Arizonában térnek örök nyugovóra, ahol szétszerelik őket.
Elindultak utolsó útjukra a február 3-án leálltott Malév Boeingjei. A cég hat Boeing 737-600-as típusú repülőgépet üzemeltetett, amelyek az International Lease Finance Corporation (ILFC) lízingcég tulajdonában álltak.
Panaszt tesz az Európai Bizottságnál a Ryanair a Wizz Airrel kapcsolatban, ugyanis az ír diszkont légitársaság szerint a Wizz Air megszegi a tulajdonosi viszonyokkal kapcsolatos európai szabályokat - közölte mai sajtótájékoztatóján Michael Cawley, a Ryanair vezérigazgató helyettese.
Ryanair: feljelentjük a Wizz Air-t az Európai portfolio.huBizottságnál
Igen érdekes írás közlésére kaptam felkérést a Malév-csőd kapcsán. Tátrai Miklós közgazdász, a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. volt vezérigazgatója elemzi a légitársaság történetét a 2006-os privatizáció óta, mind üzleti, mind politikai szempontból. A szerző, hivatali idejében maga is részese volt a Malévról szóló tárgyalásoknak az orosz tulajdonossal és a finanszírozóval, s arra is igen komoly rálátása van, milyen jelentősége volt a légitársaságnak nemzetgazdasági szempontból. Tátrai személyét, más ügyekben játszott szerepe okán mindenkinek jogában áll vitatni. Véleményével szakmai és más szempontok alapján mindenkinek jogában áll vitatkozni. Írása azonban olyan szakmai- és gazdasági nézőpontból láttatja ezt az ügyet, amely nélkülözhetetlen az ügy megértéséhez! Jó olvasást!
Ettől a "próbarepülés" megnevezéstől hülyét kapok! Simán csak itt gyakoroltak a pilóták,leginkább az átstartot. Ami olyan szinten viccesre sikeredett hogy a helyi média (rádiók,online sajtó)ezt látva több alkalommal is beharangozta hogy "gondban" van egy gép,mert nem tud leszállni. No a sok birka meg csődült ki a reptérre, hátha netán valami katasztrófa részese lehet, rohantak az emberek a kamerákért,fényképezőkért. Ezt vagy 4szer játszotta el a média.