Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GeriSoft07 Creative Commons License 2017.02.07 0 0 30894

2013-ban egy 2003-as automata wr+-t vettem sok renault szívás után, és mivel minden autómat átnézettem szerelővel, és minddel megszívtam utána, azt mondtam, kapják be, elmegyek, megnézem, tetszik megveszem. Metem vele pár km-t, megforgattam a féltengelyt kiterhelve, gyorsít lassít stb, megvettem

95e km bp-i tulaj.

kellett rá 100k a kötelező cserék + 2 hátsó lengéscsillapító, zóta csak kopó alkatrész csere, és megy

170e van benne

giornalista Creative Commons License 2017.02.06 0 0 30893

azért nagyon más egy ilyen előéletű autó, meg egy ismeretlen, mint az enyém. sajnos abban az ársávban, amiben keresgéltünk, még így is ez volt a legjobb, minősíthetetlen szörnyetegeket próbáltak meg rám sózni Budapesten. 

 

nyilván ha az első kilométerek óta figyelsz rá és gondozod, vagy 40 ezerrel került hozzád egy gondos, idős gazdától, más lesz 16 éves korára az autó :)

Előzmény: JRevai (30891)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.02.06 0 0 30892

Múltkor kérdezi az egyik ismerősöm, mikor autót vettem, miért a Suzuki mellett döntöttem. Elsoroltam az érveket: Először is, csak benzines jöhetett szóba nálam. Aztán a megbízhatóság, alacsony szervizigény, alkatrészprobléma ne legyen (itt erősön szűkült a mezőny, hiszen egy hazai gyártású járműhöz nyilván alkatrész is jobban van), tűrhető fogyasztás. Mire az ismerős. Hát érdekes, nála szinten minden az ellenkezője ezeknek. :) Dízel, valami francia gyártmány (talán egy Peugeot és egy Citroent mondott) a kiszemelt két típusból. Ő tudja, amennyit szán rá, abból tartósan hibamentes járművet nem fog kapni azokból a szériákból. :) 
Nyilván minden autót szét lehet hajtani és elhanyagolni. Kívül, belül lehet hogy szép, csak éppen semmi nem működik rendesen. De ha gondos gazdája van, ezekkel a világból ki lehet menni. Cserébe tőlem a prémium üzemanyagot kapja, hogy én is megháláljam neki, hogy a majd 7 év alatt amióta nálam van, szépen dolgozik és tényleg semmi baj nem volt vele. Van fedél a feje fölött, igaz nem fűtött, de mégsem éri az időjárás viszontagságai. 

Előzmény: JRevai (30891)
JRevai Creative Commons License 2017.02.06 0 0 30891

Hasonlóan jók a tapasztalataim.

Az enyémet 2004-ben vettem kereskedésből, majdnem újonnan.

Azóta benne van 220ekm és egyetlen hátsó lengőkar-szilentet kellett cserélni. Volt még egy világítás-kapcsoló (az speciel Opel!), de ezt leszámítva ma is teszi a dolgát, mint amikor új volt. Pedig kapja az ívet rendesen: 90%-ban csillag garázsban tartjuk, városban használjuk.

Tehát nem mondanám, hogy nem jó minőség.

Előzmény: Landsmann_ (30888)
JRevai Creative Commons License 2017.02.06 0 0 30890

Kiváncsi leszek az eredményre.

Nekem évek óta működik ez a megoldás nagy megelégedésemre. Most -15-ben is bizonyított: ilyenkor azért elengedi kicsit a fordulatot, de messze nem annyira, mint azelőtt.

Hamar lenyugszik, és ráadásként eltűnt az a hiba, hogy addig nem esett 1500 alá az alapjárat, amíg egyszer teljesen meg nem álltam.

Előzmény: bt74 (30885)
AndrewBlase Creative Commons License 2017.02.06 0 0 30889

Mi meg ma jubiláltunk. Kicsit rázós volt az út, ezért elég tré  lett a felvétel, de a lényeg látszik.  :D

