Keresés

Részletes keresés

zöld_I Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84799

Na akkor jöhet egy 1000 leütéses élménybeszámoló :D

Előzmény: dreamfactory (84798)
dreamfactory Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84798

Nos , Koman-ban a híd alatt aludtunk , és volt egy pálinkafőző , ahova hát behívott a tulaj .... 

 

 

 

Megkóstoltattam vele a saját HP-t , aztán a többit a képzeletre bízom . :D

Előzmény: A_Kupec (84791)
zöld_I Creative Commons License 2022.08.19 -1 0 84797

Egy 300-as egyhengeres kb a legjobb választás, ha két hengeres nem áll rendelkezésre :D

Előzmény: T1OK3 (84796)
T1OK3 Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84796

G310 R vagy GS -ről van valakinek tapasztalata? Kezdő (nagy)motornak kéne!

T1OK3 Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84795

Köszi!

Előzmény: tibizizi (84793)
zöld_I Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84794

Ezt nem értem, az 1250-nek egyanaz a felépítése,mint a tank LC-nek, akkor az miért jobb mégis?

 

Előzmény: Horpa1 (84784)
tibizizi Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84793

Nem voltak tünetek. Most, hogy új a kardán, semmit nem érzek belőle. Olyan, mint előtte. A váltó fele volt egy kicsi felületi rozsda, de a szöghajtásnál semmi. Mindent a BMW fizet. Reggel 8-ra mentem, 11-kor végeztem.

Előzmény: T1OK3 (84789)
tibizizi Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84792

Szia!

Nem volt vele gond, de azt mondta a János, hogy 60 felett cserélik.

Előzmény: T1OK3 (84789)
A_Kupec Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84791

Na ennél azért bővebben:)

Előzmény: dreamfactory (84790)
dreamfactory Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84790

Üdv Mindenkinek , 

 

megérkeztem Mortoff után a balkánról . A zene kiváló !

Egy egész tetemes km mennyiséget tekertem a GS-be 8 nap alatt (3890) 

Volt szabad ég alatt alvástól kezdve minden .... 

Előzmény: Mortoff (84750)
T1OK3 Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84789

Szia!

Kardánod rozsdás volt, vagy miért kellett cserélni? BMW fizette a cserét? Volt valami tünet menet közben?

Előzmény: tibizizi (84788)
tibizizi Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84788

A csodaszelep is érdekesen működik. Akkor csepeg ki a víz, néhány csepp, ha összenyomom. Ha nem, akkor továbbra is ott marad a kardán alagútban. Menet közben lehet, hogy a gumi harmonika pulzálása miatt ki  tud "nyitni" ez a szelep, de álló helyzetben nem. Érdemes megpiszkálni, ha hosszabb ideig nem használjuk a motort.

Előzmény: Hozo62 (84779)
Mortoff Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84787

Ezt pedzegettem 83910-es hozzászólásomban.

Majd megosztod az eredményt?

Előzmény: R100 (84783)
Törölt nick Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84786

Köszönöm, hogy megosztottad.

 

Én is 90th Anniversary 2013-as DOHC-t néztem ki, nagyon megfogott a fényezése és próbálok minél fiatalabb levegős GSA-t nézni. Nem tervezem évente cserélni. A vizes GSA valóban sokkal nagyobb csatahajó, mint a levegős. Az 1150GSA-nak volt még ilyen biliárdasztal-szélességű tankja. :)

 

Hálás lennék, ha majd egyszer leírnád (vagy bárki más) a behozatal lépéseit.

 

Nagyon sok hirdetésnél lyukra futottam már, ezért is döntöttem a saját behozatal mellett.

Előzmény: Horpa1 (84784)
hamvasat Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84785

Még én sem, egyik BMW-men sem. De a barátom K1600GT-jénél igen. A víz nem fogy, de néha nedves a nyílás (a vízpumpán :-) ). Neki is ezt mondták, hogy nem probléma.

Előzmény: Mortoff (84782)
Horpa1 Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84784

Szia johnny77!

 

Az a helyzet, hogy kétszer leírtam már, de vmiért mindig kidobott a rendszer és elveszett az iromány, így most nincs erőm mégegyszer lekopogni, ezért csak dióhéjban:

Én is Németből hoztam be egy 90th Anniversary 2013-as DOHC-t, csak biztatni tudlak.

Miért DOHC, mert a vizes érzetre nem adta azt amit ez, mert ez a motor körbeölel, benne ülsz a gépben és úgy irányítod azt, míg a vizes Adv. számomra egy elnagyolt tank, amin nagy terpeszben ülsz, sima GS LC meg meg sem közelíti a DOHC Adv-on ülés kényelmét. Nekem 2017-es LC-m volt, visszaültem DOHC-ra, számomra ez a motor mindent megad amire vágyom, teljesítménye nekem elegendő, kényelmét nem cserélném másra, váltója japánosan finom, kinézetét is nagyon szeretem.✅
Ami jobb mint a DOHC az az 1250, de az meg 3x annyiba kerül🤗 erről ennyit.

