Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

soman81 Creative Commons License 2015.02.15 0 1 32344

Kijavítanám magam. A Dömper 28,5 km/k végsebessége téves adat volt, csak a bejáratásra vonatkozott.

A DR-50 B jelű 1500/min névleges fordulatú gép hivatalos végsebessége 31km/h

A DR-50 C jelű 1650/min névleges fordulatú gépé 34Km/h

 

Elnézést

hokori94 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 32343

Köszönöm! Nem sikerült így beillesztenem :)

Előzmény: joebatyo (32342)
joebatyo Creative Commons License 2015.02.15 0 1 32342

Jó lett, gratula ;)

 

Előzmény: hokori94 (32341)
hokori94 Creative Commons License 2015.02.15 0 1 32341

Elnézést, az előbb elszúrtam a kép beillesztést.

 

Ma lett olyan állapotban, hogy el tudtuk indítani. Erről egy videó-összeállítás is készült. 

https://www.youtube.com/watch?v=or1R0frLBhc&feature=youtu.be

Előzmény: hokori94 (32340)
hokori94 Creative Commons License 2015.02.15 0 1 32340

Üdvözlöm a fórumozókat!

Nem régiben írtam ide, hogy sikerült egy 1000-est vásárolni. Először a motorját tettük rendbe, teljesen szét lett szedve az utolsó gumigyűrűig. 

joebatyo Creative Commons License 2015.02.15 0 0 32339

Azért ez csak nem madzag, hanem rudazat :)))

Előzmény: dutrancs (32335)
DUTRAKTOR Creative Commons License 2015.02.15 0 0 32338

felhasználó névre kattintva email köld gombon keresztül 

Le Robuste Creative Commons License 2015.02.15 0 0 32337

Szervusz! Bizonyára lesz érdeklődő, emailcím nélkül azonban nehéz lesz emailt írni. Így komolytalannak tűnhet a dolog. :)

Előzmény: DUTRAKTOR (32336)
DUTRAKTOR Creative Commons License 2015.02.15 0 0 32336

üdv volna 2 db dutrám eladó 

 ue 28 as

örököltem 5 éve nem voltak elinditva garázsban voltak tartva

akksi egyikben sincs gumikat felfujtam tartják a levegőt  ha valakit érdekekl irjon emailt 

dutrancs Creative Commons License 2015.02.15 0 0 32335

Így nézett ki a valóságban!

Előzmény: Tóni bácsi (32334)
Tóni bácsi Creative Commons License 2015.02.15 0 0 32334

Kösz Tónikám, ezek szerint még is csak jól emlékeztem, az az ominózus zöld, amiről beszéltem valóban madzag fékes volt. :-)))

Előzmény: dutrancs (32330)
Tóni bácsi Creative Commons License 2015.02.15 0 0 32333

Szóval akinek az Isten (lehet, hogy tévedésből) egy olajmécsest adott a kezébe, azt hiszi, hogy ő a reflektor, aki világosságot hoz az embernek akár kell, akár se??????

 

Vajon milyen alapon választja ki az Index üzemeltetője ezeket az adminisztrátorokat???? Oszt azt tehet, amit akar??? Esetleges jogorvoslat meg sehol??? Hol vagyunk a gulágon??? :-(((

 

 

.....Megmagyarázhatná azt is valaki, hogy miért nem tud a bank meg a milliárdos anélkül elég gazdag lenni, hogy emberek tömegeit megnyomorítsa(???!!!).....

 

Mert lopni csak a becsületes emberek becsületes munkájának gyümölcséből lehet, ha elég vastag bőr van a tolvaj pofáján!!! :-((((

 

 

Előzmény: joebatyo (32329)
joebatyo Creative Commons License 2015.02.15 0 1 32332

Tettem fel a facebookra ilyen utángyártott tipustáblát, és elég nagy érdeklödés mutatkozott.

 

 

Felvettem a kapcsolatot azzal, akitöl vettem, és azt mondta, hogy lehetséges még több készítése, bármelyik Dutra tipustáblája elkészíthetö.

Az UE-50, D4K-B 1000 stb rendelkezik a fülkén belül is több táblával, mint sebességkiosztások, kezelöszervek, fülke tipustábla stb,

Természetesen ilyenek utángyártása is lehetséges.

Az árak függenek a tábla méretétöl ( a kisebb olcsóbb ) és a megrendelt darabszámtól is.

Akit érdekel, privátban jelezze a betzjozsef(kukac)gmail.com címen.

Én csak összeírom, és elküldöm az illetékesnek.

 

dutrancs Creative Commons License 2015.02.15 0 1 32331

Ja!  Igen ,ez még 1953-54 ben volt ,a kezdetekben! :-)

 

Előzmény: dutrancs (32330)
dutrancs Creative Commons License 2015.02.15 0 1 32330

A DR-50 -hez csak annyit,hogy a JÁFI által készített és a Vcs.-traktorgyár által kiadott irodalom szerint "akkor" még madzag fékesek voltak. Késöbbi Vöcsik( Frakkok) meg már hidr. fékkel voltak szerelve.

joebatyo Creative Commons License 2015.02.15 0 0 32329

Ez van, megtörtént, mert megtörténhetett.

