Gondoltam rá én is, de tavaly cseréltem vatta újra... mondjuk attól még beszarhatott, jó ötlet, asszem tudok is kölcsön kérni egyet, köszi az ötletet!
Egyelőre próbálok valami olyan vonalon elindulni, amihez nem kell kiszedni a fűtőradiátort, mert az csak a műszerfal kb teljes lebontása után lehetséges, arra is gondoltam, hátha abban van valami dugulás. Félek ennek ez lesz a vége....
A másik dolog,van egy 183 lovas 530Döbbenet motorom,270000-t futott osztrák autóból,előttem beindították,mielőtt ki lett szerelve. Komplett,indítható(turbó,magasnyomású,generátor,klímakompresszor,kábelköteg,vezérlő,magasnyomású AC megvan)csak a lendkerék hiányzik és nem hoztam el hozzá az evs-t és a kulcsokat. Eladom az autót ,amibe szántam,így ez is eladó lesz.Beépítési garanciát tudok rá adni,ha nem két év múlva kerül beépítésre.Papír csak annyi van róla,hogy irattam egy sajtcetlit az emberrel,hogy mégis igazolni tudjam,hogy nem az árokban találtam.Árban rugalmas vagyok,de az irányár 200000 Ft,hogy legyen miből rugalmasnak lenni...
volt/van erről az e39.hu-n valami írás, ott a klíma sünijét - ez valami csatlakozó őrület - mondták hibaforrásként. De a tévedés-rosszul emlékezés jogát fenntartom !!
Egy fura, ám annál kellemetlenebb jelenséget produkál az autóm:
Hosszabb (éjszaka, vagy néhány óra) állás után ha elindulok, akkor az első kb 10km-en hideg levegőt fúj, hiába áll be a vízhőfok mérőm középre, szinte teljes fordulattal tolja be a hideget (auto állásban), majd egyszer csak megváltozik a hangja (mint mikor külső befújásról belsőre vált, sajna nem tudom jobban leírni), és elkezd ömleni a meleg full normálisan. Innentől kezdve viszont kizárólag fordulaton van fűtés, minél alacsonyabb a fordulat, annál szarabb, alapjáraton full hideget tol.
Esetleg van valami ötlete valakinek, hogy ezt a jelenséget mi okozhatja?
Vízhőmérséklet normális, minden rendesen üzemel, ill. a vízpumpa is nemrég (nyáron) cserélve lett.
Sziasztok! Ma este eljöttem Esztergomtól Győrig, és mikor megálltam, 69 fokos volt a víz. Ez azért nem normális ugye? Tönkremehetett a termosztát (vagy az olajhőfokmérő), esetleg van más ötletetek?
Sajnos a legnagyobb szívás a keresés volt, miután hibakódmentes volt a kocsi. Konkrétan kb 2 hetet állt, mire meglett a hiba, az is úgy, hogy személyes kihívásnak érezték a hozzá értők, de ők is úgy jöttek rá, hogy össze szedtek egy csomó csere alkatrészt, és egyesével kicserélték, majd próba. Szegények valami este 11-kor találták meg a hibát, vittem is nekik whisky-t, ez volt a legkevesebb, mert előtte ott pingvineztünk hetekig...
Nekem hasonló tüneteket produkált, csak egyre rosszabb lett, számítógép szerint az autó hibakód mentes, ac-t bemértük, gyújtótrafók jók, porlasztók ki lettek pucolva (1 csere), gyertya csere most volt, új főtengely jeladó, stb... Végül kiderült, hogy a fojtószelep potmétere fosott be, hol jó volt, hol nem, néha leállt, erőtlen volt, nehezen pörgött fel, és nehezen indult. Csere óta meg fasza.
A kocsi nem ír ki hibát, viszont ma teszteltem, és a parkolóba behajtáskor, (alapjáraton gurulva, majd a padkánál gázt adva) a padkán egyesben simán átment, kettesben befulladt. 2-2szer kipróbáltam. Tehát a nyomatékom is hiányzik valahogy... fura.
Nekem pont a közelmúltban volt teljesenhasonló jelenség, egyszercsak erőtlen volt, nem vette a fordulatot, kb. max úgy ment mint, egy kispolák. Hidegindításnál leállt többször.
Magáról azt mondta, hogy "szegénykeverék". Egy vízhőméréséklet jeladó mindig szobahőt mutatott, illetve a fő probléma az volt, hogy ac pumpa alig nyomott valamit. Nem döglött le, alapjáratot tudta szállítani, a többit már nem. Nem emlékszem a számokra , talán max 2bar-t tudott szállítani, de 3,5-5 kellett volna. Az AC csere megoldotta, most hasít.
Mindenképp dugjátok rá a gépre, hátha mond vmit magáról, amin el lehet indulni. Nyilván a üzemanyag/levegő ellátás-gyújtás vonalon lesz vmi probléma.
97-es 523i. Eddig azt vettem észre, hogy hidegen mindig pöccre indul, de ha csak 5 percre megálltam valahol utána kűzdött, hogy elinduljon. Volt, hogy 4-5 indítás is kellett.
A szivattyút hallottam, tehát hacsak nem hagy ki néha, akkor az jó lehet.
Ma reggel viszont menet közben 2-szer majdnem lefulladt úgy, hogy motorfék után akartam lassan gyorsítani. Ezután pedig este le is állt a kocsi egy körforgalom behajtójánál, de a lendület bevitt a kellős közepére, ahol szervó nélkül örültem, hogy a belső padkán meg tudtam állni... Újraindult, gyújtásra, de nagyon dadogósan. HA pörgetem jónak tűnik, de üresben alapjáraton, hirtelen gázadásra, beremeg az egész motor+ karosszéria, és olyan, mintha be akarna fulladni. Hidegen nem csinálta.
Ha valakinek van ötlete, legyen szíves megírni, hogy mit nézzek esetleg. Az is lehet, hogy 2 független hiba... köszi!
Üdv!A két hátsó emelési pont megadta magát.Ez teljes küszöb cserét jelent,vagy csak ott kell javítani?Esetleg valaki tud szakembert Gyöngyös-Budapest térségben?
Már lebeszéltem,hétfőn reggel viszem Gyenesre Divinyi mesterhez:-)
Szerencsére gányolás nem volt,és amíg nálam van nem is lesz:-)
1 tulajtól vettem,egy 65éves dokittol,.Nem is nagyon használta,185k km-t rakott bele 11 év alatt,az is a gond sokszor,hogy még minden eredeti rajta,cserélgetem is őket,rendesen:-)
De szerencsére nagyobb baja még nem volt.Remélem nem is lesz.
Valószínű, hogy a "blower final stage unit",ismertebb nevén a "fűtéssüni" ment tönkre. Esetleg "air blower resistor"-ként is emlegetik,de ha automata klímás az autód,akkor ez nem csak egy ellenállás.
Van egy szerkezet ami a fordulatszámot szabályozza, a nép csak "süni" ként emlegeti. Valszeg az romlott el, de ha mégsem, annak széthúzásával meg kéne hogy álljon.
Mondjuk a biztosítéktól is meg kellett volna.. biztosan jót húztál ki?
Találkozott már valaki olyan hibával,hogy nem áll le a fütés ventillátor,ha leállítom az autót.
Ma elindítottam,és a venti az max közeli fokozaron indult,ha kikapcsolom akkor még nagyobb fokozatra kapcsol. És ha leállítom az autót akkor is megy.A megadott biztosítékot ha kivettem akkor se áll le,csak ha lekötöm az aksit.
Valakinek ötlete,hogyan tudnám leállítani,amíg hazamegyek Aut--bol vasárnap,mert ezt 600km-en keresztül hallgatni,nem szeretném.
