Keresés

Részletes keresés

ajm Creative Commons License 2017.04.01 0 0 436174

Eltanulták a szolgálati kapcsoló használatát, de nem pontosan, azért marad az ajtó nyitott állapotban, blokkolva!

8 000 Ft (10 000?) büntetés, hogy meggondolják, igaz kíváncsi lennék mennyit hajtottak be pl. vésznyitózásért az egész hálózaton.

Előzmény: Ashi Valkoinen (436169)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.04.01 0 1 436173

Attól még 10 korbácsütést szabnék ki ilyesmiért.

Szvsz durva.

Előzmény: D F T (436170)
Tamás0917 Creative Commons License 2017.04.01 0 0 436172

A Keletiben tartott vágányzár alatt mit csinálnak?

vrobee Creative Commons License 2017.04.01 0 2 436171

Azért nem egészen, mert a klasszik kocsin van a szakasznak ajtaja. Pl. gyereknek megmondja a szülő, hogy ne menjen azon ki. Flirtnél lehet, hogy ott ülnek a többcélú térben, pár méterre a nyitott ajtótól.

Előzmény: D F T (436170)
D F T Creative Commons License 2017.04.01 -1 0 436170

Kb. pont annyira veszélyes, mint a nem központi ajtóvezérlésű szerelvénynél kinyitod az ajtót és a nem megengedett helyen leszállsz róla, vagy netán felszállás után nyitva hagyod az ajtót.

Előzmény: Ashi Valkoinen (436169)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2017.04.01 0 2 436169

Az mennyire meríti ki a veszélyeztetés fogalmát, hogy a Keleti bejárati jelzőn ácsorgó FLIRT motorvonat (egri gyors) ajtaját belülről négyszögkulccsal egyes vasutasok kinyitják, majd az ajtót indulásig tárva-nyitva hagyva elindulnak a dolgukra a vágányok között?

 

Mostanság elég rendszeres esemény lett, és az elmúlt három hónapban heti utazás mellett sem sikerült úgy utazni az Eger-Keleti távon, hogy a vonat akár egyetlen egyszer is pontosan ért volna be. S igen sokszor a fent vázolt eseménysor miatt (is)...

r1232 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 436168

Miért, hogy hozzák el? Kisorozni még több idő.

Előzmény: 432 184 (436163)
Tamás0917 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 436167

Köszönöm!

Előzmény: sssey (436166)
sssey Creative Commons License 2017.03.31 0 0 436166

Tamás0917

 

Idáig én is eljutottam,de ezt a régi Burma vasút értik. Azt nem értem hogy a jövőben mit terveznek evvel?

 

Semmit.

Nem csak a Burma, a reptéri vágány is szerepel rajta.

A peronépítés miatt egyrészt felvonulási terület, másrészt (valószínűleg) az ideiglenes peron belóg az érintett kihúzó és lefejtő vágányok űrszelvényébe.

 

sssey

Előzmény: Tamás0917 (436165)
Tamás0917 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 436165

Idáig én is eljutottam,de ezt a régi Burma vasút értik. Azt nem értem hogy a jövőben mit terveznek evvel?

 

Előzmény: Áthaladójelző (436161)
gertam Creative Commons License 2017.03.31 0 2 436164

PANTOGRÁFOSAT!

 

OFF....

 

Köszönöm a topictársaim üdvözletét ....

 

   

 

ON.....

 

Üdv

 

- gertam -

432 184 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 436163

Hogy a 2919 gépe Örkényben ledobta a tüzet, az egy dolog. Ahhoz viszont pofa kell, hogy személyvonatba sorozva hozzák el onnan, 40-70 perces késéseket generálva...

sörösgigant Creative Commons License 2017.03.30 0 0 436162

Meglepi 30-as lassújel...

Előzmény: Áthaladójelző (436161)
Áthaladójelző Creative Commons License 2017.03.30 0 2 436161

Oda van írva: "Szemeretelep megállóhely ideiglenes és végleges peron építés - TTD Expert Zrt."

Előzmény: Tamás0917 (436160)
Tamás0917 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 436160

Szemeretelepen tudja valaki mi készül a Burma vasút kiágadzásnál?

http://www.kapella.hu/vz_megrendeles_megtekint.php?id_vz_megrendeles=182493

nazareth Creative Commons License 2017.03.30 0 0 436159

...akkor nem egy ilyen kategóriájú lapnál dolgozna. Nem csoda, hogy az IHO is sűrűn veszi át a "négyes" írásait (ahogy az IHO-főszerkesztő az írásában kedvesen becézi a nevezett oldalt).

