Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Basszus, aut. váltó kellene xenonnal, 2.0HDi, ülésfűtés és állófűtés, persze prémium pack csomaggal (most éppen más a neve).
Ezt esetleg el tudnám képzelni 508SW-ben is, de a hátsó ülésekkel már gondjaim lennének öt személyre hosszú távra. Viszont a dupla lengőkaros első futómű benne van.
Talán Németországból kellene hozni egy kétéves példányt...
2 hónapja vásároltam egy 5008-as autót, gyári mp3-as rádióval.Az a bibi, hogy a rádióban ugye van többféle stílus, rock and roll, jazz, classic, stb..., de hangszínt egyik stílusnál sem lehet állítani, a szervízben azt mondták, olyan nem is létezik.Erre bevittem nekik az előző autómat egy Teepee-t, ugyanolyan rádióval és megmutattam, hogy igenis működik.Nem tudtak mit mondani...
Szerintetek ilyenkor mit lehet tenni, vagy van valakinek hasonló tapasztalata?
Megköszönném, ha valaki tudna valamilyen segítséget nyújtani, mert a napjaim nagy részét az autóban töltöm és a zenét szeretném normális minőségben hallgatni, ha már azt mondták, hogy az 5008-as autóban az audio felszereltség a legmodernebb...
Még egy apróság, a színes navis kijelzővel szállított rádió bluetooth-ja nem volt hajlandó összecsatlakozni Blackberryvel. A nem navisé viszont szuperül működik vele...
Nézd meg a mérettáblát az öt személyes két centivel alacsonyabb! A kasztni ugyanakkora - akkor csak egy dolog miatt lehetséges.
Örülök, hogy segíthettem - nem kis munkám volt, hogy erre rájöttem. Ezt sajna a kereskedők sem tudják - ennyire nem tudnak elmélyedni egy friss példányban.
Szóval, ha valaki nem tudná és esetleg öt üléses verzióval rendelné meg a verdát (vagy netán üvegtető nélkül:) az az alábbi következményekkel számoljon:
1. A kocsi utólag nem alakítható át hét ülésessé (sem üvegtetőssé).
2. Hátul gyengébb rugókkal szerelik, két cm-el alacsonyabb az ötös változat és ez gondot jelenthet lakókocsi vontatásnál, vagy vonóhorogra szerelt kerékpártartónál.
3. Elveszik a pótkerék!
4. A csomagtartóban nem több szabad helyed lesz, hanem beköltözik egy elektromos kompresszor és egy gumijavító készlet.
5. Eladásnál jelentős hátrányt képvisel egy öt üléses verda, ami hét üléses általában.
Jaaa értem szóval a leglényegesebb dolog:)) Szolnokon ajánlottak 0THM-es hitelt de inkább kpztem Pesten a tesztautót ami 1,4millióval olcsóbb volt mint a Szolnoki új és ugye csak 850km volt benne
Manapság már nem nézem annyira:)) nyomom neki megy:DD Balatonhoz a nagyobb vezetett Kerecsendről kiértünk 5.ben lepadlózta mert nem figyeltem telefonáltam és kiélvezte:DDDment mint a nem tudom mi hazafelé is volt egy szakasz ott meg odalépett neki 160-165:))