Keresés

Részletes keresés

vgstudio Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11968

Ja hát én sem az elgurulástól félek.

 

Föutvonalról balra akarsz kanyarodni (majd ha meglesz a jogsi, ha meglesz)és meg kell állni a szembejövő forgalom miatt. Gondolom itt sem érdekel hogy merre áll a kormány.

Előzmény: VDaNi (11962)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11967

Ő azt irta,3mp-vel később...khm:)))

Ezenkivül ez már skodán is igy van..de nem szentirás az a mechanika,ami ezt meggátolja..kis probléma,és hirtelen rákattan a kormányzár,aztán meg szembejön a fa.Talán ilyesmi megfontolásbol lett már a kormányzár is elektronizálva...(bolond;danika biztos konstruckija)

 

Előzmény: Törölt nick (11961)
G6 Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11966
Hidegen tényleg másképp van, hisz ott prioritása van annak, hogy a motor minél hamarabb felmelegedjen üzemi höfokra. De üzemmeleg motornál nyugodtan legurulhatnál a Normafától, egy csepp benzin sem fogy ki a tankból, ha megfelelöen magas fordulatszámon/kis fokozatban tartod a gépet.
Előzmény: Törölt nick (11958)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11965
1 rajz:



Dani
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11964

Elég derekas surlódásnak kellene lennie,ami annyira felmelegíti a motort,mint a normál üzem.Isten mentsen ekkora surlódástól akár csak tized mp-ig is..pont kidobhatnám a blokkot utánna.

 

Előzmény: VDaNi (11962)
G6 Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11963
Jó, lehetséges, hogy valami nagyon minimálisat kap a motor, de az akkor olyan kicsi, hogy szinte elhanyagolható, mint ahogy a computer sem jelzi. Másrészt viszont nemnagyon értem, mert ahhoz, hogy a keverék begyulladjon tartani kell az 1 körüli lambda értéket (1:14,7 benzin-levegö arány), tehát ha keveset fecskendez be az elektronika akkor egyszerüen nem gyullad meg. a beszívott levegö túlságosan lehütené az égésteret, ezáltal elégetlen üzemanyag kerülne a kipufogóba ami ugye nem szerencsés. Arra viszont továbbra sem találok magyarázatot, hogy miért hallgat el a Wankel motor motorféknél? Ha égés van, akkor motorhangnak is kellene lennie.
Előzmény: Törölt nick (11959)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11962
VGStudio!

Nem különösebben érdekel, merre illik fordítani, padka mellé nem is szoktunk állni.
Kézifék be van húzva, az autó sebességbe van, elgurulni nem fog.

Motohacker!

Nem a surlódástól melegszik fel a minden? A motor forog, fordulaton, ezért minden melegszik, csak robbanások nincsenek.

Dani
Előzmény: vgstudio (11954)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11961

tény és való, hogy ha leveszed a gyújtást, akkor a kormányzár nem ugrik be, csak ha a kulcsot is kihúzod.

ebben SebességbObnak igaza van.

Előzmény: iNTi (11941)
G6 Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11960
Szerintem nem hül le, a kerámia hövezetése túl rossz ahhoz, hogy ez bekövetkezzen, másrészt meg nem jéghideg levegöt kap, mert a motorban ugyanúgy van kompresszió és a kipufogócsö is melegíti. RX-8-as Mazdában lehet legjobban megfigyelni ezt a jelenséget, ugyanis motorféknél SEMMI hangja nincs az autónak, mivel nem zajlik égés, és a mechanikai veszteségek is kisebbek, mint az otto-motoroknál, ezért csak egy nagyon halk fütyülést lehet hallani, ami a rotor forgásából adódik.
Előzmény: bivanbi (11955)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11959

ne haragudj, tényleg nem okoskodás, igazából csak a szakmám:

tehát befecskendezés van, a mennyisége más kérdés.

most hadd ne magyarázzam el a pontos miértet, mert ebbe kicsit bele lehet keveredni, hülyeséget meg nem szokásom mondogatni csak azért, hogy a magam igazát védjem.

alapjárat más téma, ott valóban többet kap az autó, mint egy motorféküzemben.

alapjáraton a befecskendezett üzemanyagnak kell tartania a fordulatot, motorféknél viszont a hajtáslánc teszi ezt, tehát elvileg nincs szükség a befecskendezésre, ilyen szempontból igazad van.

he kívánod, beleásom magam, de az már nem ma lesz.

