Danika, te konzummajom, legalább ne blamáld már magad ilyen ostoba próbálkozásokkal. 17 évesen egyáltalén nem kötelező tudnod, mi a különbség aközött, hogy egy befektetéás megtérül, mondjuk cash flowban, vagy egy projekt bukás, vagy hogy egy cég üzemi eredméynének mi köze a befektetései megtérüléséhez, és a cash generáló képességéhez, de ha nem tudod, akkro fogd be pofádat. A ford jó autó, és egy autó nem attól jó vagy rossz, hogy épp a projektje nyereséges vagy veszteséges. Persze ez megint scak autókra áll. A kritériumot meg már tudod az autóra.
Ezut gondolták a kiagyalói is. Mégis óriásit bukott, a piac ítéálete az volt, hoyg az ötlet szar, csak konzumsznobok fognak eldobható autót venni, igaz ők hajlandók a reális ár 3-4-ét is adni érte. a többiek meg igazi autót akarnak, oylat ami többcélú.
"Továbbiakat nem kommentálom, mert olyan szinten bődületes baromság, hogy ihaj. Tipikus demagóg, ostoba blabla..."
Node kedves Dániel! Amióta én ezt a topicot olvasom, még soha nem fordult ilyen elő, hogy valamit ne kommentálnál ? Csak nem kifogytál az érvekből, és ennyi jutott eszedbe ? Nahát.
"De ott a Stilo meg a QV, ennyit erről."
Az is a Tied ? Te gazdag gyerek vagy! Keményen megdolgoztál értük ?
"AMúgy meg öörülj, hogy neked jobb van és örülj, hogy nekem rossz lesz. Ha nem így van bármi, akkor valamikor hazudtál."
Én örülök, hogy nekem jobb van, annak nem örülök, hogy neked rossz lesz... Az a baj, hogy nem lehet Téged róla lebeszélni... Hiába isteníted... Ennyi. Nem szokásom hazudni, főleg nem egy elszállt tuningidiótának...
"És bármit is próbálsz mondani, a hsz befalsult. Ráadásul már kettő darab hozzászólás falsult be, nagyon csúnyán."
Hallottál már olyanról, hogy számvitel? Mert ha igen, akkor óvatosabban idézgess nem idevaló cikkekből. Van a cikkben több olyan adat is, ami ellentmond annak, hogy a Ford szar...
mert ennyit tud:) nincs neki penze, nem lesz se szmartja se semmije, csak almai es nagy arca. a jogsi nelkuli vezetes is egy nagy kamu duma, az is kamu hogy vezetni tanul, minden kamu amit ez az ember eload. semmi se igaz abbol amit elmondott. egy nagy beszari alak aki ugyse vallalja amit mondott, csak itt interneten teszi a nagyfiut. szoval emiatt nem fog eljonni. mert egyik tali utan jonne a masik, aztan egy ido utan mindenkinek feltunne hogy 'nahat meg mindig se jogsi, se auto.' a jogsit behazudhatna, de akkor viszont meg kene jelennie a csaladi ursztiloval, de azt nem adjak oda neki a szulei - ha egyaltalan van nekik olyan. tehat a jol felepitett hazugsaga csunyan osszeomlana.
Sílécet mindig a pályán bérlek, a legújabb modelleket kapom meg olcsón. és évi 1x 1 hetet síelek.
A facelift 2002 év közepén jött, az autó 98ban jelent meg.
Tudod át szokás öltözni, és nem csak Neked!" 2 sporttáska elfér, tapasztalatból mondom. És nem hátitáska, hanem nagy, sporttáska, amit egy ember 1 utazásra visz. De ott a Stilo meg a QV, ennyit erről.
Továbbiakat nem kommentálom, mert olyan szinten bődületes baromság, hogy ihaj. Tipikus demagóg, ostoba blabla... AMúgy meg öörülj, hogy neked jobb van és örülj, hogy nekem rossz lesz. Ha nem így van bármi, akkor valamikor hazudtál. És bármit is próbálsz mondani, a hsz befalsult. Ráadásul már kettő darab hozzászólás falsult be, nagyon csúnyán.
annyira kell rohognom amikor danika megjegyzest tesz az autod kenyelmere, ami nem mellesleg szelesebb mint amilyen hosszu a szart, es ez meg csak nem is mikorbusz vagy suv :)))
A smart egy bukott projekt. Eredetileg egy olcsó nagyon nagy tömegben gyártott városi kisautót képzeltek el, ami gyakorlatilag minden ny-európai családban harmadik kocsiként otthon lesz. Ma már ez egy marketingügyileg pozicionált az eredeti terevk töredékének darabszámában gyártott magasan árazott, marketinghablattyal eladott járműszerűség lett.
