Mivel azt hiszem az MII-nél már hidraulika működteti a kuplungszerkezetet, lehetséges, hogy a kinyomóvilla nem jön teljesen hátra, ezáltal érintkezik a a kinyomócsapágy és a kuplung lamellák fém vége. Talán.:))
Éjjel kint aludt az autó, tesztelendő az új izzítógyertyákat. Reggelre -8 °C, izzítás, majd a kontrollámpa elsötétedése után 1 mp-nél rövidebb indítózás, és máris ketyeg a motor ( a 6 éves akksi viszont nincs már a helyzet magaslatán ).
Nem engedi már negyedik napja bekapcsolni! Félek, hogy végfok lesz! Az nem lehet? A 15A-ost tudtam, az jó, a másikat nem tudtam. Megnézem akkor azt is! Köszi
Ilyen üzenet még nem volt, de pár óra múlva se lehet bekapcsolni? Amúgy 2 biztosítékja van a rádiónak és lehet a hátulján is van egy. Meg az is lehet, ki kell venni mind a 2 biztijét egy időre. Lehet letiltott.
Bizti utastérben, középső sor, felülről 2. 15A és alulról a 4. 20A.
A pánik a segédfeszítő csapágyhibája miatt volt. Teljesen jogosan, ha elszakad a segédszíj, viheti magával a vezérlést is.
A videón hallható nyüszögés meg a kinyomócsapágyé. Amíg nem tudtam biztosan, hogy nem a vezérlés csapágya nyikorgott, addig nem lehettem nyugodt.
Ha Neked már második telet nyüszögi a kinyomócsapágy, akkor át tudom ütemezni későbbre a javítását. Legkésőbb akkorra, amikor kinyomáskor csapágyhang lesz nyüszögés helyett.
A segédfeszítő meg még mindig aktuális, mert igaz kimostam a csapágyat, és megkentem, de szerintem már kicsit lóg, szóval azt cserélni kell, de a kenés kicsit elodázta a problémát. Addig csak kibírja, amíg elkészül a görgő.
Ne haragudj, de szerintem nem attól függ a dolog, hogy a rendőr milyen gyors kocsival rendelkezik, pl. Amerikában se sportkocsikat kapnak. A rendőrségnek a szervezettségben kellene erősebbnek lennie. Jó kommunikációval, útzárral pl. így el lehetne kapni az illetőt. Persze ehhez sokkal több rendőrre lenne szükség az utakon.
Lehet öregszem, eddig a megengedett sebesség alatt csak akkor mentem a pályán, amikor nem tudtam, mert előttem volt valaki, vagy a motor nem bírta.
Mostanában viszont én is kezdek ráállni a 100-110-es tempóra a pályán. Persze ha kell előznöm, azt nem ezzel a sebességgel teszem :) (hacsak nem tök üres a pálya mögöttem)
Akár egy literrel is kevesebbet eszik az autó ezen a sebességen.
Sajnálattal olvasom kálváriádat az autóddal kapcsolatban és meg tudlak érteni. Viszont ellenpontként szeretném megjegyezni - mert azt gondolom, hogy így teljes a kép - , hogy nekünk 2db megane-k van, egy MI/160000 km és egy MII/22000 km. És hál istennek eddig egyikkel sem volt komoly probléma. Soha nem gondoltam azt, hogy a renault/megane egy tökéletes autó volna, de nem is olyan rossz. Sajnos vannak visszatérő hibák és ki lehet fogni olyan példányokat is, amelyek halmozottan magukon viselik a lehetséges hibákat, de ettől maga a típus nem rossz. Azt gondolom, hogy egy másik megane-t valószínűleg problémamentesen tudnál használni, de sajnos arra is meg van a lehetőség, hogy egy esetleges márka/típusváltást követően is hasonló helyzetbe kerülnél.
Szia! Csak annyi lett volna, hogy azt az ominózus feszítőgörgőt miből csináltattad???? Mert szereztem KoAnnak 15-ös furattal csapágyat és a forgácsolási munkát is meg csinálom neki...
Na, azért én se merem megígérni, hogy többet nem előzök 130-nál többel... meg azt sem, hogy az ilyen bentmaradó-visszapillantóbasosemnéző kocaautópályást nem dudálok, vagy villogok le.. de mint állat... :-)
A macska rúgja meg! Nem szoktam veszélyes helyzetekbe belemenni, de azért csak odalépnék neki, ha egy jól megtömött Iveco bukkanna fel előttem :))) És lesz_rnám, ha 40%-kal lépem is túl a sebességhatárt.
Az sajnos nincs leírva, hogy a minél hamarabb alatt mit értenek. Gyakran tapasztalom, hogy valaki megy a belsőben, követ valakit előzési célból, de alig közelíti meg. Kiléphetne jobbra, elmehetne mellette a mögötte jövő, ő meg lassulás nélkül visszajöhetne a belsőbe, és folytathatná az "üldözést". De nem. Szépen halad tovább, nem törődve a többiekkel.
A KRESZ szerint lehet, hogy nem szabálytalan. De tutira antiszociális.
A Kreszben is benne van, hogy az előzést minél hamarabb be kell fejezni. Szerintem még az is megengedett, hogy szükség esetén (!) a max. megengedett sebességet is átlépd. Szükség esetén = balesetmegelőzés céljábul (és nem azért, mert sietsz :))