Gyári Westfalia horog kérdés megoldódott. Bementem az autóklubhoz és simán levizsgázott az autó :)
Ami kicsit mellbe vágott (bár nem tudom mire számítottam), hogy 2200 Kg helyett, csak 1590 Kg-ra kapott minősítést, így nem húzhatom vele a 2T trailert, de a kezelésiben is 1700 Kg-ot olvastam (már így utólag). :(
Másik korábbi problémám volt a hajtáslánc valamelyik részének kottyanása. Felemeltem az autót és a következőkre jutottam (1-esbe rakott váltónál vizsgálódtam). A váltó feszes, a kardán minden porcikája feszes (volt aki a kardán csuklóra gyanakodott, de ez most megdőlni látszik), a difi feszes (bár ráfér egy szimeringezés, festés, olajcsere), ami viszont nem feszes, hanem kottyan, azok a féltengelyek. Na már most, felújítani itthon csak a belső felét tudom, de gyanús, hogy a külső fele is avétos. Komplett gyárinak 160-170 darabja, ez teljességgel kizárt. SKF-ből találtam (sajnos csak 30i-hez) újat, 40/db-ért ez már jobban tetszik, de nem tudom hogy 20i-hez valót gyártanak-e.
A kérdés a következő: Tud-e valaki jó minőségű utángyártottról, vagy tud-e megbízható helyet, ahol esetleg mindkét végét felújítják?
Másik probléma: Valaki foglalkozott-e már az alvázvédelem újrafújásásval/újrafújatásával, és ha igen, akkor hol érdemes csináltatni, vagy itthon meg lehet-e csinálni? (Van csápos, meg 10 bar-os kompresszor) Sanszos, hogy a tankot, meg a hátsó hidat ki kell ganézni alóla :(
Sajnos kezdenek előkerülni felületi rozsdák, meg lepattogni a ponthegesztéseknél az alvázvédő és szeretném ha még sokáig autó maradna az E39, mert most még nincs pénzem F10-re ( :D ), meg nagyon szeretem ezt az autót. :)
Van egy felesleges hátsó rendszám fölötti díszbetétem ami a csomagtartó nyitója és a rendszám világítást is tartalmazza. Ha valaki tudja hasznosítani, szívesen odaadnám. Jelenleg TopasBlau metál szin.
Haverom sharan ja melegen ugyan ezt csinalta kicsereltek az adagolot akkor sem lett jobb azota sem foglalkozott vele nekem is melegen csinalja csak ma 2adagoloshoz is elmentem alitasuk szerint nem lehet adagolo tippuk valamilyen szenzor remelem en is hogy az lessz 3eves a turboja es az adagoloja nagyfatere volt nm sajnalta ra a gempat de mar engem nagyon kezd idegesiteni melegen tokeletes csak itt sajna borsod megyeben mindenki csak tippel de majd a gep megmondja
Sziasztok!Adott egy 1997es 23i,melyen az üzemanyag szint kijelzője nem működik rendesen.Egyszer 30 litert mutat aztán 15 öt.Összevissza jelzi a szintet.15 alá nem szokott menni(nem azért mert tankolok bele😊).Szerintetek hol keresendő a hiba?
azt mondta szerelő átnézett mindent és mindent rendben is talált álítása szerint
nem tudom mit befolyásol ez a map senzor. Alapjárat oké minden rendben motor is szépen jár nem főstől nem teker nem látok folyást sem az adagolónál-ból de a fogyásztásmérő liter számláló 8lnél többig nem megyen túl
vicc mikor vinném kiolvastatni nem csinálja a kicsike de már egyre sűrűbben
Meg tudnátok mondani milyen alkatrészeket jelentenek a következő kifejezések.
Mert ezeket írták fel a műszakin,de a szerelőm,és én se állunk a helyzet magaslatán,németből:-/
Az autó,egy E39 520i 2001év
-drehstab
-fúhrungs-dreieckslenker
-aufhängungsarme
-querlenkerbuchse
+a lámpamosó fej,az tisztítható,vagy cserélni kell,mert mert,állandóan lenyomja a csövet,el lehet dugulva,és ez nélkül sincs műszaki,mert szerintük a xenonhoz muszáj:-P
A tds-t csak ~addig gyártották amíg a körcsatit is, ezért az a DDE2.2 kizárólag a motortérben elhelyezett körcsatiból (pont mintbala képén) érhető csak el! ;)
A műszerfal alatti OBD2 vagy EOBD az 2000, 2001 után lett kötelező, szabványosítás végett!
Csókoltatom a turbóst aki a MAP szenzor csövét biztosan nem nézte/takarította ki esetleg cserélte mert szétrepedezett öreg szar! De ez is csak azt bizonyítja hogy nem volt tipus ismerete.
Olyanhoz vidd aki rendelkezik mind M51 tds rendszerismerettel, mind e39 sajátosságokkal. (én már nem foglalkozom ezzel..)
következőt csinálja a kicsike pár napja, egyik nap faszán szépen megyen másik nap nem akar menni 130kmh- nál többet nagyon mint egy szívó másik nap megint megint ugy megyen ahogy kell érezhetően 2000es fordulattol húz a túrbó. elvittem szerelőhőz átnézte a túrbó csöveket a túrbót is azt mondta olyan mint az új , megyen szépen a túrbó tölt rendesen csak nincs meg a hatása , más szerelőhöz is elvittem a kocsit szinten azt mondta rendben van minden a turbóval és körűlötte , ő azt mondta hogy adagóló csinálja feltevése szerint na már most én nm hiszem hogy az adagoló csinálja nagyon komoly minuszokban és +fokokban is szépen indul nem teker és nem füstől az aútó? találkozott már valaki ilyen problémával? mi okozhatja jeledó vagy v mi szelep? kérlek segítsetek mit nézessek meg
akkor olvastam, mert - talán - a Totalcaron - volt rá hivatkozás. Nyilván szép dolog, de azért nem ez az általános, az a kivétel lehet, ami erősíti a szabályt ( mint az angol őrült 4 mio mérfüldes, P2000-es Volvója, vagy van egy német, aki az 1.9 PD Fabiájával úgy ment Mlada Boleslavba, hogy a gyárudvaron érje el az 1 mio km-t-)
:-)))
De azért jó látni - nekem típustól függetlenül is -, hogy vannak "milliós" autók.
Lenne egy kis problémám, nemrég vettem egy Bmw e46 2003 évjáratu autot, és mostanába küzkődött motor bajjal, de volt garanciám, és kicserélték másik motorra, de most az a bajom hogy nem mükődik az ablaktörlő miért? Abszolut meg se mozdul... már a biztositék táblát is néztem, ott minden rendbe. Mit tegyek?
javítóívet leginkább a bal hátsó igényel szerintem, a többinél ha lemezt cserélnék, akkor lenne mihez hegeszteni, nem kéne az ívbe bele vágni. bár lehet többet ártok ha pl a jobbelsőt felbontom, de pl a lapolásnál fel kéne bontani, mert közte ott a rozsda. nem igazán erre számítottam mikor neki estem. :)
Az emelő pontot és a küszöböt össze kell hegeszteni?
hegesztés előtt elég alapozni mindent ? plusz europax a lapoláshoz? jó a Würth Roststop, zinkspray kombó, vagy inkább Brunoxozzak?
illetve a fém benzincsöveket is kezelnem kell, akkor meg már lecserélem az összes benzin csövet, és bilincset az alján, az a műanyag elosztó a vezető ülés alatt bírni fogja vagy csere? milyen méretű benzincsövet kell vegyek hozzá?
Szerintem a kolléga úr csak találkozott a csapadékos május legrohadtabb melléktermékével: a szúnyogokkal :)
Nekem nyáron Balatonnál minden kocsi minden lámpája full kikapcs belül, mert ahogy kinyitom az ajtót, beül mellém 20 vérszívó, és baromi veszélyes vezetés közben csapkodni őket
Belső világítás középső gombját hosszan nyomod (kb 3sec) akkor kikapcsol, és nem is kapcsolja be a következő nyitásra. Legalábbis az enyémben így működik.
