Igen, ez tiszta! Én arra gondolok, hogy mivel vízbázisú festék.... ezért műszaki elött, fogok némi hígitót(vagy fékolajat) és lemosom az üvegről! Eszembe sem jutott volna üveget festeni vele.... :)
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok, mert itt több szaki is jelen van.
Szeretnék egy motorszerelő padot venni, ebben kérném a segítségeteket. A lényeg, hogy a padlóba szeretném besűlyeszteni, fix telepített helyre. Ebből adódóan, véleményem szerint két lehetőseg van, pneumatikus vagy hidraulikus működtetésű. A hidraulikus szerintem drágább, a pneumatikus kézenfekvőbb lenne, mert kompresszor úgyis lesz.
Tudnátok-e egy jó ár/érték arányban lévőt ajánlani, vagy egy jó beszerzési forrást?
Ezt nézzétek! Lementem hídba, amikor +láttam! Amikor az ember nem látja a fától az erdőt.... :D :D Nagyon dögösen néznek ki ezek a sárga fényszórók... soha nem gondoltam volna, hogy makett festék jó rá, általában műanyagokat szoktam vele festeni...
Tegnap láttam a tévében a Walker a Texasi kopó 23-adik epizódját (géprablás a címe),abban a jó öreg Chuck egy Kawasaki Z1000 police-vel nyomta.Volt egykerék meg mozgólépcsőzés is :-)
Valahol olvastam, hogy páran GL1000 erősebb szeleprugóját építettek be, azzal nyomulnak. Ha nem akarsz méregdrágán tuning rugókat venni, van itthon újszerű GL1000 rugóból egy garnitúra...
Hmm.Ez mindkettő Amerikás cucc,úgyhogy kicsit kiábrándítottál:(
A rugócserére godoltam,de az meg ugye más problémákat is fölvet,pl. a filligrán 6-os csavarokkal rögzített,vezérműtengely hub bírja-e a menövekedett igénybevételt...tudom erre is van megoldás.
Így van ez ,egyik módosítás megköveteli a másikat,harmadikat uzw.
Hmm. A melyiket valóban japánban gyártották. Azért vigyázz az F2 nagyobb szelepeivel. Én Orient Express dragster szeleprugókat tettem be, nehogy magas fordulaton belebegjen a gyári rugóval, és utolérje a dugó a szelepet...
Hy-Vo primer (feszített!), Hy-Vo vezérlés Hondahoz képest korrekt feszítővel, szűk szelep szög = lapos égéstér, viszonylag nagy szelepek filigrán szárral (5,5), patent kenés, meg úgy általában átgondolt és karcsú blokk (70kg), gecijó 750-est lehet faragni belőle. Nem olyan szánalmas traktor mint az agyon sztárolt Four, csak hát masszívan elkéstek vele (nem merték leváltani azt a hulladékot).
Az ésszerűség, nem itt lakozik.... :D :D Én, legalábbis vállalom hogy elvesztettem a racionalitás talaját, amikor aláírtam az adásvételit egy akkor még csak 28 éves motorhoz! :)
Tényleg nem rossz, de az a rongy nem véletlenül van betunkolva a karbi alá...(1. kép).Valószínűleg dől belőle a benzin. A karbi felújítása többe lenne mint a motor.
A totalbike-os Boor Customos cikk kommentjeiről jutott eszembe, hogy az én motorom úgy ment át műszakin, hogy a szakik, csak álltak a motor mellett és arról beszéltek édesapámmal (ő vitte el mert én nem értem rá) hogy bezzeg az ő fiaik nem csinálnak ilyet, mindig csak a diszkó meg a hülyeség :D, be sem indították, pedig mennyit küzdöttem, hogy ne legyen olyan irgalmatlanul hangos.
Szóval attól, hogy egyedi simán átment.
A hét elején csináltam egy képet a ködben.
Nekem most nagyon nem tetszik az ülés, olyan béna szoft-csopperes, télen csinálni fogok rá egy jó kis deszkát.
Meg a bütykös gumi beleér a hátsó sárvédőbe, ha ketten utazunk rajta, valamelyiket a kettő közül szét fogom vágni mostmár..
