Megkaptam, köszönöm, de sajnos még nem jutottam eredményre.
Akiben majdnem biztos voltam, hogy tud segíteni, az nem tudta, még két ember van akit meg tudok kérdezni érdemben, talán láttak már ilyet. Ha jutok valamire egyből jelezni fogok.
Sziasztok. Jó rég jártam errefelé, nem is tudom egyáltalán emlékszik-e még rám bárki is... :D Na jó, egy-két ember talán. Sajnos idő, internet, s pár dolog hiányában, valamint a dolgok eléggé rosszul alakulásában megint csak a "kényszer" hozott errefelé :/ Sikerült összerakni a 28-ast, már be is tudtuk indítani de azért még van pár tennivaló rajta. Ezzel kapcsolatban kérnék némi segítséget, hogy véletlen nem-e passzolna rá valahogy az Mtz önindító, ha a nagy nem is, akkor esetleg a kicsi, az áttételes.. ? Előbb-utóbb úgy is rápróbálom valamelyiket, csak inkább megspórolnék magamnak egy bontást, és nem venném ki az Mtz-ből ha felesleges. Most már igyekszem gyakrabban feljárni ide a fórumra, sok jó tapasztalatot szereztem régebben, szeretnék ehhez a jó kis közösséghez tartozni, és esetleg átvenni a stafétát Benedektől a fiatalságban :D Képeket a gépről megpróbálok valahogy feltenni a közeljövőben. A válasz(oka)t, segítsége(ke)t előre is köszönöm! Üdv!
igen nálunk tavaly ment el egy tengely az amerikai csodában a tengely 2 csapággyal szimeringel 2 fogaskerékkel 700 ezer+ munkadíj szintén tavaly ment tönkre az amerikai csodakombájn meghajtószivattyúja az 1.7 milla volt+munkadíj
Nagyon jól mondod, mert arra is emléxem, hogy még az öreg zöld mechanikus fékes is ragyogó állapotban volt a korához képest. :-)))
Persze Te is tudod, az sem volt mindegy, hogy milyen ember hajtotta. Mert Bajzik Jóska nagyon szerette azt a ketyerét, vigyázott is rá, amennyire az üzemeltetési körülmények megengedték. :-)))
Az alkatrész ellátásra nem emléxem, de biztos úgy volt, ahogy mondtad.
Egy dologra emléxem határozottan. Az a Dömper, amivel én "szórakoztam" a Tisza-gát építésénél, olajfékes volt. Méghozzá mind a négy kereket fogta. Azt sosem próbáltam, hogy megrakott puttonnyal leblokkol-e, de az biztos, hogy ott lehetett vele megállni, ahol akart az ember. :-)))))