nekem az volt az elso ami feltunt hogy csalen all a kipufogo. tehat nem tokeletes, legfeljebb te gondolod ezt rola. az a kipufogo _nincs szepen_ megcsinalva.
mi az hogy 'nem akartuk kivagni a lokharitot'? ez olyan mintha nem akarnal nagyobb felnit venni hogy beferjen ala a nagyobb tarcsa, es ezert lekoszorulnetek belole annyit hogy beferjen;)
Egyrol beszelunk :) Engem se zavar az _izleses_ optikai rancfelvarras, legyen az akar spoiler, akar krom, akar egyeb. De mertekkel! (Annak ellenere sem, hogy en inkabb a regi de szepen megcsinalt autok hive vagyok). De azert teljes sportfutomu, meg isten-tudja-meg-mi szerintem kicsit tulzas egy csaladi autoba. Ettol nem lesz sportauto.
Hát ez azért elég érdekes, és valóban ízlés kérdése, mármint az optikai tuning. Még egy teljesen széri, családi autót is nagyon fel tud dobni az iylesmi, és danikáék stílója sem ízléstelen, az más kérdés, hogy mondjuk a túl sötét fólia nem jön be nekem (meg a stíló se), de pár ízléses spoiler ide-oda feldob egy autót. Vagy más optikai kiegészítők Nekem pl. a króm a gyengém.
Viszont futóművet vagy motort tuningolni, ahogy danika csinálta valóban értelmetlenség, hiszen az autó így már alkalmatlan az eredeti funkciójára, viszont a kiinduló paraméterek miatt soha nem lesz alkalmas arra, amire a tuninngal szeretné.
Én majd megdöglök egy 17"-es sokküllős kerékért a mazdámra, és meg is engedhetném magamnak, de én megyek évente 70k km-t, enyhén szólva változatos útviszonyok között, erre mind a pluszfogyasztás, mind a kényelem miatt a 17" felni alkalmatlan lenne, és sírva, de egy ballonosabb 15"-ös felnivel járok.
Danika megengedhati magának azt a luxust, hogy nem kell a kocsijára munakeszközként gondolnia, neki ez más pénzéből szórakozás
Ha nem tudom kikerülni a gödröt, akkor megállok, ha kell, hirtelen. Figyeljen a mögöttemjövő, tartsa csak a követési távolságot. Úgyis karcos a hátsó lökös. És hát figyelj, 15 ezret mentünk eddig a QV-val, abból 10et min. Budapesten.
Már a múltkor is mondtad ezt a "azert van kormany hogy hasznaljuk" meg ki lehet kerulni a godroket es amugy is tok jol hasznalhato a 7 centire ultetett auto BPesten. Nno én már tényleg várom amikor napi használatban fogsz karikázni, amikor visz a forgalom es senkit nem erdekel hogy neked a katyukat kellene kerulgetni, tartanod kell a ritmust. NNa az elég vicces lesz:)
Szerintem ha megcsinálsz 1 Suzukit, mondjuk Toora felni, rá új gumi, ültetés, fólia, 2 spoiler, akkor is lesz még vagy 25, ami pont ugyanolyan. :) csak vicc volt. :PP
A kipuff vízmértékkel be van állítva, zsír egyenes. A lökhárítót kivágni nem akartuk, ezért feljebb nem lehetett rakni. És embermagasságból nem látszik az az 1 centi, tehát tökéletes.
Miert is? (Felreertesek elkerulese vegett abszolute semmi gondom nincs a 3 ajtos stiloval). Egy teljesen egyedire megcsinalt suzuki marad tucatauto, egy pontosan ugyan ugy egyedire megcsinalt astra, stilo, akarmi meg hirtelen ko egyedi lesz?
hat ahogy a kipufogoja all, sok minden eszembe jut csak az nem hogy igenyes nem sufnis. ez meg az en velemenyem.
egyebkent a haromajtos stilo formajaval nekem sincs semmi bajom. viszont ahogy tobben jol ramutattak, a stilo az egy tucatauto, meg ha optikailag fel van csicsazva akkor is. az alfa egy picivel exkluzivabb.
Csak mivel az elozmenynel en szerepeltem ezert valaszoltam. Es mi lenne, ha hirtelen azt venned eszre, hogy meg n+1 db ugyan igy foliazott, ultetett, szepitett stilo fut az utakon? Tehat mar nem lenne jelenseg hanem kvazi tucatauto lenne? (nem teljesen ertem, hogy a tucatauto miert negativ jelzo)
Nem sportautót akartam csinálni, hanem egy jól használható, de szebb és jobban autózható autót. A futómű, fék szerintem kurva jó és szerintem nem megy rosszul.