 

Ha lesz erőm újra leírom a külföldről behozatalt. 

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (84780)
R100 Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84783

Érdekes ez kardán javítás abból a szempontból, hogy mi van azokkal akik a mostani beismerés előtt megjavíttatták saját zsebből? 

Barátom belefutott ilyenbe, a 24 ezret futott, de már nem garis GS-ével. Méltányosságból "csak" 160 ezret fizetett, de az is pénz. Most feltette a kérdést a Wallisnak: visszafizetik?

Vakarják a fejüket!

Előzmény: tibizizi (84776)
Mortoff Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84782

Én még soha nem tapasztaltam sehol ilyet a szintén 2015-ös LC-n.

 

Előzmény: tibizizi (84751)
Horpa1 Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84781

Szia tibizizi!

 

nem a frászt akartam rád hozni😁 és igazad van, Krisz motorja már folyatott, én emlékeztem rosszul! Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalatot, Wallis jelzését! Üdv.

Előzmény: tibizizi (84776)
Törölt nick Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84780

Ha már az Adv. szóba került: nézegetem a hazai használt kínálatot, de hogy is mondjam? Elég gyászos....Amiben elvileg gondolkodom: 2010 utáni DOHC-s GSA, illetve 2014-2015-ös vizes GSA. Az előbbi nem igazán "létezik" itthon, amint 1-1 felkerül, pillanatok alatt elkel, így maradtam már le kettőről is. A vizeseknél meg azt tapasztalom, hogy ez a kínálat alja még (árban is, meg más szempontból is).

 

Azon gondolkodom, ki kellene menni No-ba, onnan behozni egy utolsó évjáratos DOHC-t saját célra. Még nem csináltam ilyet, szóval után kell néznem, mi-hogyan megy ilyenkor.

 

Horpa!

 

írtad, hogy most DOHC-d van a vizessel ellentétben. Megkérdezhetem a döntésed okát? Mi szólt végül a levegős mellett? Köszönöm szépen előre is.

Hozo62 Creative Commons License 2022.08.19 0 1 84779

Azért az érdekes,hogy a kevesebbet futott motoroknál nem keletkezik "kondenzvíz"?!

Előzmény: tibizizi (84776)
hamvasat Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84778

Oks, köszi.

Előzmény: dvorcsakl (84773)
hamvasat Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84777

Akkor tuti ültetett telós adventure volt amin ültem.

Előzmény: tux (84770)
tibizizi Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84776

Szia Horpa1!

Tegnap voltam a Wallisnál. Kardánt cseréltek, meg berakták a csodaszelepet. Közben kifaggattam a Kelemen Jánost a dologról. Azt mondta, hogy ez egy normális jelenség. A keletkező kondenzvíz távozik így. Aggódni akkor kell, ha elkezd fogyni a hűtőből a folyadék, és folyamatosan engedi a lyukon a fagyállót. Az szép, kék csíkokat fest majd a motor oldalára. Na, akkor van gebasz. 80000 van a motoromban. Nem tudom mennyit bír még a kuplungom, de ha majd bontani kell a vízpumpa, vagy a kuplung miatt a blokkot, akkor egyszerre kicserélem mindkettőt. Remélem nem mostanában lesz!

Előzmény: Horpa1 (84774)
Horpa1 Creative Commons License 2022.08.18 0 0 84774

Szia tibizizi!

 

sajnos esélyes, hogy kezdődő probléma van, Krisz barátom vízpumája (2015 GSA LC) pont így kezdte és cserés lett. Javaslom keresd fel Eko-t vagy valamelyik BMW Gurut, egy ellenőrzést mindenképp megér! 

Előzmény: tibizizi (84751)
dvorcsakl Creative Commons License 2022.08.18 0 0 84773

Ha jársz Pesten szólj!

Előzmény: hamvasat (84765)
tux Creative Commons License 2022.08.18 0 0 84772

Én 170 körül és nekem sem ér le telitalppal egyszerre mindkettő, de alacsony nyereggel kényelmes és biztonságos.

Előzmény: Mortoff (84771)
Mortoff Creative Commons License 2022.08.18 0 0 84771

Én 174 cm vagyok, és a sima LC GS-ről alacsony üléssel sem ér le a lábam telitalppal.

Előzmény: hamvasat (84765)
tux Creative Commons License 2022.08.18 0 0 84770

178 cm-el kb. ennek kellene történnie:

Előzmény: hamvasat (84765)
hamvasat Creative Commons License 2022.08.18 0 0 84769

Oks. Köszi.

Előzmény: Mortoff (84767)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!