Akkor csak 1 évvel vagy idősebb nálam. A Képbe jártál?
Nálunk meg szép kis fekvőrendőröket készítetett Miló Béla saját képviselői keretéből. Nágy áz öröm! Elszórtak megint pármilliót felesleges baromságra.
Kettő a Báthory utca végén van, de teljesen a végén 1 m-re a saroktól. Oda minek fekvőrendőr??? Amikor a kanyarodás miatt mindenképpen le kell lassítani, és a bekanyarodó sem mehet többel mint 20. A kivitel nagyon profi, kb. 2x2 m-es, díszkő, minden. Legalább 1 millióba került darabja, ha nem többe.
Az utcák középső részén pedig már nincs egy sem, ott már - úgy látszik - lehet száguldozni. A Báthory utca forgalmáról még azt kell tudni, hogy óránként kb. 2 autó megy el. Biztos nagyon zavarta a lakókat a nagy dübörgés... Persze a kátyúkat nem sikerült betömni sehol sem, az 1 éve "rendbehozott" utcák megint szét vannak esve.
A fekvőrendőrök kapcsán elgondolkoztam: utakat építünk, hogy kényelmesebben, gyorsabban tudjunk közlekedni, majd azokat teleszórjuk fekvőrendőrrel, hogy ne tudjunk kényelmesen és gyorsan közlekedni. Nem lenne egyszerűbb le sem aszfaltozni az utcákat?
Korábban már én is írtam, hogy azért ilyenek, hogy ne váglyák szét őket. Lehet, hogy a "régi" 61E-n ez nem volt jellező, de mentetek már 198-al, vagy 76-ossal? Régebben rosszabb volt a helyzet, manapság elég gyakran "javítják" őket.
Más: Szeretném naponta, a csúcsforgalom kellősközepén, a kitömött buszon utaztatni azt az aranyembert, aki ezeket a kínai-gyerekbuszokat megvásárolta, és beállította a 61E-be.
Ez ügyben már írtam a kedves BKV-nak. Válasz: Az ülések azért kényelmetlen, mert vandálbiztosak. Az elrendezést pedig felülvizsgálják.
Mikor nálunk az utcákat aszfaltozták, a mellékutca nincs 500 méter, nem kellett csatornázni, meg egyebeket csinálni, ráadásul egyirányú, mert egysávos, keskeny utca. Ez tartott másfél hónapig.
A sorompótól a buszgarázsig legalább 1 Km (ha nem több).
Azt hozzá kell tennem, hogy ez 2 éve volt, azóta a környező utcák aszfaltján se nincsen egy hiba se. Igaz, hogy nincs nagy forgalom, de azért járnak néha erre nagy teherkocsikkal is, és a személykocsi forgalom is nagyobb, mint azelőtt..
Ki tudja megmondani, hogy meddig lesz még ez az áldatlan állapot a Ferihegyi út elején? Tegnap este hatkor, autóval, már majdnem egy félóra alatt meg tudtam tenni egy félbuszmegállónyi távot.
Más: Szeretném naponta, a csúcsforgalom kellősközepén, a kitömött buszon utaztatni azt az aranyembert, aki ezeket a kínai-gyerekbuszokat megvásárolta, és beállította a 61E-be.
Az a gyanum, hogy rossz megoldás lenne a Naplás út felé elterelni a forgalmat.
Vannak olyan helyek, melyek már most rosszabb állapotban vannak, mint a Cinkotai út. És ráadáésul szvsz a Naplás út ekkora forgalomra alkalmatlan. Nem kell egy hónap, és járhatatlan lenne az egész.
Sztem addig nem is érdemes megcsinálni, amíg el nem készül az M0. Addig ugyanis csak kidobott pénz a javítása. Vagy - de ez már a sci-fi témakörébe tartozik - olyan aszfaltot kellene teríteni, amiben minden szükséges anyag benne van, semmit sem lopnak ki belőle....
