A szerelőm azt mondta, hogy egy haverja elég mágus a nethasználatban és méret alapján keresgéltek. Külső átmérő jó lett, a hosszából könnyen lehet vágni, a belső átmérő nagyobb volt, ezért raktak bele masszívabb csavarokat. Így oldották meg nekem. Talán Toyota szílent. Azóta is szupi. Bár pont tegnap vettem észre, hogy az egyik segédrugóm eltört... Mehetek kovácsoltatni. Állítólag Dunabogdányban van egy szaki aki tuttin megcsinálja. Csak lóvé kell rá, meg egy kis idő...
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ki és milyen formában találkozott tetőcsomagtartóval Feroza műanyagtetőre?
Mennénk kempingezni és elég kicsi a hely (csomagtartó amúgy is kicsi, de nekem a gáztartály van ott...), pakolnék a tetejére is - már ha lehet és meg tudom oldani.
Köszi a válszt! Én arra gondolok, hogy az én kocsim valamikor egy angol donor Feróza felhasználásával lett összerakva és ezért van a fordított felállás az ülésekkel. De talán tudok egy ugyanilyen ülést szerezni a későbbiekben! Üdv!
Az üléssel kapcsolatosan szeretnék infót adni. Nálam pont fordított a helyzet, vagyis az anyósülésem csúszik előre döntéskor és a vezető oldali ülés csak dől (és nem csúszik előre).
Érdekes a világ... Szerintem a csúszósín és az ülőlap lehet csak érintett.
Nem túl rég lettem Feroza tulajdonos, egyenlőre kevesebb örömmel, mint bánattal! :)) De kitartok! Szipusz fórumtárs járgányát vettem meg tavaly.
Felújítás és átalakítás során eladó sorba került néhány Feroza alkatrészem : komplett hengerfej (vezérműtengely+himbasor), vadi új szelepszár szimmeringek, saját részre felújítva. A felújítás óta nem lett beszerelve, feleslegessé válás miatt eladó. Két darab hátsó "vak" lámpa, ami a kaszniba való. Komplett hátsó lökhárító. Hátsó ülések mellé való műanyag könyöklő+felfogató idom. Hátsó lökhárítóba való lámpák, a bal oldalinak törött a búrája. Hengerfej : 50000. Vak lámpák : 2500/db, egyben 4000. Lökhárító : 10000. Hátsó lámpák : a jobbos 3000 a balos 2000, egyben 4000. A hengerfejhez ajándékba adom a szelepfedelet, egy hajszálrepedés van rajta, de javítható. Mi is alig vettük észre. Egy kérdésem is lenne : Nem tudom létezik e olyan anyósülés, ami előrecsúszik, mikor megdöntöm a támláját. Nekem most a vezető oldali ilyen, de a másik oldalra is jó lenne egy ilyet szerezni! Tud erről infót valaki? Kérésre küldök képet a cuccokról, ha érdekel valakit. emil: berczesim@freemail.hu
Ferozám tegnap gázadáskor csattogó hangot hallatott magából. Én a silány üzemanyagra vagy a valamilyen úton megnövekedett előgyújtásra gyanakszom. Az elsőt ki tudom zárni, mert nem most tankoltam, és eddig nem csinálta.
Milyen gyújtás van ezen, és legfőképp hogyan lehet beállítani? A szervizek többsége nem vállalja be az autót, nem értenek hozzá, vagy inkább nem akarnak.... Most találtam egy műhelyt, akik talán bevállalnák, de saját bevallásuk szerint ők sem tudják még, hogy hogyan. Gondoltam utánaérdeklődök, hátha tudok nekik segíteni.
A másik, hogy a szelephimbák alatt ennek is hidrotőkéi vannak? Vagy lehet valahogy szelephézagot állítani? Ha lehet mennyi az értéke?
Segítsen valaki ha tud. Egyik pillanatról a másikra elment az 5. sebességi fokozat és a hátramenet. Az ötödiket beveszi de nem hajt a hátramenetet be sem veszi. Mi lehet vele ? 1992-es karburátoros 70 KW
Feroza vonóhorog kellene nekem, ha valakinek van esetleg, illetve ezúton kérdezem a tapasztalatokat, mert úgy látom, két verzió van belőle, az egyik a sima talpas horog az alváz végére 4 (néha 2) csavarral, illetve egy másik fajta is van, ami egy keresztrúddal van a lökhárító alatt, vélhetően a nyúlványokhoz csavarozva.
Szertném megkérdezni,tud e segíteni valaki,hogy a feroza hátsó laprugójához,hol tudok szilentet venni?Ha nem lehet,akkor mivel tudnám helyettesíteni?Melyik autóé jó hozzá?
Keresek Feroza ponyvatetőhöz szükséges profilokat, amiket az autó oldalához és a hátsó ajtóhoz kell csavarozni. Ehhez kell rögzíteni a ponyva alján található műanyag lapokat.
A ponyva és a tartókeret megvan.
Ezek a profilok és esetleg a gumitömítések kellenek csak a 'nyári átálláshoz'.