Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Cgo Creative Commons License 2001.07.27 0 0 449
je, tacika a topic 3. istene. Egy mondattal elintezte :)
Előzmény: tacika (448)
tacika Creative Commons License 2001.07.27 0 0 448
Csak divat lehet, mert alapja nincsen.

üdv:tacika

Törölt nick Creative Commons License 2001.07.27 0 0 447
Ja igen az UAZ kihúz X5-öt meg mást sztorit én is halottam. A hôlégballonosokat is állandóan kérik, hogy húzzák ki ezeket az ócskavasakat az UAZ-ukkal. Az még sohasem akadt el.
Az A osztály pedig szerintem a Merci szégyene, akármennyire is mást mondanak. A múltkor nagyon szemét voltam, mert az egyik ilyen A belelógott a seggembe és én direkt behúztam a kanyarba. Soha többet nem csinálok ilyet, majdnem felborult rémisztô látvány volt. Bocs az OFF-ért.
Előzmény: Inner Circle (446)
Inner Circle Creative Commons License 2001.07.27 0 0 446
C16SE: Messzemenőkig egyetértek. Bejött, amit néhány éve jósoltak, mikor az A-Merci fejrállt, és utána gyorsan az egekbe keményítették a futóművét és belenyomták az addig csak hóbortként ismert ESP-t, neveztesen hogy a Merci marketingje majd tesz róla, hogy ezt alapfelszereléskét és életfontosságúként tüntesse fel, és mindenki másnak is bele kell majd tennie az autóiba. Illetve vannak kivételek, mutass egy Lamborghinit vagy egy Lotus Exige-t ESP-vel, noha azok elég jó útfekvésűek... :))

"A csúcs az elektronikus, fékekre ható difizár. "

Az tényleg embertelen. Mikor először hallottam, egy kérdés jutott eszembe: nem szégyellik magukat??? Aztán rohangálhatnak az erdészek Uazzal kihúzni a beragadt X5-ösöket... :)

Előzmény: Törölt nick (443)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.27 0 0 445
Mellesleg mennyibe kerül egy Type-R? És mennyibe egy Leon?
Mert jó lenne, ha nagyjából azonos árkategóriájú autókat hasonlítgatnál ennyire lenézően.
Előzmény: Aszpirin (444)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.27 0 0 444
"Ugye te sem hiszed el, hogy az általad említett Seat bármilyen főbb egységében a Honda fölé képes kerekedni?"

Ugyanmá', mi ez ha nem előítélet? No comment.

"Ugye te sem hiszed el, hogy a Leon képes legyorsulni egy Type-R-t?"

A Leonból van már 210 lovas Cupra R. Azt azért kíváncsiságból összeereszteném egy Type-R-rel. (Bár még nem gyártják szériában).

Előzmény: ManU (437)
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.27 0 0 443
V5!

Nem értek veled egyet. Ha jó a futómü mi a fenének bele ESP és a többi 3 betüs rövidítés. Az ABS-nek is eddig inkább hátrányát tapasztaltam mint elônyét. Én valahogy úgy vagyok vele, hogy jó futómü + jó gumi sokkal többet ér, mint a mostanság divatos alap futómü + ENERGY, ECO, FUEL SAVER gumi + ESP, ABS stb. Az új Fordomban jobb fék mint az Astrámban (elôl hátul tárcsa + ABS), de az Astrával hammarabb megálltam hála a nagyságrendekkel jobb gumiknak. Ezeket az úgymond technikai fejlesztéseket csak azért teszik a kocsikba, mert sokkal olcsóbbak mint mondjuk egy sper difi vagy egy profi futómü vagy egy jobb minôségü gumi garnitúra. A csúcs az elektronikus, fékekre ható difizár. Na az nem semmi.

Előzmény: V5 (440)
Cgo Creative Commons License 2001.07.27 0 0 442
V5,
nono, a technikai foleny nem arrol szol, hogy hany 3 betus rovidites van az autoban implementalva. Ha tobb 3 betus gyoz, akkor a vilag legjobb autoja a Gomboc Artur :))
Előzmény: V5 (440)
V5 Creative Commons License 2001.07.27 0 0 441
Cgo,

jól megnevettettél az irással... most mennem kell, de ha visszaértem az irodába irok bővebben.