Előzmény: G6 (11929)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11958

Hosszabb motorfék esetén minden autó ad benyát,hidegen meg főleg.Próbálgasd majd.Ha a normafáról indulok,hideg motorral,kigurulok a parkolóból és végig manuál 2ben megyek lefele motorfékkel,akkor is bemelegszik a víz mire leérek(a katalizátor is),az econométer mutatja a "csalást",hogy nem teljes az "elzárás",bár érezni alig lehet.Ha nem igy lenne,nem csinálnám,mert nem tesz jót az autónak több km-en át hidegen forgatni,hideg olajjal terhelni a váltót.

 

 

Előzmény: bivanbi (11955)
bivanbi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11957
bizony durva, nem hajtja tovabb az autot a zene-zene-feny-feny:)
Előzmény: Törölt nick (11939)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11956

Tökjó...könnyebb ellopni:((

A la autolopás topic:)

 

Előzmény: G6 (11951)
bivanbi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11955
na senki nem tudja a valodi megfejtest?

eppenhogy a modern autok adnak egy kis benyat motorfekuzemben is, mert kornyezetvedelmi szempontbol nehezen megindokolhato a katalizator lehulese:)
Előzmény: iNTi (11931)
vgstudio Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11954
Parkolásnál miért fordítod egyenesbe a kormányt? Én úgy tanultam, hogy a padka felé illik.
Előzmény: VDaNi (11952)
whoa Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11953

nope...

 

elektronikailag könnyebben felügyelhető/vezérelhető

Előzmény: Törölt nick (11950)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11952
Motohacker!

Én nemtom, azt tudom, hogy a motor járása nélkül, pl.mikor leparkolok, még egyenesbe tudom forgatni servoval a kormányt.

Whoa!

NEM, nem elektrohidraulikus, teljesen elektromos, változtatható a karakterisztikája is.

Dani
Előzmény: whoa (11947)
G6 Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11951
Úgytudom ma már sok új autóban elektromos a kormányzár aktiválása. Lehet, hogy már a Stilóé is ilyen, mindenesetre nálam még mechanikus.
Előzmény: Törölt nick (11948)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11950
Durva mi?
Előzmény: whoa (11947)
G6 Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11949
Corollánál gyújtásra nem kapcsol be az elektromos szervó, csak motorindításra. Viszont ha lefullad a motor, akkor a szervó müködik tovább amíg a gyújtást le nem veszed.
Előzmény: VDaNi (11945)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11948

"nem kattan be, csak ha kivettem a kulcsot, akkor is 3 másodperccel később "

Vajon milyen elektromechanikus késleltető lehet az ürcsodastillo kormányzárában?:)

 

Esetleg egy mechanikus 3mp-es tojásfőzőóra...hmm:))

 

Előzmény: VDaNi (11937)
whoa Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11947

Stiloban elektrohidraulikus a szervorásegítés? :-O

nemis tuttam...

Előzmény: VDaNi (11945)
iNTi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11946
Fantasztikus. :) Én itt csak irigykedek, hogy ez a gyerek mire képes. :)))
Előzmény: Törölt nick (11944)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11945
Hát mikor leállítod a motort, utána pár másodpercig megy a servo.

De a Meganenál gyújtáson megy a servo bármeddig.

Dani
Előzmény: Törölt nick (11942)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11944
Nem, a Stilo azért lassult, mert Danika gyorsan hátratekerte az ülést, hanyattvágta magát, és a hirtelen ébredő ellentétes lendülettől az autó a hátsó két kerekére állt, így a sok levegő felgyülemlett a kocsi alatt és lefékezte :)))
Előzmény: iNTi (11943)
iNTi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11943
Ahha! Ezért lassúlt a gép, mert ilyen bivaly erős dinamó van benne! Tud a Fiat! Vagy ez Dönci tuning ? :)))
Előzmény: Törölt nick (11942)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11942
Nem tudtad, hogy az elektromos szervó úgy megy, hogy a keréken rajta van egy dinamo, ami áramot termel? Ergo guruló keréknél, álló motornál is van kormányszervo :)))
Előzmény: iNTi (11941)
iNTi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11941
"A kormányzár bekattan, te pedig feltekerőzöl az első fára ami szembejön :P"

Nem érted, Döncike mindent tud, mindent kipróbált, mindenhez ért. Mi meg itt a háttérben röhögünk rajta, ennyi. :) Tudod leállított motornál a szervók (főleg az elektromosak) nagyon szeretnek dolgozni. :)
Előzmény: Törölt nick (11935)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11939
A zene is kikapcsol? Hú bazze de durva... :P
Előzmény: VDaNi (11938)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11938
ABS sem működik, minden elektronika, zene, minden kikapcsol. :))

Dani
Előzmény: Törölt nick (11935)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!