Keresés

Részletes keresés

bpeter92 Creative Commons License 2007.12.13 0 0 12
Hellosztok!
Látom nincs nagy nyüzsgés ami sztem kár egy ilyen jó kis kütyünél én is most szeretnék venni egyet „Arduino Diecimila” de nem tom hol lehetne a magyarországi illetékesnek írtam már levelet eddig nem kaptam választ ennyi pénzért szerintem kb 7-8000Ft megéri főleg hogy én kezdő vagyok de azt olvastam hamar belelehet tanulni igaz magyar leírást nem nagyon találtam illetve angolból van 1-2 de abból sincs olyan sok oldal ami ezzel foglalkoznának és mind1 ugyan azt írja sajnos.
Nah abba kérném segítségeteket hogy hol lehet ilyet venni?
Ajánltok egy kezdő számára html kódokat ismerem nagyabból de, programozni még sajnos nem programoztam?!
És mi lenne az a kezdő dolog amit csinálhatnék vele?
Láttam netten sok videó, van hozzá hogy miket lehet összedobni van 1-2 jó köztük 
John Zero Creative Commons License 2007.10.31 0 0 11
Ha van hitelkártyád, és szeretsz forrasztgatni, akkor lehetőségként szóba jöhet a Boarduino is, külföldről.
http://www.ladyada.net/make/boarduino/

Bár talán jobb egy "sima" Arduino-val kezdeni, amit csak bedugsz, plusz egy ellenállás és egy LED, és már mehet is a villogtatás, 5 perc alatt megvan az első működő program, a sikerélmény.
Előzmény: kadettc (10)
kadettc Creative Commons License 2007.10.31 0 0 10

Köszi az Infót.

Majd valami pesti ismerőssel átvetetem és ő elküldi postán.

Előzmény: John Zero (9)
John Zero Creative Commons License 2007.10.30 0 0 9
A Kitchenbudapest válaszolt a levelemre végre, kb. 1 hónap múlva kezdik árulni itthon. Bár az, hogy egyelőre csak személyesen lehet átvenni, nem postázzák, nem az igazi.
Előzmény: John Zero (8)
John Zero Creative Commons License 2007.10.25 0 0 8
Elvileg lehet itthon kapni, de csak 3 típust, kitet nem. Gyakorlatilag tojtak a levelemre, pedig érdeklődtem. Ez a cím:
http://www.kitchenbudapest.hu/hu/arduino

Én a PCB Europe-tól vettem (olasz), megjött rendesen, ahogy kell.