Föutvonalról balra akarsz kanyarodni (majd ha meglesz a jogsi, ha meglesz)és meg kell állni a szembejövő forgalom miatt. Gondolom itt sem érdekel hogy merre áll a kormány.
Ezenkivül ez már skodán is igy van..de nem szentirás az a mechanika,ami ezt meggátolja..kis probléma,és hirtelen rákattan a kormányzár,aztán meg szembejön a fa.Talán ilyesmi megfontolásbol lett már a kormányzár is elektronizálva...(bolond;danika biztos konstruckija)
Hidegen tényleg másképp van, hisz ott prioritása van annak, hogy a motor minél hamarabb felmelegedjen üzemi höfokra. De üzemmeleg motornál nyugodtan legurulhatnál a Normafától, egy csepp benzin sem fogy ki a tankból, ha megfelelöen magas fordulatszámon/kis fokozatban tartod a gépet.
Elég derekas surlódásnak kellene lennie,ami annyira felmelegíti a motort,mint a normál üzem.Isten mentsen ekkora surlódástól akár csak tized mp-ig is..pont kidobhatnám a blokkot utánna.
Jó, lehetséges, hogy valami nagyon minimálisat kap a motor, de az akkor olyan kicsi, hogy szinte elhanyagolható, mint ahogy a computer sem jelzi. Másrészt viszont nemnagyon értem, mert ahhoz, hogy a keverék begyulladjon tartani kell az 1 körüli lambda értéket (1:14,7 benzin-levegö arány), tehát ha keveset fecskendez be az elektronika akkor egyszerüen nem gyullad meg. a beszívott levegö túlságosan lehütené az égésteret, ezáltal elégetlen üzemanyag kerülne a kipufogóba ami ugye nem szerencsés. Arra viszont továbbra sem találok magyarázatot, hogy miért hallgat el a Wankel motor motorféknél? Ha égés van, akkor motorhangnak is kellene lennie.
Szerintem nem hül le, a kerámia hövezetése túl rossz ahhoz, hogy ez bekövetkezzen, másrészt meg nem jéghideg levegöt kap, mert a motorban ugyanúgy van kompresszió és a kipufogócsö is melegíti. RX-8-as Mazdában lehet legjobban megfigyelni ezt a jelenséget, ugyanis motorféknél SEMMI hangja nincs az autónak, mivel nem zajlik égés, és a mechanikai veszteségek is kisebbek, mint az otto-motoroknál, ezért csak egy nagyon halk fütyülést lehet hallani, ami a rotor forgásából adódik.
ne haragudj, tényleg nem okoskodás, igazából csak a szakmám:
tehát befecskendezés van, a mennyisége más kérdés.
most hadd ne magyarázzam el a pontos miértet, mert ebbe kicsit bele lehet keveredni, hülyeséget meg nem szokásom mondogatni csak azért, hogy a magam igazát védjem.
alapjárat más téma, ott valóban többet kap az autó, mint egy motorféküzemben.
alapjáraton a befecskendezett üzemanyagnak kell tartania a fordulatot, motorféknél viszont a hajtáslánc teszi ezt, tehát elvileg nincs szükség a befecskendezésre, ilyen szempontból igazad van.
he kívánod, beleásom magam, de az már nem ma lesz.
Hosszabb motorfék esetén minden autó ad benyát,hidegen meg főleg.Próbálgasd majd.Ha a normafáról indulok,hideg motorral,kigurulok a parkolóból és végig manuál 2ben megyek lefele motorfékkel,akkor is bemelegszik a víz mire leérek(a katalizátor is),az econométer mutatja a "csalást",hogy nem teljes az "elzárás",bár érezni alig lehet.Ha nem igy lenne,nem csinálnám,mert nem tesz jót az autónak több km-en át hidegen forgatni,hideg olajjal terhelni a váltót.
Corollánál gyújtásra nem kapcsol be az elektromos szervó, csak motorindításra. Viszont ha lefullad a motor, akkor a szervó müködik tovább amíg a gyújtást le nem veszed.
Nem, a Stilo azért lassult, mert Danika gyorsan hátratekerte az ülést, hanyattvágta magát, és a hirtelen ébredő ellentétes lendülettől az autó a hátsó két kerekére állt, így a sok levegő felgyülemlett a kocsi alatt és lefékezte :)))
Nem tudtad, hogy az elektromos szervó úgy megy, hogy a keréken rajta van egy dinamo, ami áramot termel? Ergo guruló keréknél, álló motornál is van kormányszervo :)))
"A kormányzár bekattan, te pedig feltekerőzöl az első fára ami szembejön :P"
Nem érted, Döncike mindent tud, mindent kipróbált, mindenhez ért. Mi meg itt a háttérben röhögünk rajta, ennyi. :) Tudod leállított motornál a szervók (főleg az elektromosak) nagyon szeretnek dolgozni. :)