1.Most kezd csak igazán látszani,hogy közeleg a karácsony.Minden fa mögött ott kukkolnak a VBCS revizorai.Ez mindig igy van karácsony előtt.
(Azért,hogy el lehessen venni a prémiumot)
2.Képzeld gGAbesz,még a kisvillamos is megtisztelt minket jelenlétével.
3.Ja,mégvalami!
Ha esetleg akar valaki HÉV motorvezető lenni,akkor annak mondom,hogy februártól tanfolyam.(Bár ez még nem hivatalos)
4. November 1.-től,azaz mától lépnek életbe az új fordák.Megszüntek a Vágóhidi fordák.Ez azt jelenti,hogy mostantól nincs kezdés Vágóhidon.Csak Uh-n és Rv-n.
És utána is minden alkalommal amikor fogyott a drót, friss "sínen járó autó" nyomok voltak láthatóak...
Amúgy én csak azt írtam, hogy lelopták, arról nem volt szó, hogy vajon kik lehettek...
Ehhez képest a nagyiccei forgalmista készségesen végigtelefonálta a fél vonalat, még a czinkotai, cserepesi és mogyorósi hauptbahnhofokat is, de nyomod sehol se lelte. Szépen elkerültük 1mást :-(
Ez a "lelopták" duma nekem eléggé hiteltelennek tűnik azok után, hogy a Mexikói úti vezetékre is azt mondták hogy lelopták, miközben szemtanúk szerint aznap éjjel egy BKV-s szolgálati jármű sunnyogott a vezeték környékén.
Nem hinném. Inkább azt a variációt tartom elképzelhetőnek, hogy az egyik főnök eladta, saját zsebre. Más vonalon előfordult már ilyen, lehet hogy itt is az történt. Nem lehetne valahogy lenyomozni, hogy mi történt?
Azt árulja el nekem valaki, hogy a rákosszentmihályi delta fölül mi a jó égnek szerelték le a vezetéket, hogyha rendszeresen használják a vágányt félévenként?
Akarod mondani a vonatjelentő őrrel beszéltél. Ő volt a váltókezelő a deltázáskor, tekintve van rá vizsgája. Egyedül CZ. kolléga volt fotózni, és bent a kocsiszinben akiről én tudok, és erre a szervezésre jöttek. Montam, hogy az egész "AS" üzemmódban (GYK: Ahogy sikerül) lesz csinálva. ERgy biztos: a reggeli kezdés.
Ha az eredeti tervek szerint Őrs vezér terén fordulnak vissza akkor valóban 14:00-ra lett volna vége. De most nem így volt, a dp. úgy döntött, hogy inkább Ő dolgozik vele, és Nagyiccén fordította vissza őket. Igen érdekes volt, besegítettem én is. Az utolsó 11:57-kor lett megdeltázva. Ezekután CZ. Kolléga egyhangú érdeklődésére a menet kocsiszínbe járt, és szabadon lehetett a telepen belül mindent fotózni. Lajos bá'készséges volt, bemutatta minitárlatát is.
13:45-kor jöttünk el.
És ki volt ott fotózni?
A nyomokból az a sejtésem, hogy valaki kérésére elmentek a csonkavágányon a legutolsó járható miliméterig! Tavasszal nem mentek ennyire be, maradt még pár méter...
Igy jártam én is :-((
A nagyiccei forgalmistával elbeszélgettem egy kicsit, s ő lelkesen elmesélte, mily frappánsan, s gyorsan levezényeltétek a bulit. Sebaj, majd tavasszal!
"Ez tervek szerint 14:00-ra ér véget. Közben illetve 14:00 után Lajos bá'-val belehet menni a kocsiszínbe."
Sajnos túl gyorsak voltak ma a fiúk :-(((
12:30 körül mire odaértem (meg SzigDani) már csak a fényes sínek árulkodtak arról, hogy itt történt valami...
Nincs mindegyikben benne a tachográf Gl-n.
Egyedül a Júdás-bolhafészek becenevűben van élesítve (927, a többiben vagy nincs is, illetve nincs élesítve). Mérések alapján kevés a menetidő....
Ne aggódj, bírják a váltók, hacsak nem húzzák alá a szerelvénynek.
Ez általános, mivel így diktálja a menetrend. Nincsenek meg a műveleti idők, van olyan időszak, hogy egyszerre 1 p-en belül 4 különböző és a TM táblázatban is szereplő menetet kell(ene) leközlekedtetni. Ilyenkor rendszeres ez. Na ezért nem is megyek Ct-ra....
Nem a csiga tempóról van itt szó,hanem arról,hogy 40-el belerohanni a kitérő váltóba,az nagy bátorságra vall.Nem lepett volna meg,ha kirepülünk a Veress Péter útra.
Én úgy tudom,hogy tachográf valamennyi szerelvénybe be van szerelve.Más kérdés,hogy élesitve van-e.
Hát igen, aki Csepelen kénytelen volt hozzászokni a csigatempóhoz, annak furcsának tűnik ha egy HÉV normális sebességgel halad. :-) Ugyebár a Gödöllői vonalon nincs tachográf, ha nem csal az ismeretem.
A szerelvény pályaszáma: 853-627-854
Ne lepődj meg.A szerelvény felujitás és átalakitás (MIX-ből MIXA) után ismét forgalomba állt és még a mai napig is közlekedik.
Sziasztok!
Már régota olvasom a topicot de csak most szólok hozzá.
Kérdés:ha teszem azt felszál egy ellenör a Hévre(BP-én belül) és kéri a jegyeket ,és mondjuk hogy én mutatok neki egy kilyukasztott vonal jegyet amit ugyan én nem azon a szerelvényen lyukasztotam ki de azt mutatom akkor ő tudja ,hogy csalok vagy csak megnézi nyugtáza és tovább áll?
dzszsz remélem érthető voltam:()??