1. Most arról volt szó, te lángész, hogy abban a kanyarban gyengén mentél.
2. Nem vagyok hülye padlóról rajtolni, mikor félgázon is kipörög a kerék. Egyébként nem hiszem, hogy elrajtolnál. Még ha igaz is lenne a 9.4, az is kevéske.
nehez lenne olyan autot mondani aminek a szelvedoje nem dupla ragasztott (az oldtimereket hagyjuk). az oldalso dupla uvegezes opcio volt e32-on, de azt meg nem lattam hogy viselkedik baseball utovel torteno inzultus eseten. Szerintem motoros oldalso rolo nem volt E32-ben, de akar tevedhetek is.
A 2 szélvédő E32ben is dupla,ragasztott:) 750ben láttam már oldalablakra is ugyanezt,plusz motoros árnyékoló.Nem is volt L-es a gép,amiben volt,bár kései volt nagyon,az igaz.
debizony, még egy darabig:) Ulloin kifelé, klinikak utan kezifek, es visszacsorgas a templomig:))) (visszafel baloldalt, utcat inkabb nem irok:))
Ejszaka jobb ahelyzet, akkor a szembol jovoknek piros, igy sokszor lehet balra fordulni:))) vizen kezifekkel az igazi, van hely hova csuszni:)) de meg eddig mindig betalaltam az utcaba:)))
pontosan. az 1.6-os citroen volt az elso autom, ami varoson kivul is elfogadhatoan ment. Persze legkondival egyutt mar ott is rezgett a lec nyomatek ugyben.
nem arrol kell, de kuplungrol leugralos ellenfelek ellen eleg:PPPP Az eber nem kinozza minden kis amator miatt az autojat:)) egyzser leirtam neked a 22pontos szabályt. nem az a lényeg, h mennyivel nyersz, hanem hogy nyersz-e vagy sem:PPPP
Semmi gond nincs azzal, h avalaki nagy autot vezet:) hozok mas pedat: amikor bandit250-em volt, akkor a400-as tok erosnek tunt, ereztem a kulonbseget. Most ezresrol visszaulve valszeg elhanyagolhatónak erzem, egyk sem megy:)
Egyebkent szerintem aba a kategoriaba min 1.6 motor kell, nem a versenyzes miatt...
Hát itt sem épp 2500ról indulnak, pedig CCH ritka jó 60 lábakat megy FWDvel... Dehát igen, rajtolni 2500ról kell... http://www1.freeweb.hu/ave/videok/R5_2004_05_09_futam5_HondaCivicCoupe.mpg
Jah, azért az 1.2es motor max. 7ből elvan városban is, tehát keveset fogyaszt... Pályán csöndes, a 160at vígan tartja 6ban, ekkor alig pörög. Tehát nem 1 rossz motor. Viszont emelkedő előtt vissza 5ös., ezt be kell tanulni.
Én nem az alapján választok autót, csupán itt az élő példa, hogy nem kéne leszólni a Fiat 1.2sét, hisz jobb, mint a többi 1.4es. A hatos váltó miatt az a pár nm hátrány semmivé válik...
nem a motort kell leszolni, hanem a rendszert ami belekenyszeriti az embereket hogy ket deciliteren vitatkozzanak, mert irgalmatlan sarcot kell ra fizetni, mikozben a gyenge auto onmagaban veszelyforras. elveszik az emberektol azt a lehetoseget hogy egy helyzetet gazzal oldjanak meg.
enyhe tulzassal vegigjartam a rangletrat. 1.3-as warnyu, 1.0-as ibiza (ibiza jobbat ment mint a wartyogo), 1.6-os xsara (bizony, tuning nelkul is 110 loero, mondjuk 4000 folott volt ez erezheto, alatta csak siman nyomatekszegeny volt legkondival:), es igy ot ev utan 'mertem' beleulni egy nagyautoba.
"És nem néz ki szépen a motor fényezése, ha picit nekigurul a lámpánál 1.4 tonna. :))"
Danika! Ne akard kipróbálni! Furcsa baleset, amikor a stilós család elpusztul az ütközéstől (vagy utána), és kb. 10 motoros tanúsítja, hogy azért, mert nem voltak bekötve!
Szóval ha szeretnél sokáig élni, akkor motorossal ne kezdj ki!
Dani: Azon a csodafóliás mítingen csak a szellemi vezető beszélhetett, vagy ti egyszerű droidok is. Rendkívül hatásos lehetett, ahoyg a betörésvédő fóliát nem tudták betörni ÉLŐBEN! Húú de izgi. De a marketinggel kezelt agyadban nem fogalmazódott meg a gondolat, hogy: Hé bácsi! Mi van, ha vki nem üt, hanem akár egy slusszkulccsal, ne adj isten egy szöggel, vagy mit ne mondjak bicskával átszúrja azt a szaros "betorésvédő" fóliát? Ami utána úgy hasad végig, mint Mari néni egyszeri nylonharisányja.
Persze aki szerint az ESP meg faszomtudja egyenértékű egy sperrel, az megértem, hogy ezért is képes pénzt adni.
Jó étvágyat és pénztárcát a köv marketinghablatyhoz is.
Dehát hol récingeljen? Könyörgöm a fűnyíróval csak a városban a normál közlekedők között éri el a versenyfíling utánérzete, mert ha nagyon erősen képzeli, akkor azt hiheti, hogy a többieket lehagyta. Igaz azok csak normál közlekednek, dehát az akciófilmek is úgy készülnek, hogy a a forgalom megy harminccal, a kaszkadőrök meg 60 -nal aztán az egsézet duplára gyorsítják.
Egy biztonságos pályán esélye se lenne ilyen érzésre, se a kocsija, se a tudása nem elég erre.
Semmi gond, csak nem úgy értetted, ahogy írni akartam:-) A maiakról próbáltam nyökögni, hogy alapesetben nincs rajtuk cica, csak ha kéred, de akkor rögtön úgy kapod, csak nem jelentéktelen összeggel drágábban. Legalábbis ezt mondta az értékesítő:-)