Nem rossz 5let itt-ott kanyarodósávokat is beiktatni (az EVM-nél, a HC-nál, a Bökényföldi útnál). Sőt, most nagyon vad dolgot mondok: A Gyöngytyúktól Cinkota felé akár 2x2 sávos is lehetne!!!
Nem mellesleg nem is lehetne sehová terelni a fogalmát, amíg aszfaltozgatják.
Szinte hallom az önkormi okosainak válaszát: Hogyne, azonnal, amint megkezdődik a lakópark kialakítása a Szőlőhegyen :-) (vagy inkább :-(???)
Nem tudom, hogy kinél kéne nyomatékosítani a javítás sűrgősségét. Szerintem a Cinkotait soha nem fogják megcsinálni, legalábbis most úgy érzem.
Pedig az átjáró Bp. egyik legrosszabb útszakasza, sőt, a világ egyik legrosszabb útja(már Albániában is jártam)
Sziasztok. Mi a véleményetek a cinkotai uti vasuti átjáró minőségéröl? De akár az egész cinkotai utat is mondhatnám. Az illetékesek még sosem jártak arra???? Nem is beszélve a Liget sorrol,ahol a 76-os busz közlekedik, a terhes nők leszállnak a buszról,mielőtt odaérne a liget sorra,mert mire azon átér a ferihegyi utig, vagy megszül,vagy elvetél.
Valami olyasmit olvastam az aktualis helyi ujsagban hogy ferihegy 3as terminal keszul, Rakoshegyhez kozel, es hogy a rakosmente.hu-n kinn lesz a terv (vagy terkep?) szept valamettol okt valameddig. Persze nyomat sem latom, de lehet hogy nem kerestem eleg kitartoan. Nekem mar most is tele van veluk, pl. hogy rendszeresen ejjel 3kor huz el egy nagy utasszallito Rakoshegy felett, kisebb-nagyobb gepek meg allandoan maszkalnak, pedig regebben nem jartak arra egyaltalan. Mielott idekoltoztunk direkt felderitettem a terepet, akkor meg nem volt arra legiforgalom, az iden kezdtek arrafele repulni. Jo lenne tiltakozni valahol, csak nemtom hol.
Az utalast kozben megtalaltam, a terv persze sehol:
Elfogadás elõtt áll a Ferihegyi Repülõtér területére készített szabályozási terv is. A szabályozási terv célja, hogy a növekvõ utasforgalmi igényeket kielégítõ repülõtér kerüljön kialakításra. A szabályozási terv tartalmazza a 2. terminál bõvítését, korszerûsítését, valamint 20.000 utaslétszám elérése esetén új - a két kifutópálya közé tervezett - 3. terminál építésének lehetõségét. A jelenlegi utaslétszám cca. 4000 fõ. A repülõtér kerületünkben lévõ területén a szabályozási terv szerint metró, (gyors)vasút tartalékterülete, valamint a 3. terminál egy része kerül kialakításra.
Fenti két tervet és a hozzá tartozó szabályzatot kifüggesztették a polgármesteri hivatal portáján (Pesti út 165.), illetve megtekinthetõ a www.rakosmente.hu honlapon 2004. szeptember 20-október 21. között.
Köszi a reagálást! A forgalom növekedése természetes ebben az esetben. Inkább aggasztónak találom a zaj és környezeti ártalmakat. Nem lesz túl közel az a pálya? Nyári napokon heverészve a nem szívesen hallgatnám a "füstben"az autópálya felöl: husss-husssshussss. Ez aggaszt most, és természetesen az is, hogy x millió kicsengetése után pár év múlva majd x/5 milliót sem kapnék érte. Egyébiránt meg jó, hogy fejlődik az infrastruktúra a környéken, csak hát elég "határszéli" ez az utcarész. Szeretnék itt élni, de úgy látszik kevés az információm.
NEm tudom, hogy kerten mennyire fog változtatni, meg hogy ott mennyien fognak lehajtani, hisz Maglódnál lesz egy másik lejárat. Remélem nem lesz nagy forgalom, mert én is kertre költözöm.