Szegény motor, akkor jól elbántál vele. :-) Mifelénk most Norton láz van, begyűjtöttem már egy tankot, két féle hátsó idomot, ma meg kaptam egy első idomot a Morini jedi druszámtól. :-)
Jaja, ízlések és pofonok. :) Nekem is lovaglós cuccnak ugrott be inkább, ahogy a képeken is valami lovaglónadrághoz van felvéve. Bár nem értem a lényegét, ez afféle "kamu-csizma", motorozásnál és lovaglásnál is a lábbeli elsődleges funkciója a védelem, ez pedig sajna nem tarja a bokát egy cseppet sem.
Ha már csizmánál tartunk. Van egy pár jóféle békebeli motoroscsizmám, keresztapámtól örököltem, ő pedig az apjától. Valamikor a 60-as években készült, de nem volt túl sokat hordva. Szögelt bőr talp, sarka és orra vasalva, 43/44-es méret, állapot lásd a képeken. Szívesen hordtam volna, de olyan embernek készült akinek alacsony a rüsztje, ez miatt fel sem tudom húzni a lábamra. :( Így eladnám vagy elbartellezném, akit esetleg érdekel, írjon.
szevasztok ha valakit érdekel,Pankotai Csaba bőrdíszműves mester által készített chaps eladó,igazi stílusos caferaceres darab vadonatúj, M-es méret.(Akit érdekel küldök képet ide nem engedi felrakni csak ha kicsinyítek)http://www.gasolinaboots.com/gasolina_spats.html-ilyen.Szerintem nagyon fazon!
Jól látod, a ricambi-weiss.de-ről rendelhető, az aljában benne a márkajelzésük. Ahogy a képen is látszik a meglehetősen termetes BMW-n is végig ér, azért választottam anno, hogy ne kelljen a vázat vágni. Csere kösz most nem!
Úgy látom, ez a ricambi-weiss féle SRX idom. Annak jó, aki nem akarja levágni a váznyúlványt. Ha nincs még helyette másik és érdekel csere, akkor küldök 4-5-6 darabot, hogy válasszál közülük. A Norton hátsó idomom lehet illene rá.
Eladóvá vált ülésédimom! Felszerelve nem volt, új. Német gyártmány, nagyon merev, karcsú, elegáns, komoly darab. Méretei: teljes hossz 720 mm, üléshossz 300 mm, legnagyobb szélesség 240 mm. Lásd fotók:
Még anno jött át az egyikük,amikor eladtam a Kawasakit,hogy kifejezze megkönnyebbülését.Azt monta,hogy minden indításkor beremegtek az ablakai. El is hiszem,cudar hangja volt a KZ-nak
Akkor Te még sokmindent nem láttál. :-) A magyar stuntriderek a világ élvonalába tartoznak. Ezt Mókus megcsinálja egy Simson Starral. Vagy menet közben felmászik egy 2 ágú létrára és eljátsza a titanicot. Keress csak rá a youtube-on, Mókus streetfighter.
Mi a véleményetek erről a mociról? Mennyire kedvelet veterán moci? Korábban szemezgettem egy példánnyal, 10-15ezer euro környékén mozognak, a replkiák is 7-8 ezer euro.
A VFR fesszabályzó mizériát annó én is megjártam,tudok róla egyet mást.
Igazad van A VFR-nél ez mindig gondot jelentett,de pofon egyszerű a megfejtése a dolognak.
A probléma két dologból tevődik össze.
- a gyári cucc semmilyen hűtőbordával nem rendelkezik,csak a vasból készűlt váznyúlványra van csavarozva
(nemhiába készítenek minden passzív hűtést aluból.....hővezetés )
- a VFR farokidom burkolata a kapott helyet a kütyü,úgyhogy még a menetszél sem tud besegíteni
Más modelleken ,ahol kedvezőbb helyre van szerelve ugyanez a fesszabályzó sokkal kevesebb a meghibásodás.
A melegedés ennek az áramkőri megvalósitásnak a velejárója,úgyhogy MUSZÁLY , a jó hőelvezetésről gondoskodni.
Ha az említett két dolog ki van küszübölve nincs gond vele !
Amit én szertnék fölszerelni,az egy VF szabályzó,aminek semmi köze a VFR szabályzólyához,bízom benne,hogy ha sikerül az összedrótozás nem lehet semmi gond.
itt is többször volt téma a fesszabályzó. A VFR-é, mármint, a gyári hiresen gyenge. Az enyémen már egy gyári yamahás is kitenyerelt annak ellenére, hogy egyébként a motoron minden O.K.