Nem is csodálkozom ezen.

Annak idején is többségnek hívta magát a kisebbség ( bolsevik ).

Most is néhány ilyen fontoskodó senki miatt történt.

Ez itt "magánterület, szabályokkal" ( idézet a radírtól )

Volt, aki írt neki privátban, hogy mégis mi okon csinálja amit csinál?

A válasz az volt, hogy itt ö a fönök, azt tehet, amit akar.

Egyszerü, lényegretörö.

Nekem már csak azért sem volt kedvem megírni neki "esszészerüen" hogy miért nem volt és nem is lesz a Dutra soha politikamentes, mert ö lekorlátozta arra, hogy

"miért nem tud a Dutra politikamentesen pöfögni a mezön" címmel kéri.

Természetesen tud.

De mivel a Dutra nem csak pöfög, meg nem csak a mezön, így ihletet vesztettem.

Megmagyarázhatná azt is valaki, hogy miért nem tud a bank meg a milliárdos anélkül elég gazdag lenni, hogy emberek tömegeit megnyomorítsa(???!!!)

Húha, ez már egyeseknek  a politika kategóriába eshet...

Vigyázni kell, mert beárulnak a kiscsoportosok az óvóbácsinál :))))

 

Előzmény: Tóni bácsi (32326)
Le Robuste Creative Commons License 2015.02.15 0 1 32328

  

Tóni bácsi Creative Commons License 2015.02.15 0 1 32327

Kedves Öreg Cimbora!

 

Köszönöm a részletes tájékoztatást!

Én, miután van egy Babettám, a Babettás topikban vagyok állandó vendég. Ott is megállapítottuk már, hogy szinte ahány műszaki leírás, annyi féle adat ugyanabban a témában. :-(( Úgy látszik a Dömpereknél is vannak eltérések, mert a sebesség adatok látod itt is eltérnek. Igaz, eredetileg az 1650-es adagolóval szerelték ezeket a motorokat, de senkit semmi nem gátolt meg abban, hogy rátegye a 2200-ast, ha úri gusztusa úgy diktálta. :-)))) Ez már önmagában elég ahhoz, hogy a sebesség adatok rögtön megváltozzanak.

 

Egy biztos, amilyen célra (nem első sorban közúti használatra) ezeket a járgányokat legyártották, ahhoz untig elég az 1650-es max. motor fordulat. :-))

 

Az a madzagos fék meg tényleg csak egy nagyon halvány emlék, lehet, hogy már az elsők is hidraulikus fékkel jöttek ki.

Előzmény: Öregdömperes (32322)
Tóni bácsi Creative Commons License 2015.02.15 0 1 32326

Tudod Bátyó, nem vagyok itt egy mindennapos vendég. Csak most a Dömperek kapcsán élénkültem fel egy kicsit, de be-beszoktam olvasgatni, mert annak ellenére, hogy ifjú koromban a 45-ös MTZ volt a liblingem, igen nagyra becsülöm a magyar traktorokat, meg Titeket, azokat a lelkes gépészeket, akik az idők végezetéig igyekeztek ezeket a gépeket életben tartani. :-))))))))

 

Olvastam korábban, hogy volt, vagy voltak itt(???) akik névtelenül, mint egy "sötétben bujkáló ellenforradalmár" elkezdtek reklamálni bizonyos hsz-ek miatt. Ráadásul állítólag "maszekban"!!! Ez a gerinctelenség tipikus megnyilvánulása. Csak azt nem értettem, hogy ez a Color Star nevű radírmen miért nekik adott igazat!!!!!!! Jobb helyen nem foglalkoznak a névtelen, arc nélküli feljelentőkkel. Kár, hogy itt még is megtörtént. :-(((((((

Előzmény: joebatyo (32325)
joebatyo Creative Commons License 2015.02.15 0 1 32325

OFF.

 

Tisztelt elégedetlenkedök, besúgók, spiclik, feljelentgetök stb.

NE nézzétek meg a következö linken látható filmet Drábik Jánossal, mert úgysem értenétek, miröl beszél.

Meg titeket amúgy sem érdekel, csak a Dutra, igaz?

( Igazából  titokban azt remélem, hogy már nem is látjátok a hozzászólásaimat. )

Csak azért osztom meg, hogy az értelmesebbje tájékozódhasson.

 

http://www.vntv.hu/2015/02/elkerulheto-e-harmadik-vilaghaboru/

joebatyo Creative Commons License 2015.02.15 0 0 32324

Miért is?

Előzmény: FZ-29-08 (32323)
FZ-29-08 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 32323

Tegnap egy ismerőssel beszéltem. Optimista voltam, de sajnos nem volt igazam. :((

Előzmény: FZ-29-08 (32232)
Öregdömperes Creative Commons License 2015.02.14 0 0 32322

Kedves Tóni bá.