IGen nekem is ilyen volt. Alá kell bújni a kocsinak és megmozgatni a kardánt, ha kézzel meg tudod mozgatni (nem kell nagy holtjátékra gondolni), akkor az a baj. Nekem még megvan a régi, azon meg tudom mutatni. 10k egy másik kardán, amin rajta van. 60k ez a nyüves átkötő újonan.
Én e34-emet annó úgy vonóhorgosítottam, hogy felszereltettem vizsga előtt és már azzal ment vizsgázni. Gyári volt a cucc, beltéri takarókkal, tartóelemekkel, vonószemtakaró ablakkal, stb, de kellett hozzá a konktakt a műhelyben és a vizsgaállomáson. Gyanítható, hogy tizenéves akár gyári cuccra nem lesz műbizonylatod, tehát csak ez az út van. Ha már rajta van a pecsét, akkor ez már "mondatni" mindig is vonóhorgos volt. Csak a VIN alapján lekérve nem, de hát magyar hivatal olyat nem ellenőriz, meg rend őre sem. Amúgy nem értem minek műbizonylat egy gyári cuccra. Valószínűa szabályzás nem (akar el) ismer(ni) ilyen jellegű upgrage-et.
Mikor eladtam az autót és leközelebb láttam pár hónap múlva, már nem volt rajta a horog. Halkan megjegyeztem, hogy lehet, hogy a következő vizsgán akár kereshetik is, de süket fülekre talált. Azóta már nincs is forgalmban szegénykém...
Ezt előre is köszönöm, remélem hamarosan visszatérünk rá, mert gőzerővel keresek egy másik E39-et, de a nagy (és furcsa) elvárások miatt nem könnyű.
De a régit is fel akarom szerelni memós, motorosal, sőt, azt mindenképpen, mert azt ugyebár több, erősen eltérő testalkatú ember vezeti, de addig nem akarok venni semmit, mert hátha az újban olyan van, ami a régibe jó, csak éppen a színe nem tetszik, és azért cserélem le.
(Én pl. nem szeretem ha egy beltér full fekete...)
Eladó E39 re ,4db BMW MAM 19X8 5x120,ET15 ös agyátmérő 74mm, Német alufelni 2db nagyon jó,2db kopott 245/35-19 es nyári gumival ! A felnik javítás mentesek,enyhe padka sérülések láthatók,nyomás szenzoros szelepekkel ! Ára : 179 900 ft/4db. 06304882125.
Ilyet csinaltam en is a 3as BMW-n, ott se volt papir (nyilvan, honnan lett volna), ott az elso muszakira egy ismerosom vitte el, aki sok autot muszakiztat (nevezzuk okos muszakinak), beiratta a papirokba, utana meg mar a kutyat se erdekelte a horog...
Nekem is olyat csinál, hogy mikor fokozatba rakom álló helyből, akkor olyan mintha ugrana egyet a hajtáslánc. Csattan is egyet. Új kettőstömegű és kuplung van most alatta, de csattanás megmaradt. :(
Más téma: Ki mit tud arról, hogy utólag (bontóból vásárolt) felrakott gyári horog vizsgáztatásához mi kell? Műbizonylat elvileg nem, mert gyári Westfalia, "E" jellel ellátva, de olvastam olyat, hogy kell róla valami beszerelési nyilatkozat. Ez igaz lehet? Ugyebár én magamnak felrakom, kérdés hogy mit szól ehhez a vizsgabázis...
hála istennek nincs ilyen jellegű problémám, van egy autó alkatrésznek árulják nagyon remeg a kasztni indításkor és leállításkor 2.5tds e39 lendkerékre gondolok váltáskor fasza minden csak induláskor meg leállításkor rázza érdemes e vele így foglalkozni vagy kuka??
Remegő, csattanó hang váltásnál. Nekem lett cserélve, de kiderült, hogy nem az csinálta, hanem a kardán és difi közötti átkötő "joint", ami kb. 60e Ft. De egy kardán csérvel megoldottam. Szóval, ha neked mégis kellene, akkor van nálam egy 6hengeres benzinesbe való 270e-ret futott, de jó darab.
Újabb kérdéssel fordulnék hozzátok: ma "rendet" raktunk a lámpák vezetékezése körül, mindent gyári eredetire állítottunk vissza. Van egy érdekes jelenség, a jobb oldali refi nem világít, izzó jó, 12V jön a vezetékeken, a test test, de ha össze rakjuk mégsem világít. Ez egy régebbi gond lehetett, mert a bal oldali lámpától volt megpatkolva (több kókányolás mellett), de szeretném rendbe rakni. A kesztyű tartó alatti lámpavezérlőben lehet valami gond? Vagy hol érdemes nézelődni? A vezetékeket végig néztük, sehol törés hiba nem látszik... Ha esetleg tud valaki egy linket kapcsolási rajzról, azt is megköszönném előre is!
E39 benzines tipushoz való tempmathoz keresek bekötési utasítást, esetleg kapcs. rajzot. Egyenlőre csak ennyit tudok róla, ha valamilyen azonosító kellene hozzá, megpróbálom megkérdezni.
Ok, köszi, ezt rábízom a villanyászra, szombaton úgyis rendet rak a lámpáim körül, mert nagy a rumli, gondolom valaha spéci lámpákat tolt előre a vas, eladás előtt meg mégis csak plusz pénz azokat eladni, kukázottakat meg beleberhelni... :) itt-ott még körül nézünk, ha lesz rá affinitás, ezt is bevesszük.
Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy melegben (napon hagyott auto) a távirányító jelét nem veszi az autó? Mitől lehet? Kulcs ad jelet, de az autó nem nyit, nem zár ha melege van. Ha nem hagyom a napon, vagy mentem vele és a klíma visszahűti az utasteret, akkor hibátlan. Ha valaki tudja hol kezdjem a keresést légyszi ossza meg velem az infót, köszönöm előre is!
Keresek BMW FL. E39 Sedan-ra GYÁRIlevehető WESTFALIA horgot. Ami feltétlen legyen meg hozzá: - Horog gerenda - Horogfej/vonófej - Horoghoz való lökhárító gerenda - Gyári BMW horog modul, a beépítő dobozával - Pótkerékbe való horogtartó, két gyári kulcsával - Horog csatlakozó - Esetleg lökhárítóba a takaró ablak
Én - mondjuk - fordítva szoktam: nem cserélgetek találomra alkatrészeket, hogy "hátha az a baja", hanem kihagyom ezt a lépést és rögtön szerelőnél kezdek. De hát nem vagyunk egyformák....
következőt csinálja az kocsi vízhófokmérő kijelző középen vízbetöltő sapka le és nyomja a vizet ki magábol ez h lehet h középen megáll és mégis főzi a vizet ? termosztát csinálhatja ?? nincs keringetése?
Eladó BMW re 5x120, 4db 19 es,8 széles ET15, MAM alufelni(germany)agyátmérő 74mm, 245/35-19 es gumikkal ! Szép állapotban kettőn kicsi padka nyomok láthatóak ! 2 db gumi nagyon jó állapotú 70-80% os,2db kopott kuka 0 -ás !!A felnikben nyomás szenzorok vannak ! ár : 140.000 ft /4db ! 0630 488 2125 !
Mindenképp megfogom sikoltatni a hengerfejt és új hengerfej csavarokat fog kapni, de a hengerfej tömítés nem elég azt is a szettet vegyem meg belőle ne csak szimplán a tömítést? olajhűtőből használtat kap majd haverébol kiveszem. Köszi mindenkinek kb?? mennyibe kerül egy hengerfej sikolás nyomásmérés?
Ha lekerül a hengerfej, akkor szerintem alap, hogy vissza tétel előtt sikoltatni kell és ugyanígy alap az új tömítés szett is. Ezen nem érdemes spórolni. Ja és amit írtam, a csavarokat se tegyétek vissza, mert az már sosem lesz jó, nyúlik, csavarodik, előbb-utóbb el fog törni és ugyanitt vagy, ahol most.
