és a városban szökött fel egy fél lityit....
Premium pack xenonnal + 7 ülés. Naviból mi a kérdésed? A monitoros cucc elég drága plusz nagyobbak lesznek a támlák, emiatt romlik a kilátás hátulról. Kérdés, izgat-e ez téged. Én egy 10,6"-os netbookot raktam középre és vinyóról nyomom nekik a filmeket fejhallgatóval. Ez bevált - 100e alatt megáll, nincs a kocsiban és ha kompra szállsz, akkor is viheted nekik. Azontúl én már nem írogatok DVD lemezeket, csak egy mobilvinyóm van otthon is meg egy Asus mediacenter. Úgyis mindet a netről töltesz le.
Végül milyen felszerelést vettél? Én egy Premium Packel szemezgetek + Xenon + Navi, de lehet, hogy Navi helyett fejtámlába integrált monitor lesz, vagy egyik se:)
30e a periódus - én lehet 20 fogok tartani. 120 ezrenként vezérműszíj csere, a Frédiéknél ez 120 ezres tétel. Ilyen kevés km-nél még nem ciripelnek a műanyagok, bár én erre éppen nem vagyok érzékeny, felőlem a csomagtérelválasztó rács is nyikoroghat ha be van téve. Számomra a legfontosabb, hogy hátsón billentsen, ha odanyomok neki.
Eddi semmi nem romlott el egyikőtöknek se? Semmi nyikorgás recsegés a műanyagoknál, ablakoknál, stb? Francia műanyagok szerettek régebben recsegni, ciripelni, stb.
Mennyi a szervíz intervallum 15, 20 vagy 30 e km? Mennyire jön ki egy ilyen szervíz? Vannak e nagy szervizek mint pl az Octáviánál van 110 e nél amikor vezérműszijjat cserélnek olyan 200 e Ft-ért:)
A tesztautón le voltak cserélve a gumák, gyenguszabb minőségűre. Meg nem is törődnek vele. Jó gumákkal semmi baja. De azért ne hidd azt, hogy ez egy két lengőkaros kanyarvadász gép lenne, mert nem az. Egy családi autó, ami pályán a 150 lovas mocival igencsak odaver a középmezőnynek :-) És ebben a kategóriában ebben az árszínvonalon ilyen fenntartási költségekkel hasonlót sem fogsz találni. Peugeot részéről ez öt nyúl volt, de nem is tehetett másképp, több éves lemaradással jött ki ebben a szegmensben.
Miért nem volt jó a Navigáció? A felvételeken elég jónak tűnik főleg, hogy egy csomó infót kirak a kijelzőre, meg a parkradart is szépen megjeleníti. Csak ilyen nézet van vagy van madártávlati (perspektívus) nézet is?
Középen a kilóméter óránál is megjeleníti, hogy merre kell menned vagy csak mindent azon a kijelzőn jelenít meg?
Ha látszott volna, hogy rázkódik akkor már rég nagyon nagy gond van.:) Végül kiderűlt, hogy miért rázküdott a kormány? A mostaninál is rázkódik?
Itt pl panaszkodik a magyar tulaj, hogy az 5000e km-s tesztuatóban ráz a kormány 130-nál. Nállam is volt egy C4 picasso és annál is rázott 130-nál, mondjuk remélem csak azért rázott mindkettő mert nem voltak rendesen kiegyensúlyózva a kerekek.
Nekem az elején szaladt bele nagyon...mostmár ha tehetem akkor off Opel Astra F Caravan 1998 a városban... ha az asszony nem viszi de dolgozni az 5008al járok
Ott középen az a színes bisz-basz folyamatosan engem zavar. Ráadásul becsukni csak qvára előrehajolva tudod. De ha meg nincs kinyitva, akkor se fogyi, se hátralévő kilométer, se tolatórdar visszajelzés. Az ott nem jó. Esti vezetésnél is kifejezetten gáz, ha csak nem hackeled meg és nézed rajta a TV-t (van ilyen ismerősöm). De én ezt nem ajánlanám!