Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.25 0 0 256

Szia!

 

Látom, hogy erős az autód!

Gratulálok hozzá!

 

Lenne pár kérdésem:

 

Mekkora a tömege?

 

Mennyi idő alatt gyorsul a legideálisabb fokozatban 80ról 120ra és 100ról 160ra?

 

Csak kíváncsiságból kérdezem, mert szeretném tudni az enyémet elhelyezni, és eddig hasonló erős autóból amivel dolgom volt mind nehezebb volt egy Octaviánál!

 

Előre is köszönöm a válaszodat!

Előzmény: Törölt nick (174)
BiaStrom Creative Commons License 2007.01.25 0 0 255
A város, nekem 18 km pályával kezdődik/végződik, ezért járok 10 liter alatt. :) Még....
Előzmény: BiaStrom (243)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.01.25 0 0 254
Hali, nekem benzines van, stabilan 10.9 az átlag. 95-össel járok, ami elvileg növeli a fogyasztást a 98-ashoz képest. Az 1.8-as Lagunám 120 LE-vel pont ugyanennyit evett. Én az átlagnál többet megyek városban, rövid távokon, ami szintén nem csökkenti a fogyasztást.

Találkoztam olyan TDI-ssel, akit 100km város után kihajt a mûszer az autópályára. Ha nem égeti ki a részecskeszûrõt, akkor egy idõ után visszaveszi a teljesítményt kb 1/3-ra, és asszem utána teljesen letilt. Visszavitte a kereskedõhöz, aki azt mondta neki, hogy visszaveszi tõle az autót, és a pénzt visszadja, mert nem tud vele mit csinálni. (Hozzáteszem, a srác csak satufék-fullgáz üzemmódban mûködött)

Kilométeróra: minden autónál csal, gyárilag, szándékosan. Amiket én mértem:
Kilóméteróra GPS
60 53-54
100 93
200 192
210 201

Tovább nem próbáltam, illetve akkor nem volt nálam GPS.
Előzmény: isoosi (241)
BiaStrom Creative Commons License 2007.01.25 0 0 253
Na ma eljött a nap.... Megkergettem egy kicsit, darth öfőmétolságát. Csak a környéken egy "visítós" körre. Ez volt az első igazi kergetés...:)) Család nélkül, egyedül, VÉGRE!
Varshi Creative Commons License 2007.01.25 0 0 252

Korábban említésre kerül, hogy az RS TDi-knél a DPF necces pont.

Itt egy Leon FR története, tök ugyanaz minden...

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=110490

 

Megpróbálta chipeltetni, 3 különböző konfiggal is próbálta, de mindig gond volt a szűrővel. :-/ Pedig faszán mehetne 220 lóval amúgy ez a moci. :(

Mad Max Creative Commons License 2007.01.25 0 0 251
Ha ex-tulaj is számit akkor van :)
Előzmény: ricsi07 (245)
ZAG Creative Commons License 2007.01.24 0 0 250
A "kistáska"meg innen van:



http://www.videoplayer.hu/videos/play/7238
ZAG Creative Commons License 2007.01.24 0 0 249
Viccböl írtam a srácnak(munkatársam),amúgy nekem is tecc...:-))

Direkt nyomtam smiley-t a végére is.;-))
Előzmény: Törölt nick (248)
ZAG Creative Commons License 2007.01.24 0 0 247
Én is benzinesre szavazok,de nem sárga színűre,mert sok "kistáskának" az van;-)))
Előzmény: ricsi07 (237)
ricsi07 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 245
Hű,ez elég soknak tünik.Gyári méretű a felni és a gumi?Egyébként van itt Oct I rs tulaj rajtam kívül?
Előzmény: BiaStrom (244)
BiaStrom Creative Commons License 2007.01.24 0 0 244
Nem tudom észrevettétek-e, de csal a km óra. Garmin GPS szerint, 145-nél 133-al mész, valójában. :)
Előzmény: BiaStrom (243)
BiaStrom Creative Commons License 2007.01.24 0 0 243

Nem tudom, segít-e. Leszögezném, hogy túl vagyok a száguldozós korszakomon, tehát nem padlózom az autót. A gyorsulni meg motorral kell. :) Utazni csak síelni mentem, tetőboxal. 145-re belött tempomattal, osztrák autópályákon, emelkedők/lejtök között, 8,3-literes átlag szerintem nagyon jó. Meredek Karintiai emelkedőkön közel azonos tempoban tudok felmenni mint nyáron motorral, ami elég meggyöző. :)   Városban 9,5 normál temponál, egy-egy gyorsítással. Szerelőm szerint lassan már lehet próbálgatni a motor erejét.

