Ma ellenőriztük és összehasonlítottuk az enyémmel. A hajtóművön lévő kar mindkét gépen ugyanannyit mozdul, de ezen érzéketlen rá, semmit nem változik a sebessége. A hajtómű nem hangos és betonon visszafogva is kapar, mint disznó...
Üdv! Einhell kerti aprítónk késrögzítő, m8-as menetű, süllyesztett fejű csavarjait kell lecseréljem, kerestem a neten, de eddig nem találtam hozzávalót. Ha valaki tudná, hogy hol lehet beszerezni, az legyen szíves írja meg, köszönöm!
most eppen az agyon toldozott-foltozott kerti talicskam adta meg magat. ugy erzem itt lenne az ideje ujitani. regota gondolkozom, hogy milyen kerti szallitoeszkozzel tudnam gyorsabba tenni a kerti munkakat. a gond a nagyterfogatu konnyu dolgokkal van, mint avar vagy funyesedek. ezeket nem lehet hatekonyan mozgatni talicskaval. a foldet, tragyat, komposztot meg nehez tologatni lazatalajon, az egy kerek konnyen elakad es az egesz rakomanyt kezzel kell tartani.
ezert eloszor egy negykereku potkocsira gondoltam, de ilyet venni megfelelo minosegben es aron nem lehet. csinalni lehetne: szogvasbol gondoltam egy keretet, bele deszkat, lehajthato oldalfalakat. fontos, hogy minel konnyebb legyen es minel nagyobb kerekei legyenek, mondjuk talicska, mert az olcson kaphato 10"-os szerintem kicsi. a kormanyzott elso ket kereket nem olyan egyszeru megcsinalni.
aztan felmerult, hogy talan jobb a hagyomanyos megoldas, ami a regi kezikocsi modern valtozata, motorkerekre ultetett alvaz, elol-hatul zsilipszeruen zarodo ajtokkal. ennek elonye, hogy csak ket kerek kell hozza, amik jo nagyok igy konnyu rossz terepen is huzni, tolni. es ilyet lehet venni hasznaltan is.
csak azert irtam ezt le, mert kivancsi vagyok kinek mi valt be illetve van-e egyeb otlet
: A hidro hajtás az ezen a gépen valahogy úgy megy hogy a motor ékszíjjal áthajt a hidróműre és ott nem fogaskerekek hanem (hidró olaj) hajtja meg a kerekeket?
Az nem lehet hogy meg van dögölve az olaj bent? mert ugye autómata váltós cuccokba kényes az olajra minden.
De tényleg csak ötlet mert ennyire nem vágom ezt a szerkezetet!
Most már rémlik, hogy anno ezért tettem le én is a hengerkèsesről. Amúgy a HRX-ben maximálisan meglelem a fűnyírás örömét. Azért birizgatja a fantáziámat egy HRH is :-) De az észérvek azt mondják, hogy minek :-)
Helyesbítenék a bowden útját illetően. Ha a nagy fekete hajtás rákapcsoló karját behúzom, akkor az 12,5 mm-t húz a sebességállító bowdenjén és ha ekkor nulláról max sebességre állítom a narancssárga sebességállító kart, akkor az még 4,5 mm-t húz a bowdenen. Tehát a bowden teljes útja 12,5+4,5=17 mm.
Segítségedet szeretném kérni. Nagybátyám hírdetés alapján házhoz szállítással vett egy Honda HRB536C-t. Füves fórumon be is volt linkelve a hírdetése 65eFt-ért. Hidro hajtása van és késkuplungos. Az a baj vele, hogy már koppig ki van tekerve a sebességállító kar bowdenje (ugyanolyan, mint a hrx-emé), de hiába állítjuk a kart lassúba vagy gyorsba, mindig lassú séta fokozatban megy, mintha semmit se reagálna a kar állításakor. Alul a hajtásnál lévő karon alig mozgat valamit, pedig a bowden útja lassú és gyors állás között 12 mm felül. Betonon visszafogva gépet kapar mint disznó, erő van benne.
Gondoltam lecserélem a mostani MTD-et egy henger késes fűnyíróra ezt néztem ki.
Allett Kensington hengerkéses fűnyíró K20. Ismeri vakaki ezt a márkát és ezt a gépet?
Vagy elátkozom a napot mikor megvettem a gépet? Nem nyírtak még hengerkéses fűnyíróval,sok macera van vele?A környezetembe nem használ senki hengerkésest van valakinek tapasztalata vagy
szombaton elhoztam az oleo permetezot a szervizbol, ahogy gondoltuk, porlaszto dugulasa volt. sajnos nem tudtam beszelni azzal aki csinaltam igy ennel tobb info nincs. tanulsag, hogy a latszolag tok tiszta porlaszto is el lehet dugulva, mert vanak jaratok, amiket nem lehet hazilag tisztitani vagy legalabbis nehez.
sajnos most sem tudtam permetezni, mert allandoan esett, de a szervizes berantotta es mukodik.