Keresés

Részletes keresés

Allesmor Obranna Creative Commons License 2010.07.25 0 0 57216
Egy baj van. Ha abal hajtómű volt a hibás, akkor miért jobbra dől a gép? Hiszen a jobb oldali hajtómű a függőleges tengely mentén balra kéne, hogy tolja a gépet.
Lehet, a hajtóművekre a nagy állászögű áthúzás végén rá volt már szúrva a gáz, csak a meghibásodott jobboldali hajtómű erre már nem reagált, a fúvócsőben a nyomásviszony a forszázs elmaradása miatt nem nőtt, a GSF azon zárva maradt, a bal fáklya meg jobbra döntötte be a gépet.
Előzmény: BJani (57215)
BJani Creative Commons License 2010.07.25 0 0 57215

kicsit sem értek hozzá de az nem fura, hogy a két fúvócső láthatólag máshogy áll?

 

Szerintem a fúvócső szépen mutatja a hajtómű problémáját. Szerintem a bal hajtóművel lehetett a gond, mert az a fúvócső van tágra nyitva. A jobb az jó szűk, azon kell legyen tolóerő.

 

Pilot Capt. Brian Bews ejects as his a CF-18 fighter jet plummets to the ground during a practice flight at the Lethbridge County Airport on Friday, July 23 for the weekend airshow in Lethbridge, Alberta, Canada. "He is alive and we believe right now that his injuries are non-life-threatening," Canadian Forces Capt. Nicole Meszaros told CBC News.

 

Meg kéne ezt a Mészáros Miklós kapitányt kérdezni, ő tuti tudja a frankót. :)

Előzmény: Takoca_ (57212)
heted7 Creative Commons License 2010.07.25 0 0 57214
Eszméletlen, csodálatos, fantasztikus képek!!!!!

A válaszokat meg köszi. Utólag láttam, hogy a videó alatti hozzászólásokban is hajtóműproblémára hivatkoznak, valami újsághírt linkelve.
Előzmény: Takoca_ (57212)
Takoca_ Creative Commons License 2010.07.25 0 0 57212
néhány kép nagyban:
http://photoblog.msnbc.msn.com/_news/2010/07/23/4739027-pilot-ejects-an-instant-before-fighterjet-crashes

kicsit sem értek hozzá de az nem fura, hogy a két fúvócső láthatólag máshogy áll?

Előzmény: Törölt nick (57210)
Foltos Creative Commons License 2010.07.25 0 0 57209
A tanúk fura hangokat hallottak a gép felől, ez is inkább hajtóműproblémát jelez, nem? A lebillenés előtt nem látszik, hogy változna az állásszög.
Előzmény: Törölt nick (57206)
manhattani Creative Commons License 2010.07.25 0 0 57208
>Annyi kis gond van a külföldi regisztrációval, hogy a gépet vezetőknek kell az adott ország szakszója.

Te. a repülésnél nem megy, ami a fejlettebb autóközlekedésnél, hogy elismerik a másik ország "szakszóját"? :-)
OFF: Azért ne nagyon gondoljuk, hogy az a MIG komoly fejezete a magyar motoros repülésnek... ON
Előzmény: Törölt nick (57197)
espectador Creative Commons License 2010.07.25 0 0 57207

Annyi kis gond van a külföldi regisztrációval, hogy a gépet vezetőknek kell az adott ország szakszója.

 

-------------------------

 

Úgy érted, hogy magyar szakzsóval nem vezethet luxemburgi lajstromú gépet ?

Előzmény: Törölt nick (57197)
--Reaper-- Creative Commons License 2010.07.24 0 0 57204
Első ránézésre leállt a jobb oldali hajtómű...
Előzmény: heted7 (57203)
heted7 Creative Commons License 2010.07.24 0 0 57203
Jók a kommentek... Mindenki azon élcelődik, hogy közben a hangszórókból Bee Geesnek a Staying Alive (Életben maradni) című száma szólt :)

