Keresés

Részletes keresés

hév Creative Commons License 2002.09.15 0 0 203
Hát igen.A MIXA ajtajai lassan záródnak,de ennek van elönye is.Egy-két MX,MXA ajtaja olyan elemi erővel záródik,hogyha mondjuk egy kisgyerek karjára csukod biztos,hogy el fog törni.
Ez a veszély MIXA-nál nem áll fent.

Egyénként ma (vasárnap)vágányzár a teljes vonalon.
Még jó,hogy csak ilyen 1-1 napokra.Aki utazott már Csepelen HÉV pótlóval az tudja milyen állapotok uralkodnak.

gyurmosz Creative Commons License 2002.09.14 0 0 202
Én azon mosolyogtam, hogy párszor lassabban csukódott be vele az ajtó... :-)
Előzmény: Bazsi75 (201)
Bazsi75 Creative Commons License 2002.09.14 0 0 201
Sziasztok!

Igen az ajtók mozgását segíti. Bár 40 évig el volt nélküle is.

gGAbesz Creative Commons License 2002.09.14 0 0 200
Postázása a következő szolgálati menettel folyamatban!
Előzmény: hév (199)
hév Creative Commons License 2002.09.13 0 0 199
Halihó!

gGAbesz: Jöhetnek a teszt kérdések.

gyurmosz: Arra bigyóra gondolsz a lépcsőnél?

Én is rákérdeztem egyszer és azt a választ kaptam a kocsiszintől,hogy az ajtó zárást segiti.

Erről Bazsi75 kollega többet tudna mondani.Ő ős Csepeli.Ha ő nem tudja,akkor senki.

gyurmosz Creative Commons License 2002.09.13 0 0 198
Arról tudsz valamit, hogy mi az a szerkenyű, amit a 853-as kocsiban alul az ajtókhoz szereltek?
Előzmény: hév (195)
gGAbesz Creative Commons License 2002.09.13 0 0 197
Word 2000 a formátum. Kérdés, 3 válasz, pirossal megjelölve a jó, és hivatkozva az utasítás pontja.
Előzmény: hév (195)
hév Creative Commons License 2002.09.12 0 0 196
picikét OFF!

Elöző hozzászólásomban van egy-két érdekes szófordulat.Bocs,de muszáj sietnem az irással.A Freestart szétbont,ha sokat tökölök.

ON

hév Creative Commons License 2002.09.12 0 0 195
Üdv!

Bazsi kollega visszagyütt a szabiról???

"Azt hitted megelőzött, míg Csepelre értél? :)))"

Ja,hát ez még csúcsidőn kivűl is érdekes lenne,nemhogy délután 3-kor.Ma egymás mögött állt a két tigris Csepelen.

"Mi a száma annak a IX/A motorkocsinak, amelyikben tudsz kapcsolni 2. söntöt is? Csepeli kocsi."

Hát ezt a kérdést elpasszolom!
Van (de lehet,hogy csak volt) egy MIXA amelyiken meg nyugodttan elzárhatod a SIFA csapot a vonat meg le se sz@rja.Talán 843-as,de nem biztos.
Nekem is ugy tünt fel anno,hogy a végállomáson el akartam zárni,aztán má elvolt.Meglepő volt.
Persze ma már ilyenekkel nem érdemes ezzel játszani.A menet regiszter mindent lát.

gGAbesz: Milyen formában vannak a kérdések???

gGAbesz Creative Commons License 2002.09.12 0 0 194
Bár sűrűbben lehetne ilyet látni...
Ma anyagvonattal volt kint a 87-es gép Kp-n.
Utasítás tesztkérdésekre nincs szükségetek? (egyenlőre 450 db-om van)
Előzmény: hév (189)
Bazsi75 Creative Commons License 2002.09.12 0 0 193
Én tudom, de nem mondom meg.
trophy Creative Commons License 2002.09.12 0 0 192
És minden szemből jövőnél félre ugrott. Mint egy fürge tigris... :))

HÉV! Mi a száma annak a IX/A motorkocsinak, amelyikben tudsz kapcsolni 2. söntöt is? Csepeli kocsi.

Előzmény: FOMA (191)
FOMA Creative Commons License 2002.09.12 0 0 191
Miért, helytelen vágányon előzhetett, nem?:-))
Előzmény: trophy (190)
trophy Creative Commons License 2002.09.12 0 0 190
Azt hitted megelőzött, míg Csepelre értél? :)))
Előzmény: hév (189)
hév Creative Commons License 2002.09.12 0 0 189
Akkor mégse nekem van kettős látásom.
Valamelyik nap a Borároson láttam egyet.Hazafelé indulok,Csepelen leszállok erre ott egy másik.
Azt hittem részeg vagyok,pedig nem is szoktam inni.
Bazsi75 Creative Commons License 2002.09.11 0 0 188
Sziasztok!

