A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Nem voltak tünetek. Most, hogy új a kardán, semmit nem érzek belőle. Olyan, mint előtte. A váltó fele volt egy kicsi felületi rozsda, de a szöghajtásnál semmi. Mindent a BMW fizet. Reggel 8-ra mentem, 11-kor végeztem.
A csodaszelep is érdekesen működik. Akkor csepeg ki a víz, néhány csepp, ha összenyomom. Ha nem, akkor továbbra is ott marad a kardán alagútban. Menet közben lehet, hogy a gumi harmonika pulzálása miatt ki tud "nyitni" ez a szelep, de álló helyzetben nem. Érdemes megpiszkálni, ha hosszabb ideig nem használjuk a motort.
Én is 90th Anniversary 2013-as DOHC-t néztem ki, nagyon megfogott a fényezése és próbálok minél fiatalabb levegős GSA-t nézni. Nem tervezem évente cserélni. A vizes GSA valóban sokkal nagyobb csatahajó, mint a levegős. Az 1150GSA-nak volt még ilyen biliárdasztal-szélességű tankja. :)
Hálás lennék, ha majd egyszer leírnád (vagy bárki más) a behozatal lépéseit.
Nagyon sok hirdetésnél lyukra futottam már, ezért is döntöttem a saját behozatal mellett.
Még én sem, egyik BMW-men sem. De a barátom K1600GT-jénél igen. A víz nem fogy, de néha nedves a nyílás (a vízpumpán :-) ). Neki is ezt mondták, hogy nem probléma.
Az a helyzet, hogy kétszer leírtam már, de vmiért mindig kidobott a rendszer és elveszett az iromány, így most nincs erőm mégegyszer lekopogni, ezért csak dióhéjban:
Én is Németből hoztam be egy 90th Anniversary 2013-as DOHC-t, csak biztatni tudlak.
Miért DOHC, mert a vizes érzetre nem adta azt amit ez, mert ez a motor körbeölel, benne ülsz a gépben és úgy irányítod azt, míg a vizes Adv. számomra egy elnagyolt tank, amin nagy terpeszben ülsz, sima GS LC meg meg sem közelíti a DOHC Adv-on ülés kényelmét. Nekem 2017-es LC-m volt, visszaültem DOHC-ra, számomra ez a motor mindent megad amire vágyom, teljesítménye nekem elegendő, kényelmét nem cserélném másra, váltója japánosan finom, kinézetét is nagyon szeretem.✅ Ami jobb mint a DOHC az az 1250, de az meg 3x annyiba kerül🤗 erről ennyit.
Érdekes ez kardán javítás abból a szempontból, hogy mi van azokkal akik a mostani beismerés előtt megjavíttatták saját zsebből?
Barátom belefutott ilyenbe, a 24 ezret futott, de már nem garis GS-ével. Méltányosságból "csak" 160 ezret fizetett, de az is pénz. Most feltette a kérdést a Wallisnak: visszafizetik?
nem a frászt akartam rád hozni😁 és igazad van, Krisz motorja már folyatott, én emlékeztem rosszul! Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalatot, Wallis jelzését! Üdv.
Ha már az Adv. szóba került: nézegetem a hazai használt kínálatot, de hogy is mondjam? Elég gyászos....Amiben elvileg gondolkodom: 2010 utáni DOHC-s GSA, illetve 2014-2015-ös vizes GSA. Az előbbi nem igazán "létezik" itthon, amint 1-1 felkerül, pillanatok alatt elkel, így maradtam már le kettőről is. A vizeseknél meg azt tapasztalom, hogy ez a kínálat alja még (árban is, meg más szempontból is).
Azon gondolkodom, ki kellene menni No-ba, onnan behozni egy utolsó évjáratos DOHC-t saját célra. Még nem csináltam ilyet, szóval után kell néznem, mi-hogyan megy ilyenkor.
Horpa!
írtad, hogy most DOHC-d van a vizessel ellentétben. Megkérdezhetem a döntésed okát? Mi szólt végül a levegős mellett? Köszönöm szépen előre is.
Tegnap voltam a Wallisnál. Kardánt cseréltek, meg berakták a csodaszelepet. Közben kifaggattam a Kelemen Jánost a dologról. Azt mondta, hogy ez egy normális jelenség. A keletkező kondenzvíz távozik így. Aggódni akkor kell, ha elkezd fogyni a hűtőből a folyadék, és folyamatosan engedi a lyukon a fagyállót. Az szép, kék csíkokat fest majd a motor oldalára. Na, akkor van gebasz. 80000 van a motoromban. Nem tudom mennyit bír még a kuplungom, de ha majd bontani kell a vízpumpa, vagy a kuplung miatt a blokkot, akkor egyszerre kicserélem mindkettőt. Remélem nem mostanában lesz!
sajnos esélyes, hogy kezdődő probléma van, Krisz barátom vízpumája (2015 GSA LC) pont így kezdte és cserés lett. Javaslom keresd fel Eko-t vagy valamelyik BMW Gurut, egy ellenőrzést mindenképp megér!