Nem értem az egészet.Ha kölcsönzői vagy cserekocsi,mi értelme szadizni?Kivenni az ABS biztit..oké,de mért?Aztán padlófék? Leég a gumiról egy fél centi ahol leblokkol naés.Kiváncsi lennék,mikor visszaveszik,milyen arcot vágnak erre.
A menetstabilizáló biztije meg megintcsak értelmetlen..ha nem akarja az ember felboritani,merthogy ugy fel lehet.De a kölcsönzöi autót minek borogatná,hogy szarrá törje?Meg esetleg magát is benne,ha tul jol sikerül a bukfenc.
Szoval sok kamunak kevés értelme,tipikus esete,én azt hiszem igencsak.
Egyébként pedig íme a Stilo... :)))))))))))))))))))))))))
AUTÓ ÉGETT - Komárom - Vasárnap hajnalban az M1-es autópálya "A" oldalán, a 80. kilométerkőnél, menet közben kigyulladt egy Fiat Stilo. Az égő autóhoz a komáromi tűzoltók vonultak ki. Személyi sérülés nem történt. A tüzet valószínűleg műszaki hiba okozta.
Milyen tuti, már a napilap-szerkesztők is tudják, hogy a Stilo az egy égő autó??? :))))))))))))))))))))))))))))))))
Akkor is hazárdírozol a leendő jogsiddal, akármit mondsz. Az egy dolog, hogy azért mert eddig nem igazoltattak, azt hiszed téged soha nem fognak. (=naiv vagy) Az is egy dolog, hogy azt hiszed a mögötted lévő parkolós körök tapasztalatával olyan biztonsággal vezetsz, hogy nem mész neki semminek. (=túlzottan magabiztos vagy)
Na de a többi autós hülyeségét semmivel nem tudod kivédeni!! Mi van, ha a nagy kölcsönzös-smartozás vagy anyuautója-stilózás közben állsz a pirosnál, és a mögötted jövő benézi a fékutat? Ez ellen semmit sem tudsz tenni, de el tudom képzelni a pislogásod (és a másik félét is) amikor a baleseti bejelentő jogosítvány-szám rovatához értek :)))))))))))))))))))))))))
...de tudom már a válaszod, ezt is el tudod intézni saját magad, vagy van egy nagyon jó ismerősöd mindenhol. Valószínű...
Az nem baj, hogy Te nem ismersz. Mikor a másik autós kötelezőjére ment a javítás (3x), akkor Zafira-t, 3-s BMW-t és egy Stilot kaptunk cserébe. a Stilos 1.6os, VDC-s volt!
Nem ismerek olyan ESP-vel felszerelt Stilo-tulajt, aki megengedte volna, hogy az ESP-s kocsijában Dani kiszedje az ABS és ESP működéséért felelős biztit, és aztán jogsi nélkül engedje vezetni (az egyes szám első személy legalábbis erre enged következtetni, hogy ő nem tapasztalt ilyet az ESP-vel, mikor kiszedte a biztit). Hehe, azt tudom, hogy az ABS-szel megcsinálta, mert az nekik is van, de az ESP megint egy érdekes kérdés. :)
Akkor talán egy bérelt kölcsönzői kocsi lehetett? Amúgy csak kiváncsi vagyok, kit nevezzek szemközt hülyének, hogy engedte a kölyköt vezetni a kocsiját. :o)
Én Stilon próbáltam csak ezt eddig, de semmi sem váltott semmilyen üzemmódba, csak ESP hibát írt és nem ment az ESP, ennyi.
Dani, mióta van ESP az 1.6 Active Stilótokban? (Vagy megengedte valaki magasabb felszereltséget birtokló tulaj, hogy hozzányúlj a biztosítéktáblához anélkül, hogy cserébe eltörte volna a kezedet?)
Szerinted, szerinted... Annyira ostoba tuskó vagy, hogy az már lassan fogalom lesz. A "szerinted" szó azt jelenti, hogy nem az objektív valóságról beszélsz, ahnem a szubjektív véleményedről. És mint olyan, topikai érv, és a vele szemben felhozott ellentétes előjelű topikai érvek megdöntik, amennyiben többségben vannak.
Én, csak tegnap többet vezettem, mint amit te egész életetedben összehazudtál kilóméterben, mégsem merem kijelenteni, hogy pár kilóméter után összefogott véleményt tudok adni bármilyen autóról.
Ami meg itt az utóbbi két napban összahazudoztál stilóvégsebességről, 140-es kanyarról, meg az állítólagos szmartodról, az már annak is röhelyes, akiben nem épült ki a feltételes reflex, hogy minden álításodat automatikusan a legostobbább blőd hazugságnak tartsa.
Korlátozottan,megfelelő tapasztalattal.Vagy ha rutin szintjén ismer az ember hasonló autót(konstrukció,erő,súlyeloszlás,stb) akkor tudja,hogy kb mire számíthat az adott autó viselkedése alapján száraz úton,ha majd esni kezd pl.Vagy milyen lesz télen,vagy saras úton,stb.
Mármint az adott autóval megtett km-ekre gondolsz? Természetesen nem kell több ezer,de változatos kürölmények igen.És persze rengeteg rutin és tapasztalat,más autók pontos ismerete.Itt most az általad levezetett (tekintélyt parancsoló) km-ekről volt szó amúgyis...
Amit észrevettem, hogy kanyarban nyikorgott, de akkor még lehetett küldeni gyorsabban. Míg mondjuk a Stilo csak a vége fele kezd csikorogni, de akkor durván...
A héten lehet, h. feldobom a nyárigumikat, aztán aztáááán. :))) De 2/A kanyar majd csak jogsival.
Szerintem egy autóról nem csak sok 10ezer után lehet véleményt alkotni. Én még 100 kilómétert sem mentem velük, talán 50et. Télen próbáltam a 120D-t, de száraz volt az út. A 328ast nyáron.
Szép kis autó,valódi kisigényű sportkocsi..egy kis motorpiszkálással,és másik karbival egy injektoros,több köbcentis autóval is tudták tartani a tempót:)
És miben más az "M-es" fék? Tehnikailag pl...? Vagy az Mes futómű? És vezetési élmény szempontjából? Hmm..vezettél már nem Mes autót is? És gyári sportcsomagosat? Esetleg előadást tarthatnál melyik miben jobb...isszuk szavaidat!