A tábla szerintem ott azt jelenti, hogy elsőbbséggel rendelkező út forgalmába csatlakozol. Bármikor előfordulhat olyan eset, hogy nem látszik az útburkolati jel, vagy nem érkezhetsz a saját sávodba, így tábla híján az egyenrangú kereszteződés lenne. Végülis a lámpás kereszteződéseknél is vannak közúti jelzőtáblák, amik akkor játszanak, ha nem működik a lámpa.
Tervezem, hogy a XVII. ker-be költözöm családommal. Ház vásárlás elött állok, és Dalnok u. környékén ki is néztünk egy szép családi házat. Azonban most szembesültem, hogy rákoskert közelében vezet az M0-ás nyomvonala ( hogy pontosan merre azt nem tudom ). Mennyiben befolyásolná ez az ottani életet? ( pro és kontra ). Elbizonytalanodtam, és kérnék egy kis segítséget a helyiektől. Nagyon sürgős lenne! Hálás lennék, mert nagy fába vágtam a fejszémet...
OK! Ez igaz. Csak tudod, jó lenne, ha a táblákat - a pontos helyére, és időben - a hozzáértő illetések raknák ki, nem aki észreveszi, hogy lepotyogott.
Nem egy tablarol beszelunk. Jovok a Peceli uton a Varoskozpont fele. A Peceli ut beletorkollik a Pesti utba, de zarovonallal vedett savba. Akkor kinek adjak elsobbseget, ha abban a savban csakis a Peceli utrol jovok mehetnek? Kiveve, ha a Pesti utrol erkezo atugorja a zarovonalat.
Ma meglepődtem. Még két hete írtam az Önkormányzatnak, hogy a Kaszáló 40-46 elött sok kátyú van az út közepén. A múlt héten válaszoltak, majd pedig ma hazafelé menet észrevettem, hogy jópárat már megcsináltak. Kiváncsi vagyok folytatják-e, vagy mindet be kell jelenteni.
Bocsika, hogy visszatérek a témára, de tegnap ippeg arra volt dolgom. A helyzet a következő:
A Pesti útról - a Csabai/Péceli út kereszteződésében - lehet jobbra kanyarodni.
Igaz, hogy már egy terepjáró épeszű vezetője erősen meggondolja, hogy meg tudja-e tenni, de gyakran próbálkoznak teherautókkal is. Abban a ficakban alig fér el egy autó, és balról sűrű kocsisor torlódhat Csaba/Pécel felé. Nekik szól az elsőbbségadás kötelező tábla - alatta egy kötelező haladási irányt jelző nyillal.
Namármost: nem mindenki gondolkodik a cselekvés előtt, így ezt a táblát gyakrabban látom kidöntve, mint állva. Legutóbb is így történhetett, mert egy humoroskedvű autós/lakótárs a "nyilhegyét" pontosan "beleállította" a Csaba/Pécel felé vezető forgalomba - szemközt. Bár tapasztaltam már olyat, hogy egyik autós társunk a sarkon lévő butikból itt kanyarodott ki Kert-felé. Majdnem elütött, mert nem gondoltam arra, hogy szembe megy a forgalommal. Ja, és teljesen fel volt háborodva érte.
Azért van az elsőbbség-adás kötelező tábla, mert a Pesti út számít főútvonalnak. Ugyanis az a régi Jászberényi út, ami tényleglegesen a jászberényi (x-dik számú) főútvonal. A Kiserdőtől - Újakadémia-teleptől kezdődően, csak később nevezték el Pesti útnak.
-
Bocsi Mindenkitől, ha véletlenül olyasmire írok/válaszolok, amit már megtettetek, de most jöttem haza - előbb olvasgatnom kell...
Szvsz Németországban (de akár szlovákiában) olyan aszfalton is lehet menni, amit nem nyomtak szét a kamionok.
Feltehetően attól speckó, hogy benne van minden ami kell.