Aztán mint minden VFR -es életében legalább 1x megfordul Tatabányán :-) a Mecseki úrnál 06húsz-918kilencvenhét43. Elég sokat beszélgettünk a fesszabályzók lelkivilágáról... mivel engem érdekelt ő meg villamosmérnök. A lényeg, hogy van utángyártott megoldása és hiresen megbizható, jó referenciái vannak a VFR fórumon. de gyakorlatilag majdnem mindenre tud megoldást.
Szerintem jobban passzol a tankod formájához, az oldalán lévő hozzáépítéshez, és ahogy nézegetem, még a jobbos oldaldekni belső blokkház felőli részéhez is.
Szerintem, szóval ne vegyél mérget rá:-)
Amúgy gratula az építéshez, szépen áll a masina. -főleg, hogy az első munkád, ilyen fiatalon.
Hi! Volt egy kis időm, uhogy csináltam pár képet a biciklimről! :D Szerencsémre, szépen sütött a nap! Kicsit tulságosan is... de nem volt kedvem szöszölni a képekkel....
Pocsék kérdés. Ducatit nem érdemes venni mert szar az összes. Maximum akarsz venni és leszarom szopást mint az Ölbei. A Weberes reménytelen, máglyára vele. A Mikunik 20 centis lefolyócsöveken lógnak min. 1500-zal el hangolja lefelé, a nyomaték görbéje mint egy szívó dízelé (alul semmi, de legalább nem forog). A befecskendezésest csak háttal lehe megközelíteni, senor Terblanche masszívan be volt pipázva mikor rajzolta vagy őt se fizették ki és ez volt a bosszúja. Marad tehát a karbis + 1 pár Dellorto PHM Malossi csonkokkal. Esetleg teljesen betegeknek FCR + nagyon sok türelem mire sikerül bekarburálni ahogy olvasgattam.
Ott kivételesen nem az olasz fossal van a gond hanem hogy ki a gazdija :-)
Neki én se múkodnék, mer úgyis imádja őket ha állandóan szopatják. Giovanni is megérezte hogy elfogyott a türelmem, azóta úgy megy mint aki sose volt beteg, pedig csak egy kicsi optikai tuningot kapott azóta. Hisztis ribanc az összes. Mostanra egyébként már drágábbak lettek a karbis SS-ek mint az újak, pedig mekkora szar az a mikunis megoldás.
Megérzi a tipusidegen dolgokat.:)) Aztán láttam már én csiriviri japó bigyót futin eltávozni.:) (mondjuk ez a márka nem a szívem közepe de legalább digó:)))
elkezdtem versenyezni,előtte eladtam ,illetve elkunyerálták az oldalkocsis huszasomat,én hülye meg oda is adtam húszezerért.Igaz,hogy nem érdeklődtem,hogy mennyiért mennek a huszasok.Rá két évire beszéltek rá a versenyzésre és utána vettem egy lerottyan szóló huszast százezerért.Sajna van aki a jószívüséget gátlástalanul kihasználja. Ha valakit érdekel a haveromvak van egy eladó 350-es Ducatija,amivel korábban versenyzett.A két rendszámos huszasom! Üdv.Lacibá
A nyolcvanas években volt nekem is pár Pannoniám. De ma már nem tudnék venni, olyan áron kínálják a használható példányokat. Így vettem inkább egy Ducatit, olcsóbb volt mint egy P20-as.
Szevasz Kornél!Ha így vín akkor csak gratulálni tudok.Közutra elmegy az a lábtartó is,de ha már igaziból tudsz kanyarodni az fog leérni először.Jó bütykölést és jó motorozást.Az egyik versenymotorom így néz ki,de van mégegy és két utcai P20 is.Üdv.Lacibá
Köszönöm a hozzászólást, Kornélnak hívnak. Versenyzésről egyenlőre szó sincs mert csak 15. éves vagyok és most csinálom a jogosítványt mopedre. Szerintem a lábtartóval nem lesz gond mert mentem már p 21-el de csak 3. ig mertem felkapcsolni. Majd ha jelentkezik ez a probléma akkor feljebb teszem. Amúgy sem versenyzésre szántam csak a stílusa café racer. Majd ha eljön az ideje inkább utcán szeretném használni.
