Van viszont városi tévé (közpénzen), amin vég nélkül mennek a városházán történő hozzászólások, a rendőrség beszámolója és hasonló helyi érdekű témák. Egyébbként sokszor érdekes.
Akkor, amikor... ezt tegnap nyitottam de hát 3 hsz-t élt csak meg... mindenesetre örülök, hogy mégis helye van ennek a témának itt... bízom még sokak véleményét fogja tolmácsolnai...
én most épp nézem a híradót... sajna nem sikerült a moszkvai tudósítót élőben kapcsolni...
Van egy gyanúm. Az egészet azért csinálják ilyen rettentően elrettentő színvonalon, hogy leszoktassák a zembereket az agyzsugorítógépről. Ha ez így van, az hazánk felemelkedést szolgálja, hajrá Magyarország!
A közmédiát meg kéne szüntetni.Már régen meg kellett volna.A nép nagy része RTL KLUB-ot és tv2-t nézz.Az Amerikai Egyesült Államokban sincs Állami köztévé a nép a kereskedelmi CNNből tájékozódik valamint további magán hírcsatornákból!(FOX NEWS)Mi a fenének kell közmédia?
Az ellenzéki izék tüntetésekor én is belenéztem az ATV-be, hadd röhögjek egyet. Így lehetett a többi jobboldalival is. Kell nekünk is egy kis szórakozás, ha már Stan és Pan filmeket nem vetítenek.
A Duna TV is alaposan előzi az új M1-et Nézettségi adatok a Nielsentől: az ellenzéki civilek tüntetése idején még az ATV is magasan verte a köztévé új hírcsatornáját. Ugyanakkor a nemzeti hírtelevíziókat más európai országokban sem nézik többen....
Hogy nézettségben kik voltak az M1 vetélytársai? Ez is leolvasható a Nielsen grafikonjáról. Az ATV weboldala is rávilágít arra, hogy 17 órától késő estig a háztartások 88 százalékában fogható ellenzéki ATV folyamatosan nézettebb volt a köztévé hírcsatornájánál. Az ellenzéki civilek tüntetését élőben sugárzó kereskedelmi adót hosszú ideig négyszer annyian is követték, mint a közhírcsatornát. A két csatorna görbéje ugyanakkor este 8-kor rövid időre összeért.
Az RTL Klub és a TV2 „természetesen” ezen a napon is a legnézettebb adók voltak.
3,5 millióan nézték az új M1-etForrás: MTVA | 2015. 03. 16. 19:00:43
Az indulás napján, március 15-én 3,5 millió fő volt a csatorna összesítette elérése a Nielsen Közönségmérés szerint.
Az öt közszolgálati adó együttes napi elérése az idei év megelőző tíz vasárnapi napjához képest 12%-kal nőtt március 15-én, ami azt jelenti, hogy a kumulált elérés mutató szerint, összesen 5,3 millióan kapcsoltak a közmédia műsorára. Az M1 napi elért közönsége a megújulás első napján, 3 millió 535 ezer fő volt - közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.
A legnagyobb közönségnövekedés a Duna TV-n történt, amelynek 41%-kal emelkedett a napi elérése és így megközelítette a 3,5 millió főt. Az óránként jelentkező új M1-es híradók közül a délelőtti kiadások 220 ezer fő fölötti nézettséget és 11% körüli közönségarányt értek el, az egyes kiadások elért közönsége 346 ezer fő volt.
Az M1-en 19:30-kor jelentkező híradó több mint 50 perces kiadása 794 ezer nézőt ért el hosszabb-rövidebb időre.
A Duna TV-t is megtalálták a nézők, hiszen a Magyarország, szeretlek! este 20 órakor 552 ezer fős nézettséget és 10,5%-os közönségarányt ért el.
Az MTVA új gyermekeként bemutatkozó új sorozat, a Kossuthkifli első részének nézettsége 21.00 órakor 435 ezer fő volt, 9,7%-os közönségaránnyal és 974 ezer elért nézővel.
Az M2 esti műsorsávjában debütált a Petőfi TV az első, Én vagyok itt című műsorral, amelyre összesen 891 ezren kapcsoltak, benne a Red Bull Pilvakerre is közel félmillióan - írt a Nielsen Közönségmérés adataira hivatkozva az MTVA.
A Nielsen az, amelyik állítólag 0%-os nézettséget mért egyes fórumozók szerint. Vajon mikor és ki hazudott?