Előzmény: Cgo (438)
V5 Creative Commons License 2001.07.27 0 0 440
ManU

még mielőtt belekezdenék, engedd meg, hogy leszögezzem én nem ajnároztam a vw konszern 'termékeit' egy percig sem. Jelenleg egy V5ös toledom van, de volt TT-m is egy kevés ideig... vezettem továbbá jó pár típust.
Ha gondolod majd leirom, hogy miért pont a V5re esett a választásom annak idején. melleseleg volt probléma vele bőven, a fél autót cserélték gariba!

van pár dolog amivel egyetértek, pl a skoda Speciel Edition: ). én sem tudom, hogy pontosan hogy irják, de vmi ilyesmi...

még azzal is egyet tudok érteni, hogy a Seat sohasem lesz az Alfának a riválisa. Viszont azzal már nem értek egyet, hogy az alfa sokkal magasabb technikai szinten áll. mutass már nekem légyszi egy 156ost ESP-vel!

Leon kérdés.
az integrás esetet nem kitaláltam hanem valóban megtörtént, nem egyedül voltam egy haverom is ott volt utána még remegett is 10 percig: )
de gondolj bele az integra hiába 10 lóreővel több köbcenti ugyan az és a leon ehhez még turbo is rgo nyomatéka sokkal nagyobb........részemről ennyi... most már nincs meg az akkori Leon... különben mondanám, hogy hozz egy integrát és hadd szóljon....

megyek dolgozom is egy kicsit: ))))

üdv.
V5

Előzmény: ManU (437)
thomee Creative Commons License 2001.07.27 0 0 439
ez jó! 1et értek...
Előzmény: Cgo (438)
Cgo Creative Commons License 2001.07.27 0 0 438
V5,
akkor inkabb ugy fogalmaznek (a topic cimet atirva), hogy "Milyen kriterium alapjan dontottel az Autod mellett?", vagy "Minek alapjan szortad ki az Autod rivalisait?", vagy "Minek koszonhetoen dontottel az Autod mellett?", illetve ezek kombinacioi.

Es rogton jonne a Leon tulaj:
"Az en autom olyan eros, amilyennek latszik. Leon. Oroszlan. Ja, hogy egy negyes? Leszedettem a feliratot, senkinek nem kell tudnia. Normalis kozlekedesre viszont boven eleg."

Tehat lenyegeben nem lett atverve, hisz igenyeinek megfelelo autoja van, DE masnak akar latszani, vagy masok ugy akarjak, hogy masnak latszon. Ha egy reklam arrol szol, hogy olyan eros, amilyennek latszik, de ezt nem ertik minden modellre, akkor ne legyen EZ a marka szlogenje. Mindenki tisztaban van a reklamok tulzasaival, de aki a Leon mellett dont, ennek hatasara is teszi.

Es a Leon tulaj folytatja:
"A japanokat rogton dobtam, mert k.. draga az alkatresz, meg nem is lehet kapni. A korea egy globalis szar, olyanba en nem ulok. Ja, hogy DOHC meg 16V - abbol nekem csak a magas fogyasztas jut eszembe. Ja, hogy annyival olcsobb is? Akkor is csak korea. Ja, hogy az enyem meg spanyol? Neeem, az enyem VW, csak spanyol borbe van bujtatva. Szoval a franciakat is rogton kilottem, mert a szomszed 24 eves Citroenje 245000 km utan szetpotyogott, marha megbizhatatlan meg tulkomplikalt auto. Azon ha valami elb@szodik, rakoltheted a gatyad is. Tudod pneumatikus ize meg a sok elektronika. Olaszok? Hulyeskedsz? A digok nem ertenek az autokhoz. Nezd meg az illesztesi hezagokat! Meg teljes erteku potkereket sem adnak, meg ket ev utan rohad az osszes, tele vannak elektronikus problemakkal. Nem, meg nem volt olasz kocsim, de az autodoki a totalcaron is megmondja. Olaszt soha. Allitolag szep a designjuk, de nekem amugy sem jon be. A svedek meg tul dragak, ha annyi penzem volna, akkor inkabb Audit vennek. Igy ki is szortam mindenkit, egyedul a VW gyar elfogadhato autokat. Mint pl. nekem ezt a sportos Leon. Mi? Menj a francba mar azzal az egynegyesezessel. Nem a Hungaring ez... Elozesnel? Akkor elozok, amikor majd nem jon senki. Nem vagyok en Fittipaldi."

Es ez a hozzaallas zavar. Tele a regi idok arnyekaival, meg a mostani hazugsagokkal, loditasokkal.

Előzmény: V5 (434)
ManU Creative Commons License 2001.07.27 0 0 437
V5

Audit és a VW-t nem csípem a konszern termékei közül. Az Audi túl van árazva, a VW-ek pedig nagyon hideg, sótlan autók. Ráadásul akad velük probléma rendesen. Én hajtottam (kölcsön kocsi) Passatot és Golf III-at (cimborámé), mind2 1.6-os mocival, valamint Golf III 1.4-est, és Ibiza TDi-t. Tehát valamennyire ismerem a termékeiket. Az sem szimpi, bár valószínű ez nem a kocsik hibája, hogy imidzsel próbálnak erősködni!

