Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vv65 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361160
Arra is kíváncsi lennék, hogy hányan veszik észre, hogy kétféle szaggatott vonalat használnak és tudják-e, hogy mit jelentenek?:))
Előzmény: Kopi (361157)
Bolti Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361159
koan!

6203-as müanyag védős csapágyat kell kérni normál csapágyboltban (fém porvédőset ne vegyél ). Én anno FAG-ot kaptam 700ft-ért.

Sajnos nincs idekint meg a rajz hozzá, de pierrot-nak elküldtem anno (2006-ban?), talán nála megvan a rajz, annyi, hogy a furatnak dia40 P7-nek kell lenni a csapágy illesztés miatt - én sima +/-0,05-öt csináltam és emiatt be kellett ragasztani a csapágyat mert elfordult. A görgő többi mérete OK. Próbáld meg tőle elkérni.

Szintén csapágyboltban lehet venni seeger gyűrűt hozzá.

Bolti
Előzmény: KoAn (361132)
vv65 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361158
Igazad van, én is találtam egy 6203-st 19,05x40x12 méretben.

Esetleg egy kis trombitalemez a tengelyre?:))
Előzmény: KoAn (361156)
Kopi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361157

A táblákat már nem is figyeltem. :)

 

A körgyűrű az körgyűrű. Tessék a sávokat azon tartani, a leágazásoknál meg levezető sávokat létesíteni!

 

---

 

Ezek a sávfelfestések egyébként is hülyén vannak megoldva. Sok helyen abszolult nulla közlekedéspcihológiai ismeretek nélkül festegetik fel. Nem veszik figyelembe, hogy az autósok jó része abban a sávban marad, amiben éppen haladt.

Előzmény: vv65 (361155)
KoAn Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361156
ez a probléma. 15-ös a csapágy belső átmérője, nem csak a neten, hanem a valóságban is. http://www.jaylec.com.au/new_product_bulletins/7NP07.pdf szóval nekem nem jó a 17-es :P
Előzmény: vv65 (361147)
vv65 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361155
Ráadásul a fenti tájékoztató táblák is hülyeséget mutatnak.
Amikor még csak 3 sáv van, akkor fent 2 tábla van és mindkettő 2-2 sávot mutat, egyet az M3, egyet Gödöllő felé. Ráadsául szerintem a sávok felfestése azért is rossz, mert a fő irány az M3 felé eső és abból ágazik le a gödöllői ág.:((
Előzmény: Kopi (361148)
Kopi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361154
Neked is! :)
Előzmény: Törölt nick (361152)
Kopi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361153
Ezt is kösz!
Előzmény: puru (361144)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361152

Az oldal jobb felén:

http://www.traffipaxinfo.hu/

Előzmény: balu232voyage (361141)
vv65 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361151
Tudtommal olyan, hogy gyári riasztó nem létezik.

Ha pest környéki vagy, javaslom keresd fel Miklós Sándort (www.miklossanyi.hu), én a második riasztót szereltettem nála, biztos tud segíteni.
Előzmény: Törölt nick (361146)
Kopi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361150

Kösz!

 

Ramon! Te hol villantgattad?

Előzmény: puru (361143)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361149
Parancsoljatok!

A 87km/h 80 helyett még nem gáz...
Kopi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361148

Az M5-től az új hídig!

 

Csak néhány helyen van korlátozás. Az is csomóponti részeken, építjezések közelében.

És sok helyen kapaszkodósávot építettek oda is, ahol egyéb pályaszakaszokon nem készült ilyen luxus.

 

Viszont az egyik szakaszon a felfestést annyira elkeffentették, hogy még én is ideges leszek tőle! :))

M5-től az M3 felé haladva, ahol majd lesz egy leágazás-lerövídítés Gödöllő felé az M3-hoz, ott a szélső sáv a még meg sem lévő útra vezet, emiatt a szélső sávban haladóknak sávot kell váltaniuk. Befelé. De aki addig ott jött, joggal ragaszkodhat a poziciójához. Ugyan kezdődik egy további belső sáv, ahova át is lehetne menni, de aki nem akar, az nem megy. Aki meg befelé szeretne sávot váltani, lassításra, erőszakoskodásra van kényszerítve, ami balesetveszélyes.

Ezt a sávfelfestést akkor sem alkalmaznám, ha már meglenne az az összekötő szakasz. Jobbra sávot váltan egy új sávba mindig is könnyebb lesz. Aki le akar térni az M0-ról, az váltson sávot, ne pedig az, aki rajta szeretne maradni.

Előzmény: Törölt nick (361140)
vv65 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361147
És a valódi mérete 17x40x12 :))
Előzmény: vv65 (361139)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361146
Van valakinek Renault gyári riasztó leírása? Vagy esetleg a pontos típusát meg tudná mondani, hogy mit raknak bele? Átnyálaztam a CLIP programozás leírását és eddig úgy láttam, hogy nem lehet a riasztót úgy beállítani, hogy csak villogjon.

Viszont ha lenne egy kitűnő riasztó leírásom, abban lehet hogy lenne valami spéci leírás, hogy ajtót 5x kinyit, zárógomb kétszer megnyom, miközben kettesbe váltod a sebváltót és felkapcsolod a ködlámpát :))))

Az ultrahang érzékelőt is elég pancser módon szokták felrakni... GT-hez van már nagyjából leírásom, de MII Berline-hez és Scenichez kellene a pontos hely.