Konyításom sincs hozzá.... Jajj ez rosszul esett. Most nem fogok utánanézni a statisztikának, bár a 36 kevésnek tűnik, hacsak nem a február hónapi mert ugye tél meg hó - ki tudja. Mindenesetre ez semmit nem változtat azon, hogy az itteni működésed alapján te vagy az utolsó ember aki megbukhat a forgalmi vizsgán.
Végül még annyit, hogy egy barátom aki lány 155 centi sose vezetett korábban úgy ment át, hogy az oktató 1 órával a vizsga előtt hívta, hogy karambolozott, ezért más oktatóval, más autóval kell vizsgáznia + sötét volt és esett az eső. De elsőre átment. Remélem jókora terhet vettem le a válladról :DD
"1: Egy autó nagyobb mint egy bevásárló kosár... Tökéletesen igen."
Pezsgőt bontunk ennek örömére!
"Fontos ez egy városi autónál? Amúgy meg kényelmesnek kényelmes, elöl nagyobb, mint a Te kocsid, hisz az egész autó csak az elejéből van. :)"
Nagyobb ? :))))))))))))
A kényelem nem árt városi autónál, főleg akkor, ha van olyan hülye (igaz, aki vesz ilyet van...), aki azzal külföldre akar menni síelni a barátnővel, és ott akar még sílécet is bérelni...
"3: Egy autóban nem döglik benne az ember, ha egy másik AUTÓval ütközik... Tökéletesen megfelel"
Tökéletesen megfelel, ha bennepusztulsz, mert elkapott egy Opel Astra vagy Vectra méretű autó ? Egy trabant is átgyalogol rajtad, nagy eredmény...
"Faceliftig nem volt benne ESP. Az ASR és az ABS meg tök lényegtelen, az ASR sosem üzemel 41 kemény lónál, ABS-sel meg nem lesz semmivel stabilabb, csak vészfékezéskor."
Mint tudjuk, láttunk már képeket Smartról oldalva, hátára, meg mindenfele borulva. A rénszarvas teszttől meg istenóvjon minket meg a szartod. :) Ezekszerint a facelift gyorsan jött, mert csúnya eredmény volt amikor nem a rénszarvas borult. :) Továbbra is nagyon megnyugtató, ha egy elektronika -ami bekönyökölhet- az egyetlen esélyem arra, hogy egy melegebb szituban életbenmaradjak...
"5: Egy autóba 2 szatyornál több is belefér a csomagtartóba. Tökéletesen megfelel"
Döncike! Külföldre menni sielni és ehhez bérelni egy sílécet barátnővel mókához nem elég két szatyor... Tudod át szokás öltözni, és nem csak Neked! Vagy Te egy logisztikai zseni vagy, és minden ruhát felveszel induláskor ?
"A Smart nem bukott, gazdagabb országokban nagyon nagy sikere van, 100%on üzemel a gyár."
A smart olyan csúnyán megbukott, hogy a swatch (tudod a szülőatyja a Te imádott hulladékodnak) újra is akarta dolgozni az egész projektet. Ekkor a Merci, a másik aki a gyártókapacitást adta, beleugatott. (Hülye friccek...) Erre a swatch besokallt, és oda adta az egész szemetet a mercinek. Aki ekkor már nem tudott mit csinálni... A rengeteg pénzét már beletette, csinált smart centereket, meg mindenféle szinváltozatot, hogy passzoljon a vásárlók rücijához... Ezért inkább csinált belőle smart for for meg smart for idiots meg ilyen változatokat, ami divat autó akar lenni. Mert már köze sincs az igaz smarthoz... Ez az egyetlen oka, amiért még él az a kis izé. A smart a mai napig egy bukott orrmotlan életveszélyes förmedvény ami városi bérautónak jó, illetve kis plázacicák apucitól kikunyerált bevásárló autójának... Nem utolsó sorban az egész konstrukció egy rakás szar, ilyennek is tervezték. A Swatch bevallott célja az volt, hogy egy egyszerű városi kisautót építsen, ami olyan eldobható elven működik, mint a kolás dobozok... Ezért lehet legozni velük, ezért van, hogy a motort egyben ki lehet emelni, mert ha bekakilt, akkor kuka, és veszed a másikat... A pazarlás mintapéldája!