Keresés

Részletes keresés

VDaNi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11987
vgstudio Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11986

Most már csatlakozok én is azokhoz akik nagyon rémélik hogy a felelőtlen (és erre büszke) magatartásoddal csak magadat nyírod ki (de azt minél elöbb), és nem valami ártatlan családot, családokat.

Előzmény: VDaNi (11975)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11985
nekem bejön

Motor, futómű, fék nagyon jó, felszereltség kitűnő, biztonság 1. osztályú.

Dani
Előzmény: Törölt nick (11983)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11984
Igazad van, de én most 1 konkrét helyzetet képzeltem el. Elmagyarázni nem fogom, de van olyan, mikor kifordítva állsz.
de Pl. fordulsz be jobbra és Veled párhuzamosan (amelyik útról fordulsz) 1 zebra fut. Mész majd jön a gyalogos. Megállsz. A kormány ki van csavarva, hisz épp fordul a kocsi. Ott mit csinálsz, egyenesbe csavarod. IMIV

Dani
Előzmény: Törölt nick (11981)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11983
mert az meg gyönyörűszép.
Előzmény: VDaNi (11977)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11982
Kihagytad az Alfa 145QV-t.
Meg a Nissant (majd Renault-t)

Dani
Előzmény: Törölt nick (11978)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11981

hiba, kisfiú.

majd rájössz, hogy kereszteződésben várakozva miért kell egyenes kerékkel dekkolni, ha valaki föltol hátulról.

Előzmény: VDaNi (11975)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11980
Más dolog, hogy mit csinálok a vizsgán és más, hogy mit csinálok a normál vezetésem alatt.

Dani
Előzmény: VDaNi (11979)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11979
Ne reménykedj. :P
Előzmény: Törölt nick (11976)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11978

Isten ments.Ezek a kis gagyik eleve forgatásra vannak tervezve,Danink széthajtja hamar,de kicsit azért kibir a keze alatt.Elképzelem ahogy hidegen rugdossa a 2 padlot szerencsétlen ocatvia-nak..tartana 2hétig benne a turbo kb.Meg azzal még közveszélyesebb lenne,plusz rosz fényt vetne a többi skodásra,hogy "már ezek is ilyen őrültek".Nemnem,danimester maradjon csak a styillo meg a smarty volánja mögött.

 

Előzmény: GreGo (11972)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11977
És egy ilyen autó jobban gyorsul de kívülbelül csúnyább szerintem és még mindig 1 teljesen átlagos autó.
Akkor már egy Megane RS.

Dani
Előzmény: GreGo (11972)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11976
forgalmi vizsgán úgy elkaszálják az ilyenért, hogy csak úgy füstöl
Előzmény: vgstudio (11974)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11975
VGStudio!

Jahjmá.. Ha pl. beállok 1 keresztbe, ahol már ki van fordulva a kerék, mert fordulok be, ott nem állítom egyenesbe, míg áll a kocsi, hogy aztán induláskor újra elfordíthassam.

Grego!

"hogy ha van évi mondjuk 4-600e-tek"

Stilora költöttünk kb. 500ezret 1x, azt kész, azóta tankolni kell meg cserélni a kopó dolgokat + stab pálcákat.

Dani
Előzmény: GreGo (11972)
vgstudio Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11974
Tehát kersztezedősben azt szereted, ha ki van fordulva a kerék? Mert ezt veszem ki szavaidból.
Előzmény: VDaNi (11969)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11973

nnnnnnna

legeccerűbb megoldás:

 

gyári diag műszer fölakasztva a kocsira, ott a paramétereket ha nézi az ember, akkor kristálytisztán látszik, hogy motorféküzemben is van lambda-szabályzás.

az meg a sima levegőtől ugye nincs, valaminek kell benne lenni.

jó hogy fölhoztad.

Előzmény: G6 (11963)
GreGo Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11972
 Télleg vdani, most nem cseszegetésből, de azon még nem gondolkoztál, hogy ha van évi mondjuk 4-600e-tek a kocsi tuningolására akkor abból rádobhattatok volna a stilo árára egy ugyanakkora hitelt, és most nem egy 1,6-os stilo tuningját kéne magyaráznod, hanem kitelt volna belőle mondjuk egy skoda octavia 1.8T rs (6022e ft) 180 le-vel. Igaz, hogy csak egy gagyi skoda, de lehet, hogy jobban gyorsulna. Vagy mondjuk egy seat leon 2.0 R (5960e ft) szintén 180 le-vel.
Előzmény: VDaNi (11962)
whoa Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11971
hátt ebben télleg nincs hidrajulikka mittudomén :-D
Előzmény: VDaNi (11965)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11970

A menetszél szépen lehűtene mindent...de majd vizsgálom még ezt a kérdést.Lehet,hogy olyan logika van benne,hogy télen fűteni szoktam...de ha hideg a cucc,akkor nincs fűtés,és mivel a kényelem az első,ezért inkább megy a benzin,de legyen meleg? Nem is hülyeség...a 750ben biztos,hogy ha nem meleg a viz és meleget kérek,akkor az állófűtés bekapcsol és melegíti a vizet,vagyis már indulás után pár mp-vel meleget fúj:))

 

 

Előzmény: G6 (11966)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11969
Moto!

Hát nyíl egyenes úton tőlem beakadhat a kormányzár, az se gond.
:)

VGStudio!