Szevasz! Bocs de nem tudom a keresztneved.Azt azonban javasolom,hogy ha ezzel a motorral versenyezni akarsz akkor a gyári lábtartót felejtsd el,főleg ha nem akarsz nagyokat esni.Persze attól is függ,hogy milyen stílusban versenyzel. Ez csak jótanács,nem muszály megfogadni.Egyébként gratulákok a motorodhoz,mert tudom,hogy mi munka van egy ilyen motor megalkotásához.Üdv.Lacibá
Felkerült a kipufogó,a dob savállóból van . Még tavaly vettem a börzén. A könyököt lefestettem hőálló feketével. A jobb kipufogót sajnos le kell venni a kerék kiszereléséhez ,de az első kerék kiszereléséhez még a sárvédőt és a fékkitámasztót is le kell szerelni , úgyhogy nem egyszerű a kerékszerelés.
Itt vannak a kívánt képek a tankról :
Képen nem adja vissza a látványt ,életben szebb. Ha lesz Agárdon kéthengeres találkozó oda kiviszem és ott látható lesz élőben.
Megmondom őszintén, nem emlékszem rá, elég régen volt. De legalább a Balatont láttam már, jó lesz rá vissza emlékezni, mikor már az sem lesz, mert elviszi az IMF...
Egy ilyen találkozót meg lehetne szervezni, akár innen a fórumról, vagy esetleg cafe racer klubbot alakítva. A magyar tengerpartot lenne nehezebb visszaszerezni...
vagy oldania hátsó rugók csavarkötését fent igy "lepottyan" a kerék és a kipu alatt ki lehet húzni a tengelyt, anno a 350-639 es JAWAn igy oldották meg.
Alakul! ;-)) Nem belevau,de-ha a kipufogót fel akarod törni,gondold át hogy legyen!Nekem pont a hátsó tengely előtt van.Kerék kiszereléshez(fék bactatás,defekt,stb)le kell vennem a dobot!
hasonlót irtál te is tavaly ugye attila?:-)megcsinálgattam egy pár dolgot rajta meg ment is eleget a nyáron semmi különös gond nem volt vele.sajnos az élet nem ugy hozza hogy megvalosithassam az elgondolásom,ez van,üdv dio
Annyira nem lehetett zsíros a tank, ha nem kétüteműé volt... Az is lehet, hogy a felhordáskor kimaradt itt-ott egy kis rész és ott kikezdi, közé megy a benzin. Akkor a legjobb a tapadás, ha már kicsit kráteres a tank, én szoktam szétrohadt Lada Niva tankokat bevonni kívülről pár réteg műanyaggal, pár évet még elfut olyan tank is, ami olyan mint a szita. De frissen homokszórt felületre gyantázom, hogy megkapaszkodjon.
POR-15, sok tankomban ez van. Jobbnak találom mint az oldtimerperfektes amerikai cucc. Egy szettel 3 tankot simán megcsinálsz, tehát 5-6 e./ db. Örök élet + 1 nap. Legutóbb egy belül szétrohadt, tűhegynyi lyukakkal teli tank lett vele megcsinálva, hibátlan lett. Ősszel nem kell igy vacakolni, a benzinhez megy egy kis üzemanyag konzerváló és a probléma megoldva. Fontos, bontatlan kis kiszerelésűt vegyél, úgy tudom itthon valaki hordóból méricskéli ki és úgy adja...
Nem sok kedvem van gyári tankot másolni. Ugyanolyan úgysem lesz. A tankbeöntőt meg a benzincsap csatlakozóját nem tudom megcsinálni műanyagból, azt fémből kell legyártani. Ráadásul, ha csak egy tank miatt kell csinálni a sablont, az megduplázza a költségeket.
Hasonló problémával küzdöttem.... :/ Nálam kiderült, hogy rozsdás a tank beljseje (nem is kicsit) és olyan finom rozsda por jutott a karbikba,amit már a szűrők nem bírtak... Random szivárgot(folyt) a benzin a karbikból... U.hogy most télen valami bevonatot tesznek a tank belsejére, de ezt a festőm jobban eltudná mondani...
