Keresés

Részletes keresés

P.Box Creative Commons License 2017.07.10 -8 15 113798

Minek erőltették Budapestre Európa levetett szemeteit? A mai napig úgy kell összeizzadni egy-egy 260-ast vagy 280-ast amik közel 30 éves életkorukkal kibírják a napot, amikor a "korszerű" alacsonypadlós buszok meghalnak sorban.. lehet szidni ezt, de azért némi tapasztalatot üzemeltetésből sem ártana összeszedni a Vitézy úrnak.. meg esetleg tájékozódni a létszámhelyzetről akár forgalmi akár műszaki téren, amelynek hiányosságait az egykor általa vezetett cég erősen befolyásolta, hogy ilyen tragikus szintre süllyedt, a sok céltalan b*szogatással. Ki kell mondani. Lassan nincs aki dolgozzon. Bár nem nyilvánosak a humánügyi adatok megnyugtathatok mindenkit a helyzet elkeserítő..

kristoof Creative Commons License 2017.07.10 0 1 113797

Már rég itt van az összes MAN. Az más kérdés, hogy miért nem állnak forgalomba.

Előzmény: Törölt nick (113782)
af*szombamá Creative Commons License 2017.07.10 0 2 113796
Előzmény: toto92 (113794)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.07.10 0 4 113795

Akkor még volt. Ez még a Tarlóssal megromlott helyzete előtt volt, Mabi még fasorban se volt. Mondhatnám úgy is, hogy akkor éppen a VT, majd a Volánbusz volt a haver...

Előzmény: toto92 (113792)
toto92 Creative Commons License 2017.07.10 0 1 113794

Gondolom a szentendrén anno kiállított 556-os lehet. (Vagy extrém esetben az emeletes).

Előzmény: HDF-368 (113793)
HDF-368 Creative Commons License 2017.07.10 0 0 113793

556?

Előzmény: af*szombamá (113791)
toto92 Creative Commons License 2017.07.10 -1 0 113792

És ott mennyi szava van bármilyen igazgatótanácsnak, ahol egy sikeres tender megy a kukába, mert a havert helyzetbe kell hozni?

Előzmény: RózsaszínPárduc (113788)
af*szombamá Creative Commons License 2017.07.10 0 2 113791

Közben az 556-os elment feltámadni.

lapaj74 Creative Commons License 2017.07.10 0 0 113790

Csuklós VH-ok klímáinál várható valami érdemi változás ? Legyen az MUT , MUU , vagy LOV alig van működő klímás kocsi . Vagy legalább az ablakok lennének kicserélve a bal oldalon is . Mert ami a VH csuklóson van az elviselhetetlen . 

Előzmény: Törölt nick (113785)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.07.10 0 1 113789

VVgay csak ott is ritkítottak egy picit. Utolsó napra a 4-6VPről is eltűnt 2 kocsi.

Előzmény: 430 322 (113787)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.07.10 0 6 113788

Ebbe ne menjünk mélyen bele, mert nem biztos, hogy ide való, de azért amit írtál, az pont nem igaz.

 

A regnálása alatt ugyanis a BKV Igazgatóságának a tagja volt, további két BKK-s és egy BKK-hoz köthető arccal együtt a 7 tagú igazgatóságból. Ami jól érzékelhetően pont egy kicsivel több szavazati arány, mint a 3 nem BKK-sé volt...

 

És akkor itt hagyjuk is abba, mert rossz irányba megy el a téma, de hidd el, hogy nagyon sok beszerzésben, vagy be nem szerzésben az ő szava (szavazata, tehát személyes akarata) volt a döntő. Nem csak busz ügyben, hanem globál BKV ügyekben.

 

Részemről OFF miatt be is fejeztem a témát.

Előzmény: toto92 (113783)
430 322 Creative Commons License 2017.07.10 -1 1 113787

Ember vagy kocsi hiány nincs ma kiadva az 1-esre 4 kocsi? Nem csak a BKK FUTÁR applikációja nem mutatja őket, hanem gyakorlatilag sincsenek kint.

RAN 19-77 Creative Commons License 2017.07.10 0 3 113786

mint a gázos VH-k esetében pl.....

 

Sajnos sokszor klíma nélkül is lerobbanunk 100 fok fölötti vízzel.

Előzmény: Törölt nick (113785)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.10 0 12 113785

Na akkor más téma, légkondi. Mindig kapom (gondolom nekem is szól) a megjegyzést, hogy légkondis megjegyzésekre nem válaszolok.

Mindenekelőtt a megfogalmazott kritikák sok eleme jogos, ezúton is kérek elnézést azokért.

Ma szubjektíve mértem Modulókon 31-32 fokban a 110-112-esen délben az alsó, BAH csomópont közeli részen, a befúvott levegő többnyire érzésre (hangsúlyozom érzésre) 10 fok körül volt, ami hellyel-közzel jó.

A megnézett kocsikon mind volt hideg levegő befúvás (M440,21, C031, P537, M421 ismét visszairány, P539, 37 (vissza), M425), sajnos volt nyitott ablak. A  legérdekesebb tapasztalat az 537 volt: felfelé becsuktam az ablakokat, visszafelé érzehteően jobb volt a belső "klíma". Személyesen amit nehezebben emésztek az, hogy sokszor a vonal elején már 1-2-3 perc sietéssel jönnek le a buszok, amire "tudományos" magyarázat ezer féle, de remélem egyszer majd sikerül ezt is elfelejteni. Mondjuk az évekkel ezelőtti mementrendtartáshoz képest határozottan jobb a helyzet. 

