Keresés

Részletes keresés

Justify Creative Commons License 2014.08.15 0 0 303

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy hétköznapokon mikor járnak nyitott emeletes hajók?

Sokszor látok ilyet, de mindig pont a zártat sikerül kifogni.

Törölt nick Creative Commons License 2014.04.21 -1 0 302

Én nem találtam benne poént. Sírást keltő ostobaságot viszont igen.

Előzmény: mopet46 (300)
vampeare Creative Commons License 2013.06.04 0 0 301

véletlenül se szeretném az ördögöt a falra festeni, remélem csak egy rossz poén, de azért kíváncsi vagyok, hogy az áradás elvisz-e magával pontont...

mopet46 Creative Commons License 2013.05.27 0 0 300

A poén, a kommetekben van.

Előzmény: vampeare (299)
vampeare Creative Commons License 2013.05.27 0 0 299

Kalózlobogóval jár a BKK hajója a Dunán

Nem tudom, hogy poén-e vagy sem. Trükkös Photoshop vagy a valóság, de Fejes Attila pár napja küldött levele szerint kalózlobogó alatt jár a BKK hajója. Ahogy írja: [...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

mopet46 Creative Commons License 2013.05.20 0 0 298
L45H Creative Commons License 2013.05.14 0 0 297

Meg lett csináltatva a kerítés a videó óta, mert az NKH (áldassék az ő nevük) csak így adott engedélyt. Aztán persze ez a Haller utcából a partra valami miatt kijáróknak (kutyások, futók, mittudomén) nem tetszett. Ők mindenképp szeretnék, hogy valakin átgázoljon ott a HÉV.

Előzmény: vampeare (296)
vampeare Creative Commons License 2013.05.14 0 0 296

bár a kerítésből már talán ennyi sincs

Előzmény: vampeare (295)
vampeare Creative Commons License 2013.05.14 0 0 295

 

45 másodpercnél kezdődik. azóta nem történt elvileg változás :S

Előzmény: smith (294)
smith Creative Commons License 2013.05.14 0 0 294

Remeknél remekebb. Síneken át ennyi emberrel kizárt.

Most néztem a guglin, marad a színház felől a felüljárós sétálós megfejtés.

Kösz.

Előzmény: L45H (293)
L45H Creative Commons License 2013.05.14 0 0 293

A kerítés el lett vágva, hév síneken át, úgy, hogy a szerkezetkész ház a jobb kezed felé essen. Jameg a Gizella sétányon bármelyik irányból 500-600 méter.

Előzmény: smith (292)
smith Creative Commons License 2013.05.14 0 0 292

Hogyan lehet akkor lejutni a pontonra?

Előzmény: vampeare (291)
vampeare Creative Commons License 2013.05.07 0 0 291

persze, sőt most ott fordul. a vízállás óta áll meg, az aluljáró az építkezés végéig nem lesz szerintem. mondjuk ott rohadt felesleges a megálló szvsz, ugye nem is oda akarták, csak délebbre nem kaptak engedélyt

Előzmény: mopet46 (290)
mopet46 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 290

No, ugye! :-) Keresve sem találni jó hírt. De van! Van hajó, amelyen műxik a wifi. :-)
Nem tudom, a Haller utcai kikötőt rendbe hozták? A híd meredekségét a vízállás korrigálhatta, de mi van az aluljáróval? És most ott tényleg megáll?

 

Előzmény: vampeare (289)
vampeare Creative Commons License 2013.05.06 0 0 289

Nem áll meg a BKK-hajó a Kopaszi-gátnál

A kikötőt tulajdonló és üzemeltető két magáncég összekapott, a vitát az utasok szívják meg. Tovább »

forrás: Index.hu

Előzmény: vampeare (288)
vampeare Creative Commons License 2013.05.06 0 0 288

én jövök a rosszhírfolyamban :D

 

http://www.stop.hu/belfold/nem-allnak-meg-a-hajok-a-kopaszi-gaton/1144706/

 

fasza amúgy, hogy a bkv.hu nem hallott erről

mopet46 Creative Commons License 2013.05.01 0 0 287
vampeare Creative Commons License 2013.04.07 0 0 286

hiába no, ha alacsony a víz, az a baj, ha magas és nagy a sodrás, akkó meg az :)

