milyen autó ez amúgy? Relativ korszerű ecu elég sok szenzort ellenőriz, pl map szenzort sem olyan egyszerű átverni. Gyújtáson összeméri a légköri nyomással például.
Lásd korábbi hsz-omat: nincs adaptációja, nem azért kevés a töltőnyomásod. Az adaptáció nálam működési paraméterek tanulását jelenti (hosszabb távú alkalmazkodás) (még nem tudom hogy milyen rendszerről beszélgetünk)
Ennek a mondatnak nem látható az értelme. Ha a map szenzor jelét leoszják, lecsökkentik, akkor a vezérlő azt hiszi, mindvégig kisebb a töntőnyomás, tehát jobban ráteker a geo-ra.
Hogy ez tartósan és jól működne azt kétlem, bár létezik ilyen gányolás sokféle.
De, ez önmaga egy tunning. Gányolt felhúzása a turbónyomásnak, amihez elegendő "kaját" csak bizonyos szencsés csillagállás alatt tud a vezérlő benyomni, és nem is biztos ,hogy az üzemanyagellátó rendszer annyira "lájkolja" ezt. Hát még a motor élettartamra méretezett, ólommadár üzemmódra kalibrált alkatrészei.
A normális tunning belenyúlni a programba, hogy töltsön többet, bár annak is vannak járulékos következményei.
szerintem nem létezik ilyen önadaptáció a nyomásszabályzásban. Bosch, Siemens rendszert kb sejtem, a többit nem is akarom. (zöld felirat a csoport neve alatt?) De mindegy, nem ismerem az Opeleket.
Nem tudom el lehet-e kapni, általában VAG-nál a zárhíd befelé néző U profil, és abban fut a bowden. A6-ot, A4-et néha kellett nyitni, az mind alulról felnyúlva ment