Különben aki ért hozzá elmondaná légyszi, hogy itt mi történt? Köszi!
Előzmény: Takoca_ (57201)
prod Creative Commons License 2010.07.24 0 0 57202
Kanada, ma:
http://edition.cnn.com/video/#/video/world/2010/07/23/vo.ca.jet.crash.globalnews?hpt=C2
Takoca_ Creative Commons License 2010.07.24 0 0 57201
lborli Creative Commons License 2010.07.24 0 0 57200
Érdemben nem tudok a lüfi kérdéshez hozzá szólni, én csak 1 1xű atco vagyok. :)
Előzmény: tri-tonus (57198)
heted7 Creative Commons License 2010.07.24 0 0 57199
"Szegény régi pilóták, akik törték, zúzták magukat, hogy itthon is legyen repülés, ha tudták volna mennyire becsülik meg őket 100 év múlva, talán inkább egy snapszot isznak és tojnak építeni, kockáztatni."

Müller Péter: Madárember. Kötelező olvasmány, de tényleg. Kiderül belőle, hogy pontosan ugyanez volt itt száz éve is... :(((
Előzmény: Törölt nick (57197)
tri-tonus Creative Commons License 2010.07.24 0 0 57198
Nekem a kedvencem a faképnél történő hagyás :-)

Jut eszembe, mintha azt olvastam volna valahol, hogy a hatóság is átszerveződik, meg hogy újra lesz lüfi (légügyi főosztály) ami egyben biztosítja a másodfokot is. Esetleg itt nem lehetne majd fellebbezni az első fokú szívatás ellen MiG-15 ügyben is? Bár a külföldi regisztrálás egyszerűbbnek tűnik bármily szomorú is. Mindegy csak repüljön már!

Előzmény: lborli (57195)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.24 0 0 57197

Annyi kis gond van a külföldi regisztrációval, hogy a gépet vezetőknek kell az adott ország szakszója.

 

Ünnepeljük a magyar motorosrepülés 100 éves évfordulóját méltóan. Lengyel lajstrommal. Brávó. Országimázs 1000-el.

Szegény régi pilóták, akik törték, zúzták magukat, hogy itthon is legyen repülés, ha tudták volna mennyire becsülik meg őket 100 év múlva, talán inkább egy snapszot isznak és tojnak építeni, kockáztatni.

Előzmény: krezidiesel (57196)
krezidiesel Creative Commons License 2010.07.24 0 0 57196

OFF!

Ez miért gond?

Feltételezen, hogy számtalan országban gond nélkül meg fogja kapni, és repülhet.

Hajókkal ugyanez a helyzet, külföldi lajstrommal jár egy csomó, mert ott minden egyszerűbb, olcsóbb, emberibb, az ithoni szervek csak szivatni tudják a népet.

 

Előzmény: Leadfoot (57188)
lborli Creative Commons License 2010.07.24 0 0 57195
A macska fel van mászva a fára, a villamos pedig ki fog lenni sikolva. (dakota nyelvtan upper intermediate level). :)
Előzmény: tri-tonus (57192)
romesz Creative Commons License 2010.07.24 0 0 57194
En majdnem elsirtam magam a vegen.


Előzmény: BJani (57193)
BJani Creative Commons License 2010.07.24 0 0 57193

Hát ez tényleg nagyon ontopik.

Az utolsó részt csak erős idegzetűek nézzék meg. :-(((

Előzmény: romesz (57190)
tri-tonus Creative Commons License 2010.07.24 0 0 57192
A kivétel erősíti a szabályt (itt az indekszen is van egy ilyen kiváló szagember mondjuk speciel B-vel kezdődik a neve és o-val végződik) de azért úgy általában egy hatósági embernek teljesen mindegy, hogy a fejét vakarja vagy a tökeit, ugyanúgy szálka megy a körme alá és gyanítom, hogy ez nem magyarországspecifikus. Mestereim szerint nálunk így volt ez anno decibel 1950 years, 60-as, 70-es, 80-as, 90-es i tak dalse.

