Azért nem egészen, mert a klasszik kocsin van a szakasznak ajtaja. Pl. gyereknek megmondja a szülő, hogy ne menjen azon ki. Flirtnél lehet, hogy ott ülnek a többcélú térben, pár méterre a nyitott ajtótól.
Kb. pont annyira veszélyes, mint a nem központi ajtóvezérlésű szerelvénynél kinyitod az ajtót és a nem megengedett helyen leszállsz róla, vagy netán felszállás után nyitva hagyod az ajtót.
Az mennyire meríti ki a veszélyeztetés fogalmát, hogy a Keleti bejárati jelzőn ácsorgó FLIRT motorvonat (egri gyors) ajtaját belülről négyszögkulccsal egyes vasutasok kinyitják, majd az ajtót indulásig tárva-nyitva hagyva elindulnak a dolgukra a vágányok között?
Mostanság elég rendszeres esemény lett, és az elmúlt három hónapban heti utazás mellett sem sikerült úgy utazni az Eger-Keleti távon, hogy a vonat akár egyetlen egyszer is pontosan ért volna be. S igen sokszor a fent vázolt eseménysor miatt (is)...
Idáig én is eljutottam,de ezt a régi Burma vasút értik. Azt nem értem hogy a jövőben mit terveznek evvel?
Semmit.
Nem csak a Burma, a reptéri vágány is szerepel rajta.
A peronépítés miatt egyrészt felvonulási terület, másrészt (valószínűleg) az ideiglenes peron belóg az érintett kihúzó és lefejtő vágányok űrszelvényébe.
Hogy a 2919 gépe Örkényben ledobta a tüzet, az egy dolog. Ahhoz viszont pofa kell, hogy személyvonatba sorozva hozzák el onnan, 40-70 perces késéseket generálva...
...akkor nem egy ilyen kategóriájú lapnál dolgozna. Nem csoda, hogy az IHO is sűrűn veszi át a "négyes" írásait (ahogy az IHO-főszerkesztő az írásában kedvesen becézi a nevezett oldalt).
Én ezeket már élőben nem láttam, feltételeztem, hogy valamelyik Cax vezérlőkocsinak volt építve, de erdőszéli felvilágosított, hogy szó sincs róla, egyébként is olyan határidőt szabtak a szerelvény legyártására, hogy a leginnovatívabb és legelképesztőbb házi megoldásokkal is épp csak, hogy át tudták adni.
Mostanában sokat vonatozom Győr-Cell-Ukk-Tapolca-Keszthely-Szentgyörgy között, hol egy, hol négy átszállás vagy bármi a kettő között, de egyszer sem volt még csatlakozásgondom :)
Hoppá, bocsi. Most nézem, hogy a témában vonat/pótló busz csatlakozásokról volt szó. Nem erre példa amit írtam, de talán a vonat/vonat csatlakozás sem elhanyagolható.
Főleg az utolsó a lényeges, ugyanis ott még ismerik a CSATLAKOZÁS fogalmát, nem úgy, mint idehaza.
Na azért a ZSR sem kánaán. Sturovoba már peronon volt a gyorsvonat, csak még nem állt meg és akkor a Bz-t már menesztették is. Sajnos azt már nem tudtam megfigyelni, hogy lett volna e átszálló.