Már azt is hallottam hogy olajhűtőt is cseréljek mert valószínű hogy amiatt főzte össze a vizet az olajjal, hűtővíz betöltőbe hiába öntöm a vizet nem nyeli el a hűtő, olajbetöltő sapka nem vizes se a nívópálca srác ezek miatt mondta hogy olajhűtő a baja vagy az is +. Hengerfej van egyik havernak levesszük az övéjéről+ olajhűtőt is átrakjuk, az jól működött még össze nem törte a kicsikét, na már mos kérdésem lenne hogy levesszük a hengerfejet a haveréról azt is sikoltassam nyomás próbázzam le vagy csak mehet föl az új csavarokkal, tömítéssel, termosztáttal?
Üdv, az lesz, amit Kiss_Ati mondott, nekem kétszer is előfordult. Arra nagyon figyelj, hogy az összeszerelésnél a leírtak után új hengerfej csavarok kerüljenek be, mert a második hengerfej levételem (pont az amit leírtál) emiatt esett meg. Eltört a csavar, mert nem cserélte (értsd: visszatette a régit) a szerelő és összefolyt a víz és az olaj.
Nekem mindez benzines E36-nál volt, akkor (pár éve) másfél kiló körül fizettem mindkét esetben.
szombat reggel elindultam munkába menet az aútó összefőzte a vizet az olajjal vízhőfokmérő hirtelen pirosba lendült megálltam, hűtővíz betőltő tartáj sapka le forrtyogva jőtt belőle a víz+ olaj. :(
Valakinek volt már ilyen jellegű problémája 525tds 1996 os sedan manuális
mire számítsak mit kellessz rajta cserélnem mibe fog ez nekem fájni??
Styling42 létezik E39-re, de csak 17 ill 18" méretben. Ami ennél kisebb az nem E39-re való, az ET száma is eltérő, és az agyátmérője is.
Ezeket a "kivéve touring, M5" kitételeket viszont fenntartásokkal kezelném, az én touring-om is 17" styling32 kerekeken gurult ki a gyárból, miközben ezen oldalak szerint ez nem lehetséges.
Ha nem akarsz szívni, akkor gyárilag E39-re való felnit veszel, hiába nagyobb a választék mondjuk E46 felnikből.
E39 96' ablaktörlő nem megy, a mosó pedig csak amikor ráadod a gyújtást akkor működik néhány mp múlva az se megy. Volt már valakinek hasonló problémája? Esetleg rajz hogy az ablaktörlő motor csatlakozóján mikor kell és melyiken fesznek lenni. Ja meg hol van a relé ami hajtja az ablaktörlőt, a kesztyűtartónál van egy lila ABS felirattal meg két fehér ezek közül valamelyik?
hát igen, ez nem egyszerű dilemma.. persze, hogy akarom érezni, de lehet hosszú távon jobb mindig komfortosabban menni, mint néha kiélvezni a futóművet szélsőséges helyzetekben. Utóbbi jóval ritkábban várható azért, elsősorban családi autónak lesz.
Lehet ez már érinti a flamebait határát :) , de megkérdezem : nem rossz 16+os kerekeket használni ezeken az utakon ?
Sokkal jobban nézne ki rajta egy 17es, de finoman szólva nehezen viselem a botrányos minőségű utakat, és nincskedvem megszivatni magamat nagyobb kerékkel.
Régebben 16os volt a volt e34emen, és pl a Hungária körúton, vagy a Kerepesin nem tudtam anyázás nélkül végigmenni vele..
e39 re keresek, az autó jövő héten lesz meg. Gyári 15ös stlye 83as van rajta most, ami nem túlzottan tetszik, meg kicsi is, azt tervezem, hogy azt megtartom téli felninek, és veszek rá egy szebb, nagyobb nyárit.
illetve, hogy e39re 16os felnire 225/50 vagy 225/55os gumik kellenek? nem talaltam egyertelmu infot errol, /55 remlett, de most talaltam nemet ebay-en /50es gumikkal szerelve styling 42es felnit, de lehet, hogy e46rol jott le.
Segítsetek légyszi, mi alapján dől el, hogy "felmegy-e" egy felni az adott autóra? Gondolom az 5x120 az fix, de kell nézni az ET számot is ? E39 hez ET20 at ír, mig ez a felni ET46 a kívánt méretben.
Amúgy használt, de jó állapotú styling42, 50, vagy 82 felnigarnitúra(akár gumival) érdekelne, esetleg styling48, 16os méretben. 17est ilyen szar utakra nem akarok.
Válaszodból két dologra tudok következtetni.Az első hogy kettőnél nem tudsz tovább számolni, a másik, hogy nem tudod megnézni az előzményeket, de ha nem megy szólj SEGÍTEK!!!!!
Neked bucser valószínű hogy ilyen lehetett a babakocsidon, ami egykerekű, és úgy hívják hogy talicska!!!!!!
Nem a BMW gyári kerékméretére voltam kiváncsi, hanem hogy tud-e valaki beszerzési forrást ajánlani. De köszi a segítséget, akkora nagy szívetek van, hogy még a kisujjatokban is szívetek van.
Sajnálattal vettem hogy megváltozott ez a topik, én több mint három éve regisztráltam ide, és valamikor itt a segítségnyújtás, és az infócsere volt az elsődleges.
És most itt vannak a fiatal VERSENYZŐK akikben túlteng a segítőkézség!!!!!!GRATULÁLOK
Azt hiszem nyitott kapukat döngetsz a toborzással :), csak volt egy E61 kitérő.
Mellékesen én még nem találkoztam olyannal aki maradéktalanul elégedett lett volna tetszőleges aftermarket 16:9-cel, bár jelen esetben az állófűtés aktiválás funkció nem hiányozna (legalábbis benzinesben ritkaság).
Regisztralnod kene az e39.hu-n ott ki van vesezve eleg reszletesen a kerdes. De a lenyeg annyi, hogy androidost kb. 200 ezer felett tudsz venni olyat ami mar normalisan nez ki illetve mukodik. Persze ez is kinai.
- elektromos, combtámaszos, fűthető két első ülést ( mechanikusan jó állapotban, külcsín mindegy) - vagy komplett belsőt, amelyik két első ülése tudja a fentieket - külcsín mindegy - vagy csak a két első ülésvázat - vagy olyan komplett sedan belsőt, ami műszakilag és esztétikailag is kifogástalan.
Úgy néz ki, hogy a két első ülés menthetetlen mechanikailag, így a megvásárolandó alkatrészt használnánk, hogy áthúzzuk rá a mostani kárpitot. Ha a legutolsóra lenne ötlet, akkor is kellene tudnia a két első ülésnek az alapkitételt, vagyis combtámaszos, full elektromos, fűthető.
Ha van valakinek ötlete, hol kellene keressem, ( Magyarországon) azt is megköszönöm.
Kartergaz szurot en ugy tudom 150 ezrenkent erdemes. En se tudtam ezt anno es at is szakadt. Alapjaratnak oda lett a vakum miatt... Igaz nekem akkor 300 e volt az autoban es sose volt cserelve mert az eredetit vettuk ki. :)
Üdv. Még új vagyok itt a fórumon, csak olvasgatni szoktam a hozzászólásokat. Egy 2003-as E39 525i M54 boldog tulaja vagyok 2 éve. Az autót Németből hoztam be magánszemélytől, végig szervizelve volt. Jelenleg 166 000 km van benne. Kérdésem az hogy pcv szelep alatt a kartergáz szűrőt érted? Ezt milyen időközönként kell cserélni? Mik a hibájára utaló jelek? Előre is köszi a választ!
Amennyiben lenne érdeklődés, BMW E36, E38, E39, E46 típushoz tudok szerezni megkímélt bal első ajtókédert innen UK bontóból, mert a briteknek a másik oldali kéder szokott elfáradni:-) a pistabacsi1986@freemail.hu -ra írjon akit érdekel a dolog, nemzetközi postaköltséggel, ez saccra pár e HUF tétel. 1-2 napba beletelik, mire tudok válaszolni az emailre.
