Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361471
a nyomógomb nincs. Olyan mint a LIII-nál a világítás kapcsolónak van egy "auto" állása. 0-helyzetjelző-tompított-auto. ez nem alkalmas az adapter kezeléséhez.
Előzmény: y42 (361467)
dokiki Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361470
Nekem van auto gombom,hogyan lehet betenni/aktiválni a tempomatot?Van erre valami leírás?
Előzmény: KoAn (361469)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361469
mert akkor van az irányjelző kar végén egy "auto"-gomb. Ez az automata világítás kapcsolója.

Az adapter ennek a nyomógomb segítségével kapcsolja a rádió kormánykapcsolóját a rádió és a tempomat között.

Vagyis nem kell semmilyen plusz nyomógombot felszerelni a tempomat használatához, mert a meglévőket használjuk.

a tempomat meg benne van minden MII-ben (meg SII, LII, CII, stb) csak nincsenek nyomógombok hozzá.

szóval ha nincs auto gomb, akkor azért nehéz berakni, mert akkor az auto gombot is pótolni kell, vagy lemond az illető a rádió távvezérléséről.

Persze utólag befaragott gomboknál nincs ilyen gond, de az nem is ilyen szép :)
Előzmény: dokiki (361468)
dokiki Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361468
Mert amelyik MII-ben van aut. világítás,abba miért könnyű berakni a tempomatot?
Előzmény: KoAn (361466)
y42 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361467
Előzmény: KoAn (361466)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361466
automata világítás tuti nincs benne, hogy ne legyen egyszerű a tempomatot berakni.
Sőt az MIII-ba már eleve nem raknak auto gombot...
Előzmény: y42 (361463)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361465
Cd rádió az nem extra. a klíma se. a kék pöcök, az az extra. :)
Előzmény: y42 (361463)
y42 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361464

Csak a tervezőben nincs még lecserélve.

Nyilván az oldal még erősen fejlesztés alatt van.

Előzmény: dokiki (361462)
y42 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361463
Úgy tűnik, bár CD lejátszó és klíma van benne......
Előzmény: KoAn (361461)
dokiki Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361462
Szerintem ez még mindíg a régi,a tervezőbe a régi képe van.
Előzmény: y42 (361458)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361461
extrém fapad?
Előzmény: y42 (361459)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361460
segédszíj feszítőt nem kell meghúzni, mert automata feszítős.

nekem 90 körül van benne, és már kaki. Simán lehet az a baja az autódnak.
De egyszerű, leveszed a szíjat és reggel a beindítást meghallgatod. (én is ezt csináltam, csak ezután halt meg a csapágy :)) )

Ha leveszed a kereket, és lebontod a kerékjárati burkolatot, akkor látni a feszítő görgőjét. Anélkül hogy megmozdítanád, a porvédő kupakot lepattintod, és fújsz bele wd40-et, majd porvédő vissza. Ha másnap reggel nem nyikorog, akkor az a baj.
Előzmény: Bpapi (361456)
y42 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361459

Tévedtem!

 

Az 1,4 16v Extreme 3 610 000Ft. (klímával, de villanyablak és ködlámpa nélkül)

Előzmény: y42 (361458)
y42 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361458
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361457
Légszűrő, olajszűrő, olaj, mindenképpen. Nagy(obb) szerviz csak 5-6 éves korban esetedben, mert ha így haladsz nem lesz meg a 60e km.. Akkor km-től függetlenül cserélni illik a vezérműszíjat, és cullangjait, segédszíjat, gyertyákat(?), fékolajat, üzemanyagszűrőt, Ha megvan a szervizkönyved, (vagy a meganeklub.hu-ról asszem tölthető egy..) akkor abban is szépen le van írva.
Előzmény: PeterMII (361452)
Bpapi Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361456
A segéd szíjat tavaj cserélte Stefi kb. 10 ekm -t mentem vele azóta, de a feszítő körül még lehet gond, azt csak meghúzta.
A kocsim 120 000km-t futott már, vezérműszíj készlet csere, és a Gen. Szíj csere,
74090-km nél (2006.08.28.) volt.
Előzmény: KoAn (361453)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361455
Szerintem simán döntetlen... :-)
Előzmény: KoAn (361454)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361454
Na mesélj, mennyivel rosszabb a kinyomócsapágy beállása, a vezérműszíj vezetőgörgőjének vagy vízpumpájának beállásánál?
Előzmény: TamiBT (361446)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361453
Na akkor már baj van. Most nekem a sivítás csak kinyomott kuplunggal van.