Én mind kettőhöz hozzá vagyok szokva.A frakkon is van 14.évem.Amit munkának lehet nevezni vele mind végig csináltam.Vagon pakolás ki-be.Árokásás,homok bánya,répa ,gabona barakok alatt,tükör,trágya,sajnos emberről traktor levétel,emésztő,amit nappal ki szedtem éjjel meg az elnök fia bele parkolt Wartburgal.nincs vége meg hossza sem.De tény a dömperrel sokkal többet zötyögtem.De nem is ez a lényeg.Az első homokkal el is akadtam,igazi por homokban.Lapát híján kézzel kotortam a forró homokot.Na mondom jól kezdödik.Ami a kérdésed illeti fogalmam nincs,hogy madzaggal fékeztek volna,de nem tartom valószinünek.De nem tudom,hogy 50.évek elején milyen volt.Azt viszont tudom,hogy madzaggal billentetek.

Ami meg a sebességet illeti a következő adat van.

szorzóváltós terep és országuti sebességel rendelkezik.3-3.előre és egy egy hátra.

terepsebességek.1.fokozat.4,95.km

2.fokozat.7,1

3.fokozat.14,7.

hátra menet.6,15.

orszáuti.

1.fokozat.11,4.km

2.fokozat.16,9.

3.fokozat.34.km.

hátramenet.14,2.km

Készitette.Nagy Sándor.okl.mg.gépészmérnök.

Budapest.1965.

Ezek a 1650 f,perc.adatai.alapjárati fordulat szám.460..

Ezzel készültek a frakkok is.Más kérdés az,hogy idő közben,ki hogy buherálta meg.

Én is erre baxtam rá.Amikor a frakkra rá tettem a 311-es busz adagolóját.Ment is mint az ördög.Most is van még 3.munka gép adagolóm,meg egy teherkocsié.

Üdv.

Előzmény: Tóni bácsi (32309)
dutrancs Creative Commons License 2015.02.14 0 1 32321

Szerintem ő erre van ráállva!

Előzmény: joebatyo (32308)
Tóni bácsi Creative Commons License 2015.02.14 0 0 32320

Egy leírásban ezt olvastam:

 

.......A 4 m hosszú, üresen 4,8 tonnás járművet 5,3 l-es, 50-60 LE-s, vízhűtéses, D413 jelű dízel erőforrás mozgatta, a Csepel tehergépkocsi motorjának módosított, ún. tartós teljesítményű változataként.......

Ez vajon mit jelent konkrétan?

Előzmény: soman81 (32318)
vgpeti Creative Commons License 2015.02.14 0 1 32319

Üdv

 

Tavaly a Sződligeti mezőgazdasági napokra ki volt állítva ez a traktor.

Ez az "Úriember "tudomásom szerint már kimentett egy pár gépet. Ez a kép is ott készült.

Előzmény: joebatyo (32308)
soman81 Creative Commons License 2015.02.14 0 1 32318

Kedves Öregdömperes!

 

Két fajta katalógusom van dömperhez. Az egyik 28,5km/h-t ad meg végsebességként eza DR-50 C/D jelű -re vonatkozik sajnos azt nem néztem meg,gogy milyen adagolóval. A másik az 50 le-s DU 413-as motorral 1500/min max fordulat mellett 31 km/h-t ír. Ennek megfelelően kalkulálható, hogy 2200/min fordulat mellett 45km/h lehetett a végsebesség. Tehát az a szerencsés helyzet állt elő, hogy kivételesen mindenkinek igaza van.

Üdv Tamás

Előzmény: Öregdömperes (32302)
Tóni bácsi Creative Commons License 2015.02.14 0 0 32317

Nem rég költöztünk, ezért még vannak dolgok, amikről pillanatnyilag fogalmam sincs, hogy hol vannak. :-((((( Egy biztos, Apám jogosítványa még meg van nekem emlékbe. Ő 1903-ban született, tehát biztos, hogy a jogosítványát még 1940 előtt szerezte.

Ha előkerül, megnézem, és beírom ide neked.

Előzmény: Csőlámpás Beni (32315)
joebatyo Creative Commons License 2015.02.14 0 1 32316

Így van, sokan csakis a pénzt látják benne.

Én is látom benne, hogy mennyit adtam már ki rájuk :D

Ez a fazon kereskedik ilyenekkel ( is ).

Lévay Sanyi hívott, beszélt róla néhány szót.

Töle vette a TS-35-öst. amit a "jóember" szintén külföldre szeretett volna értékesíteni.

Csak arra nem volt akkora kapása, mint azt hitte.

Reméljük erre sem lesz.

Nem bánom én, keressen rajta pénzt, csak ne külföldre kerüljön már minden értékünk, ami még megmaradt...

Előzmény: Tóni bácsi (32313)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2015.02.14 0 0 32315

Nem is a vénség miatt kérdeztem! De köszönöm szépen a választ! Nem nagyon tudok kit megkérdezni már sajnos, hogy lehetett...

Előzmény: paneldutrás (32311)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!