Sziasztok ! A segítségetekre volna szükségem , E 39 limuzinba amiben jelenleg hátul nem dönthető az ülés abba be lehet e szerelni hátulra dönthető üléseket ! Ki szeretném cserélni az autómba mert szakadtak az üléseim ! Jelenleg olyat tudok szerezni , vagy ha valakinek volna eladó belső akkor várom a jelentkezését . Üdv. Ati
Azt a 210-es nyomatakot meg lentebb adja a TU. Olyan nagy kulombseg csak nem lehet. Igazabol persze a regroszabb kombo. Az, hogy touring + fel mp, na meg, hogy automata az is +fel. Na meg sejtesem szerint a CSAK varosi fogyasztasa vagy 2 literrel is tobb lehet a manual, sedan tarsaitol.
Mondom, hogy a lampa test nem pontosan van benne akkor. :) Tarto konzolt is illik cserlni ilyenkor. Illetve amit irsz, hogy utangyartott szerined jobban all azert is lehet mert a bontott gyari Hellanal a gumik a szelenel nem ugy allnak esetleg, ossze estek, passz.
Ha ETK szerint egy sarvado ev letezett akkor nem lehet kulombseg. Azt meg nem hiszem 2mm-el vastagabb festek reteget fujtak ra 2000 utan. :)
Sajnos amit eddig megnéztem E39-t abban egyikben sem volt valós a km óra állása. Élek a gyanuperrel, hogy ebbe is inkább 300ekm van, mint 200 évi 15e egy kinti kocsinál vicc.
Ahogy nézem a kínálatot itthon ami drága az is sz@r jó eseéllyel, ami olcsó az is. Akkor az olcsóbbra költök 3-500e Ft és akkor tudom, hogy jó lehet vagy nem :S
Kivulrol meg nem mondot. Belul vannak az elteresek fokent. De ha az akkor az iranyjelzok folyamatosan vilagitanak ha kapcsolsz pilacsot. Merfoldes a muszeregyseg (kicsiben persze ott van a km/h is) Fahrenheit-ben mer ahogy a fogyasztasmeroje se literben szamol. Bar ezeket lehet at lehet allitani ha rakotik gepre, passz. Illetve belol mas ezeknek a muszarfal alatti resze a terd folott, vastagabb vagy hogy mondjam.
Ugyanakkor nagyon olcso ahoz kepest, hogy v8-as 2002-es es ~200.000km van benne. De lehet pont ezert mert USA kivitel.
A dolog lényege részemről abban van,hogy pl egy 98-as 39-be tennél faceliftes lámpát,akkor a gyári nem fog teljesen passzolni. De ha rendelsz utángyártottat újabb verzióban,akkor az passzolni fog,mert a régi íve van az irányjelzőnek. Tehát én ha ilyesmit kereseke,ezt külön szem előtt tartom,hogy milyen évjáratra kell.
Ne vicceljetek mar. En is "facelifteltem" (hatul is) es ugyan nem macro kep a sarvedoivrol de ettol jobb minosegut most nem talaltam a kocsimrol es hol lattok olyat, h nem koveti az ivet. Akinek ugy van akkor valszeg a lampat nem tette be rendesen.
Meg tudjátok mondani, hogy az E39 facelift és nem facelift változatok között az első sárvédőben van-e különbség? 2001-es évjáratúhoz keresek jobb első sérülésmentes állapotút, mert Bambi tönkretette... :(
mint a gyerek, annak semmi nem drága .... Ma viszi szerelőhöz, kupplung, váltó. Magunk között legyen mondva, egyiknek sincs semmi baja, vezettem tegnapelőtt 30 km-t az autót .... De hát aki 30i-t választott, az legyen is kemény.
Bizony így van. Lassan 3 éve vettem az e39-emet. Az is női tulajos volt. Össze is van karmolva rendesen. Mondjuk nekem szürke bőr van, azon jobban látszik a viselet és gondolom a női tulaj kevésbé volt karbantartásmániás a bőrre amin ül, inkább az saját bőrére költött. Viszont 8 légzsák, fűthető bőr, körbe rolós. Hátul látszik is, hogy az UV nem támadta meg a belteret annyira, mint elöl. Garázsban tartás feltételen előny ilyenkor, éveket hozhat a beltérnek és a kültérnek.
Üdv mindenkinek kellene egy kis segíitség ha valaki tapasztalt már ilyen jellegű hibát bmw e39 525tds 1996.10 havi manualis sedan
fűtési problémáim vannak a hőfok mutató középen de van ugy h egy picivel füljebb megyen csövek jok melegek de a meleg levegőt nm fujja csak langyosat akar hogy állítom a vezérlőpanelt nem tudom mitől lehet ez termosztátra gondolok ????
és 2 napja olyat csinál az aútó hogy menet közben leáll kis fordulaton mikor kinyomom a kuplungot mind1 milyen sebbességbe van de utanna pöccre ujjraindul nm teker hidegen se melegen -20ba is könnyen indul a kocsi nem áll garázsban nem tudom mitől lehet h leáll az aútó ha valaki találkozott már ilyennel szépen kérem h irja meg h mik lehetnek a hibák vagy olvastassam ki??? előre is köszi bmw fanok tulajok 97-től van tulajdonunkban 1gazdája vok eddig csak ezt csinálja
Az elektromos hibák javítása rémálommá válhat, ősz hajszálaktól kímél meg, ha a kiszemelt kocsin minden működik.
Manuál váltósnál előfordul, hogy a váltókar nem 3-4. fokozat közé áll be alaphelyzetben, hanem az 5. felé kilóg. Egy elfáradt rugó okozza, amit bonyolult cserélni, így ezzel a hibával együtt lehet élni.
A kardán gázadásnál csörömpölhet (a hajtáslánc holtjátékai összeadódnak és a kotyogást a hosszú, üreges tengely felhangosítja). Sok E39 ilyen, szvsz. ezzel is együtt lehet élni.
A hátsó lábtérnél a szőnyeget érdemes megtapogatni, az ajtóban lévő szigetelés gyakran elenged és ilyenkor beázik a kocsi, ami a szőnyeg alatt futó kábeleknek és elosztóknak hála vicces elektromos hibákat okozhat, illetve rozsdásodáshoz is vezet. Ha megnyomod a szőnyeget és a szivacs nedves érzetet kelt, akkor javítani kell az ajtóban a vízzáró membránt.
Touringnál rozsdásodási gócpont a csomagtérajtó, ezt érdemes alaposan körbenézni, illetve a külön nyitható hátsó üveg működőképessége is gyakran kérdéses. Rohadásmentes, jól működő csomiajtó bontottan eszméletlen ritka és aranyárban van.
25d-t keress (nekem is ilyen van), az M57 motor remek és megbízható konstrukció, a teljesítmény vs. fogyasztás aránya kiváló.
használt vasakért (és minden másért) keresgess az E39.hu-n!
E39 vásárlására adtam a fejem. Van egy E34 525 TDS-em '93 ból, második autónak család alapítás előtt állva sajátomnál eggyel újabb fünfert vennék kombiban hasonló erővel ellátva bár ez nem feltétlen információ értékű számotokra, mindenesetre ezek alapján körvonalazódott az igény ami így egy E39 Touring lenne 25d vagy 25tds motorral, mindenképp manuál váltóval. Nyilván minél olcsóbb annál jobb de fontos, hogy jó műszaki állapotban (motorikus/kasztni, kényelmi elektronika másodlagos) legyen a gép így 1,2M-nél húztam meg a határt. Ha észbontóan jó a bolt felmegyek 1,5M-ig de akkor már a szokásos autóvásárlásos "Úgy számold az árát, hogy x%-át a vásárlás után kell rákölteni"-tartalékot dézsmálom meg. Nem szívesen tennék ilyet.
