Nem a csiga tempóról van itt szó,hanem arról,hogy 40-el belerohanni a kitérő váltóba,az nagy bátorságra vall.Nem lepett volna meg,ha kirepülünk a Veress Péter útra.
Én úgy tudom,hogy tachográf valamennyi szerelvénybe be van szerelve.Más kérdés,hogy élesitve van-e.
Hát igen, aki Csepelen kénytelen volt hozzászokni a csigatempóhoz, annak furcsának tűnik ha egy HÉV normális sebességgel halad. :-) Ugyebár a Gödöllői vonalon nincs tachográf, ha nem csal az ismeretem.
A szerelvény pályaszáma: 853-627-854
Ne lepődj meg.A szerelvény felujitás és átalakitás (MIX-ből MIXA) után ismét forgalomba állt és még a mai napig is közlekedik.
Sziasztok!
Már régota olvasom a topicot de csak most szólok hozzá.
Kérdés:ha teszem azt felszál egy ellenör a Hévre(BP-én belül) és kéri a jegyeket ,és mondjuk hogy én mutatok neki egy kilyukasztott vonal jegyet amit ugyan én nem azon a szerelvényen lyukasztotam ki de azt mutatom akkor ő tudja ,hogy csalok vagy csak megnézi nyugtáza és tovább áll?
dzszsz remélem érthető voltam:()??
Megnéztem a baleset képeit. Számomra a képekből az volt a fő tanulság, hogy megtudtam, hogy 1978-ban a MIX vonatok már át voltak festve sötétzöldre középen vastag fehér csíkkal. Eddig azt hittem, hogy csak a '80-as években festették át őket ilyenre.
A múlt héten az egyik motorvezető kollegámnak az összes iratát ellopták a vezetőállásról Ráckeve állomáson.
Ami a legszebb,hogy alig pár percre ment csak el a vonatról és az ajtót is becsukta.
Érdekes módon a vonaton volt egy pár utas,de egyik se látott semmit.
Végül is a HÉV jogsiján kivűl minden papirja előkerűlt.
Ráckevén jártam, s megálltam Harasztiban is. Mint kés a vajba, úgy hatoltam be a haraszti kocsiszinbe, senkinek se tűntem fel. Holott a tábla szerint fegyveres qtyák őrzik. Ráckevén viszont egy éber őrző-védő srác mutatta meg nekem nagyon kedvesen és udvarisan a kocsiszint. Szumma: pozitiv tapasztalat.
Ízelitőül a három tigris, akikkel találkoztam. A harmadik a 90-es, ha a képen nem látszana :-)
Szombaton véresre fotózzuk majd szegény hévecskéket! :-))
Lajos bá'-tól azt az infót kaptam, hogy 8:00-kor tervezetten elindul az első deltázó egység az Őrs vezér terére mint rendkivüli vonat. Öv-n vezetőállást vált, majd Rk-n menetközben megdeltázva jön Ct-ra. Ez tervek szerint 14:00-ra ér véget. Közben illetve 14:00 után Lajos bá'-val belehet menni a kocsiszínbe. A dieselek a csarnokban jelenleg ie egymás mellett állnak. Konkrét programot ott a helyszínen kell vele egyeztetni, figyelembe véve a forgalmi helyzetet. Szintén megtekinthető lesz a Lajos bá' vasútilámpa és járműtábla gyüjteménye, ami az irodájában van kiállítva.
Bp. Cinkota- Őrs vezér tere között a vonalon, különösen a Nagyiccei deltában. Tervek szerint 8:00-kor indul az első Ct-ról, és 14:00-ra ér vissza az utolsó.
"Törökőrt a MÁV eladta az összekötővágánnyal együtt"
Nagyon kimaradt vagy 24 év az életemből ilyen téren. Amikor még Törökőr teherpályaudvaron dolgoztam, az a HÉV tulajdona volt. Az összekötővágány lehet, hogy a MÁV-é volt.
Akkor ezek szerint az is elképzelhető, hogy csak Gödöllő felől marad meg a MÁV csatlakozás?
Kár érte, de hát az idő eljárt felette. A '70-es években pedig jó nagy kocsiforgalma volt, ha emlékeim nem csalnak elérte a napi 60-80 kocsit, néha lehet, hogy még többet is.
A tár.hu-ra töltöm.Halad,de mivel szimpla analóg MATÁV vonal csak lassan.(50 Mb)Igazából dönthetek,hogy böngészek vagy feltöltök.A kettő együtt nem megy.
Plusz most,hogy költözködttem kicsit állt a dolog,de türelem!
Igen, de fényképezőgép használata kötelező! Ja és helyesen a 41-es gép lesz a deltázó. Add tovább a hírt!
Utánna pár héten belül felteszik rá a hóekét, és télre átvonul a gép Rv-re.
Ja érdekes fotótéma, Törökőrt a MÁV eladta az összekötővágánnyal együtt. Egyenlőre az új tulaj lezárta, úgyhogy az üzemi kapcsolat újraindítása tárgyalásokat igényel. Ez is fotótéma lehet...
Kedvetekért egymás mellé állítják őket. Dátum: 2002. 10. 26. (szombat) reggel 8:00-tól deltázás a 42-es géppel. Utánna kellő érdeklődés esetén a vontatási telep megtekintése. Érdeklődni a helyszinen Jámbor Lajos művezetőnél!