Előzmény: mopet46 (285)
mopet46 Creative Commons License 2013.04.05 0 0 285

És még Te mondod, hogy én linkelek mindig rossz híreket. :-)

Hiába, a fél milliárd EU-s pénzből csak ilyenre futotta a BKK-nak. Kezdve a hozzáértő tervezéstől. :-( Valaki írta a hozzászólásokban, hogy még egy 100-s szög hiányzott belőle. :-)

Előzmény: vampeare (284)
vampeare Creative Commons License 2013.04.05 0 0 284

Kiszakadt a BKK új kikötőjének tartója

Egyelőre nem tudni, hogy ütközés miatt történt, vagy a Duna árja volt a bűnös. Vagy a fémtolvajok. Tovább »

forrás: Index.hu

vampeare Creative Commons License 2013.04.01 0 0 283

így van, a téli menet ezért is volt jó, mert akkor csak zárt, fűtött hajók jártak. az meg nem a bkv/bkk hibája, hogy áprilisban is fagyok vannak :)

Előzmény: Törölt nick (282)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.29 -1 0 282

Azért az a villamos nem annyira lehetetlen fizikailag mint amilyen hideg egy ajtó nélküli hajón van...

Előzmény: vampeare (277)
vampeare Creative Commons License 2013.03.19 0 0 281

újra D12 és D13, és úgy rűnik a D11 is lemegy a Kopaszi gátig

mopet46 Creative Commons License 2013.03.06 0 0 280

A téli menetrend brutális megtakarítást hozott.... 3 jármű a 7-hez képest...

 

Hi-hi! Ez nagyon jó! :-) 1 jármű a 40-hez képes még nagyobb megtakarítást, de lehet, hogy az már bevételt is hozott volna. :-) Mondjunk egy nagyot, ehhez képest jó lesz a kicsi is. Ez a mai trendi. :-(
Holnaptól a villamos helyett a taxi után futok, úgy  többet spórolok! Ezt a spórolás befizetem az adóba, gazdálkodjanak vele ha ilyen ügyesek.

Előzmény: L45H (279)
L45H Creative Commons License 2013.03.06 0 0 279

Kedves Olvtársak!

 

Pár gondolat ennek kapcsán:

  • Nem csak a néven nevezett hajók járnak / jártak, hanem mások is, pl. Katalin. Attila elvileg a tartalék. Ennek oka, hogy a BKV hajói felújításon vannak.
  • Az üzemeltetők kapcsán valóban változás volt. Az nem igaz, hogy a BKV üzemeltett volna maga hajókat, alvállalkozók csinálták. Azonban közbeszerzés nélkül, az előírt összeghatárig. Most már közbeszerzés alatt megy a dolog, így egyébként olcsóbb óradíjak vannak.
  • Vidéki helyi közlekedés: köhöm-köhöm, ez azért elég összetett. Például a másik, amikor "kamu helyközi" járatokkal fedezik a helyi járat veszteségét, mert a helyközit korlátlanul fizeti állambácsi... De ez itt OFF.
  • A téli menetrend brutális megtakarítást hozott.... 3 jármű a 7-hez képest...
kpj Creative Commons License 2013.03.06 0 0 278

Valóban kicsit demagógiának hangzik, de sokakból ezt az érzést váltja ki - én csak ezt állítottam. Az is igaz, hogy az itt elfolyó pénzek mennyisége elenyészik néhány más ügylettől.

 

A szerződések úgy tudom valóban nem nyilvánosak, de annak utána lehet nézni a kötelező beszámolókból, hogy a sejtésed sajnos nem igaz. Az EU forrás kizárólag a kikötők felújítását és a parti kapcsolatok kialakítását fedezte, abból sem hajót járatni sem felújítani nem lehetett. Az átalad fűtetlennek nevezett hajókon saját (BKK, BKV,vállalkozó) forrásból végeztek felújítást pl. alakítottak ki (sok estetben valóban nem sokat érő - ebben egyetértek veled) fűtést légkondicionálást stb. Az EU már ezt sem fedezte, ahogy a sok milliós havi működési köldtséget sem.

