A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Kicsit elbizonytalanodtam. Azt hiszem haldoklik a vízpumpám. Novemberben egyszer észrevettem, hogy a lyukacskán kifolyt pár csepp fagyálló. Azóta viszont semmi. Hétfőn, Mariazellben megint észrevettem a csíkokat. Letöröltem, most megint semmi. A kiegyenlítőtartályban sem változott a szint. Van valakinek ezzel tapasztalata? Egyedi ez a lassú haldoklás, vagy ez normális?
Ma ültem először egy 1200GS Adventure-ön. Elvileg az ülésmagasság 4cm-el magasabb, mint az én sima GSemen, mégsem éreztem egy miliméterrel sem magasabbnak, mint az enyém. A tulaj szerint normál futóműve és ülése van. Nem értem...
Egyszer az azóta hamvába holt grafomán motorosok baráti köre fórumon, egy a tiedhez hasonló poszt kapcsán beirtam, hogy aki itt van read-onlyban, tegyen már be egy hsz-t, aminek egy pont a tartalma. Rendesen tele lett az oldal pontokkal :)
Halihó! Elöljáróban csak annyit, hogy nem mindegy az évjárat, erre figyelj, ha bontott vagy új beszerzése mellett döntesz. Feltételezve, hogy 2009-ig gyártott a motorod, a következő opcióid vannak:
A - az új ára 660.000Ft
B - bontottan elég széles a szórás árban, de arra mindenképp figyelj, hogy vétel esetén állapodj meg az eladóval a beépítési garanciáról(tehát BMW-s körökben elismert szerelővel építtesd be és ha azt mondja, hogy nem jó, akkor vissza az üzlet). Hozzád legközelebb eső profi Gellén Józsi(Hajdúböszörmény) és akinél érdeklődhetsz bontott gátló után, Kerimotors(Téglás)
C - Budapesten az X-Bike motorosbolt foglalkozik ESA felújítással, ennek áráról és menetéről náluk tudsz érdeklődni
D - hagyod így, max ha elfossa az olajat, akkor cseréled vagy felújíttatod
Mielőtt bármit csinálnék, én mindenképpen konzultálnék a szerelővel!
Fontos, hogy akár újat, akár bontottat teszel a motorodba, fel kell tanítani!
Ha esetleg Tákó mester valamiért nem reagál, szintén borsodi lévén, estleg tudok segíteni felvidéki utakkal kapcsolatban. Utoljára vasárnap jártam arra...
"A másik, ami zavar, hogy a vario koffereket oldalról pakolni nem jó, hullik ki minden, illetve cígölni fel a szállásokra is uncsi, mert dög nehéz. De ha rakok bele táskát akkor meg az annyi helyet vesz el, hogy már nem férünk el a cuccokkal."
Szerintem a belső táska jó megoldás. A gyári belső táska kemény és sok hely vész kárba. Én puhát használok, azzal minimális a veszteség. Ennyit nekem simán megér, hogy ne kelljen a három dögnehéz koffert fel, majd lecipelni minden nap a szállásra.
A legjobb megoldás, amit láttam eddig, az a túratársam párja által varrt, méretpontos, rugalmas anyagból készült belső táska, ami a teljesen kitölti a rendelkezésre álló teret a rugalmas anyagának köszönhetően.
Mi ketten a fiammal 8 napra a 3 varióval (belső táskákkal) és egy kis tanktáskával simán elvoltunk. A top case csak félig volt tele. Mondjuk a nőknek több cucc kell, azt tudom. ;)
Mindenkinek más az ingerküszöbe, de én pl. cipőt nem is nagyon szoktam vinni, mert simán elvagyok kirándulásokon és a szálláson a motoros cipőmben, vagy a papucsomban. És a cipő rengeteg helyet foglal. Másik motoros cuccot sem viszek, mert 25 fok alatt jó a Streetguard, 22 fok felett meg elvagyok a hálós kabátban és farmerben, ha valamiért hidegebb lenne, akkor felveszem az esőruhát, így 15 fokiig jó vagyok. Ha hidegebb lenne, akkor húzok alá egy aláöltözetet, az nem foglal szinte semmi helyet. Olyan meg nálam nem nagyon van, hogy ezekbe a hőmérsékleti határokba nem tudom belőni a ruházatot.
Az oldalról pakolás sem gond, mert egy mozdulattal kint van a belső táska és már lehet is felülről pakolni. ;)
Több éve vagyok elégedett tulaja egy rt1200-nek és napi szintű olvasója a fórumnak. (sok hasznos ötletet,tanácsot merítettem már innen)
Az ország keleti végében Mándok városában lakom.
Mivelhogy igen-igen antigrafomán alkat vagyok csak a legvégső esetben ragadok íróeszközt.
(továbbra is maradok hű,főleg olvasó)
A mostani írásom apropója hogy szeretném Tcaoe szaktársat megkérni ,hogy adjál meg valamilyen elérhetőséget légszíves mert szeretnék infót kérni borsodi és szlovákiai utakkal,túratervekkel kapcsolatban. (email,telefon)
És lenne egy műszaki jellegű is,mégpedig hogy van e tapasztalat megállt,megszorult ESA-val kapcsolatban olyan mint javítás,felújítás,ráolvasás :)vagy kuka.Újat esetleg bontott vagy engedjem el a ..csába! Nekem még így is fenomén a futómű hogy bennragadt csomag+két személyben!
3 éve vannak meg a kb 10-12 éves SW motech alu koffereim, semmivel nem néznek ki szarabbul, mint mikor megvettem. Döntöttem már rájuk a motort is, simán ki lehet ütni belülről. Meg ez egy Gs baszki, nem 996/mv augusta/HD hogy csillogjon mindig.
Nekem az NC-n volt egy jó SW-Motech Trax dobozom, csináltattam bele padlószőnyeg szerű anyagbol egy jó kis betétet, bármit szívesen beletettem, szemben a béna BMW dobozzal, amibe a bukómat is csak óvatosan, mert kiálló csavarok is vannak benne. Szerencsére megtartottam a Trax-ot, azt fogom feltenni az 1250-re. A kép a vaku miatt nem adja vissza rendesen a belsejét.
Kb 12 éve az Aprilia ülés alatti "csomagtartót" burkoltam be vele. Nem volt vele baj. Még most van pár centi az anyagból,ragad. Nem bízol benne,akkor vegyél sima hanghal kárpitot,(szürke,antracit) és Zettex X hőálló kárpitragasztó sprayt.
Vagy autó tetőkárpit. Abból is több fajta/féle van. Ennél a pontatlan illesztéseket/sarkokat nehezebb eltüntetni,mint a hangfal kárpitnál.