Amit láttál Tigris azt most hozták vissza főjavításról. Sikerült is saját lábán kb 20 méter mennie. Egy másik Tigris ment érte meg a 3 Ks kocsiért. Csepelen vágányzár van a tárolóvágányon, majd jön Plasser is dolgozni ha Erzsébetről át tud jönni.

trophy Creative Commons License 2002.09.10 0 0 187
Ott állt a Tigris a Borároson egy X/A nagyegység mellett.
gGAbesz Creative Commons License 2002.09.10 0 0 186
Röviden: egy élmény volt!!!
Előzmény: hév (185)
hév Creative Commons License 2002.09.10 0 0 185
gGabesz: Várom az élménybeszámolót a szombati napról.
hév Creative Commons License 2002.09.06 0 0 184
Sziasztok!
Ezt találtam a gázolással kapcsolatban:

HÉV-gázolás a III. kerületben
2002. szeptember 6, péntek - [12:28]
[Belföld] Halálra gázolt egy férfit a HÉV a főváros III. kerületében pénteken délelőtt. A szerelvény a Pünkösdfürdő utcánál ütötte el a 40 év körüli férfit. A holttestet a tűzoltók emelték ki a szerelvény alól. A baleset körülményeit a rendőrök és a BKV szakemberei vizsgálják. (X-Press)

(Persze miután az illető megölte a 12 éves kisfiát)

Ember az ilyen???

(Akit gázolásos képek érdekelnek az látogasson el erre az oldalra

Van egy pár metrós gázolás meg az is amit a multkor belinkeltem ide.

trophy Creative Commons License 2002.09.06 0 0 183
Szentendrei vonal, Pünkösdfürdő utcai átjáró, irányban Szendre felé. Első kocsi alá került, a kocsit emelni kellett. Helszín exit.
Ez idén már nagyon sokadik! :(
Előzmény: miniszter (182)
miniszter Creative Commons License 2002.09.06 0 0 182
Sziasztok!
Van valami infó a HÉV-gázolással kapcsolatban?
hév Creative Commons License 2002.09.04 0 0 181
Ez igaz.A hibaelháritás az általam egyik lejobban utált dolog.Éppen ezért nem is nagyon foglalkozom a meghibásodásokkal.Ha kell akkor 20 km/h-val megyek végig,de le nem állok szerelni.Ha meg meg se mozdul,akkor meg végképp nincs értelme buherálni,inkább megvárom a segélyvonatot.

gGabesz: Kösz az infókat!

Előzmény: trophy (180)
trophy Creative Commons License 2002.09.04 0 0 180
Azért a X/A-kon is kijut bőven a hibajavításból. A Gödöllőin volt olyan nap, hogy hromszor volt kocsicsere ugyanabban a fordában.
Előzmény: hév (178)
gGAbesz Creative Commons License 2002.09.04 0 0 179
Az első oszlop a pályára engedélyezett sebesség (Vmax) a második az ajánlott (bizber, kitérő irányú váltók, jelfeladás, stb) sebesség. Én nem foglalkozok vele, nálam a két érték ugyanaz. Ezt követi az LZTB, ennek 160 km/h sebesség felett van értelme.
Mentés: felső menüsor klasszikus mentés ikon (mint a word-ben).
Előzmény: hév (178)
hév Creative Commons License 2002.09.04 0 0 178
Jó neked.Megkimélted magad a kis vezetőállástól,a zárkapcsolók hangos csattogásától és az állandó hibaelháritástól.
Arról már nem is beszélve,hogy nyáron úgy felmelegszik a fék kar (pláne a D2),hogy megállni alig tudsz.

gGabesz: megkaptam a mailedet a progival együtt.(A Rail Eddi 3-ban a táblázat második rublikájában ott az alkalmazható sebesség melletti oszlop mi? Ja és ha egy vonalat átirok,akkor hogy tudom azt elmenteni a Railsimbe?)

Egyébként a mailre holnap ill.ma este irok.

Sziasztok!

Előzmény: Tytalus (177)
Tytalus Creative Commons License 2002.09.04 0 0 177
az az igasság, sosem vezettem IX/A-t.

Kelett volna, de mi mindig megvariáltuk, hogy hová kell menni vezetni. Így aztán csak szentendrei és a gödöllőin vezettem, de a gödöllőin sem túl sokat. Inkább arra a vonalra koncentráltam, ahol melóztam a tanfolyam után.

Előzmény: hév (171)
hév Creative Commons License 2002.09.04 0 0 176
"Mai irásbeli rendelkezés:

A 2002.09.03.-án közlekedő 3077-3116 vonatok számára.

A Felsővezeték Üzem dolgozói Kvassay hid és Lágymányosi hid között munkát végeznek.A felsővezeték-oszlop gödör ásása miatt a munkahely mellett mindkét vágányon maximum 20 km/h sebességgel haladhat,FIGYELJ jelzés adása kötelező."

Ezt úgy kell elképzelni,hogy az adott pályaszakaszon az oszlopok között bazi nagy krátereket ásnak.Vágányzár alatt meg majd ide tüzdelik az új oszlopokat.
Dehogy minek???

hév Creative Commons License 2002.09.04 0 0 175
Helyesirási hibák elnézve!
Csepel-Határ út? Tök jó lehet.
Nagybörzsöny?
Sajna 7.-én ugynéz ki besegités.Még nem biztos.
gGAbesz Creative Commons License 2002.09.03 0 0 174
A helyesírási hibákért utólag is bocs!
Előzmény: gGAbesz (173)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!