Ugy tunik, mintha nem mentetted volna el a configot, miutan beallitottad az uj texturakat, vagy nem talalja a hl a .wad fileokat. Eloszor a /cstrike majd a /valve konyvtarban keresi.
sracok segitsegre lenne szuksegem...
egy palyat akarok osszeeszkabalni cshez de a WC csak azokat a texturakat ismeri fel azaz forditja at a jatekba amik a hl.wad bol vannak...
pedig beraktam, hogy a cstrike.wadot es a dut.wadot hasznalja....
forditas utan az egesz palya rozsaszin es fekete kockas...
mit kene tennem, hogy mukodjon?
Enis vagyok, es nekem is sok a dolgom, de en csak 2 het mulva kezdek bele igazan brutalisan. Ja, es aztan itt van a FASiRT is, nomeg a cs.hu, szoval lenne min dolgozni. Oszinten szolva jelenleg a mapszerkesztes az utolso a listamon. (na, jo utana all mondjuk a sajat homepage-em fejlesztgetese :))
Én is sajnálattal látom a pangást. :( Az a gáz hogy pl nekem jelen helyzetben minden időm elveszi a munka ma se jókedvemből vagyok bent hanem azért mert dolgoznom kell. És nagyon ajánlom a főnökömnek hogy a fizetésem most extra sok legyen mert elég sokat gürcöltem. Az egyik munkatársam pedig nyúz hogy csináljam a pályákat de nincs rá időm meg a a csúnya gonosz emberik is jönni fognak hozzánk nézelődni és le kellett szednem a pályaszerkesztőt. :( De talán egyszer ha öreg nyugdíjas leszek akkor befejezem a pályát akkor bizos lesz időm mint a tenger. Mert ezek a nők is leárnyékolnak állandóan. Még szerencse hogy első perctől kezdve hozzá van szoktatva a hat óra utánni CS -hez a munkahelyen amiből nem engedek soha és ezt ő megérti.
Frontend Compiler
Posted by OD at 3:08:34 PST Comments - 1
DaveJ has updated his site with a screenshot and description of his new frontend compiler. TheCompile, as it will be called, will be aimed at users of Zoner's HL Tools and should help compiling maps. It's not out yet, but keep checking DaveJ's site for more details.
Köszi a crackeeket, csak az a baj hogy én PONT ugyanezt töltöttem le anno. Regisztrálok, elfogadja, ijraindítja magát, és miután újból bekapcsolom ezt az ablakot kapom:
Aha. És honnan?? már egy párat leszedtem, eggyikse müxik. Segítsen már valaki akinek volt hasonló gondja, vagy neki müxik és hajlandó elárulni hogy miért.
Hello, kéne még egy kis segítség.
Szerkezgetek a Milkshape ben, és miután kész vagyok el akarom menteni, de mivel a cucc nem regisztrált, nem tudok menteni. Már letöltötttem hozzá valami warez kódkiadó cuccot is, azt a kódot el is fogadta. de miután újra elindítom, egy ablakban közli hogy valami nem stimmel, és még mindig nem tudok menteni. SEGÍÍÍTSÉG
Bocs a további lamasagokert, de van meg egy ket kérdésem.
Mit jelent hogy decompile ni?
És hogy töltsek be egy "_template.mdl" nevü fálj egy olyan menüben amiben csak SMD-t tudok megnyitni?
Hogyhogy nem jelenit meg? Ennek nem megjeleniteni kell, hanem decompile-olni.
-Betoltod a Milkshape-et.
-Kattintasz a Tools menure.
-Kivalasztod a Half-Life majd a Decompile CS Right MDL file... (ha nem fegyvermodellt, hanem pl. jatekos modellt akarsz szerkeszteni, akkor Decompile Normal HL MDL file..., ha pedig bal kezes modellt, akkor a Decompile CS Right MDL file... menupontot valaszd ki a Half-Life menupont utan) menupontot.
-Kattints az OK-re.
-Kattintasz a File menure.
-Kivalasztod az Import majd a Half-Life SMD... menupontot.
-Betoltod a *_template.mdl tehat a "_template" sztringre (karakterlancra) vegzodo file-t.
-Kattints az OK-re.
Amugy ne legyetek mar ilyen lamak! Miert nem lehet vegigprobalgatni, hogy mi micsoda egy programban?? Szerintetek en ugy szulettem, hogy tudtam, hogy kell kezelni ezeket a programokat?? ;)
Az megvan, de nem tudom használni. Talán még tudnám is, de ha új valamit akarok kezdeni akkor nem tudok hogy hozzáfogni, ha meg be akarok egy kész modelt tölteni akkor "állítólag" a HL úgynevezett .SMD fájlokat használ, de a modellek nem ilyenbe vannak, és így fuccs az egésznek