Nálad akkor lehet segédszíj feszítő (mennyi km van benne?)
vagy vezérműszíj valamije.
Előzmény: Bpapi (361448)
PeterMII Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361452
BUÉK így megkésve is a hölgyeknek és uraknak!

Kérdésem lenne:
Miket kellene mindenképpen kicseréltetni egy 4 éves, 42k km-et futott (nem röhög, tényleg ennyi) MII 1,4 kocsin, az esedékes szervíznél? Maszekhoz vinném már mindenképpen.

Üdv.:
PeterMII (666)
vv65 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361451
Mivel azt hiszem az MII-nél már hidraulika működteti a kuplungszerkezetet, lehetséges, hogy a kinyomóvilla nem jön teljesen hátra, ezáltal érintkezik a a kinyomócsapágy és a kuplung lamellák fém vége. Talán.:))
Előzmény: Bpapi (361448)
Bpapi Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361450
Valaki keresete a múltkor, hogy leadott, lízingelt kocsikat hol talál.

Nézzen körül itt: www.pannonlicit.hu
Peszti 689 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361449

Jó reggelt! Kopikám, ismét eljött a nagy nap!:))

 

Bpapi Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361448
Szevasztok !

" A videón hallható nyüszögés meg a kinyomócsapágyé. "

Nálam felengedet kuplungnál, az erőteljesebb gázadáskor sivít fel, kellő gyengédséggel adagolva a gázt nagyjából kiküszöbölhető a hang.

Ha feltételezem, hogy azonos a hiba az én kocsimnál is;

Hol játszik ilyenkor szerepet a kinyomó csapágy?
Előzmény: KoAn (361442)
Josi01 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361447
Ha te Úúúúúúútálod a hideget, mit szólhat szegény boci?  :)
Előzmény: Törölt nick (361445)
TamiBT Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361446
- haat te tudod :o ... a kinyomocsapagy problema engem annyira nem nyugtatna meg ;)
Előzmény: KoAn (361417)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361445

Éjjel kint aludt az autó, tesztelendő az új izzítógyertyákat. Reggelre -8 °C, izzítás, majd a kontrollámpa elsötétedése után 1 mp-nél rövidebb indítózás, és máris ketyeg a motor ( a 6 éves akksi viszont nincs már a helyzet magaslatán ).

 

 

 

Brrrrr. Úúúúúúútálom a hideget  :)
GT4 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361444

Nem engedi már negyedik napja bekapcsolni! Félek, hogy végfok lesz! Az nem lehet? A 15A-ost tudtam, az jó, a másikat nem tudtam. Megnézem akkor azt is! Köszi

Előzmény: KoAn (361443)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361443
Ilyen üzenet még nem volt, de pár óra múlva se lehet bekapcsolni?
Amúgy 2 biztosítékja van a rádiónak és lehet a hátulján is van egy.
Meg az is lehet, ki kell venni mind a 2 biztijét egy időre. Lehet letiltott.

Bizti utastérben, középső sor, felülről 2. 15A és alulról a 4. 20A.
Előzmény: GT4 (361440)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361442
Ez. Hogy bemelegedés után másnak se nyüszög :)

A pánik a segédfeszítő csapágyhibája miatt volt. Teljesen jogosan, ha elszakad a segédszíj, viheti magával a vezérlést is.

A videón hallható nyüszögés meg a kinyomócsapágyé. Amíg nem tudtam biztosan, hogy nem a vezérlés csapágya nyikorgott, addig nem lehettem nyugodt.

Ha Neked már második telet nyüszögi a kinyomócsapágy, akkor át tudom ütemezni későbbre a javítását. Legkésőbb akkorra, amikor kinyomáskor csapágyhang lesz nyüszögés helyett.

A segédfeszítő meg még mindig aktuális, mert igaz kimostam a csapágyat, és megkentem, de szerintem már kicsit lóg, szóval azt cserélni kell, de a kenés kicsit elodázta a problémát. Addig csak kibírja, amíg elkészül a görgő.
Előzmény: Bpapi (361426)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!