Előzmény: isoosi (241)
BiaStrom Creative Commons License 2007.01.24 0 0 242
Is-is. Itthon a Népitéletben vannak beírások...
Előzmény: Varshi (240)
isoosi Creative Commons License 2007.01.23 0 0 241

Szia,

 

Döntés előtt állok...

Előre leszögezem, hogy benzin felé húznék, de a gazdasági ész érvek mindik a dízelhez terelnek vissza.

 

Mint friss tulaj milyenek a benzines fogyasztási tapasztalatok?

Gondolok arra, hogy egy "lájtos" vezetéssel (város normál tempóval, kívűl 100-130), illetve egy húzósabb vezetéssel (130-170) mit produkál.

 

Szívesen venném a többi benzines user válaszait is!

 

osi

Előzmény: BiaStrom (214)
Varshi Creative Commons License 2007.01.23 0 0 240

> Lásd Toyota, mióta belement az őrült diesel lóerő (180 le) tuningba tele a fórum köpködő tulajdonosokkal!

 

Ezt hol olvastad? Külföldi fórumok?

Előzmény: BiaStrom (238)
BiaStrom Creative Commons License 2007.01.23 0 0 238
Én nem tartom magam benzin fan-nak. Csak jelenleg szerintem az elektronika az autóiparban elmaradt az igényektől. Talán, ha optikai kábeleket használnak késöbb.  Azonkívül a gyárilag agyontuningolt dieselek, hihetetlen nyomatékokkal, hatalmas kompressziókkal, nem tesznek jót a fémalkatrészeknek. Lásd Toyota, mióta belement az őrült diesel lóerő (180 le) tuningba tele a fórum köpködő tulajdonosokkal! Azelött a legmegbízhatobb márkák között volt.
Előzmény: ricsi07 (237)
ricsi07 Creative Commons License 2007.01.23 0 0 237
Igy igaz. Ha RS akkor benzines. A diesel motoros csak egy Octavia, RS felszereltséggel.
Előzmény: Törölt nick (234)
wase Creative Commons License 2007.01.23 0 0 236
A dieselnél a német fórumon a legtöbbet pl. a részecskeszűrőre panaszkodnak. Itt ez érdekes módon eddig fel sem merült ;)
Előzmény: BiaStrom (233)
wase Creative Commons License 2007.01.23 0 0 235
7 hetet vártam rá ;)
Előzmény: ZAG (212)
BiaStrom Creative Commons License 2007.01.23 0 0 233
Abban igazad van, hogy több dizelt adnak el....De ha nem a fogyasztást nézed akkor, hogy döntöd el a kérdést? Olvasod a német fórumot...Remélem jól döntöttem. A lényeg, hogy turbós kocsira vigyázni kell, inditásnál és leállításnál is. Különben már másodszor kerültem hasonló döntéskényszerbe, akkor is  benzint választottam.....
Előzmény: Törölt nick (232)
BiaStrom Creative Commons License 2007.01.23 0 0 229
A szomszédom állami cégnél magasbeosztású embör, mostanában vették át a Passatokat, Oktáviákat töbségében a 140 lovas motorral, -levonva az ismert dolgokat a céges autók hajszolását tekitve- hengerfej csere, 30 e. 3*, váltócsere (6gang) 4*, motorelektronika csere 4*. 170 autóból még garanciában is sok. Másik forrás a kereskedés ahol biztos forrásból (családi kapcsolat), százalékosan a TFSI-re kevesebb problémát regisztráltak (Passat, Golf, Leon, Oktávia). Ennyi infóm volt vásárlás elött.
Előzmény: jpress (217)
Varshi Creative Commons License 2007.01.23 0 0 228
Nyugi, nekem is ketyeg még :) gond nélkül, de persze várjuk meg, hogy 3-4-5 év múlva mi lesz a helyzet....
Előzmény: Törölt nick (225)
Varshi Creative Commons License 2007.01.23 0 0 227

> GT1749VC vagy mi a 140-es PD
> GTB17 elvileg a 170-es PD

 

Idézem Zsö kartásrat, aki ugye fejlesztő az Ódinál (ma reggel váltottam vele emilt erről):

 

"A 140 lovason gt17VA turbó van, (...) a 170 lovason meg gt17VC.
Ebben a sorrendben mindegyik nagyobb egy kicsit a másiknál."

 

Az a GTB17 nem a 2.5 V6-osé? Az böszme nagy lenne... Bár tény, hogy én is olvastam erről a GTB-ről már valahol. De félek, sok a dezinformáció. :(

Előzmény: Mad Max (222)
Varshi Creative Commons License 2007.01.23 0 0 226

> 140/170 lóerős PD TDI motoroknak a szerkezetét ha összehasonlítjuk, azt lehet

> mondani, hogy nincs 2 egyforma csavar bennük.