Ettől a figurától egyszer vettem két pólót. Megrendeltem, kifizettem előre. Erre küldött két totál más pólót. Irtam neki hogy rosszat küldött, válasz: Ja, az elfogyott, de semmi baj nem baj, ő küldött másmilyet. Bazz...
Ma láttam két motoros tanulót (mazsolát),az egyik alatt egy csodaszép Honda CB volt.Szerintem 750-es lehetett.Berugókaros,küllős kerekű,és négy a négybe csővel.
...de a lányodat nem mutatnád be neki. Rocker, futár, tévésztár, postás és művész, aki a Green Day gitárosának épít café racert és 32-es hotroddal jár dolgozni. Tovább »
Faterom miután vett egy virago-t, nekem adta 60+ éves Simsonját :-) Az eddigi cruiser-stílus levedlése után 50 kilót könnyült a motor :D Még sok tennivaló van vele, de már alakul...
Az a gond,hogy amint felrakom és rányitom a csapot a szélső porlasztó túlfolyóján folyik a benzin+ az úszóháznál szivárog. A benzinszint pedig rendben van. Ha leszedem a karbisort és padon engedek bele benzint,se folyás,se szivárgás. Már vagy ötször szétszedtem-összeraktam. Egyelőre nincs ötletem.
valaki, aki tud erről a motorról (és ne tagadjátok, itt mindig van valaki, aki tud valamit!!!) az meséljen már. egy kicsit. na. ne kéresse már magát...
mi került a blokkba? új a fej? váltóba nyúlás volt/van? első villa és dob... satöbbi... gyerünk valaki sztorizzon kicsit.
Eladnám vintage stílusben épített bringámat. Az ihletet egy Pashley Gouv'nor adta, és elég sok pénzem és munkám van benne. Egy Csepel Unicorn dupla felsővázcsöves gép az alap, új hajtással.... Dobfékes Sturmey Archer agyak, hátul 3 sebességes agyváltó, Brooks nyereg,szinzterezett váz és felnik, fehér gumik stb.....
nálunk csak az tűnt fel, hogy az egyiknek mintha nem kék lett volna a tankja??? Ja... az... de, de, csak elcseréltem... szóval 5nél tartok, de ha kérdezi, csak 3 van.
Bár ugye nekem egyszerűbb, hiszen én csak 50ccm-ben utazom
és drágám, ha olvasod ezt, akkor... akkor nekem már mindegy
Azért nem teljesen, történnek néha bakik. Én a fiamnak a múltor 17-nél osztottam ki egy óriási sallert amiért az anyja jelenlétében számolgatja a bringákat, még némi magyarázkodással (a tesóé/haveré/májköldzsekszoné és csak javítani van nálam most éppen pont ezen a szép mai napon amikor beugrottál hozzánk drágám) sikerült 10 alá vinni a hivatalos verziót, pedig már akkor is 20 fölött voltunk és ez még tavasszal történt...
Tudnátok abban segíteni, hogy hol lehetne kifugócsövet vásárolni motorkerékpárhoz? Sima egyenes csőre lenne szükségem, kb 50cm hosszúságú és 46mm külső átmérőjü.
Laci barátomnak és a többieknek is csak a véleményemet szeretném elmondani, ha akarjátok megfogadjátok, ha nem akkor nem, nekem a P-20-21 típusból 18db volt az életemben, de a kuplungkosár olyan szemét anyagból készült, hogy ha nem tettünk rá szorító gyűrűt akármennyire is kíméltük a gépet, a centrifugális erőtől képes volt szétnyílni. Volt 1-2 példányom ami már eleve erősített kuplungal jött ki azokkal soha nem volt ilyen probléma, igyekeztünk az összeset házilag barkácsolva megerősíteni. A régi szekrények rúdzára tökéletes volt erre a célra.
"kb. 13 000 db kéthengeres pannónia készült nem megerősített kuplunggal és nem nagyon volt vele probéma ," mindegyikkel probléma volt. Még a gyári "fejlesztés" után is.Motrozni persze lehet vele.
Én jártam úgy 20-assal, hogy furcsa csikorgó hang jött belőle. Azért még hazamotoroztam, levettem a deknit és valahogy a kuplunglamella tartó csövek közül az egyikből elindult kifelé a csavar és marta a deknit belülről. Ha nem foglalkozok vele és megyek tovább, lehet kilyukadt volna. :-) Hát szóval...