Nem értek viszont egyet ezzel a mérhetetlen öncenzúrával, már mint hogy nincs neve az x-nek vagy y-nak. Hufnáger Pisti azt mondta hogy igen vagy nem. Mi ebben a titok? Nyilván az, hogy nem pistike mondta, hanem csak úgy mondódott, a pecsét meg ráütődött, aztán elterjedt mint a népmese. A macska meg felmászásra került a fára. (Macskosz-fárosz)

Igen nagyra tartom pl az Il-14-es civil szerveződést (de tényleg, tanítani fogják rövidesen), de hát mikor áll már össze pár civil, hogy ne csak nyafogjon, hanem megfonjon egy karikás ostort, aztán először csak úgy ijesztgetés céljából csattintson párat a megfelelő hely ablaka alatt? Az más kérdés, hogy ezek után ki fog elmenni fatökűnek :-)

Előzmény: Leadfoot (57188)
tri-tonus Creative Commons License 2010.07.23 0 0 57191
Nem vagyok egy egészségügyi szagértő, dicsekedni sem szeretnék, de én már rúgtam be orvossal is. Állítólag mozgatni kell az agyi vérereket aminek egyik feltétele, hogy dolgoztasd a fejed. Én még előtte vagyok a stroke-nak, de már így is annyi hülyeséget írtam ide, hogy magam is csodálkozom, miért nem tiltottak ki. Ne magyarázkodj, írjál vazze...

Előzmény: sunsvol (57181)
romesz Creative Commons License 2010.07.23 0 0 57190
Aki szereti a repuloket annak ezt kotelezo vegig nezni.

B-29 Frozen in Time Pt 1 hat reszbol all, ez az elso resz.
Leadfoot Creative Commons License 2010.07.23 0 0 57188
A Repülőnap topicban Rap-Air-rer topictárs viszonylag részletesen írt erről. Dióhéjban (hiszen itt OFF, bár elég "szerencsétlen" eset): előre egyeztettek a hatósággal a felújítás előtt, mire lesz szükség, minden okénak látszott, a felújítás vége felé közeledve viszont egy döntéshozó kijelentette, hogy a gép soha nem fog itthoni lajstromot kapni.
Előzmény: Törölt nick (57187)
manhattani Creative Commons License 2010.07.23 0 0 57186
Indoklást lehet tudni?
Előzmény: Törölt nick (57183)
lborli Creative Commons License 2010.07.23 0 0 57184
Mihamarabbi jobbulást!
Előzmény: sunsvol (57181)
Orltran_ Creative Commons License 2010.07.22 0 0 57182
Nem hiszem, hogy bárkinek is csalódást okoztál volna. Nekem csak annyi volt a gondom, hogy mikor 300 méter elkülönítést látok, automatikusan függőlegesre asszociálok, csak akkor meg nem értettem, miért hír, hiszen az kicsit kerekítve szabályos, de ez már az én saját botorságom :) Szal megnéztem google fordítóval és rájöttem, hogy vízszintesen volt a 300 méter valszeg, az pedig tényleg majdnem ontopic sajnos.
Előzmény: sunsvol (57181)
sunsvol Creative Commons License 2010.07.22 0 0 57181

Elnézést kérek mindenkitől,hogy helyesírásommmal és a fordításommal csalódást okoztam.

Egy hónapja kaptam agyi infarktust ( stroke )  meggondolatlanul küldtem a fórumra a számomra megjelent érdekes cikket.

Sajnálom,és Ígérem többet nem fog előfordulni.

Minden jót kívánva! 10435.....,sunsvol

Előzmény: lborli (57174)
Újlaki Creative Commons License 2010.07.22 0 0 57178
Kaczynsky gépének katasztrófájának vizsgálatát fél évvel meghosszabbították.

No, nem egészen. «Срок расследования продлен до шести месяцев», aza hat hónapra hosszabbították a kivizsgálás idejét. Gondolom, eredetileg három hónap lett volna.
Előzmény: Törölt nick (57156)
Orltran_ Creative Commons License 2010.07.22 0 0 57177
Én azt bogoztam ki, hogy a 300m vízszintesen volt köztük, és egy magasságon.
Előzmény: lborli (57174)
lborli Creative Commons License 2010.07.22 0 0 57174
Ez a hír (a helyesírási hibáktól eltekintve is) értelem zavaró. A magyar verzió legalábbis. Finnül + nem tudok.
Előzmény: sunsvol (57172)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!