A Seat is picit, hogyis mondjam, sza'....nem...úgy nem az igazi, viszont eszméletlen jó áron kínálják a Leonokat és a Toledokat. Egyetlen bajom, hogy a Piech úr kikiáltotta az Alfa Romeo riválisának. Kérem, hogy jön ez a megalomániás ahhoz, hogy egy 90 éves legendához hasonlítgatja a Seatot. Az Alfa fogalom, a Seat mellette eltörpül. Mondjuk elég egy karikát fordulni a kocsikkal, s könnyen kitapasztalhatja az ember a technikai fölényt az olaszoknál.

A Skoda áll legközelebb a szívemhez, hiába no, a kelet-európai vér! Laurin&Klermont (így írják?) rulezz!

Ami viszont különösen meglepett egy korábbi (januári) írásod volt!!
Tudod Leon vs. Integra....
Ugye te sem hiszed el, hogy az általad említett Seat bármilyen főbb egységében a Honda fölé képes kerekedni? Legyen az fék, futómű, motor vagy váltó!
Ugye te sem hiszed el, hogy a Leon képes legyorsulni egy Type-R-t?
Nem mintha úgy különösképpen érdekelne a 0-100, de azé' térjünk má' észhez.

A Seat Leonnak max a töréstesztje jobb. Tudom, ha egy jó erős gép tulajdonosa az ember akkor hajlamos eltúlozni a teljesítményét, tudását, pláne, ha ezt ráadásul jó áron vette.
Összegezve, a Seatnak nincs olyan autója, mely Integra-verő lenne.

Üdv,
ManU

P.s.: a konszernnek egy jó dolga van: az 1.8T

minimal Creative Commons License 2001.07.27 0 0 436
Azt még sürgősen hozzátenném, hogy nem az én autóm, édesanyámé, de mentem vele eleget.

Nos, az autó hibáit (dolgokat, melyek nem tetszettek) már részleteztem, bár mindent úgy se tudnék leírni. Folytathatnám a sort, de felesleges, minden autón lehet mit fikázni, amúgy olvasd el az előző hozzászólásaimat, de ha tényleg érdekel tudnék mit írni. Összehasonlítani sajnos csak a Ford Mondeo-val tudom.

Engem az ár/szolgáltatás rossz aránya bosszant, továbbá az, hogy milyen mítosz övezi a márkát. Könnyen átcsaphat az ember akár indokolatlan fikázásba, de ha az ember folyamatosan abba ütközik, hogy ilyen + olyan frankó a VW...
Annál keményebb a tojás, minnél tovább főzik! :-)

Hogy mi nem tetszik még? A VW konszern magatartása a fogyasztókkal szemben. Ugyan ez nem az autó hibája, de én nem hízlalnám tovább ezt a céget.

De hogy pontosan válaszoljak kérdésedre, van sok dolog rajta, amit fikázni lehet!!!

Előzmény: szemmellato (435)
szemmellato Creative Commons License 2001.07.26 0 0 435
Minimal!
Ezexerint már 3 éve hajtod .Légy őszinte :van olyan amiért fikázni lehetne ?(Ne mondj olyat hogy pl. nem megy 240-et ,meg nincs benne mini -plazma tv ,stb.)
Előzmény: minimal (430)
V5 Creative Commons License 2001.07.26 0 0 434
Cgo,

azért én ezzel nem értek teljesen egyet.
a Leon marketingje nem feltétlen az 1.4 nemmegy változatra épült. ez a magyar piac sajátossága, hogy mindenki a fapad 1.4 vagy 1.6 változatot választja. a képen sem az volt, hanem az 1.8T változat ami melleseleg 180 lóerö és 4.99M ft az alapára...ennyiért azért nem rossz azt Te is beláthatod.

üdv.
V5

u.i. persze, hogy nincs tökéletes autó... mindig lesznek apróbb hibák, csak van akit nem érdekel van akit meg a halálba kerget.

Előzmény: Cgo (428)
Y3K Creative Commons License 2001.07.26 0 0 433
Disappointment of the Year:

Jurgen Schrremp

... :)

Előzmény: minimal (432)
minimal Creative Commons License 2001.07.26 0 0 432
Olvassátok az AutoZine-t a neten! Igaz, angolul van de elfogulatlan (a designt kivéve), és rendkívül profi! Sokkal profibb mint bármelyik magyar médium!