 

A múltheti "beleszarós" (már elnézést) megjegyzésekre is igyekszem reagálni, múlthéten szabadság alatt nem írtam.

Szóval sajnos nem olyan egyszerű a dolog, hogy azért nincsenek akocsik megcsinálva mert nem dolgoznak a szerelők. Ha ennyi lenne az egy kifejezetten jól kezelhető helyzet volna, ennéla  dolog sokkal összetettebb, a kvalifikált létszámhiány és az alkatrészellátás akadozása (nem hiány, hanem lassú, nehézkes ellátás) a valódi gond a végtelenül elörgedett, és már sokszor csak tákolható secondhand biszok esetén. 

Fradista Utazó Creative Commons License 2017.07.10 -8 21 113784

>Ki volt az, aki elkezdte kiszervezni a fővárosi buszközlekedést a BKV kárára? És ennek köszönhetően a BKV buszágazat terén gyengülni kezdett és az ő idején, gyakorlatilag csak használt buszokat sikerült beszerezni.

Igen, ez így volt. Gáz, hogy miután Vitézy hatalomra kerülése előtt, 2007-10 közt több száz új autóbuszt vásárolt, majd az ő tevékenységének köszönhetően ez a pozitív trend megállt, és már leginkább csak használt buszokat sikerült megszerezni. Szégyellheti magát, valóban.

Előzmény: Törölt nick (113782)
toto92 Creative Commons License 2017.07.10 -16 3 113783

Mondjuk Vitézynek a BKV buszbeszerzési lehetőségeire kb. annyi ráhatása volt, mint nekem. 

Előzmény: Törölt nick (113782)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.10 -12 16 113782

"Szégyellheti magát, akinek ehhez köze van."

 

Kicsit ironikus, hogy ezt pont Vitézy mondja. Ki volt az, aki elkezdte kiszervezni a fővárosi buszközlekedést a BKV kárára? És ennek köszönhetően a BKV buszágazat terén gyengülni kezdett és az ő idején, gyakorlatilag csak használt buszokat sikerült beszerezni. Azt gondolja, hogy egy pár éves busz ugyanolyan rendelkezésre állása lesz, mint egy lelakott 10-en éves használtnak? Szóval szégyellheti magát valóban, mert ehhez neki ugyanúgy köze van. 

 

"Euro6-os légkondis alacsonypadlós buszok tucatjai állnak a garázsokban, hisz ugye a hármas metró pótlása se kezdődött el"

 

Ez egy elég téves kijelentés, nézzen utána a dolgoknak. Érkezett júniusban 15 darab VT-s MAN, 15 darab Conecto (BKV), és 31 darab ITK-s bérlésű csuklós Conecto. Ezek a járművek forgalomba álltak és kiváltottak magaspadlós járműveket. A további járművek amik a metrópótlás miatt érkeznek, azok csak nyár vége felé/szeptember elején állnak forgalomba. Így ez megint egy barokkos túlzás, valamint hazugság, hogy Euro 6-os buszok tucatjai állnak a garázsokban. 

 

"A BKK és a BKV eközben 25 éves környezetszennyező magaspadlós kohószökevényeket járat a budai hegyekbe"

 

A 21-en az összes forgalmit ma ap-s kocsikkal adták ki. Az, hogy időközben lerohadnak, az más kérdés. A semminél még mindig jobb a magaspadlós. 

Előzmény: 08-73 (113781)
08-73 Creative Commons License 2017.07.10 0 0 113781
Előzmény: RózsaszínPárduc (113779)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.07.10 -5 0 113780

Folyik az utasok leszoktatása, hogy megléphessék a ritkítást...

Előzmény: 08-73 (113777)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.07.10 -2 2 113779

Az nem lehet, hogy a mérőműszerek döglődnek?

Előzmény: 08-73 (113777)
08-73 Creative Commons License 2017.07.10 -1 0 113777

21, 21A: Knorr, tele 415-ösökkel. Because döglödnek az MFW-k...

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.07 -2 1 113776

Origóék szerintem most találták meg a nemrég forgalomba állt 15 db új Conectot és gyorsan rittyentettek ebből egy cikknek nem nevezhető semmit.

Előzmény: Hyperfilter (113775)
Hyperfilter Creative Commons License 2017.07.07 0 0 113775
Balzska Creative Commons License 2017.07.07 0 0 113774

https://m.facebook.com/?_rdr#!/groups/279895782041620?view=permalink&id=1690485004316017&fs=2

Mem lett törölve az eredeti poszt, viszont a winnenetrend ahogy nézem lejhalt...

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (113773)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.07.06 0 0 113773

Úgy nézem már törölve lett.

Előzmény: attah (113772)
attah Creative Commons License 2017.07.06 0 0 113772

Linket kérhetek?

Előzmény: Balzska (113769)
Balzska Creative Commons License 2017.07.06 0 1 113771

Állítólag m3 pótlás végéig biztos hogy marad az Agora(M3P-re elesztettek föl álmából)

Előzmény: Törölt nick (113770)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.06 -1 2 113770

az Agorát nem lehet eladni/selejtezni?

teljesen felesleges pénzt költeni rá...

Balzska Creative Commons License 2017.07.06 0 1 113769

Holnap Állítólag lesz az Agora kint Kőbánya -Kispesst KT-ként. (írták a buszos csoportban)

RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.07.06 0 0 113768

Szerintem igen. 

Előzmény: BPO-105 (113766)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!