Más, mikor pillanatra megállok 1 kereszteződésben meg más, mikor leparkolok, megállok. Akkor nem szeretem, ha ki van fordulva a kerék.

Dani
Előzmény: vgstudio (11968)
vgstudio Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11968

Ja hát én sem az elgurulástól félek.

 

Föutvonalról balra akarsz kanyarodni (majd ha meglesz a jogsi, ha meglesz)és meg kell állni a szembejövő forgalom miatt. Gondolom itt sem érdekel hogy merre áll a kormány.

Előzmény: VDaNi (11962)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11967

Ő azt irta,3mp-vel később...khm:)))

Ezenkivül ez már skodán is igy van..de nem szentirás az a mechanika,ami ezt meggátolja..kis probléma,és hirtelen rákattan a kormányzár,aztán meg szembejön a fa.Talán ilyesmi megfontolásbol lett már a kormányzár is elektronizálva...(bolond;danika biztos konstruckija)

 

Előzmény: Törölt nick (11961)
G6 Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11966
Hidegen tényleg másképp van, hisz ott prioritása van annak, hogy a motor minél hamarabb felmelegedjen üzemi höfokra. De üzemmeleg motornál nyugodtan legurulhatnál a Normafától, egy csepp benzin sem fogy ki a tankból, ha megfelelöen magas fordulatszámon/kis fokozatban tartod a gépet.
Előzmény: Törölt nick (11958)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11965
1 rajz:



Dani
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11964

Elég derekas surlódásnak kellene lennie,ami annyira felmelegíti a motort,mint a normál üzem.Isten mentsen ekkora surlódástól akár csak tized mp-ig is..pont kidobhatnám a blokkot utánna.

 

Előzmény: VDaNi (11962)
G6 Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11963
Jó, lehetséges, hogy valami nagyon minimálisat kap a motor, de az akkor olyan kicsi, hogy szinte elhanyagolható, mint ahogy a computer sem jelzi. Másrészt viszont nemnagyon értem, mert ahhoz, hogy a keverék begyulladjon tartani kell az 1 körüli lambda értéket (1:14,7 benzin-levegö arány), tehát ha keveset fecskendez be az elektronika akkor egyszerüen nem gyullad meg. a beszívott levegö túlságosan lehütené az égésteret, ezáltal elégetlen üzemanyag kerülne a kipufogóba ami ugye nem szerencsés. Arra viszont továbbra sem találok magyarázatot, hogy miért hallgat el a Wankel motor motorféknél? Ha égés van, akkor motorhangnak is kellene lennie.
Előzmény: Törölt nick (11959)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11962
VGStudio!

Nem különösebben érdekel, merre illik fordítani, padka mellé nem is szoktunk állni.
Kézifék be van húzva, az autó sebességbe van, elgurulni nem fog.

Motohacker!

Nem a surlódástól melegszik fel a minden? A motor forog, fordulaton, ezért minden melegszik, csak robbanások nincsenek.

Dani
Előzmény: vgstudio (11954)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11961

tény és való, hogy ha leveszed a gyújtást, akkor a kormányzár nem ugrik be, csak ha a kulcsot is kihúzod.

ebben SebességbObnak igaza van.

Előzmény: iNTi (11941)
G6 Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11960
Szerintem nem hül le, a kerámia hövezetése túl rossz ahhoz, hogy ez bekövetkezzen, másrészt meg nem jéghideg levegöt kap, mert a motorban ugyanúgy van kompresszió és a kipufogócsö is melegíti. RX-8-as Mazdában lehet legjobban megfigyelni ezt a jelenséget, ugyanis motorféknél SEMMI hangja nincs az autónak, mivel nem zajlik égés, és a mechanikai veszteségek is kisebbek, mint az otto-motoroknál, ezért csak egy nagyon halk fütyülést lehet hallani, ami a rotor forgásából adódik.
Előzmény: bivanbi (11955)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11959

ne haragudj, tényleg nem okoskodás, igazából csak a szakmám:

tehát befecskendezés van, a mennyisége más kérdés.

most hadd ne magyarázzam el a pontos miértet, mert ebbe kicsit bele lehet keveredni, hülyeséget meg nem szokásom mondogatni csak azért, hogy a magam igazát védjem.

alapjárat más téma, ott valóban többet kap az autó, mint egy motorféküzemben.

alapjáraton a befecskendezett üzemanyagnak kell tartania a fordulatot, motorféknél viszont a hajtáslánc teszi ezt, tehát elvileg nincs szükség a befecskendezésre, ilyen szempontból igazad van.

he kívánod, beleásom magam, de az már nem ma lesz.

Előzmény: G6 (11929)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 11958

Hosszabb motorfék esetén minden autó ad benyát,hidegen meg főleg.Próbálgasd majd.Ha a normafáról indulok,hideg motorral,kigurulok a parkolóból és végig manuál 2ben megyek lefele motorfékkel,akkor is bemelegszik a víz mire leérek(a katalizátor is),az econométer mutatja a "csalást",hogy nem teljes az "elzárás",bár érezni alig lehet.Ha nem igy lenne,nem csinálnám,mert nem tesz jót az autónak több km-en át hidegen forgatni,hideg olajjal terhelni a váltót.

 

 

Előzmény: bivanbi (11955)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!