Hmmm. Nem emlekszem, hogy valahol is azt irtam volna, hogy zavar az amit a stiloval csinaltal. (Az, hogy en nem tennem az teljesen mas tortenet, de az izlesunk is kulonbozo). Nekem (hangsuly: szemely szerint) nem tunik ertelmes dolognak az, hogy valaki egy fel auto arat rakolti az autojara, hogy abbol sportauto legyen. Pedig nem az. Es meg az ultetestol, foliatol, spoilertol, se lesz az. Ettol fuggetlenul ha valakinek ez tetszik am legyen, az o dolga. En azt kerdeztem csak, hogy szerinted mitol valik egy auto egyedive (hisz azt mondottad volt, hogy a skoda azert nem tetszik neked mert tucatauto)
1.) túl sötét a fólia. OK, Neked más tetszik, ezt az egyet elismerem, ha nem tecc 2.) a hátsó Abarth spoiler? ne viccelj már, hogy az szerinted sok 3.) 17" felni? gyári méret 4.) 225/45 gumi? 1gyel szélesebb, mint a gyári méret, ha nem mondom, ki nem szúrod. 5.) ültetés? nem túlzó, teljesen normál, kis ültetés 6.) na?
Már mondtam, de leírobb megint. A Stilo NEM a világ legjobb autója.
"mert a különbségeket úgysem tudják kihasználni egy családi használatra szánt autón)"
Mondjuk egy 3 ajtós Stilo, ami ugye sportOS autó, szerintetek, az technikailag mivel kevésbé családi autó, mondd már el nekem... Szerintem semmivel.
Blasius!
A fehérneműt és a csajt ne hasonlítsuk össze 1 autóval, kicsit más kaliber. :)
De nem érzek ekkora különbséget, nem érzem úgy, hogy túlzások lennének a Stilon. A gödröket kerülgetni kell, de 4 centi nem a világ vége, ráadásul nem is libeg. Stilo tengelytávja 260centi és 10 centire van a földtől. Az Alfa meg 7 centire.
Moto!
Szerintem simán örülj a 7es BMW-nek, mást nem kell leszólni.
És szerintem ne állítsd be úgy, mintha minden tuningautó szedettvedett, kótvány lenne. Lehet teljesen gyári, jó állapotban 1 autó, picit egyedivé téve, megszépítve. És nyilván, hogy a tulaj nem költ 100ezreket, hogy NE tetszen neki a kocsija. És még ha rajtam kívül senkinek sem tetszene a Stilo, akkor is így maradna, mert nekünk tetszik, s ez a lényeg. De erről szó sincs, szerintem egymás mellé állítanád a mienket és 1 gyárit, minden ember azt mondaná, hogy ez a szebb.
"De én pl egy régebbi tipusu BMWből is 1000% jobban becsülök egy teljesen eredeti gyárit,amiben még az utolsó üveg is hibátlan,karcmentes,a futómű is tökéletes,de gyári állapotú,stb MINT egy agyyontunningolt,kitudja milyen kotvány,csúnya szedetvedett itt spoiler,ott ültetés gépet"
Igy van. De azert szerintem kulonitsuk el a ket iranyzatot (regi auto korhure visszaallitva illetve a rakjunk minel tobb mentalis loerot egy autora vonalakat). Szamomra is az elso az igazi (de izlesekrol nem erdemes vitatkozni). Amit en nem ertek es valoszinuleg mar soha nem is fogok, hogy olyan "extrakat" minek rarakni egy autora ami nem oda valo. Tehat ha sportautot akarok (akarnek) akkor olyat veszek es nem egy teljesen mas celra kitalalt (es annak a celnak allitolag eleg jol meg is felelo) autot probalnam a neki nem valo szerepkorbe beszuszakolni. (Tehat Stilobol nem csinalok versenyautot, Carrerabol nem csinalok terepjarot, Shelbybol nem csinalok kisbuszt, stb...) Egy sportauton (hangsuly: szerintem) jol nez ki egy izleses spoiler. Ugyan ez a spoiler egy kisbuszon valoszinuleg felettebb kacagtato lenne. Sot, azt is elfogadom Dani eseteben, hogy "minden szentnek maga fele hajlik a keze", de ezt is lehet esszel. En is szeretem az automat (es idaig mindegyiket szerettem), de soha egyikrol se allitottam, hogy a vilag legjobb autoja lett volna. Mert ez igy hulyeseg. Egy auto szolgalja ki a gazdajat es kesz. Lehet szeretni, lehet megbecsulni, lehet szepitgetni, csinositgatni, rakolteni nagyobb osszegeket, de ettol meg nem fog kasztot ugrani az auto.
Nem itelkezni akarok (a stilorol se mondtam velemenyt azthiszem), csupan kerdes, hogy a te ertekrended szerint mitol lesz kulonos/egyedi egy auto. (Mondjuk azert smartbol is futkos jopar, legalabb is en ugy ~ napi szinten latok smartokat (es nem mindig ugyan azt), de mondjuk fogjuk ra, hogy kevesebb van belole mint a szeria autok 70%bol). Ettol mar egyedi lesz egy auto?