Szeretném kérni a segítségeteket! Vásároltam egy autót amelyben van egy riasztó. Annyi a gond vele, hogy automatikusan lezár magától és ezt szeretném át programoztatni, de sehol nem találok hozzá leírást. A távkapcsolón és a vezérlő egység dobozára is csak annyi van írva HUGESUN-I. Valami kínai gagyi lehet, de ha már benne van....
Ha valaki tudna küldeni kapcsolási rajzot vagy leírást a riasztóhoz azt nagyon megköszönném!
A segítségeteket szeretném kérni egy olyan problémámban, hogy Golf 3-masomban Enforcer riasztó van még az elmúlt évezredből. Na már most amikor 7 éve használtan megvettem az autót, kaptam hozzá 2 távkapcsolót, melyek közül az egyik alapból nem volt túlzottan működőképes. A másik kb 1 hónappal ezelöttig bírta :-(. Egyik munkatársammal kiderítettük, h ugrókódos a riasztó. Kérdésem az lenne, h nem tudtok -e vkit, vagy vmilyen céget aki tudna abban segíteni, h megnézné a távkapcsolót, vagy vhonnan rendelnék hozzá új távkapcsolót, bár vszínű a chipje romlott el ami nem tudom, h javítható-e? A nyomógombok tutti jók. A másik távkapcsba nagy nehezen tudtam még életet lehelni, csak attól félek mi lesz, ha 1-szer csak az is beadja a kulcsot? Szal, ha tud vki esetleg segíteni, kérem jelezzen! Köszi előre is! Üdv! Szabolcs
Az lenne felétek a kérdésem, hogy az 1.6-os octavia2-őmbe (2005-ös benzines) immobilizert azaz rablásgátlót szerelnék és a motortérben szakítanám meg a gyujtótekercsek biztije elötti vezetéket.
Elvileg ez nem hagy majd hibaüzenetet (már próbáltam bizti kivétellel).
Az lenne felétek a kérdésem, hogy az 1.6-os octavia2-őmbe (2005-ös benzines) immobilizert azaz rablásgátlót szerelnék és a motortérben szakítanám meg a gyujtótekercsek biztije elötti vezetéket.
Elvileg ez nem hagy majd hibaüzenetet (már próbáltam bizti kivétellel).
Van egy 2000 es Citroen Xsara Picassom és egy Gamma G950e riasztó van benne. Működik csak nem tudom, hogyan lehet opciózni. Szeretném visszakapcsolni a sziréna hangját. Németül találtam valamit ,de nem egyértelmü. A slusz kulcsot elfordítani 2 es gombot nyomvatartani stb. kiprobáltam minden lehetőséget, de nem megy. Tudna valaki segíteni? Előre is köszönöm.
Sziasztok! Viszszeretném kötni a kocsimba a leserline 910E tipúsú riasztómat. Tud valaki ehhez a tipushoz kapcsolási rajzot? Bekötési rajzot? Előre is köszönöm.
A kérdéses szálat,a generátorra kell kötni méghozzá a gerjesztő vezetékére.(A képen azt írja,hogy negatívról-pozitívra vált)Innét veszi a riasztód,hogy megy a motor.
Én is szívtam egy ilyen bekötéssel mire jó lett.
Javaslat:Én egy üresjelzőt is készítettem és csak behúzott kéziféknél és üresben lehetséges a távindítás.
Vettem egy távindítós autóriasztót a riasztó részét már brkötöttem de a távindítást nem értem teljesen tisztán.A kapcsrajzán írja hogy az egyik kábelt az elektro motorra kell kötni de mit ért elektromotor alatt?Illetve felteszem ide a kapcsrajzot és a gyujtáskapcsoló képét szeretnék segítséet kérni hogy mit hová kössek.Van sejtésem de 100%ig sajnos nem tudom bekötni.(Az 5 vastagkábel a lényegesebb.)
Megnéztem én is , azon tipusú relék ami neked is van valóban nem húz be 8V-ra. De viszont a japán autókban lévő relék egyrésze már 4,5 V-nál , de 6 V-nál már szinte 60%-a behúz,annak ellenére hogy 12 V-ak, most próbáltam ki egy párat. Ha nem találsz ilyet próbáld megnézni egy tévé rádió alkatrészüzletben mert ott lessz rá megoldás nem fontos hogy autóban használatos relé legyen. Tudod hogy a vezérlő áram 8 V a 85 és 86-os láb között. A 30 és a 87-es lábon 12 V , de ezen oldalinak nincs jelentősége a mi esetünkben. Egyik oldal sincs 600 mA-nál jobban terhelve, és elég a 4 lábas relé . De ha esetleg van tévészerelő haverod az is tud segíteni. Ő lehet hogy tud rá más bigyót is megoldásként.
Köszönöm a kapcsolást természetesen működig kipróbáltam akksiról,de az a gond hogy a 8v amit a risztó ad kevés ahoz hogy behúzza a reléket így game over....tipp??
Először is mi az a 8V ? A másik ha a kpzár vezárlőszálon negatív van akkor az + impulzusra működik. A harmadik, 5 lábú relé több fajta van . Létezik olyan 5 lábú relé aminek van két közös lába.
A talánra nem lehet segíteni, mert a riasztó 500-800 mA -ral terhelhető vezérlő szálai ezt megszokták bosszulni.
Tisztázzuk !!
A riasztó nyitásra és zárásra egy egy +12V jelet ad ki.
A kpzár nyitás zárás vezetékét felváltva testre érinted , akkor nyit zár.
Az 5 lábú relénél tudni kell hogy vannak-e közös lábak pl. ( 87-87a vagy 87a-87b stb.).
Sziasztok nekem is hasonló problémam van csak abban tér el hogy a riasztóm pizitív vezérlést ad amit 8v 2db vezetéken,a központizár 2db vezetéken meg 12v os negetív jel van talán.Hogy tudnám berelézni hogy müködtesse a riasztó a kp zárat mert ha simán összekötöm a 2 vezetélet a központizárom lévő 2vezetékkel nem reagál semmire.Van 2db 5lábú relém ez jó lesz?Köszön előre is.
Ha véletlen nem sikerült volna még megoldanod. Ezzel a kapcsolással megtudod oldani. 2 db 4 lábú relére lessz szükséged. Egyik a nyitás a másik a zárási oldalra. A relék teljesítménye lényegtelen mert csak miliampereket vezérel. ha nem világos kérdezz.
Én azóta sem ruháztam be erre. Érdeklődtem több helyen, olyan embert sajnos nem találtam aki használna ilyet és lenne valami gyakorlati tapasztalata. Az antennára azt mondták a beszerelő műhelyek, hogy volt aki szintén rejtve kérte. Be tudják tenni az "A" oszlop burkolata mögé például, de ezek után a hatótáv tuti kevesebb. Én pár 100 méterre saccolnám jobb esetben is csak. Megint csak állítólag tudom mondani, hogy nem annyira gagyi, de gyanús nekem, hogy hasonló tokban és ugyan olyan funkciókkal még kb. 2-3 másik típus is létezik sokkal olcsóbban. Vagyis a panel szerintem egy tömegtermék és vagy x-nek, vagy y-nak hívják.