Számításaidban igazad lehet, a menetrendritkításal és a nagyobb hajókkal az összköltség nem sokat változhatott - a téli menetrendet "spórolás" címszóval hirdették be, de gyakorlatilag akkor egyetérthetünk, hogy összességében nem spóroltak semmit.

 

Elnézést, ha demagógnak érezted a gondolatokat, én ezeket a hatásokat közvetlenül tapasztaltam. Félre ne érts, nem a hajózás ellen vagyok semmiképp sem, de ez a hajójárat korábbi turisztikai célzatának fenntartásával, a korábbi éveknél erősebb propagandával és célzottabb menetrenddel bőven nyereséges üzletág lehetne - a hivatásforglmi jelleg erőltetésével és arra való felemás felkészítésével most sikerült ezt valahova a akttő közé pozicionálni, amivel gyakorlatilag mind hivatásforgalomra mind turisztikára sok esetben alkalmatlanná vált és elég nagy ráfizetéssel közlekedik. A több éves kötelező fenntartás alatt az EU forrás többszörösét nyelheti el ez az üzletág.

Előzmény: vampeare (277)
vampeare Creative Commons License 2013.03.05 0 0 277

ha jól sejtem akkor ez az egész EU-pénzből van, és ha ez igaz, akkor a mondandód első felére az a megoldás, h ugyanannyi, és abszolút fix pénzből kijön a 7+5 (fizikailag elvileg 10) fűtetlen hajó (2 vízibusz, a többi BKV 100) mint a 3 fűtött (amiből a Szentendre 2 is BKV 100, de ez lényegtelen). eddig a Rubinhajó, az Armada és a BKV szolgáltatta a hajókat, most a Panoráma Deck, nemtom utána lehet-e nézni a szerződéseknek, de kétlem :)

az lenne az igazi, ha a Panoráma a Halápot az Attilát is beforgatná (monjuk kicsit lehet h borulna a menetrend főleg völgymenetben...) :D

 

és ha igaz amit írtam, a mondandód vége demagógia (ettől még lehet felháborító, Pécsett is eltapsolnak többszáz milliót a fizikailag is szinte lehetetlen villamos megvalósíthatósági tanulmányára, miközben minden reggel imádkozni kell, hogy a 170 buszból 120 el tudjon indulni, amivel legalább majdnem biztosítani tudják a szarrá ritkított menetrendet)

Előzmény: kpj (276)
kpj Creative Commons License 2013.03.05 0 0 276

Az utasok számára lehet, hogy pozitiv a változás - de gazdasági szempontból elég meglepő télire a nagyobb befogadóképességű hajók alkalmazása, melyek átlagfogyasztása akár háromszorosa is lehet a nyáron közlekedett vízibuszokénak. Még a fűtést, légkondit stb. nem is számoltam ebbe bele. A szolgáltatás fenntartása így valószínű (bár a komfort javult) még többe kerül. Fizető utasok pedig nincsenek többen. (A bérletest pedig nem nagyon lehet fizető utasnak tekinteni, mivel csak azért mert jár a hajó elenyésző a pluszbérletvásárlók száma - döntő többségük hajó nélkül is megveszi.) Lehet, hogy nem akarták firtatni mennyibe került a szolgáltatóváltás ezért nem reklámozták.

A vidéki városok helyi- közlekedésüket alig tudják finnanszírozni, Budapest minden évben az államtól könyörög és kap elég jelentős segítséget, és akkor erre fordítja... Ez sokakat felháboríthat mikor hazasétálnak pár kilómétert mert megszűnt a helyi busz.

Előzmény: vampeare (275)
vampeare Creative Commons License 2013.03.04 0 0 275

pl. amit a 269-ben leírtam, az (utas szempontból legalábbis) mindenképp jó. csak épp erről nem volt sehol cikk

Előzmény: mopet46 (274)
mopet46 Creative Commons License 2013.02.28 0 0 274

Miért? Van jó is? Hiszen Te is leírtad a lényeget, csak ne feledd, az a mi adóforintjaink.

Előzmény: vampeare (273)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!