Nekem úgy sikerült ,hogy beléptem Citroën Sipos oldalára ott találtam Service Box linket.Leírtaknak megfelelően beléptem.Az alap dolgok rögtön hozzáférhetőek lettek.Sajnos a lényeget a Citroën fizetőssé tette.Citroen Fábiánnál is működik.Remélem tudtam segíteni.
A duda biztije a motortérben van.és ha jó akkor mérd ki a duda csatijábsn mit mérsz. 12v és testet. ha nyomod a dudát, A kormány testet zár ha benyomod, abban is lehet szakadás ha 22v meg van a dudánál. a fűtés nél meleg motornál nézd meg a motortérben a bemenő csöveket az utastérbe forróak e? ha igen a akkor az utastérbe a tűtőegységben a terelő, vagymondják elzárólapnak is azt mozgató motor vagy mechanika nem működik, Diagnosztikával lehet tesztelni. LEXIA DIAGPP2000 EZEKKEL jól lehet diagnosztikálni a peugeotot.
Ez a lámpa egyébként azért került kiszerelésre mert műszakin nem engedték át vele..... venni kellett egy gyári szettet külön és azokat betenni a helyükre. Anno úgy néz ki nem volt ennyire merev-fos a követelmény mint most.
Szerintetek ez milyen márkájú, értékű hátsó lámpa lehet (működőképes)? Egy szerelő srác gyári Peugeot tuning lámpának mondta...... Mibe kerülhet vajon ez darabonként vagy komplett hátsó árban?
Kérnék egy kis segítséget! Peugeot 307 Pres. 1,6 benzin 2003 évjárat. Automata klíma van benne, de nem fúj csak hideget. És a duda sem szól. Biztik ellenőrizve.
Adott egy 2002 Peugeot 307 1.6 benzin. Ma reggel kidobta a catalytic converter fault hibát. Alapjárat egyáltalán nincsen, traktor hang és szörnyen büdös lett. A motor ereje teljesen elszállt. Előtte nem volt még hasonló probléma sem. Az autóban egyébként 230.000 km van. Olvastam, hogy ez gyújtás hiba miatt is lehet, vagy jeladó probléma. Nektek mi oldotta meg a dolgot? Mit érdemes ilyenkor először megvizsgálni?
Nem hibakódot kellene akkor keresni, hanem a paramétereket megnézni a diaggal.
Ha ott minden stimmel (amit nem annyira hiszek, de előfordulhat), akkor pl. lehetne üzemanyagnyomást mérni, mert gyenge üzemanyagszivattyú is okozhat ilyesmit akár. Aztán jöhetnének a "falsch" levegő keresési eljárások is esetleg. Aztán a jeladók csatlakozói is szeretnek vacakolni, azt is érdemes átnézni. Jeladókat ki lehetne mérni. Stb. stb. Mármint az "ad-hoc" jellegű cserélgetések helyett.
Sziasztok, tanácsra lenne szükségem. Feleségemnek van egy 2004-es 307 Peugeotja. 1.4 benzin 70ló. Lassan fél éve azzal a problémával küzdünk, hogy hidegen lehörög, dadog, ill nem akar reagálni a gázpedálra. Ha elindulok vele van, hogy hiába nyomom be teljesen ugyan úgy alapjáraton jár a motor, majd egyszer csak a sokadik rá rugásra megy tovább és veszi a lapot, de akkor is darabosan. Jobban nem tudom leírni a hibát, majd próbálok valami videót felvenni. Több szerelőnél voltunk már, de mivel egyik sem volt Peugeot szakértő így, azt mondták, hogy nagyon sok minden lehet kezdve az üzemanyag szűrővel, gyújtótrafón keresztül sok minden lehet. Csak próbálkozással tudnak rájönni mi lehet a gond. Magyarul elkezdik kicserélgetni szépen egyesével a szóba jöhető alkatrészeket és majd egyszer csak meggyógyul. Ha a lista elején jövünk rá akkor 50 ha a végén akkor 200+. 10-20 km megtétele után tökéletesen megy, ereje van, nem füstöl, 1,5 éves 10e km futott gyertyák vannak benne, hibakódot nem dob. STP Injektor tisztítót próbáltunk eredménytelenül. Vagy esetleg a csoportba tudtok e ajánlani valakit, aki csak Peugeottal foglalkozik, és csukott szemmel szét összerakja az egész autót és ismeri minden hibáját.
Sziasztok! Adott egy Peugeot 307 1.4 Presence 2003. Néhány hónapja menet közben a motorvisszajelző lámpa elkezdett villogni és kiírta hogy “Catalyitic Coneverter Fault“,ez eltűnt majd az “antipullation fault“ gyulladt ki (amit amugy minden elindulásnál kiír).Egyik henger kihagyott, nem gyorsult az autó és traktor hangja volt. Arra lettünk figyelmesek, hogy csak melegen csinálja, hidegen már+néha újraindítás is elég neki. Vettünk bele benzin adalékot hátha jobb lesz és jobb is lett, nem csinálta kb 1 hónapig egészen máig.
Ha esetleg valaki találkozott már ezzel a problémával, annak megköszönném a válaszát.
Sajnos nem ér 10 fillért sem, egyszerűen nem tud értelmes adatot kiolvasni, főleg nem 2002-es autóból. Aliexpressen van PSA-COM nevű, az meglepően jó a szoftverrel, amit adnak hozzá. De attól meg nem sokkal drágább a gyári klónja ugyanonnan.