Valóban , ezekbe a gépekbe hatalmas pénzeket lehet fektetni (pl ölbei p 20 r ) és meg is értem csak azt mondom , hogy az én motorom nem kunmadarasra készül , hanem kis hétvégi motorozásokra , és ezért nem látom értelmét a kuplungot erősíteni. Egyébként a főtengely, hajtókart, gyújtást, stb.-t is lehetne tuningolni , ha verseny célra készülne.
Van Pannónia kupa kéthengereseknek.(gondolom ez nem újdonság)Veterán verseny,veterán paliknak,veterán motorokon.A tempó viszont szédületes.A költség is.Mégsem más 5-6százas gépeket hajtanak.Ezek a gépek"fejlesztése"segit az utcai gépek hibáinak kiküszöbölésére.(ez kicsit nagyképűen hangzik).
Valóban a p 21 luxoknak volt ilyen ,bár élőben még sosem láttam :D
Ezt a megerősítést nem tartom szükségesnek, mert eleve nem verseny motornak készül,bár a stílusa ilyen. Egyébként pedig kb. 13 000 db kéthengeres pannónia készült nem megerősített kuplunggal és nem nagyon volt vele probéma , ha az ember nem hajtja mint a barom (egyébként a dugattyúk is megragadnak, +a főtengely zsugor kötésnek sem használ.)Ha valakit csak a száguldozás érdekel ilyen áron vehet valami japán 5 vagy 6 százast és inkább azt pörgesse szét mint a 20 vagy 21-esét ami azért csak egy magyar kuriózum , szerintem.
Naszóval!A pannónia fórum 201127.sz.hozzászólás alatt vannak fotók.A race gép kuplungja.Ott látható az erősités!A kis kosár rugótartó stiftjeit(remélem érthető)hátul heggesztéssel meg kell erősiteni,hajlamos kitörni!Nem tudtam felrakni friss fotót,teljesen láma vagyok a számitógéphez.
Szia. Az üres visszajelző szeret elromlani, bár olyankor általában állandóan világit. Az olajnyomás visszajelző soha nem romlik el. Valószinű kötési probléma lesz. Kötési rajz + multiméter + szakember.
CB-sek! Tudna valaki segíteni? Nagyjából rendberaktam az elektromos dolgokat,de az üres visszajelző és az olajnyomás jelző nem akar működni. Valakinek van ötlete. Én már kifogytam. Bár ehhez a részhez annyira értek,mint egy ötödikes kisiskolás.
Rosszul gondolod. A brief-be kint minden változtatás be van írva, a németeknél egy kormányt sem cserélhetsz le engedélyeztetés nélkül.
Majd mutatok neked olyan brief-et, ami tele van írva... Amilyen kipufogó és kormány kint átmegy, az itthon is.
Mivel ez egy TÜV-ös AME teljes kitt, teljesen szabályos.
A váz egyébként teljesen gyári, semmilyen módosítás nincs rajta. Kb. egy óra alatt vissza lehet épiteni gyári állapotúvá.
Külön tipusbizonyítványt ad egyébként a német egy utólagos villamerevítőhöz, kormányhoz, stb. Ezt a kinti vizsgán kérik, megvizsgálják, beírják.
Norbi Tarozzi villamerevítőjéhez is adtak egy tipusbizonyítványt, engedélyszámmal, nagy TÜV pecséttel.
Amikor beraktam itthon a kocsimba egy MOMO kormányt, ahhoz is volt tipusbizonyítvány. A következő vizsgán vittem a tipusbizonyítványt + egy nyilatkozatot hogy szakszervizben beszerelték, és rendben átment.
Egyébként szerintem ilyenen gondolkodni ráérsz akkor is, ha vettél egy ilyen motort. Tudod, álmodozás az élet megrontója :)
Este hozz egy tiszta kis üveget, kapsz a mélyápolóból, van otthon bőven.
Az AME komplett átépitőszetteket árult anno a CB sorozathoz. A szigorú németországban is igy hivatalosan, TÜV plecsnivel érezhette magát Kurt izi rájdernek. Szszmiklósi börzén is többször árulgattak egy ilyen AME CB750-et, igaz az még a 8 szelepes volt.
