Az ebay-en hirdette egy manusz, mire licitáltam volna, lezárta vagy véget ért, nem tudom. Irtam neki, azt mondta nem érdekelt senkit, erre én, nekem kell. De nem jött válasz azután. Nem piszkáltam többet.
Igen, a 480-as nekem is nagyon tetszik feketében, olyannyira, hogy gondolkodom, átfényeztetem az egészet, a tetőt úgy is kell, mert tetőablakos megy fel. Ha nem feketére, akkor twotone-ra (zöld-szürke), mivel szürke a színe most.
Köszi! Ehhez én alapvetően béna vagyok, csak gyönyörködöm az autókban, de belenyúlni nem mernék... Van nekem már egy ügyeskezű mesterem, bizonyos kisagy, illetve S. Károly, majd ők megnézik.
A motor komputerének van egy hőmérő szenzora direkt a hidegjárat szabályozásához. Ez esetleg okozhat ilyen problémát, meg még más is persze, ahogy az előttem szóló írta. A fojtószelep alatt, a blokkban keresd.
Azt elhiszem, nekem is tetszik! Bár nélküle is nagyon szép... Fogalmam sincs, honnan lehetne venni, szerintem valami házi verzió lehet. Amúgy ez a fekete 480-as az egyik legszebb, legízlésesebben tuningolt autó, amit a neten találtam.
Íme a többi kép a kocsiról (hollandul sajnos nem tudok):
Ma este megint láttam egy márka+típus-társam a Thököly-Hungária keresztőzésben! Ha jól láttam, egy női nemű lény vezette... Háromszor dudáltam is örömömben (pedig nem szokásom ezt a hangeffektet használni). Ki volt?
Hivatkozz egy debreceni volvosra (egy fekete V40-el voltam ott), aki nemrég csináltatott vele négy szőnyeget a 480-asba. A gyári V40 textil szőnyeghez képest is jó minőségű, amit készített. Rendes gyerek. Holnap töltök fel képet esetleg. Üdv
Az alapjáratot kb huszonharminc-csillióbillió dolog befolyásolhatja, a repedt levegôcsövektôl kezdve a koszos pillangószelepen át a mittoménmilyen szenzorokig. Én eddig egyetlen embert találtam, aki nagy biztonsággal orvosolni tudja: Pap Laci az Ivanicsnál. Persze lehet próbálkozni otthon is, vagy bejön vagy sem...
Tényleg, az alapjáratot bármilyen szervizben be tudják lőni a 480-ason, vagy spéci kezek kellenek hozzá? Nekem elég magas mostanság (1200, de gyakran 1400-1600 is!), és idegesít, hogy nem áll meg ott, ahol nyáron (850 körül). Van ezen valami hőérzékelő izé, ami befolyásolhatja ezt?
Ja, látom én is... Sőt, láttam már élőben is. Hááát, hogy őszinte legyek, nem ébreszti fel bennem a birtokolni vágyás érzését. Nem cserélném el a 480-ast; nem én! A C30-asról süt, hogy köze sincs a svéd acél nyújtotta masszivításhoz, tartóssághoz. Ez már csak egy fogyasztói tömegtermék, még ha szebb is, mint az átlag...
Biztos, amíg a szivató megy, addig nem jár. Más téma, figyelitek, hogy nyomják a C30-at, nem láttam még ennyi reklámot a volvotól itthon... Tv, Index főoldal stb...
Nekem minden ment, de semmi nem világított (na jó, itt-ott néha) most az összes izzót kicseréltem (4 fajta kell, arany árában adják az Osram-nál) minden világít (!!!)
de az öszerakás óta nem megy a mutatós töltésjelző. Viszont már két hete nem kellett a hengerfejet levenni... (kop-kop)