Landsmann_ Creative Commons License 2017.02.06 0 0 30888

Én 2010-ben (akkor volt 6 éves) 900 ezerért vettem a kertszomszédtól. 38499 Km volt benne. (most 84500) Friss műszakival, fél éves gumikkal, olaj, olajszűrő, talán még légszűrőt is kaptam hozzá, plusz tetőcsomagtartót. A tulajdonosa 2009 októberében meghalt, én a feleségétől vettem meg. A néninek nincs jogosítványa, a lányának van autója és annak a férjkének is, tehát kettejüknek egy harmadik autó nem kellett. Kifogástalan műszaki állapotban. GC változat, (VVT motoros) ennek ellenére voltak extrák, úgymint klíma, elektromos ablakok, elektromosan állítható tükrök, légterelők, műanyag sárfogók, Panasonic CD-s rádió. Jó vétel volt. Az előző tulajt ismertem, precíz kis emberke volt. Nyugodt szívvel vettem meg úgy, hogy kifizetésig, az adásvételi megírásáig csak annyit mentem vele míg kiálltam a garázsból az udvarra hogy körbe nézzem, meg visszaálltam. :) Tudtam, hogy nem csinálok rossz üzletet. Nekem az égvilágon egy fillért nem kellett ráköltenem megvétel után. 22 hónap műszaki volt rajta. Tulajdonképpen azóta is csak a műszaki vizsgákra, a szükséges olajok, szűrők, akkumulátor, ablaktörlő lapátok cseréjére és két hátsó lengéscsillapítóra kellett költeni. Semmi más szervizigénye nem volt. Igaz, vigyázok is rá, szeretem nagyon. Hálás kis jószág. Ködlámpát az én szereltettem be. Én is jó szívvel tudom ajánlani mindenkinek, főleg idősebbeknek, vagy akiknek gerinc betegsége van. Bátyám apósának is Wagonja volt, aztán rábeszélték, cserélje Ignisre. A Wagont beszámították a szalonban és új Ignist vettek. Megbánta, a Wagont jobban szerette, valahogy tágasabbnak tűnik belülről, idősebb révén is könnyebb volt a ki-be szállás. 

tomi2107 Creative Commons License 2017.02.06 0 0 30887

Szia na ez egy jó kis hozzászólás :D végre. Amit irtál mindenen átestünk mi is, plusz a nem várt hibákat de ezt már leírtam sokszor,viszont most vettünk egy  barátomnak Diesel ignist nagyon jó kis gép de nem az igazi vezettem már Ignist mindenki arra cseréli le vagy azt keres mert fiatalabb,meg ugye a hírhedt környezetvédelmi besorolás persze a vvt-és wagon már jobb ( akkor is ki fogok menni a Trabival  is :D :D :D ) de az ignis nekem szűkös belül 187 cm vagyok érzem.Minden hibájával együtt a kényelmet nem cserélném le, jó persze ha apuci alám is tolt volna valami márkást de nekünk ez megfelel pedig mi is fiatal pár vagyunk. Meg lehet szeretni akárki akármit mond olvasgattam a fogyasztást is kinek mennyit fogyaszt,őszintén ha valaki valamit szeret ezt is elnézi neki ne írjam le mennyit kajolt a gyári weber karbis trabim -22 fokba na az sok amit a wagon eszik az semmi.Tényleg volt mikor kiakadtam nem a szelepszár szimering miatt hanem a kerékcsapágy hogy nincs egy értelmes hozzáértő ember a környékemen aki normálisan ki tudja cserélni borzasztó :D.Városba meg tényleg nagyon jó fordulékony parkolni isteni vele még úgy is hogy nincs orra,aki venni akar annak én is ajánlom nyugodt szívvel 

Előzmény: giornalista (30886)
giornalista Creative Commons License 2017.02.06 0 0 30886

megjártuk ma a Suzuki Rómait ismét.

 

a futóműkopogás diagnózisa a baloldali féltengelycsukló lett, kicserélte a mester, természetesen meg is szűnt a kopogás és érzésre egy hangyányival jobb lett a futómű is. nyilván segít, hogy most rendben van az egész geometria elöl. elkoptak az első fékbetétek is, úgyhogy azokat is cserélte, plusz megvolt az olajcsere is, kaptunk egy új izzót és vettem már rá végre egy hátsó ablaktörlőt is, mert elszakadt a régin a gumi.

 

10 hónap alatt 14 ezer kilométer ment bele, kellett azért költeni rá (első olajcsere: 10 ezer, kipufogódob cseréje és az elöl lévő hővédő lemez meghegesztése 12 ezer, vezérműszíj azt hiszem 25 vagy 35 ezer volt és akkor kapott új váltóolajat is a jármű, szelepszár szimmering valahol 50 ezer környékén, Nokian téli gumi szett felszereléssel 55 ezer, most ez a szerviz 50 ezerért), és most valami olajszivárgás-gyanú lépett fel a motor aljánál, szóval ennek nem örülök, de egyébként most nagyon rendben van a gép. a párom használja főleg, most az esőben körforgalmakban tesztelgettem kicsit, bitang jól tapad a gumi, jól van az egész autó. 

