Én mindig fix árat írok, utálom a pofátlan bepróbálkozásokat. S még így is jönnek, pedig 3 felkiáltó jelet szoktam írni a nagybetűvel szedett "fix ár" mögé, s azt is oda vésem, h csak akkor keressenek, ha ez megfelel. Egyszer azt is beírtam a hirdetésbe, h kidobom az udvarról, aki pofátlankodik.. :-)
Igen, bár ezen az oldalon még nem voltam. El tudom képzelni ezt is, de egy magánszemély, aki rendezett körülmények között fogad, nem bódéban és akár megkínál egy kávéval - tehát látom a körülményeit, és még azt is el tudom képzelni, hogy költött az autóra - az teljesen más tészta.
A húgom is így vette az autóját, és nem is szívott vele sokat.
Ennek az ellenkezője is igaz lehet. Ha az eladó a kocsi tényleges állapotának megfelelő reális összeget kéri, nem kell végighallgatnia a nyűglődést, a bepróbálkozások sorát.
Vevőjelölt jön, hozza a "szakértőt", a harmadik mondatnál kiderül, a VVV módszerrel dolgoznak. (vak vezet világtalant) De azért kemények, mint a gyémánt.
De hátha meg van szorulva az eladó...
Ilyenkor kell rövidre zárni a történetet: kösz, hogy eljöttek, a viszontlátásra.
Gondolom. Ezt szeretem, mikor nem lehet alkudni...
Egyszer majdnem vettem egy 9-3-ast de a nepper annyira felcseszett, hogy otthagytam a francba. Átvizsgálás után mondtam, hogy kinéz egy kuplungcsere, mint amit azonnal orvosolni kell, úgyhogy a 95-re végződő vételárból a 95-öt próbáltam lefaragni. Gondoltam ha középen megegyezünk, akkor elviszem. Erre ő: mit képzelek? Mondom: azt képzelem, hogy viszontlátásra.
Nem a szarevés volt a cél, hanem csak simán feldühített.
Az a baj, hogy lassan mar mindenki megkomolyodott rajtam kivul... en vasarnap megyek megnezni egy ujabb "apukam te nem vagy normalis, hat mi ez mar megint?????" autot... :D
Inkább komplikált. Nem fogsz tudni csak úgy befújni. Ki kell bontani az egész egységet. Egy torx csavarhúzó vagy bit hegy kell. Az anyós ülés oldali alsó műanyagot le kell bontani. A kesztyűtartót szintén kivenni. Ezután fogsz tudni hozzáférni magához a fűtőmotorhoz. Ezt szintén torx csavarok rögzítik és műanyag pántok. Kb félóra kiszerelni. Az előtét ellenállást legkönnyebben úgy tudod ellenőrizni hogy egy szofita izzót közé fogsz két drótnak amit az ellenállás negatív és pozitív pontjára kötsz. Állítod az erősségét és ennek fényében kell egyre erősebben izzania, vagy fordítva. A motor hasonlóan nyöszörgött nekem is, majd megszorult. Ha csak megszorult és nem erőlteted a járást akkor még van esély hogy nem égetted le a motorját. Azt kiveszed és kézzel próbáld megforgatni. Ha könnyebben forog dugd össze kiszerelt állapotban az ellenállással és próbád ismét a klíma panelről. Ha működik akkor mehet a WD40.