 

Hmm, azért a hozzáértők ezt csak részben szokták megerősíteni. :) Mármint a gyárból. ;)

Ráadásul szvsz csak úgy éri meg egy gyárnak egy ilyen motorpaletta, hogy a lehető legtöbb alkatrész megegyezzen. Turbó, kúler, vezérlés nem tartozik ide.

Nyilvánvalóan lesznek tök eltérőek, esetleg a kulcs alkatrészek, de azért nem kicsit költői túlzás ez a "nincs 2 egyforma csavar", amit írsz. :)

Előzmény: Törölt nick (223)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.23 0 0 225
Sok rosszat? És konkrétan miket? Nekem megvan 4 hónapja, van benne 11e km és azon a huncut kis relécserén kívűl, ami az ég világon semmilyen gondot nem okozott, semmi gondja nem volt...Én 100ból 100x is ezt választottam volna, és nem bántam meg, sőt...Elképzelésem sincs mi lehet az a sok rossz..Meg hogy kik mondhatták...
Előzmény: BiaStrom (214)
Mad Max Creative Commons License 2007.01.23 0 0 222
GT1749V 110-es TDi (pl: ASV)
GT1749VA 130-as PD TDi
GT1749VB 150-es PD
GT1749VC vagy mi a 140-es PD
GTB17 elvileg a 170-es PD

A 3.0 TDi-n meg kkk van aminek gyenge a csapágyaszása...

Elvileg.

Az biztos, hogy a diesel tuning forumban a bowden a király :) De azért egyre több villanyos adagolos meg PD van és lesz :)
Amugy pl az én autóm is adagolos volt és most egy 150-es PD lakik benne :)
Előzmény: Varshi (221)
Varshi Creative Commons License 2007.01.23 0 0 221

Abban igazad van, hogy a 170-esen másik van, épp most nyomozok én is utána, hogy milyen. :) (De nem GTB, hanem valami gt17VC.)

Én a sima, alap 2.0 PD-re gondoltam. Szerintem nem annyira rossz, mint amennyire szidják. Pláne, hogy kiforrott őskövülethez hasonlítják (1.9), meg aztán a Dízel tuning topicban ami nem adagolós, az már nem is lehet igazán jó. ;o)

 

 

> és nem 1-2db van 200LE felett :)

 

3 vagy 4-et is vezettem az elmúlt évben, vágom azért. ;)

 

Amúgy a 3.0 PD-kről talán még rosszabbak hallok, csak ugye azt már aztán igazán nem verik nagy dobra. :)

Előzmény: Mad Max (220)
Mad Max Creative Commons License 2007.01.23 0 0 220
A 2.0PD-n GTB-van tudtommal az meg nem román vagy mégis? A román veszély az a sima GT-kkel volt...
Az hogy hengerfejesek lesznek az meg szerintem csak a 2.0PD-knél probléma... 1.9PD-krül nem nagyon lehet ilyeneket hallani pedig 500x több szaladgál, és nem 1-2db van 200LE felett :)
Előzmény: Varshi (219)
Varshi Creative Commons License 2007.01.23 0 0 219

Hát ez így azért meredek. :)

 

Nem gyengébb alul mondjuk a 130 lovas 1,9 PD-knél. Az már más kérdés, hogy jóval nagyobb kocsikba is belerakják, pl. Passatba, ráadásul egy elbaszott szar vezérléssel. Ugyanez a motor szinte soha nem fullad le Skodákban, Seatokban, de a Passatokban rendre. Na hogy is van ez?

Egyébként szerintem az, hogy nem tartós, legalább fele részben user error miatt van. A 2.0 PD tipikusan olyan motor, amit sokszor raknak cégautókba (Golf, Passat, A4-A6!), na azok meg nyomják neki hidegen, mint süket a csengőt... Nem kérdés, hová vezet.

 

Amúgy a hengerfej az egyik gyenge pontja, meg talán a román GT17-es turbók, azok szériában is szeretnek lepotyogni, de nyugi, még gariidőn belül. :o)

Ja, tipikus eset még, hogy a cégautók előbb szoktak durván füstölni. Vajon miért...

Előzmény: Mad Max (218)
Mad Max Creative Commons License 2007.01.23 0 0 218
Diesel tuning forumban lehet olvasni rém sztorikat a 2.0 PD-kröl... Gyenge alul, és nem tartos a motor...
Előzmény: jpress (217)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!