Elkezdtem böngészni a korábbi hozzászólásokat és rákerestem kulcsszavakkal is dolgokra viszont 10 év hozzászólásait így adatbányászni elég haladatlan munka. Népítéleten sokat kutakodtam már, olvasom a teszteket. Csak azért írom ezeket mert kaptam már olyan kérdésekért más fórumon amilyeneket itt is lentebb fel fogok tenni. Szó sincs lustaságról, nem azért fordulok hozzátok mert sajnálom a kutatásra az energiát, hanem mert itt vissza is tudok kérdezni ha úgy alakul és nem több évesek az infók, hanem abszolút naprakészeket. Ennek megfelelően a segítségeteket, eligazításotokat kérném a következő kérdésekben: - Mik a jellemző hibák/mire figyeljek vásárlásnál? - 525d vagy 525tds?
- E34 fórumon szoktak linkelni nyálcsorgatónak ha valami figyelemre méltó példány kerül eladósorba. Amennyiben tudtok ilyenről kíváncsi lennék arra is.
Sziasztok!Nemrég vásároltam 1 1999 es 530d-t.....Kipróbáltam,jól húzott,nem füstölt,nem volt rendellenes hangja stb.Elindultam vele haza és kb 60 kilométer után elkezdett kopogni a motorja (elég csúnyán)....A nepper akitől vettem nem igazán tartja magát a vásárlásnál megbeszéltekhez,és nem akarja visszavenni az autót.Még nem szedettem szét a motorját,de mondjuk ha szükségem lenne 1 motorra esetleg van e valakinek eladó?Ha mondjuk csapágyas a motor mivel járok jobban?Javítás vagy ha cserélek 1 motort?(csak motorkód van a forgalmimba bejegyezve)Előre is köszi a segítséget!Krisztián
Naviban kellene egy kis segitség,Mk2-es 16:9 szofverfrissités érdekelne +key program hol lehet szerezni vagy letölteni,nem tudom a magyarositást azt a program tudja-e? Szeged környékén van -e valaki aki foglalkozik ilyennel.
Utobbi 2-3 evben azert volt tobb havas nap is. Hozzateszem a Matra mellett lakom. Nyilvan mondjuk max 2 nap az utakon mivel leturjak, sozzak.
(Amit kimondhatatlanul utalok! Az autopalyak es foutak takaritasaval nincs baj de, hogy varosaban miert jo az, hogy a mocskos, soderes, sos latyakban tocsog az ember es az auto fel nem fogom? Ronda is a varos ahogy igy kinez, kornyezet sennyezo, az autot eszi. Persze amig nem lesz kotelezo a teli honapokra teli gumi hasznalat addig eselytelen barmi is valtozni fog)
Hello. Szerintetek 195/65R15-os telit fel merjek tenni? Mindig is gyari mereteket hasznaltam, telre 205/65 -ot de most lenne nagyon jo aron Conti TS850 viszont az emlitett meretben.
( és egy villámgyors keresés nem hozott eredményt az ebay-en), de 2001.02 havi E39 530 DA Touringba - szerintem - galambszürke, full elektromos-memós bőr, bal és jobb 1 E38 ülést, aminek a háttámla felső egyharmada dőlésszöge külön is állítható. Meg - ha volt egyáltalán ilyen - combtámaszos is.
keresni szürke, állítható háttámlás ( nem tudom hogy hívják azt az ülést, amelyik háttámlája középen is állítható dőlésű) ülést, talán Daniéban láttam ilyet a múlt héten, Budaörsön ...
Halihó Márkatársak! Következő a problémám: a bc és az óra funkció kifogástalanul működik, viszont a rádió kb. két hete elkezdte azt csinálni, hogy kulcsfordítás után csak egy pár perc múlva kapcsolt be és addig nem reagált a gombokra. Ma reggeltől pedig egyátalán nem kapcsol be. Valakinek ötlet?
Ez a olajszűrőházban lévő visszacsapó szelep hiba előfordul M54-nél ! Ugyanez volt a tünetem M54B25. (Késett az olajnyomás 1 óra állás után is már min. 2mp volt mire elaludt a piros olajnyomás jelző lámpa) Próbálj meg előszőr olajgombát cserélni hátha, utána szűrőház csere. Nekem megoldotta.
167 EU4 EXHAUST EMISSIONS NORM 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 302 ALARM SYSTEM 337 M SPORT PACKAGE 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 434 INTERIOR TRIM 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 612 BMW ASSIST 632 COMPL PREP. BMW CELLULAR PHONE(MOTOROLA) 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL 705 M SPORT SUSPENSION II 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 788 M LT/ALY WHEELS 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 915 NO OUTER SKIN PROTECTION 936 REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY 937 REQUEST CD-ROM ON DELIVERY
VIN long WBADT61060CJ54010 Type code DT61 Type 530I (EUR) Dev. series E39 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M54 Cubical capacity 3.00 Power 170 Transmision HECK Gearbox AUT Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Prod. date 2002-03-21
Nem kukakockodasbol de miert vagytok ennyire "ra kattanva" erre a vin-ezesre? Kevesebb extra, ugy ertem ki venni biztos nem vesznek az autobol epp hogy inkabb tobb kerul bele. Plane mivel atlag ~13-16 eves autokrol beszelunk olyan lesz mar mint az e30 amivel szepen lehet legozni. En is pl lefgom cserelni a belsot a Lifestyle Editon-ben levore amint talalok sedanba valot. Regen nem volt benne motorosan behajtos tukor.
Szeged, Baja vagy ezen városok 50-60 km-es körzetében keresnék megbízható, hozzáértő BMW szerelőt, diagnosztát. Ha ismertek szakembereket ezen a környéken, akkor legyetek kedvesek osszátok meg velem itt vagy privátban email-ben, igen fontos lenne a dolog.
az említett 530i bekerült a családba tegnap, új tulajként a középső fiam fogja vezetni ( mivel ő vette meg magának :-)))), ill. előtte elvégeztetni a nagyobb nyűgök javítását, úgymint:
- a 4 lambdaszondából három kuka, ezek cserések ( valszeg vészüzemben megy a motor)
- a viszkó valamiért folyamatosan megy, de valszeg a csere megoldja
- a klíma egyik keringetőjét is hibának dobja a gép, ennek még utánajárunk
- az első fényszórókon először megpróbálunk egy komplett izzócserét ( plusz ellenőrizni a gátlókon a szintszabályzókat, hogy működnek-e, vagy be vannak rohadva), ha ez nem oldja meg az esti fénycsinálást, akkor lámpacsere lesz
- az apró pörsenések a kasztnin tavaszra maradnak.
Az autó egyébként nagyon szép, nagyon egyben van, futómű OK, korrekt a benne lévő km, az eladó maximálisan korrekt volt ( bocsánat: én annak éreztem és ez a lényeg), tudtam, hogy "új autót a Merkurból veszünk", így a kölök számított erre a kiadásra a vételáron felül ( talán a fényszórók az extra tétel). Talán rábeszélem a mostani első, vonószem helyére feltett - így engedélyezett, forgalmiban szereplő - rendszám matricarendszámra való cseréjére, de majd eldönti, mit akar ...
Szóval a harmadik E39 a családban, majd eccer összeállunk egy fotóra..
En is csereltettem a szelvedo gumikedert de ez csak ugy megy ha kiszedik a szelvedot. Nem lehet a nelkul betenni. Nalam mondjuk ezzel semi gond nem volt... ki szedtek, kicsereltek a gumit, visszatettek a szelvedot es kesz passz. Utolag inkabb pont azt banom, hogy nem vettem bele masikat meg ha utan gyartott szelvodo akkor is. Gyari 10en evesm sok bogarat es par kavicsot megelt karcos szerencsetlen. Es ha mar 1x ki kerul erdemes ujatt be tenni az a helyzet!
Az automatánál normális, ha az autó áll, kulcs kint, gép lezárva és a P fokozatjelző kislámpa világít? Folyamatosan, ha 1 hónapig, akkor 1 hónapig. Kéziféket javítani kell, alig fog, ezért hagyom P-ben.
528i / E39 - 1998.