Köszi mindenkinek!
Berger1008 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361145
Hát én jóval több mint egy hónap múlva kaptam csekket, de lehet, hogy kettő is volt.
Előzmény: puru (361131)
puru Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361144
puru Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361143

Én a 6-os úti felhajtó után kb 500m-rel, a jobb ívű kanyar végén az M1-M7 irányába.

Állitólag 5db ilyen van az M0-on.

 

Előzmény: Kopi (361134)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361142

Sajnálom...

Hány darabról tudsz? Könnyen lehet, hogy így jártam én is.

Megelőztem pár autót, a megengedett sebességnél többel...és egy astra villogott utánam,és a kezét kitéve tekergette, mint a trafis szolidáris jelzés...le is lassítottam, és pár kanyarral utána pillantottam meg fent, de nem láttam villogást.

Ez szilveszterről hazafelé volt. Odafelé viszont rémlik valami villanás, amit nem tudom, honnan...látnak ezek sötétben is?:)

Négyszögletes doboz, ugye? Ahhoz azt hiszem 80 helyett 87körül érkeztem, nem is tudom.

Előzmény: puru (361131)
balu232voyage Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361141
Multkor beraktátok a gyorshajtás és büntetése táblázatot. Be tudná valaki linkeli újból?
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361140
No ezt nem tudtam. Merre találhatóak ezek a "száguldós" szakaszok?
Előzmény: Kopi (361137)
vv65 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361139
Azt olvasom, hogy ilyen csapágy van a Simpson hátsó lánckerekében.:))
Előzmény: vv65 (361138)
vv65 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361138
Nos, gyors keresés után c3 illesztésű 2 oldalon zárt 6203 csapágyat gyorsan találtam, Brt.900.- Ft-ért. Szerintem ez jó lenne.:))
Előzmény: KoAn (361132)
Kopi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361137

Az M0 új szakaszai viszont jók!

(És ott 110 a megengedett.)

Előzmény: Törölt nick (361136)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361136
:(

Ha 1 héten belül nem postázzák, megúsztad!

Ez az M0... ez az ország szégyene... Lassan már ott tartok, hogy inkább meg se építették volna. 80 van végig, de azt mindenki lesajnálja - tulajdonképpen joggal. Igaz, hogy 2x2 sávos, de kanyargós és nincs leállósáv. Komplett életveszély!
Előzmény: puru (361131)
bnorci71 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361135
persze, van már ilyen iskola is, OKJ vizsgával
:))
Előzmény: Kopi (361133)
Kopi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361134

Segíteni nem tudok, de azt leírhatnád, hogy merre futottál bele.

Előzmény: puru (361131)
Kopi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361133
Ez benne lesz a szakkönyvekben? :)
Előzmény: bnorci71 (361128)
KoAn Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361132
Fejlemények bocika ügyben:

Az iszonyatos csapágyhang forrása megvan, a segédszíj feszítője kezdett el rosszalkodni. Tehát a vezérműszíj nyikorgása nem romlott, hanem a segédszíj feszítője halt meg pont most.

Vagyis a vezérműszíj nyikorgása még mindig a videón hallható állapotban van : http://www.youtube.com/watch?v=Dk1ZsxWusUs
Ennek hétfőn vagy szerdán végére járunk.

A segédszíj feszítő nem olcsó mulatság, 40e-22e körül vannak árak. Viszont én leszedtem az enyémet, és le lehet róla szerelni a görgőt.
A csapágy zárógumiját kiszedtem, és már nem volt zsír a csapágyban, csak egy két száradt zsír morzsa.
Kimostam szépen, kifújtam, és megküldtem a jófajta teflonos zsírzómmal, ami 250°C-ig hőálló. Nyikorogni mostmár biztos nem fog.

Viszont itt felvetődött, hogy a görgőt lehet esztergálni, amiben cserélhető a csapágy. Lemértem a görgő főbb méreteit, de a csapágynál elakadtam. NTN 6203 LHA csapágy van benne, aminek a méretei d=15 D=40 B=12. Van-e valaki aki járatos csapágybeszerzésben? Illetve lehet-e kapni itthon ezt a csapágyat? Ha nem kapható akkor ugye hiába esztergálunk görgőt...

A másik módszer ami járható lenne, a klíma nélküli segédszíj feszítő, ami nem automata, az 9-14e körül kapható. A görgője külső méretei megegyeznek a klímás változatéval, és a képen ugyan olyan zárókupak van a görgőn, mint a klímás verziónál. Ezalatt a kupak alatt van a csavar, amivel rögzítve van a görgő. Előfordulhat, hogy ha ugyan az a méretű görgő van rajta, akkor elég megvenni az olcsóbbat, és átszerelni az automata feszítőre.

Amúgy, ha rákerestek a neten erre a csapágyra, van egy képes leírás, hogyan zsírozták újra a VW feszítőjét, amiben ugyan ez a csapágy volt :)
puru Creative Commons License 2009.01.04 0 0 361131

Nem tudjátok véletlenül, hogy az M0-ra pár hete kitett vadiúj sebességmérők, mikortól csinálnak "éles" képeket?

Az előbb sikerült az egyikbe 100 körül belefutnom 80 helyett, villogott is szépen pirosan:( :(

De ahogy visszaemlékszem, azt mondták, hogy csak január közepétől lesznek élesben használva. Jó emlékszem vagy sem? Várjam a csekket? :(

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!