A címe elég bonyolult, üssétek be a Yahoo!-ba, és azonnal kidobja.

Előzmény: Hawaii (431)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.26 0 0 431
Ja és, Cgo-val egyetértve, az összes közül még talán tényleg a Totalcar a legfüggetlenebb.
Előzmény: Hawaii (429)
minimal Creative Commons License 2001.07.26 0 0 430
Szemmellátó!
Nem, nem v5, hanem i4! Azaz 1.6 8v.

Újclió!

Matematika?
Ez az árkülönbözet nem marad meg sajnos, mivel ahogy csökken az autók értéke, úgy csökken az árkülönbözet is. Mellesleg nem hiszek abban, hogy egy 1.6-ost drágábban lehetne eladni egy 2.0-esnél!

Előzmény: Újclió 12 16V (393)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.26 0 0 429
Aszpirin,
Kösz. Az utolsó kérdésed pedig totál korrekt. Amíg az összes autós sajtóorgánum (incl. Totalcar) "kapja" az autókat tesztelésre, addig nem lesz objektívebb és függetlenebb az autós újságírás. Miért is lenne? Hiszen abból élnek ők is, hogy kapják az autókat és amit írnak róla, azt az olvasók elolvassák. Ha nem kapnak autót, mert összerugják a port a forgalmazókkal, akkor nem lesz miről írniuk, ettől nem olvassa őket senki, ergo kampec... Tehát ebben a rendszerben a forgalmazók diktálnak. Az autós újságírás, ahogy van, marketingeszköz.
A megoldás csak az lehetne a függetlenségre, ha szépen megvennék a járgányokat, aztán úgy írnának róla. (ja és nem fogadnának el "hálapénzeket" sem.)Ez persze nem reális.
Üdv,
H.
Előzmény: Aszpirin (427)
Cgo Creative Commons License 2001.07.26 0 0 428
Aszpirin,
tokeletes auto nincs. Eveken at csurgott a nyalam az Alfamra, mikor megvettem rogton ki is szurtam par felresikerult megoldast. A Totalcar ezeket megmutatja. En nagyon elvezem a cikkeket, eppen ezt varom el toluk. Nemzettol, autotol fuggetlenul. Akinek nem tetszik, nezze az automaniat.
Ami pedig a Leont illeti, a marketing duma "olyan eros, amilyennek latszik" es nincs csillaggal alairva, hogy kivetel az 1.4-es 60 lovas verzio. A teszt gyengenek hozta ki, mert gyenge. Teljesen fair. Szerintem.
Előzmény: Aszpirin (427)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.26 0 0 427
Hawaii, bár az alapkérdésben nem egyezik a véleményünk, ez a hozzászólásod mégis szimpatikus volt, mert teljesen korrekt.
Félreértesz, ha azt hiszed, hogy szerintem nem igazak a Totalcar által írtak. DE: egy cikk, ha csupán apró, ámde valós hibát tartalmaz, az összkép a tesztelt autóról teljesen negatív lesz. A Totalcaron a pozitívumok mellé is hozzáfűznek egy-két epés megjegyzést, amely az összképet negatívvá teszi, és "elfelejtenek" megemlíteni pozitívumokat. Ez az én véleményem. Szóval:
- az affér előtt nagyrészt az autók pozitívumait látták, illetve ezeket domborították ki
- az affér óta nagyrészt az autók negatívumait "látják" és ezeket domborítják ki.
A különbség annyira nyilvánvaló, hogy ténynek elfogadható. Lehet erre két magyarázat
- az enyém, ami szerint az affér óta bosszúból minden PoHu terméket lehúznak
- a tiéd, ami szerint az affér előtt kényszerítve voltak a PuHu-nak nyalni, míg azóta megírják a valós dolgokat is.
Sajnos szerintem egyik változat sem vet jó fényt a Totalcar-ra. Első eset kicsinyességnek tűnik, a második esetben honnan tudjam, hogy nem nyalnak most is a többi importőrnek, akikkel még jóban vannak?
Előzmény: Hawaii (424)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.26 0 0 426
Dehogy, sőt én azt szeretem, ha az újságok megmondják a frankót. Néha eléggé érezhető különbség van az objektivitás igénye melletti véleméénnyilvánítás és a szándékos felmagasztalás vagy éppen mondvacsinált indokok alapján történő fikázás között.
Mondok egy példát. A Leonnnak az volt az egyik legnagyobb baja, ugye, hogy gyenge. Na persze, hiszen a legfapadosabb, 1.4-es (60 lovas)változatot tesztelték. Nem a 225 lovas Cupra RS-t (utóbb egyelőre csak prototípusként létezik, csak a kontraszt kedvéért említettem).
A másik hiba ugye, a túlzottan VW-s belső volt.
Nos, szerintem ezek a "hibák" erőltetettek, olyan értelemben, hogy ha ennyire kidomborítjuk ezeket (amik másnak talán nem is hibák), akkor legalább hasonló mértékben említsük a nyilvánvaló pozitívumokat.
Előzmény: V5 (423)
tacika Creative Commons License 2001.07.26 0 0 425
"Itt mire gondolsz?"