A kiflik is etz-k lett esztergáltatva ilyen kis csapágy csésze ami beilleszkedik a gyári homlokcsőbe a belselyébe pedig két-két csapágy megy alulra,felülre abba megy az etz villa szár. Ha a kuplungetősítésről esetleg mondanál pár részletet lehet , hogy megcsinálom.
Az eleje az etz , méghozzá azért mert a négy darab hidraulikus pannónia első szárból nem volt két egyforma belső szár. Ezért döntöttem az etz mellet , meg persze eleve jobb a rugózása is. Én szerintem a kuplunggal nem lesz így sem probléma , mert a faternak van egy széria 21-ese és annál sem jelentkeztek ilyen nemű problémák.
Nekem ez a véleményem a témáról, de mint szokták mondani, a vélemény olyan mint az ember fenekén a lyuk, mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra. :-)
Hát ezzel most megint ugyanaz a bajom mint a hasmagassággal. Egy olyan témáról véleményt formálni amiről nulla objektív információ áll rendelkezésre minimum bátor dolog. Legalábbis én nem tudnék ilyen határozottan nyilatkozni.
Nem az egész motor magasságára értettem, hanem arra, hogy cross motorokon van ilyen hasmagasság. Jeremy-t meg hagyjuk, ő sem mindenható, most kiderült hogy a Ducati kifogott rajta, a "kis barátja" tehetséges, ezt mindenki tudja, de lehetett volna kicsit türelmesebb és hazafiasabb így elég szomorú ennek a történetnek a vége.
Üdv! Már jó ideje olvasgatom a fórumot de most kérdeznék is. Kinéztem magamnak egy Suzuki gs500-at 1977, és szeretnék egy cafe racert faragni belőle. Érdekelne hogy miért van az hogy a hagyományos küllős kerekek nem igazán vannak jelen a Magyar piacon, az ebay-on viszont sokkal sűrűbben. Hol érdemes egyáltalán vásárolni? Nekem csak hagyományos küllőkkel kellene. Köszönöm
Hát végig 3-4, valóban nem ezek a pályák az erőssége, de ez van. Ha cserélnénk a Kiszabóval motort, pont ugyanúgy vagy még jobban elgyepálna, szóval arra kár lenne fogni, egyszerűen nem bírom kondival a bírkózást. Lehet hogy jövőre összedobok valami 1 hengerest, csak olyan értelmes Honda nem nagyon volt akkoriban (78-ig). Meg különben is a télre már ott van a VFR race projekt, meg Giovannit is ki kell még tenyészteni, mert csak össze lett lapátolva, a CB meg halálán van, nagygenerál + radikális fogyókúra leselkedik rá. Ha valaki unatkozna októbertől hívjon bátran, hosszú estéken ismét szakkör lesz nálunk :-)
Jajj, jut eszembe... Ha valaki tud egy jó krómozó kisiparost, ne tartsa vissza. :) Egyik kollégának bukócsövet kéne a bringájához krómozni. Gondoltam itt vannak szakik akik jobban benne vannak a témában. :) Valamikor régen amikor veteránmotoroztunk, akkor a Csepelkróm volt a király, de gondolom ők már nem léteznek. Egyszer, úgy jó 12-13 éve valahova Bp belvárosába elvittem a Pancsi felnijeit, de nem végeztek valami túl jó munkát... Szóval ha valaki tud valami jó galvanizáló üzemet, ahol jó minőségben dolgoznak, az faja lenne. :) Köszönöm előre is! :)
Totti mester szent őrült. Laposan néz vastag, fekete keres szemüvege alól, szája sarkában elaludt szivarvéget táncoltat. Összevonja szemöldökét és alkot: ha kell restaurál, de ha úgy van (és általában úgy van), sosem látott gépeket teremt vagy fiatalokat oktat, nekik[...] Bővebben!Tovább »
Nepper, az alantas fajtából. Gátlástalanul átbsz mindenkit, minden egyes szava hazugság. Csak egy példa a sokból: Barátom -isten nyugosztalja- a hirdetett motor fotója alapján elindult megvenni, elhozni. Telefonban megegyeztek. Mire leért zalaegerszegről debrecenbe, a fél motor ki volt cserélve. Más kipufogórendszer rajta, stb-stb. És egy csak egy példa a sokból. Van róla 1000 sztori, de egyik sem dicsőséges. Vaterán havonta új névvel regisztrál, csereberéli a telefonszámait, seftel össze-vissza, stb. Sajnos külföldön is kelti az ország jó hirnevét... A debreceniek közül mindenki ismeri, mint a rosszpénzt. Eltaposni való féreg. Remélem olvassa :)
Matyi bacsi tenyleg egy nagyon kedves ember, aki sohase fogy ki a tortenetekbol. Edesapam munkatarsa volt, igy mar kisgyerekkoromban volt szerencsem megismerni. Emlekszem a gyonyoru zsir uj, kek szinu Honda CB750-esere, ami a 80-as evek elejen nagyon kilogott a bajai Vizugy geptelep kerekpar es motortaroloban mellette allo babettak, MZ-k, Jawak kozul. Ha valamelyikotok Bajan jar, es a Szentharomsag teren jol korbenez, akkor az egyik padon nagy valoszinuseggel ott fog ulni Matyi bacsi, aki epp egy regi sztorijat adja elo. A Ducatijat ne keressetek, mert a varosban robogoval kozlekedik! :) Ja, es nyugodtan le lehet ulni melle a padra, kerdezni is szabad tole, mert o szivesen mesel az eleterol, a versenyzesrol.