 

felemás terhelést kap. kezdő vezető a párom, óvatos, vigyáz rá, de nyilván nem tud minden kátyút kikerülni. a plusz oldalon az van, hogy a kilométerek nagy részét az M0-áson szedi össze, amin dolgozni jár. fogyasztás stabilan 7 körül, plusz-mínusz fél liter.

 

Swiftek ennél tartósabbak és olcsóbban fenntarthatók, van vele tapasztalat családon belül is, illetve egy barátom ezres, háromsebességes automata Swiftjével pedig minden felkészítés nélkül megjártuk Münchent oda-vissza (ő a vétel után 120 ezret költött rá, futómű, fékek, szíjak, egyéb dolgok okán és azóta semmit, 375 ezerért volt a nevén az autó, tehát durván félmillióba került, míg nekünk az autó került csak annyiba, és arra jöttek rá a költségek). de nekünk a kutyázás miatt kellett a Wagon R+ hátsó kialakítása, ledöntött üléssel ugye sima raktér, befér két nagy fém kutyaketrec, amelyek összehajtva meg pont elférnek a csomagtartóban. plusz sokkal-sokkal kényelmesebb beüléskor, hiába vagyok fiatal, akkor is :)

 

igazából ezt csak azoknak írtam, akik esetleg vásárlás előtt állnak és vadásszák az infókat. olcsó szereltetni a Wagon R-t, Suzuki árban van hozzá minden, de egy kicsit kényesebb, mint a Swift. és hát az enyém egy negyedik tulajdonosnál lévő, 16 éves, igaz, vidékről származó példány, és megcsinálunk rajta mindig mindent (pl. a szelepszár szimmeringet sem lett volna muszáj, csak zavart, hogy indításkor úgy füstöl, mint egy régi mosóbenzines kétütemű, szó szerint). nem bántuk meg, de jó lenne, ha most azért összeállna és egy ideig nem kéne rá költeni a kopóalkatrészeken kívül :)

bt74 Creative Commons License 2017.02.06 0 0 30885

Ma beforrasztottam egy 1,46 K ellenállást ahogy írtad. Még kipróbálni nem tudtam a meleg motor miatt, majd reggel tesztelem :)

 

Viszont elgondolkoztam, hogy nem lehet, hogy csak a beszívott levegő hőmérsékletét figyeli hidegen az alapjárathoz. Még december elején beszereltem egy állófűtést, és kb 50-60 fokos előfűtött motor indulásnál nem pörgeti 2000 fordulaton, hanem szépen 800 körül indul. Pedig a beszívott levegő az ugye hideg. Vagy rosszul gondolom? :) 

 

Végülis, ha nálad bevált, tuti nálam is beválik

 

Előzmény: JRevai (30773)
baritibi Creative Commons License 2017.02.06 0 0 30884

Gratula, nekem személy szerint  már a második van, de a feleségemnek is ilyen van.Használjátok egészséggel, balesetmentes km-eket kivánok..........

dudo_8 Creative Commons License 2017.02.06 0 0 30883

Gratulálok !  Üdv. a csapatban !   Nagyon jó kis autó.  Én már 15. -éve nyüstölöm minden hiba nélkűl.

Előzmény: 14Arsenal14 (30882)
14Arsenal14 Creative Commons License 2017.02.05 0 0 30882

14Arsenal14 Creative Commons License 2017.02.05 0 0 30881

Pár napja mi is vettünk egy kis wagonr t csatoltam képet :)

bt74 Creative Commons License 2017.02.05 0 0 30880

Valaki cserélt mostanában ajtóhatárolót a sofőr ajtón?

Gondolkozok a cserén, mert idegesítő, hogy a ház előtt enyhén jobbra dől a kocsi és kiszállásnál mindig visszacsukódik.

Csak azért kérdem a cserét, mert előtte swiftem volt, azon kicseréltem újra, de egy tök elcseszett konstrukció. Egy sima kis gumi szorította a a határolón, nem pedig rugó. Ez is ilyen vajon? Vagy van valami más működő trükkje?