Továbbá:
Debrecenben tud valaki olyan szerelőt vagy üvegest, aki hajlandó lenne az első szélvédő gumikéderét kicserélni? Pilkingtonnál kérdeztem, csak a szélvédő kiszedésével oldható meg, de csak saját felelősségemre szedik ki az üveget, mert sérülhet. Mindegy. Az biztos, hogy simán lehet cserélni csak a kédert, csak gondolom ott nem lehet nagyot akasztani. Hibátlan a szélvédő, miért kellene kiszedni? Lehet még magam is meg tudnám csinálni, de szerintem nem árt a rutin ilyen ügyekben, még megsértenék valamit.
Nyilvan, legjobb extra ami letezik. :) Csak ugy ertettem, hogy alltalaban az automatak nagy reszeben szokott lenne tempomat, (ezert fura mikor nincs) manualban meg eleg kevesben van E39 eseten.
Köszi! Szeretem hogy itt mindig tanulok valami újat... Akkor ezt gondolom csak szakszervizben lehet vissza állítani, majd utána kérdezek, akkor lehet ezzel futok mégis egy kört. :)
Kérdéssel fordulnék hozzátok, pusztán a kíváncsiság hajt... Mitől lehet az a jelenség, hogy ha az izzók tönkremennek, csupán az elsőket "jelzi be" az autó, a hátsókat sosem? Leszögezném, ettől én még jól alszom, csak érdekelne...
Annyi lenne a kédésem, hogy a BMW 525tds nem tudom a csomagtartót kinyitni. Nem nyitja a pót kulcs . És az akksi sincs benne. Hogy lehet kinyitni.? Köszi előre is.
Szóval lehet,hogy csak egy jeladó bajod van,de megveszel hozzá mindenféle jóval drágább alkatrészt. A fékolaj egyértelműen ki fog folyni. Javaslom,hogy hozzáértővel csináltasd. Nem magad miatt. Hanem lehet én megyek veled szemben épp. Az alkatrészek tizedéből kiolvassák normális géppel a hibát. Miért nem azzal kezded?
A következő hibajelenséget produkálja az autóm. Pár hónappal ezelőtt elkezdett világítani a kipörgésgátlóm a műszerfalon, azóta is világit folyamatosan. Diagoztuk würth-ös műszerrel, ami pontos megoldást nem talált a hibára. Valamiféle "előszivattyút" irt ki hibának. Elvittem egy mondhatni BMW specialistához, gyári szoftverrel nézte át a kocsit. Ő azt állapította meg, hogy valamelyik relé pusztult meg az ABS vezérlőmbe, ez okozza a hibát. Azt javasolta, hogy vegyek, egy a kocsimhoz való ABS vezérlőt és azzal megszűnik a hiba. Vettem is egy 002-es vezérlőt, kicseréltük az enyémmel. Ezután az ABS, DSC, ASC kombináció egyszerre világított a műszerfalamon és persze egyik sem működött. Felhívtam a srácot, akitől vettem a vezérlőt, teljesen rendes, korrekt BMW tulajnak gondolnám a beszélgetéseink alapján. Ő magabiztosan állítja, hogy a vezérlő működött, ő vette ki az autóból. Viszont azt nem érti, hogy miért csak a vezérlőt kértem tőle, hisz ő úgy tudja, hogy ezt "illik" párba cserélni a ABS tömbbel, ő szerinte ez okozza a hibákat. El is küldte nekem az ABS tömböt ingyen és bérmentve, ami tegnap érkezett meg és ennek a cseréje előtt állok. És itt kérném a segítségeteket, tanácsotokat.
1. Ki lehet ezt itthon is cserélni? Nem fog kifolyni belőle a hidraulika olaj? Illetve ha kifolyik, akkor azt könnyen tudom pótolni és a rendszert légteleníteni, ha szükséges?
2. A srác is említette, akitől vettem az alkatrészt, illetve számos netes fórumon olvastam, hogy a rossz ABS jeladó is tud ilyen hibát produkálni. Viszont, a szerelőm szerint ez kizárt dolog. Érdemes azokat is ellenőrizni?
Szvsz szart se kuldenek. ☺ nekem masfel eve rendelt a fiam az ebayrol, valami 6-7k ft volt a negy gomb ideszallitva, de azota sem csereltem ki, mert nalam jok a gombok, az o 528-asaban kellett cserelni, de nekem is hozatott egy szettet, mondvan: biztos kell majd nekem is. Biztos, de a GM valto elobb adta meg magat, az meg nem 7k ft...
TDS lesz ugye? A legkisebb javasolt méret mintha 205/65 r15 lenne a felhasználói kézikönyv szerint. Ehhez a gumimérethez limónál előre 1,9 hátra 2,3 bar. Touringnál előre 2,0 és hátra 2,4 bar.
Segiséget szeretnék kérni e38 2000 évjárat 730d 4:3 monitor rádio része kodot kér,nem lehet bekapcsolni.A board az müködik csak a rádió,cd,navi.Hol lehet vagy hogy lehet kikodolni?
Sziasztok. E39 hez keresnék digit klíma vezérlő panelt. Valakinek esetleg van? realis áron megvennén. Vagy akar csak a gombokat külön is. Két darab kéket es egy pirosat, es a ventillator +- gombját.
Alapvetően az a baj hogy nem jó olajat használsz. Nagyon vékony. Azért csörögnek a hidrotőkék. Castrol 10w60 Racing et ajánlok. Nagyon drága de jó lesz ! Ha nem oldja meg komolyabban bele kell nyúlni. Az 5w30 at felejtsd el.
nem rúgják szét ( azt sem tudom, van-e benne, sose ülök hátul), de anno 2003-ban, a Passatomban beragasztottam pillanatragasztóval, mert mindig azt buzerálták, és nem tudtam annyiszor megcsináltatni, ahányszor szétrúgták ( igaz, a második után ragasztottam be, "most rontsátok el !!!" felkiáltással...)
:-)))))
Ma már nem vagyok ilyen türelmes és empatikus, simán kikötném őket a hátsó ülésre, hogy ne érjék el a pohártartót....
Sziasztok! Kinéztem magamnak egy E39 2.2 hathengeres benzinest.(M52B22)Rendben van az autó,de az olajfogyása 2liter 10ezres csereperiódus alatt.Mivel ezt a motort nem ismerem,érdekelne hogy ez normális-e?
A 6-osban szétesett a gyertya és az verte magát és a végére már annyira lötyögött, hogy már gyújtani sem tudott normálisan.
A késlelkedő olajnyomás okozója pedig, nagy valószínűséggel az olajszűrőházban lévő visszafolyásgátló szelep. Ezt lehet valahogy javítani, vagy csak kompletten a házat lehet cserélni? ETK nem hozza a szelepet...
Érdeklôdnék,hogy járt e már valaki e39 530i-vel úgy,hogy az automata váltó hátra menetbe kapcsolva nem dolgozik,csak felpörög a motor...egy kicsit megmozdul az auto,de csak pár centit,utánna semmi...
Elôre megy,végig vált minden fokozatot...
Ha lehet,légyszives olyanok írjanak,akik jártak már így!
Olyan bajom van, hogy 800Km-el ezelőtt fel lett újítva az M54B22 motorom hengerfeje (szelepszár szimering, szelep vezetők, síkolás, teljes pucolás, hidrotőkék csontra szét, kipucolva, vanos eltakarítva), mert ette az olajat elég rendesen. Ki lett cserélve a lánc is, feszítővel együtt (már szét volt mállva), meg a katalizátorok fel lettek újítva, mert szanaszét voltak olvadva az olajtól. Azóta egy deci olajat nem eszik, és megy mint a "rakéta", DE az egy (néha kettő) tőke eléggé csattog. Először csak melegen, aztán hűvösebb időben (ami mostanában nem nagyon volt), egyáltalán nem, de mára már hidegen melegen csattog, mint az állat. Az autó megy, nyomatékos, hiba mentes a DME, illetve most megadta magát a hatosnál a trafó, de ez szerintem a többitől független (rövid szikraidőre panaszkodik és rángat is néha). Az okosok szerint ez a tőke csattoggás teljesen normális, mert eddig az olajsár miatt nem szólt, de már szét b*asz vele az ideg. Egyébiránt Eneos 5W30-at kapott és minden szűrője ki lett cserélve. A másik dolog, ami érdekelne, hogy az normális-e, ha egy-két napot áll az autó, akkor a következő indításnál 1-2 másodper mire elalszik az olajlámpa, de ha leállítom, és újraindítom aznap akármikor, akkor azonnal elalszik?