Előzmény: segélyvonókészülék (436158)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.03.30 0 3 436158

Ha a szerző az cikkírásra fordított idő felét tájékozódással töltötte volna...

Előzmény: vrobee (436155)
Pályaőr Creative Commons License 2017.03.30 0 0 436157

Ja, bocsánat, most nézem, ez már Dunaújváros, akkor tettek rá. Hanem a homloklámpát kicsúzlizták?

Előzmény: Pályaőr (436156)
Pályaőr Creative Commons License 2017.03.30 0 0 436156

Én ezeket már élőben nem láttam, feltételeztem, hogy valamelyik Cax vezérlőkocsinak volt építve, de erdőszéli felvilágosított, hogy szó sincs róla, egyébként is olyan határidőt szabtak a szerelvény legyártására, hogy a leginnovatívabb és legelképesztőbb házi megoldásokkal is épp csak, hogy át tudták adni.

http://m.cdn.blog.hu/va/varatlanutazas/postimage/fortepan_5422_1375282406.jpg

 

Egyébként a Camot elején később is fazoníroztak, eltűnt róla a kürt meg a... hm... reflektor...?

 

http://iho.hu/img/vasut/1403/140322_dunaujvaros/01.jpg

Előzmény: kihúzóvágány (436154)
vrobee Creative Commons License 2017.03.30 0 0 436155
kihúzóvágány Creative Commons License 2017.03.30 0 1 436154

Az bizony első blikkre is személygépkocsi utánfutó csatlakozó (a motorkocsiból a mellékkocsiba a világítást6akkumulátor fszültséget vitték át).

Előzmény: segélyvonókészülék (436153)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.03.29 0 0 436153

Ja, nem tudom, csak első blikkre olyasmi, de nyilván nem az.

Előzmény: Pályaőr (436151)
Pályaőr Creative Commons License 2017.03.29 0 0 436152

Az úgy igaz, az én nem nagynak mondható tudásom szerint is:

 

http://vasutgepeszet.hu/wp-content/uploads/2012/12/201204_41-44_vegl.pdf

 

     

 

Itt ugyan vonatba sorolták, de hát ez Berghausen, Karlsruhe mellett, és Tram-Trainként fog közlekedni.

 

http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?004,6069227

 

              

 

Az első képen: Tatrák Amstettenben, útban Szófia felé.  http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?5,5383176

 

A másodikon - harmadikon: DÜWAG GT-8-asok, 34 év augsburgi szolgálat után, útban Iașiba.

 

http://www.augsburger-allgemeine.de/augsburg/Alte-Trams-reisen-nach-Rumaenien-id19612561.html

 

http://www.tramreport.de/2012/04/18/augsburg-gt8-auf-dem-weg-nach-iasi/

 

 

Előzmény: GOLAZ111 (436147)
Pályaőr Creative Commons License 2017.03.29 0 0 436151

...semmihez nem volt használható...?

Előzmény: segélyvonókészülék (436145)
norbee601 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 436150

Mostanában sokat vonatozom Győr-Cell-Ukk-Tapolca-Keszthely-Szentgyörgy között, hol egy, hol négy átszállás vagy bármi a kettő között, de egyszer sem volt még csatlakozásgondom :)

Előzmény: alex_86 (436137)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2017.03.28 0 0 436149

Hoppá, bocsi. Most nézem, hogy a témában vonat/pótló busz csatlakozásokról volt szó. Nem erre példa amit írtam, de talán a vonat/vonat csatlakozás sem elhanyagolható.

Előzmény: hol_itt_hol_ott (436148)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2017.03.28 0 0 436148

Főleg az utolsó a lényeges, ugyanis ott még ismerik a CSATLAKOZÁS fogalmát, nem úgy, mint idehaza.

 

Na azért a ZSR sem kánaán. Sturovoba már peronon volt a gyorsvonat, csak még nem állt meg és akkor a Bz-t már menesztették is. Sajnos azt már nem tudtam megfigyelni, hogy lett volna e átszálló.

Előzmény: alex_86 (436137)
GOLAZ111 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 436147

Én úgy tudom, hogy csak kivételesen egyezik a villamos és a vasúti kerékprofil és a legközelebb Brnoban van ilyen. 

Előzmény: Pályaőr (436142)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.03.28 0 0 436146

Légyszi! ;)

Előzmény: haha 1970 (436140)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.03.28 0 0 436145

Innovatív! A második képen látható a homlokfalon, az Előre zászló mellet az UIC kábel csatlakozója. :) 

Előzmény: Pályaőr (436143)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!