 

miklos.a Creative Commons License 2017.02.03 0 0 30879

Előzmény: miklos.a (30878)
miklos.a Creative Commons License 2017.02.03 0 0 30878

Bocs a késésért...

Ez a két bowdenem van:

Előzmény: ifjattila (30853)
chevywhite Creative Commons License 2017.02.03 0 0 30877

Köszi remélem sikerül!

Előzmény: dudo_8 (30872)
stegere Creative Commons License 2017.02.03 0 0 30876

Kössz...

 

Gondoltam hogy egyből vmi bika ragasztóval rögzitem...

 

Most találtam 3600 ft-ért +posta--  44 cm hosszút....

 

A Tiéd milyen hosszú ??

Előzmény: ratio (30873)
ratio Creative Commons License 2017.02.03 0 0 30875

Gratula!!!!

Előzmény: dudo_8 (30872)
ratio Creative Commons License 2017.02.03 0 0 30874

Bocs, elütöttem a címet, de elküldtem újra.

 

Na, az a baromság, hogy előtte és utána megnézik mi van. Jellemző az új generációra!

Vajon ez a folyamata annak, hogy meggyőződjenek arról, hogy az Euro4 általános előírása a az a motor, ami tudja az előírt paramétereket, hiszen ezért lett VVT, és persze ez kevés lenne, mert az Euro4-hez kötelező az OBDII, ami meg van. Sajnos belebotlottál egy ügyibe. Ott ne is próbálkozz.

 

Az előző széria esetében is a Jimny motort azért dolgozták át, hogy Euro3-as lehessen, ennek ellenére a tudatlanság egy csomó cartársnak szomorítja meg az életét.

 

 

Előzmény: Landsmann_ (30865)
ratio Creative Commons License 2017.02.03 0 0 30873

Én a Homasitában vettem, mert máshol sem volt olcsóbb. Nem olcsó!

Ez is 3M-es ragasztós volt. Hiába a zsírtalanítás, nem maradt fent 1 hónapon belül kikezdte a menetszél.

Így kapott patexet és azóta, sok sok éve fent van.

Előzmény: stegere (30866)
dudo_8 Creative Commons License 2017.02.03 0 0 30872

És Euro III   lett       A  szemléért 1770 -ot kértek. Utána az okmányorada , uj forgalmi, az ingyen.

 

Előzmény: chevywhite (30870)
dudo_8 Creative Commons License 2017.02.03 0 0 30871

XIX. ker. Vas Gereben u. 2-4   !!!!!!       Én is itt minősitettem át  04 -ről 06 -ra.   Ugyanaz az én autóm is

 

Előzmény: chevywhite (30869)
chevywhite Creative Commons License 2017.02.03 0 0 30870

chevywhite Creative Commons License 2017.02.03 0 0 30869

Sziasztok ! Nekem a Dózsa -Váci sarkon "suzuki kereskedés"azt mondták ők nem tudnak mit csinálni de ha szeretnék igazolást a gyár 27 ezer forint ellenében intéz de ez az autó akkor is euro2 . 

AndrewBlase Creative Commons License 2017.02.02 0 0 30868

Én innen rendeltem jó pár évvel ezelőtt. Még a helyén van, tehát jó a ragasztója. Csak az árát ne kérdezd, mert elég régen volt már, viszont emlékeim szerint nem volt vészes az ára.

Emailre vagy telefonra adnak árajánlatot.

Előzmény: stegere (30866)
cseszi2 Creative Commons License 2017.02.02 0 0 30867

Üdv egy kis segítség kellene 2002 es Wagonom van Trax Silver Light riasztóval  az egyik távirányítóm meghalt , lehet hozzá kapni valami taníthatót vagy mi a megoldás várom a segítő válaszokat előre is köszönöm.

 

stegere Creative Commons License 2017.02.02 0 0 30866

Sziasztok. 

 

A lökháritóra szeretnék védőcsikokat.....

 

Tudnátok ajánlani vmi jó--olcsó  helyet..

 

Ill. mire érdemes figyelni vásárlásnál...

Landsmann_ Creative Commons License 2017.02.02 0 0 30865

Nem lehet módosítani a környezetvédelmi besorolást, mert a műbizonylat/tanúsítvány adatai alapján nem teljesíti az Euro4 kritériumait. Valószínűleg minden szabályt szó szerint betartott az NKH, így marad a 6-os sztályban.

https://landsmann.wordpress.com/

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!