Olvastam valahol egy hosszabb cikket is Matyi bácsiról. Úgy kezdte a motoros pályafutását, hogy a szomszédnak, vagy kinek a motorját kellett volna áttolnia a városon, de félúton megunta és jogsi és minden nélkül haza motorozott vele. :-) Később versenyzett , nyert magyar bajnokságot is. Ez az ötödik Ducatija...
Szerintem Lali úrnak ez a leghétköznapibb motorja, a többi mind különlegesebb. :-) Van a Hondának oldaldeknije is, csak egy trehány műanyagosnál van még, de hétvégén visszakerül a motorra.
Ja, tudom, mondta Norbi, hogy aprosagokon megy a szivas. Teljesen ertheto a dolog, ha mar eddig szep lett, akkor nem erdemes azon elkurni az osszkepet, hogy a veget csak osszedobalja az ember.
Z, ezzel az a baj, hogy a nagy -és látványos- dolgok mennek gyorsan. A kicsi pepecs dolgok meg lassan, és azokkal van a rengeteg szivás. Mindegy, kb 90%-on vagyok.
Félreértések elkerülése végett, nálam csúnyább romokat nem hord össze senki, az esztétikumot inkább csak melléktermékként kezelem. De ez a blokk ezzel a tankkal akkor is Bol d'Or, akármilyen váz van alatta, annak meg nem áll jól a küllő szerintem, de nyilván ettől még pofás gépsárkány lesz. Csak pl. egy garnitúra baltával faragott morriss felnivel inkább el tudnám képzelni. Téma lezárva.
Ha az elobbi kepeken szereplo 750-esre celoztal, akkor tudnod kell, hogy ezen a motoron minden egyeni keresre keszul, leginkabb esztetikai szempontokat eloterbe helyezve. Az ocsemnek igy tetszik (mondjuk nem csodalom, nalam se rug semmi labdaba a kullos kerek mellett). Sok koze nincs amugy a Bol d'Or-hoz, az alap egy 81-es 750K, de van benne 750F-en keresztul Gold Wing-ig szinte minden, ami Honda.
Ez a motorepites szepsege. Egyebkent a lenyeg, hogy a megrendelonek tetszen. Bar ez szerintem nem csak neki fog tetszeni.;-)
'szt mé kell Bol d'Or -ba küllős kereket pajszerolni? Kicsit olyan tehénen a gatya, inkább valami korabeli fakerék kéne alá nem? Nem mintha közöm lenne hozzá, de van itt elfekvő PVM szett, ha érdekes lehet.
Hát ez esetben őszinte részvétem. Asszem futok venni pár Dávid Szilverjonyovics részvényt ha ennyire elborult arcokat rejteget ez a piac. De tényleg, orvos látott már :-)
nagyon-nagyon-nagyon ritka madár... :( darabjaiból lehetne újraépíteni, párszáz euróért. Az nekemk kicsit sok, szóval inkább pihen, amíg kitömött csávó leszek.
de ha már, akkor: baowah kolléga ma is megkapja a magáét: