Az van fent, 2013 óta. Akkor nem figyeltem de jobb lenne,ha hegyesebb és szélesebb lett volna a talpa. (Azóta ezen változtatatott,könyebb felhúzni sztenderre és most már még egy cső van benne) Akkor 30eft volt,ha jó emlékszem. Mostanában fogom leszedni és kap egy új porfestést.
Szeretnék egy középsztendert az 1000 Varámra. Van valakinek eledó? Vagy valami jó 5lete, hogy hol lehet pl. bontotran venni?
Valamint a gyári és nagyon karcos szélvédő plexit is lecserélném, gyári és nem karcos plexire. Ha esetleg valaki lecserélte és útban van neki a gyári, akkor szívesen + venném.
Értelmetlenül, össze vissza zagyválsz. Mi köze van a haverodnak és a raktárának ahhoz, hogy azt a sületlenséget sikerült leírnod, hogy a GS-ben csak egyben lehet lecserélni a hátsó agyat a lengőkarral egy milláért?
Szerencsére nem vagyok érintett, havernak van a legutolsó lég - olajos ADV, fotókon baromira dögösen néz ki, nem mondom, mellette állva már közel nem varázsol el annyira.
Ma el is döntöttem, elhesegettem a gondolatot is, azt a pénzt inkább a vállalkozásba teszem, nem egy motorba. Már az új gsa árát.
Érdekes dolog ez, van egy közeli jó ismerősöm, évek óta filózik, hogy vesz egy GSA-t, ő az a fajta, hogy használtat ilyesmiből nem vesz eleve.
Tavaly ősszel nekikezdett egy 3.000 m2-es raktár építésének, épp héten beszélek vele, mondja, hogy belső betonpadlóba csak a készbeton 15 millió lesz, na ezért nem vett motort.
Mondom, mennyi lesz a kész projekt, mármint a raktár? 1 millió EURÓ.
Azt gondolná az ember, hogy ennyiből már csak kiszoríthatna egy 7 milliócskát egy új GSA-ra, és mégsem, de azért az is durva, hogy 1500! m2-hez meg lehet kapni a betont - vagy egy gsa-t! :)
Ok! Ezt elhiszem, viszont a hátsó kerékagy + szöghajtás az mint rugózatlan tömeg van jelen, táhát minden kátyú - értsd nem útegyenetlenség - az úgy hat mind a csapágyakra a hátsó agyban és a szöghajtás kúpkerekeire is, mint ha kalapáccsal ütné az ember!
Tehát hiába hajózok én kényelemben az ülésben, attól még a hátsó agy és részei olyan hatásnak vannak kitéve a kátyús aszfaltúton, ami rövid távon károkat okozhat, nem kicsit.
A Vara mivel kétoldalon van támasztva a lengővillában, és mivel egy jóval olcsóbb és egyszerűbb szerkezet, eleve jobban viseli és költségkímélőbb is ha kerékcsapágyat kell cserélni.
A vizes GsLc-nél meg már nem is lehet külön cserélni az agyrészt sem, kompletten lehet csak a hátsó lengővillával, közel milliós tétel.
A bmw-nél csak az úgynevezett tehénbokában lévő két kis kúpcsapágy 200 EURO :( ...ahol a hátsó agy elcsuklik, a palalever rész.
Egyébként még ma reggel is nagyon gondolkodtam azon a GSA-n amit minap hirdettek meg, és szalon állapotban van, 3,4 milláért, de az az egyik legnagyobb gond, hogy földutas, murvás, füves terepen szépen elmegy az sokáig, de amiféle kátyús úttesten járok napi szinten, a térdig érő kátyúk kifejezetten nem tesznek jót az egyoldali kerékfelfüggesztésnek, szóval megint egy dolog, ami miatt a Vara véleményem szerint strapabíróbb lehet! :(