Keresés

Részletes keresés

ghosty9 Creative Commons License 2007.08.08 0 0 5911
Nocsak, ilyen is van, hogy te szkeptikus vagy valamilyen utepitessel kapcsolatban? :-)

(Ja jo, tenyleg. Ami Pesttol messze van, az valoszinuleg kidobott penz, mar emlekszem. ;-) Csak akkor tudnam, miert eroskodtel a Bcsaba-Debrecken 2x2 sav mellett, amire tenyleg semmi igeny...)
Előzmény: Törölt nick (5904)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.08 0 0 5910

hát én sem úgy gondoltam, hogy ELEVE rossz...

csak azt, hogy még ráérne 10-20 évet, ill. hogy van vagy 2-300km fontosabb útvonal...

 

a forgalmi adatokra én is kiváncsi lennék...

Előzmény: Rooger Preed (5907)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.08 0 0 5909

helyi mellékút(ak)...

csak (feltételezem, hogy) itt a domborzat miatt nem volt lehetőség arra, hogy szép nagy ívben megnyomvonalkorrekciózzák, azért kuszálódik így össze a csp-i ágakkal...

Előzmény: BoGar (5906)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5908

A horvát brosúra szerint "2008 után" építik ki az A5 autópálya magyar határig tartó szakaszát. Erre mi azt mondhatjuk, hogy hivatalosan az M6 horvát határhoz vezető szakasz (Bóly- Ivándárda kb. 20 km) "2015 után" épül ki és valószínűleg mi is igazat mondunk.

Kivéve ha egy kétoldalú egyeztetés után a kettő közti időpont jön ki, de akkor viszont meg kell változtatni a magyar terveket, hogy előrehozzák ezt az utat.

Előzmény: Törölt nick (5904)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5907
Az M6 szerintem eleve nem egy rossz projekt, csak ki kell épülnie:

Egyszerre tehermentesíti a 6-os és az 51-es utat. Ha végig képül, akkor egy második lehetőség lesz Horvátország felé, így valamilyen szinten az M7 is tehermentesül.
Kíváncsi lennék egy forgalmi adatra, hogy az első szakasz átadása előtt mennyi volt az 51-es és a 6-os összeforgalma, majd a különböző fázisokban hogy alakul a forgalom ezeken az utakon.
Előzmény: Törölt nick (5904)
BoGar Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5906
Nem igazán értem, látom. Mi az a kis út, ami aluljáron megy át a pálya alatt?
Előzmény: Törölt nick (5884)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5905

st. petersbur is szépen halad a körgyűrűvel, pedig elég durván beépített területen viszik keresztül a nyomvonalat...

 

itt meg egy szép példa arra, hogy lehet egész extrém kis helyre egy freeflow csp.-t beszuszakolni...
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5904

A horvátok nagyon nyomatják az A5-öt is (M6 folytatása BiH felé Eszék mellett)

mire mi megleszünk az M6-tal, ők simán kész lesznek azzal a síkvidéki 90km-rel...

 

ezekután lehet, hogy jelentősen felértékelődik ennek az útvonalnak a szerepe (a szlavónia, BiH felé kialakuló gazdasági kapcsolatok miatt), és tényleg szükség lesz az M6-ra???

(mert eddig elég szkeptikus voltam ezzel kapcsolatban...)

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5903

Hát ez úgy néz ki, mint az ökörhugyozás! :D

 

pedig még fotóztál is a helyszínen, többek között a csp. műszaki rajzát is... :-)

http://www.freeweb.hu/friedlf/images/horvatap13.jpg

Előzmény: Fricy (5892)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5902

Az A1 zagreb-től dugopolje-ig végig van fotózva (hiánytalanul a teljes kb. 350km), kb. 10Mpixeles képekkel...

http://www.hac.hr/turisticka_karta/avio_pocetak_en.html

Előzmény: radio100jozsi (5899)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5901

ITT is egy sokágú körforgalommal van megoldva...

szituáció hasonló:

2 út keresztezi egymást az ap. csp. mellett.

különbség: itt az ap. szétágazik és a környék infrastruktúráját elnézve biztos, hogy jóval nagyobb a csp.-i forgalom...