Szóval, akkor most nincs elég olajnyomás, vagy szarrá vannak már kopva tőkék (kb. tényleg ez a legvalószínűbb) (valós 270777Km van az autóban), vagy szar az olaj, vagy mi a rák van? :D
Nos ahogy ígértem, kérdéssel fordulnék hozzátok. Keresnék korrekt BMW bontót (nyilván akik még mindig bontanak e39-et), Budapestit, vagy pest megyeit, mert onnan nem lakom elképzelhetetlen messzeségben, pótolnom kellene néhány apróságot, nem isten bizony hogy minden lesz, de hátha... Előre is köszönöm a tippet/ket!
Azzal nincs is gond. Es persze alapotot vesz az ember amugy is es ennel a darabnal azzal szinten nincs gond. Csak hat Compact. 1.3-ert meg kap az ember 18i Coupet is. Igaz persze 2x ennyi km-el na es 2001-es evjaratut de akkor is.
Ismerosom matekozik egy 2004-es E46 Compact 16i vetelen amit kintrol hoztak be. Metal fekete, 77e van benne! Valosnak tunik. Megneztem, olyan mint az uj. Nagyon egyben van. 1,2m-ert adnak oda. Hulye vagyok ha azt mondtam neki ne gondolkozzon es vigye?
En is rakivantam. Plane ez a szin is nagyon bejon. Kicsit ilyen bordos arnyalatuk benne a metal szemcsek. Szep. Unom mar a keket bar nekem meg ezt dicsirik elosorban :D
E39 530d 186le 3500 felet ledadog az autó alatta jó ,kilett olvasva fötengelyjeladó,egr szelepet irta hogy rossz,meg lett nézve de kilett takaritva az egr jo és müködik,a jeladó meg meglett takaritva.Mi lehett a baja?Segitséget kérek,
Nekem viszont az a bajom,hogy az óra függőleges közelébe se megy.Mivel termosztátot cseréltem,és nem javult,gondolom a viszkó.Ami állandóan pörög,a motor fordulat emelésével azonosan.Zúg mint egy turbina.Tehát a kérdésem az,hogy hogyan tudom azt onnan kiszerelni?
A18-ast ha beindítom,hidegen simán megfogom a venti lapátot.Soha nem is volt gondom a hőfokkal.Viszont a 39-nek a lapátot alig bírom lefogni.De hasikerül akkor érzem,hogy lefogás után 1-2 másod percel megszűnik az ellenállás.És ezután ha megyek vele tökéletesen függőben marad az óra.Fel is melegszik,és nem is hűl vissza.Viszont ha leállítom,hagyom kihűllni,akkor indításkor ismét forog a venti fordulat növelésével megegyezően.Viszkó csere.Sajnos a körülmények miatt magam kell,hogy kicseréljem.Leírnátok a pontos menetet?Köszi.
Hóban könnyebben eltudok vele indulni.Igaz,oldalra is könnyebben elindul mikor már sedereg a kerék.Viszont a 525-nek felemeltem az egyik hátsó kereket,és a levegőben is nehezen tudom forgatni.Szerintem ez is arra utal,hogy valamilyen spernek kell alatta lenni.???
AtiTDI-től gyárit, a szerelőemberem beépítette, hazavittem az autót, megmutattam a családnak azzak, hogy aki - rajtam kívül - hozzányúl, annak azonnal levágom a kezét az akciós MOL-os machetével.
:-)))))
Zsoltyy: esetleg érdekelne egy használt masszázsülés, majd kilyuggatom a bőrt, oszt teszek bele egy szárazjeges orosz ventillátort ( majd valami kódot kell neki adni később).
hallod nekem a faszom ki van vele mar. eltort az eredeti, jo ideje mar. aztan jo par honapja vettem angol autobol majd szepen ossze legoztam erre nem el tort annak is az anyos feloli resze?! :D
Köszi!Azt írja,akumulátor főkapcsoló.Ezt nem tudom mi.Board irodalom német On-board jármű irodalom német.Ezt se tudom mit jelent.Ha itt nem írja a sperr difit,akkor az nincs is?
Code Serienausstattung Standard Equipment S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
Code Sonderausstattung Optional Equipment S354A Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S438A Edelholzausführung Fine wood trim S456A Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory S465A Durchladesystem Through-loading system S500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S670A Radio BMW Professional RDS Radio BMW Professional RDS S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat Code Information S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory S464A Skisack Ski bag S473A Armlehne vorne Armrest front S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger S555A Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control S602A Bordmonitor mit TV On-board monitor with TV S694A Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer
kaptam egy visszautasíthatatlan ajánlatot egy 523i re.
Mit kell tudni erről a típusról amit esetleg figyelni kell?
szerelő már látta és szerinte nagyon jó állapotban van Neki kinaltak megvasarlasra de o a honositas miatt nem veszi meg nekem meg nem kell honositani :)
Ha már dízel igényed van, akkor 525d-t inkább, mint az 520d-t. Abban legalább 6 henger van, kevésbé nyűgös motor. Egyébként van bmw tds fórum is valahol. Lehet, hogy ott motorspecifikusabb infókat kapsz.
VW PDTDI-t helyett inkább a sima TDI-t ajánlanám, az kevésbé problémásabb. Nekem nem volt egy se, de családi körben volt pár onnan láttam.
Auto vasarlason gondolkozom es (a Passat 1.9PDTDI mellett) szoba kerult egy 520/525d. Ahogy neztem a ket tipusban kulonbozo motor van. Lehet valamit tudnom az M47 es az M57 motorokrol? Lancosak vagy szijasak? Van valami amire figyelni kell rajtuk? Melyik az ajanlottabb?
Egyebkent mennyire ajanlott tipusrol van szo? Kineztem egy 525d-t, vezetett szervizkonyv, 1 tulaj, kb 150k km, torve ugy nez ki nem volt.
Hát eljött a nap, ismét e39-ben ülök. Rég jártam erre, üdvözlök minden márkatársat, a későbbiekben kérdéseimmel biztosan fogom bombázni a nagyérdeműt... :) Előre is elnézést érte. Meg persze, ha bármi hasznos/haszontalan információm lesz a témában, ígérem nem tartom magamban!
Sziasztok ! Segítségeteket szeretném kérni , hol tudok szélvédőt cseréltetni? Pest ill Pestmegye . Esső érzékelős és a gumikeretet is szeretném cseréltetni Vagy esetleg olyan szerelőt aki kijön házhoz. A segítségeteket előre is köszönöm. További szép napot.
Köszi a válaszokat. Úgy tűnik, hogy az ABS kocka sz@rta el magát. 58-as hibakód, vmi előszivattyú szöveggel asszem.:-) Minden esetre amikor a géppel akartuk elindítani a szivattyút, akkor a relé kattant, de onnantól kezdve se kép, se hang.
Ha valóban a kocka romlott el, akkor azt érdemes felújítani vagy vegyek egy bontottat?
Akkut és a töltést ellenőrizném elsőként. Ha elégtelen a tápellátás (ingadozó, vagy kevés V), akkor az ABS-ASC-DSC modulok hamarabb "bejeleznek", minthogy mozgásképtelenné válna a kocsi. Nekem már 2x volt ilyen.
A mai első indítás után nem aludt el a DSC controll lámpám. Azóta számos alkalommal leállítottam, újraindítottam, de semmi változás, folyamatosan világit és sajnos a rendszer sem működik.
Van valami ötletetek, h mi okozhatja? Semmi előjele nem volt, illetve nem történt az autóval sem semmi extra.