Kérdés: Ti egy szezonban legalább az első kerekeket ellenőrzitek többször kiegyensúlyozás tekintetében?
Eddig gumiváltáskor mindig súlyoztatok, és mehet a csere. Most 110 körül rázott a kormány egy jó ideje, felette, alatta nem. Félre sem húz a kormány, én barom meg belenyugodtam. Úgy voltam, hogy használt a gumi, ez van. Ma ellenőrizettem, mert lesz 2 pesti út, hát az egyik 16 grammal túl volt súlyozva. A másik oldal 5 g-os eltérést mutatott, de az is 0 lett. Mondanom sem kell, megszűnt a remegés. Most szidom magam, hogy korábban nem nézettem meg és mentem vagy 8 ezret így. Hát a szar utak miatt beiktatok egy félidős ellenőrzést-módosítást, csak 1.500 HUF - ennyit szerintem megér.
Másik dolog: a keréknyomást rendszeresen ellenőrzöm, legutóbb Shell kúton néztem és minden kereket körbe nyomtam 2,3 bar-ra. Ma a gumis ellenőrizte, 1,9 bar volt bennük egyformán. Aztán mondta is, hogy az ő órája a pisztolyon 25 rongy volt, a kutaké car. Persze a kocsiban van 2 ellenőrző eszköz is, egy ősrégi kicsúszós ceruza szerű, és egy digitális, de eddig megbíztam a kutak órájában. Eddig... még ha több idő is lesz, csak a digitálissal fogom ellenőrizni, mert igencsak a gumi (és fogyasztás) rovására mehet.
Sok oka lehet a kopogásnak ebben igazuk van a többieknek.Én a saját példámat írom le amiből talán más tanulni tud.Kicseréltem a kormányösszekötő gömbfejeket és a kutyacsontokat.Műszaki vizsgás állomáson dolgozó ismerőshöz lengőkargömbfejekkel mentem megrázatta és lökös problémát diagnosztizálta.Nekem egyik takaró sincs fönt,első műanyag ami a lökös és a kereszt merevítő közt van az tartaná fixen a lökhárítót.