Ma kivételesen volt egy kis szabadidőm, gondoltam befejezem az egyik Luca széke-rajom.. ő lenne a Bombardier emeletes kocsikhoz készült motorkocsi, hazai színtervvel. (szándékosan lett három ablakkal rövidebb, a tengelyterhelés szinten tartása miatt)
Ezek webkamerával készültek, majd ha visszakapom a digitális fényképezőmet, akkor szebb lesz: Szergej és a szerelvénye (kémia-fizika órák) A lentebb azóta már közzétett NoHAB-Gigant ötvözet első tervrajza (matekóra)
Azt hiszem ebben a formában van valami érdekes, bár első ránézésre nekem még az "olyan csúnya, hogy már szép" kategóriába tartozott, később megválozott a véleményem.
Szépen eljáttszottál a formákkal, ha nem sértődsz meg érte megosztom veletek a 3d-s elképzelésem róla, ebből a nézetből már kifejezetten barátságos:)
Ezt a rajzot aztán jól eltaláltad.Nálad nem tudja senki más igy lerajzolni ezt a mozdonyt.Fogadd őszinte gratulációmat a rajzodért,mert megéri a dicséretet.Nagyon jól sikerült a rajzod.
Nekem is tetszenek a rajzaid, remélem a síneken is látni fogom, ahogy a Taurust állva hagyják:-). Sokan a gömbölyded formát kedvelik, én egy kicsit eltértem ettől. Nekem személy szerint elegem van a külföldi járműbeszerzésekből, de sajnos ez van. Én a mindenességre törekedtem amikor ezt a rajzot csináltam, egy kis egyenes egy kis görbe elv alapján, persze a szögletesség került előtérbe, így közel maradtam a V63 egyedi formájához. Megmutattam pár barátomnak, de volt aki tarajosnak titulálta, valaki lopakodónak. Van még két 6 tengelyes dízelmozdony "concept locomotiv" rajzom is, majd ezeket is felteszem. Átalakítani bármikor bármit lehet.:-) Mi ilyen leleményes magyarok vagyunk.:-))
Szép munka! "Sharp line design". Szépen bánsz az élekkel, ez is bizonyíték, hogy nem csak a gömbölyű lehet szép formaterv. De hogy őszintén megmondjam, nekem ez már túl modern. Én konzerv gyerek vagyok egy kissé :))). A homlokfallal viszont teljes mértékben egyet értek. Az nagyon jól sikerült. Tényleg. Mintha azt mondaná: "Félre az útból, mert eltaposlak!". Ez jól kifejezi a valódi erejét a gépnek. Az erőről jut eszembe: az igaz, hogy néhány áramköri módosítással, meg túlvezérelve a V63-as le tud adni akár 5000kW-ot is? Mert valahol ilyesmit láttam. Asszem az eredeti formatervezője könyvében. Azt egyébként mindenképp beszerzem... ajánlom Mindenkinek!
Csak így tovább, töretlen lendülettel, készüljön a sok formaterv!
Köszi! Csak idő kérdése és készül majd belőle jellegrajz is valódi méretekkel és arányokkal, valódi futóművel, eredeti V63-as jellegrajz alapján. Csak jussak oda... Az abszolút álom, hogy valami 3d-s progival is elkészítsem, a Blender-t szemeltem ki, de nem akar futni a gépemen... :(