Az a hátránya, hogy nincsen semmi előnye :-))))

üdv:tacika

Előzmény: szemmellato (420)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.26 0 0 424
Aszpirin,

Amit leírtál mint jelenség a Totalcar-nál, igaz. Csak a mögötte álló okfejtésed az, amivel pl. ÉN nem értek egyet. Ettől még TE lehetsz azon a véleményen, amit leírtál.
Én inkább így látom: mivel a botrány után úgysem volt többet esélye a Totalcar-nak "jóban" lenni a PoHu-val, ezért elkezdték bátran, nyalizás/körítés nélkül írni azt, amit valójában gondolnak az autókról. És hogy én miért gondolom, hogy ez történt? Mert ÉN a mostani, inkább lesajnáló írásaikkal értek egyet. De ez ÉN vagyok. TE máshogy látod, mert szerinted nem igazak a Totalcar által írtak. Megint a szubjektivitás. Egy jelenség mindig több szempontból vizsgálható (mint egy autó is!!), és egyik sem lesz a szó szoros értelmében igaz. Ez az egész nem az 1 + 1, amiben mindenki egyetért, hogy az 2. Mondjuk itt a fórumon talán mégsem mindenki :-)))
Üdv,
H.

Előzmény: Aszpirin (422)
V5 Creative Commons License 2001.07.26 0 0 423
Aszpirin,

természetesen abszolút egyetértek Veled.

De feltenném ezzel együtt nemcsak Neked, hanem mindenkinek a kérdést:

Szerintetek az korrekt, hogy főleg a tv-s autós müsorok, de igaz ez más médiára is, földicsérik a csillagos égbe azt az autót amit éppen tesztelnek (teljesen függetlenül annak valós értékeitől)???? csak azért mert a képviselet odaadta nekik x hétre tesztre???????

Előzmény: Aszpirin (422)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.26 0 0 422
Ez sajnos nem így van.

Érdekes a Totalcar hozzáállása: az affér előtt "kínosan" vigyáztak arra, hogy ne írjanak rosszat a PoHu-termékekről, illetve ha igen, az mindig "bocsánatos hibának" volt beállítva.
Maga az A2-teszt nagyon faramucira sikeredett, mert érződött rajta, hogy a cikkírónak egyáltalán nem tetszett a járgány, és nagyon kevés jót talált benne. Mivel jót kellett írni, ezt némi humorral, esetleg csipetnyi cinizmussal akarta feloldani, így lett az A2-ből Gombóc Artúr.
A PoHu ezen berágott (pedig tényleg több jót már nem is írhattak az A2-ről), és a sztori ezután már ismeretes...

Nos azóta valahogy MINDEN PoHu-termék elromlott. Legalább is a Totalcar cikkeiből ítélve. Sorra jelentek meg a cinikusnál cinbikusabb "lehúzó" cikkek és nemcsak a VW-ről (lásd említett Seat Leon teszt).

A fentiek alapján számomra nyilvánvaló, hogy a tesztek nem a termékről, hanem a PoHu iránti gyűlöletről és kicsinyes bosszúról szólnak. Még ha jogosan is, akkor sem méltó ez egy ilyen jó hírű újsághoz, mint a Totalcar, akinek a véleményére egyéb területeken igenis adok.

Előzmény: Újclió 12 16V (418)
V5 Creative Commons License 2001.07.26 0 0 421
Ha megengeditek, egy kicsit én is bekapcsolódnék.

Újclió azért azt Te sem gondolhatod (irhatod) komolyan, hogy nem elfogultak a vw-vel szemben???
egy nagyon jó példa erre az 1.4es leon tesztje is.
Aszpirinnel és másokkal már egyszer boncolgattuk ezt a témát egy másik topicban. Ha van időd akkor olvass bele esetleg...

Előzmény: Újclió 12 16V (418)
szemmellato Creative Commons License 2001.07.26 0 0 420
Nem savanyú ,csak vígasztalom magam :nem kell még múzeumba vinnem a 8V-s gépem.
Újclio!:.
"Egykét kivételtől eltekintve a hátrányok ténylegesen jelen vannak."

Itt mire gondolsz?

Előzmény: tacika (419)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!