Előzmény: mestska (5895)
radio100jozsi Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5900
Amúgy ez a "nincs benzinkút" mítosz a Horvát pályákon onnan eredhet, hogy az átadás után tényleg nem voltak még nagyon kiépítve, de itthon nem így van? Akár az M5-ös, akár az M3-as, vagy az M7-es most, de az M6-os is ilyen volt, egyiknél sem voltak az átadásra készen a benzinkutak. Tehát ebben szerintem sincs semmi különös, hogy Horvátban sem voltak akkor megfelelő távolságban kutak az új pályákon. Tehát erre, meg a leállósávos dologra kár volt a médiának ráizmoznia, és ezzel hírdetni, hogy ott azért olcsóbb a pályépítés a hazaihoz képest.
radio100jozsi Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5899

Mint egy terepasztal, nekem tetszik:-)

Előzmény: Törölt nick (5884)
janoka419 Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5898
köszönöm, javítom. hogy utálom, amikor valaminek nincs időm utánanézni. tuti, hogy akitől átvesszük, hagy benne két-három hibát (persze amikor magam írok, akkor néha én is, arról nem is beszélve, hogy néha a nifesek sem tudják, mennyi az annyi)
Előzmény: Törölt nick (5866)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5897

ott biztos, hogy tudna...

nézd meg a guglin, ez a bisko egy kis hegyifalu a semmi közepén...

itt a csp forgalma sem lehet túl nagy, meg a helyi utaké sem...

 

egyértelműen a kapuk egy pontban elhelyezése miatt lett így kialakítva...

Előzmény: mestska (5895)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5896

Az ilyen utólagos benzinkutakhoz kapcsolódó infrastruktúrát ki fizeti meg?

 

valószinű, hogy a kút építőjével csináltatják meg az egész pihenőhelyet...

a területért és a kizárólagos használati jogért cserébe nem is nagy ár...

Előzmény: Rooger Preed (5890)
mestska Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5895

pedig mennyivel 1xűbb lenne trombitálás nélkül

 

ja, csak kapacitásilag nem biztos, hogy képes lenne működni.

Előzmény: Törölt nick (5884)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5894

nekem igazából tetszik...

(lenyűgözőek ezek az első ránézésre áttekinthetetlen csp-ok...)

 

itt a probléma az, hogy a kapus rendszer által igényelt trombita kialakítás miatt volt szükség a bonyolításra, igen jelentős többletköltséget okozva...

Előzmény: Fricy (5892)
Fricy Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5893
Köszi!
Előzmény: AcidMan (5865)
Fricy Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5892
Hát ez úgy néz ki, mint az ökörhugyozás! :D
Előzmény: Törölt nick (5884)
Fricy Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5891
Semmi. Azokat már úgy építették, hogy elfér mellettük az út. Mint ahogyan régen az M7-esen.
Előzmény: Rooger Preed (5890)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5890

Az ilyen utólagos benzinkutakhoz kapcsolódó infrastruktúrát ki fizeti meg?

 

A másik, ha 2*3 sávosra bővítik az M0-t, akkor mi lesz a mellette lévő benzinkutakkal?

Előzmény: radio100jozsi (5883)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5889
örülök, hogy segíthettem a mítoszdöntésben... :-)
Előzmény: AcidMan (5888)
AcidMan Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5888
Persze, hogy elsiettem, mert égett a ház. :-)
Az A4 kivételével egyiken sem jártam soha, azzal meg ugye nem példálózhatok a leállósáv hiányát illetően, szal csak ezeket találtam.
De legalább bennem is megdőlt a mítosz.
Előzmény: Törölt nick (5867)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5887

ja, ez benne van a cikkben is... :-)

na mind1, képek viszont nincsenek...

 

mindenesetre szégyengyalázat ez a bürokratikus szarakodás...

 

mellesleg, hamán kutakról van szó:

be lehetne vezetni azt a jó francia szokást, hogy a pályán a kutak előtt 5-10 km-re táblán tüntetik fel a következő, meg az azután következő 2-3 kút távolságát...

amúgy ott is kb. 40-50km-enként vannak kutak...

Előzmény: Törölt nick (5885)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5886

Egy árva benzinkút sincs az M7-es sztráda balatoni szakaszán

Pedig Siófoknál ott vannak az AGIP kutak nem? :)

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5885

egyelőre...

 

de Blellénél is épül egy, meg Bújlaknál:

 

Előzmény: radio100jozsi (5883)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5884

új pamfletek a hac.hr-n:

http://www.hac.hr/docs/brosure/hac_knjiga_en.zip

http://www.hac.hr/docs/hac_sestanovac-en.zip

 

kicsit bonyolítják a csomópontokat a kapuk miatti trombita-kényszer:

 

pl: bisko IC:

 


pedig mennyivel 1xűbb lenne trombitálás nélkül:

 

radio100jozsi Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5883

Frissen téma volt, hogy nincs elég benzinkút a Horvát pályákon, azért is olcsóbbak.

Hát az M7-esen sem sok van:

 

http://index.hu/gazdasag/magyar/bkut070806/ Egy árva benzinkút sincs az M7-es sztráda balatoni szakaszán

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 5882

nekem a váltás nem segít mert jobban fáradok utasként, mint a volán mögött, pihenni meg érdemben nem tudok a kocsiban...

úgyhogy kb. este 10ig vittem vagy 1300-at, aztán bekómáltam, kénytelen voltam átadni... :-)

 

Előzmény: attus germanicus (5881)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!