Most már csatlakozok én is azokhoz akik nagyon rémélik hogy a felelőtlen (és erre büszke) magatartásoddal csak magadat nyírod ki (de azt minél elöbb), és nem valami ártatlan családot, családokat.
Igazad van, de én most 1 konkrét helyzetet képzeltem el. Elmagyarázni nem fogom, de van olyan, mikor kifordítva állsz. de Pl. fordulsz be jobbra és Veled párhuzamosan (amelyik útról fordulsz) 1 zebra fut. Mész majd jön a gyalogos. Megállsz. A kormány ki van csavarva, hisz épp fordul a kocsi. Ott mit csinálsz, egyenesbe csavarod. IMIV
Isten ments.Ezek a kis gagyik eleve forgatásra vannak tervezve,Danink széthajtja hamar,de kicsit azért kibir a keze alatt.Elképzelem ahogy hidegen rugdossa a 2 padlot szerencsétlen ocatvia-nak..tartana 2hétig benne a turbo kb.Meg azzal még közveszélyesebb lenne,plusz rosz fényt vetne a többi skodásra,hogy "már ezek is ilyen őrültek".Nemnem,danimester maradjon csak a styillo meg a smarty volánja mögött.
Jahjmá.. Ha pl. beállok 1 keresztbe, ahol már ki van fordulva a kerék, mert fordulok be, ott nem állítom egyenesbe, míg áll a kocsi, hogy aztán induláskor újra elfordíthassam.
Grego!
"hogy ha van évi mondjuk 4-600e-tek"
Stilora költöttünk kb. 500ezret 1x, azt kész, azóta tankolni kell meg cserélni a kopó dolgokat + stab pálcákat.
gyári diag műszer fölakasztva a kocsira, ott a paramétereket ha nézi az ember, akkor kristálytisztán látszik, hogy motorféküzemben is van lambda-szabályzás.
az meg a sima levegőtől ugye nincs, valaminek kell benne lenni.
Télleg vdani, most nem cseszegetésből, de azon még nem gondolkoztál, hogy ha van évi mondjuk 4-600e-tek a kocsi tuningolására akkor abból rádobhattatok volna a stilo árára egy ugyanakkora hitelt, és most nem egy 1,6-os stilo tuningját kéne magyaráznod, hanem kitelt volna belőle mondjuk egy skoda octavia 1.8T rs (6022e ft) 180 le-vel. Igaz, hogy csak egy gagyi skoda, de lehet, hogy jobban gyorsulna. Vagy mondjuk egy seat leon 2.0 R (5960e ft) szintén 180 le-vel.
A menetszél szépen lehűtene mindent...de majd vizsgálom még ezt a kérdést.Lehet,hogy olyan logika van benne,hogy télen fűteni szoktam...de ha hideg a cucc,akkor nincs fűtés,és mivel a kényelem az első,ezért inkább megy a benzin,de legyen meleg? Nem is hülyeség...a 750ben biztos,hogy ha nem meleg a viz és meleget kérek,akkor az állófűtés bekapcsol és melegíti a vizet,vagyis már indulás után pár mp-vel meleget fúj:))
Föutvonalról balra akarsz kanyarodni (majd ha meglesz a jogsi, ha meglesz)és meg kell állni a szembejövő forgalom miatt. Gondolom itt sem érdekel hogy merre áll a kormány.
Ezenkivül ez már skodán is igy van..de nem szentirás az a mechanika,ami ezt meggátolja..kis probléma,és hirtelen rákattan a kormányzár,aztán meg szembejön a fa.Talán ilyesmi megfontolásbol lett már a kormányzár is elektronizálva...(bolond;danika biztos konstruckija)
Hidegen tényleg másképp van, hisz ott prioritása van annak, hogy a motor minél hamarabb felmelegedjen üzemi höfokra. De üzemmeleg motornál nyugodtan legurulhatnál a Normafától, egy csepp benzin sem fogy ki a tankból, ha megfelelöen magas fordulatszámon/kis fokozatban tartod a gépet.
Elég derekas surlódásnak kellene lennie,ami annyira felmelegíti a motort,mint a normál üzem.Isten mentsen ekkora surlódástól akár csak tized mp-ig is..pont kidobhatnám a blokkot utánna.
Jó, lehetséges, hogy valami nagyon minimálisat kap a motor, de az akkor olyan kicsi, hogy szinte elhanyagolható, mint ahogy a computer sem jelzi. Másrészt viszont nemnagyon értem, mert ahhoz, hogy a keverék begyulladjon tartani kell az 1 körüli lambda értéket (1:14,7 benzin-levegö arány), tehát ha keveset fecskendez be az elektronika akkor egyszerüen nem gyullad meg. a beszívott levegö túlságosan lehütené az égésteret, ezáltal elégetlen üzemanyag kerülne a kipufogóba ami ugye nem szerencsés. Arra viszont továbbra sem találok magyarázatot, hogy miért hallgat el a Wankel motor motorféknél? Ha égés van, akkor motorhangnak is kellene lennie.
Szerintem nem hül le, a kerámia hövezetése túl rossz ahhoz, hogy ez bekövetkezzen, másrészt meg nem jéghideg levegöt kap, mert a motorban ugyanúgy van kompresszió és a kipufogócsö is melegíti. RX-8-as Mazdában lehet legjobban megfigyelni ezt a jelenséget, ugyanis motorféknél SEMMI hangja nincs az autónak, mivel nem zajlik égés, és a mechanikai veszteségek is kisebbek, mint az otto-motoroknál, ezért csak egy nagyon halk fütyülést lehet hallani, ami a rotor forgásából adódik.
ne haragudj, tényleg nem okoskodás, igazából csak a szakmám:
tehát befecskendezés van, a mennyisége más kérdés.
most hadd ne magyarázzam el a pontos miértet, mert ebbe kicsit bele lehet keveredni, hülyeséget meg nem szokásom mondogatni csak azért, hogy a magam igazát védjem.
alapjárat más téma, ott valóban többet kap az autó, mint egy motorféküzemben.
alapjáraton a befecskendezett üzemanyagnak kell tartania a fordulatot, motorféknél viszont a hajtáslánc teszi ezt, tehát elvileg nincs szükség a befecskendezésre, ilyen szempontból igazad van.
he kívánod, beleásom magam, de az már nem ma lesz.
Hosszabb motorfék esetén minden autó ad benyát,hidegen meg főleg.Próbálgasd majd.Ha a normafáról indulok,hideg motorral,kigurulok a parkolóból és végig manuál 2ben megyek lefele motorfékkel,akkor is bemelegszik a víz mire leérek(a katalizátor is),az econométer mutatja a "csalást",hogy nem teljes az "elzárás",bár érezni alig lehet.Ha nem igy lenne,nem csinálnám,mert nem tesz jót az autónak több km-en át hidegen forgatni,hideg olajjal terhelni a váltót.