A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Kb 12 éve az Aprilia ülés alatti "csomagtartót" burkoltam be vele. Nem volt vele baj. Még most van pár centi az anyagból,ragad. Nem bízol benne,akkor vegyél sima hanghal kárpitot,(szürke,antracit) és Zettex X hőálló kárpitragasztó sprayt.
Vagy autó tetőkárpit. Abból is több fajta/féle van. Ennél a pontatlan illesztéseket/sarkokat nehezebb eltüntetni,mint a hangfal kárpitnál.
Én az RS-en , leszereltem a gyári hátsó tartót , és a karokhoz távtartókkal szereltem egy Givi Alu platnit . Hozzá valót... Így meg lett spórolva egy "toldás"
Nekem alul szivacs van benne, valamit vettünk, annak a dobozából szedtem ki.
Most az oldalát is be akarom vonni. Beleraktam a vadiúj szerszámkészletem, mire megjártam Lillafüredet oda-vissza, a doboz ledarálta a műanyag szerszámos “doboz” sarkát.
Nem értettem elsőre, hogy abban mi a biznisz, ha a doboz kulcsát reszeli az ember a motorhoz, de rájöttem, hogy a doboz zárjára gondolsz. Ez már jó megoldás lehet. Köszi.
Életemben nem mentem GSA-val, de kipróbálnám. Eddig azért nem erőltettem, mert bár meg van a magasságom hozzá, a bal bokám szalagjai miatt a sima GS-el, de más magasabb építésű motorral nem érzem elég biztosnak a talajfogásomat bal oldalra. De cimborámnak van GSA-ja, kipróbálom mennyivel másabb ülni rajta, tologatni, stb.
Maga a plusz rugóút is kellemes lehet, de azzal a GS-en sincs gondom, de a nagyobb tank is tetszik, bár nem létszükséglet.
Mivel idén egyedül nem is motoroztam, párom mindig jön velem, így a vario dobozok picit szűkösek lettek. Meg lehet oldani, de jobb lenne tágasabb doboztérfogat, illetve van külön szerszámosdoboz opció is az alukofferekhez, az sem a dobozból vennél el a helyet. Múltkor nem vittem magammal a szerszámokat, persze, hogy kellettek volna.
A másik, ami zavar, hogy a vario koffereket oldalról pakolni nem jó, hullik ki minden, illetve cígölni fel a szállásokra is uncsi, mert dög nehéz. De ha rakok bele táskát akkor meg az annyi helyet vesz el, hogy már nem férünk el a cuccokkal.
Tudom, alukoffereket lehet rakni a sima GS-re is.
Az alukofferekkel meg a kényességére panaszkodik mindenki, illetve elég hányadékul néznek ki 1-2 szezon után. A fólia jó opció lehet mondjuk.
Nálunk a cégnél elég sok kp forog, és mivel cég, a banki befizetésnél biztoan van egy "szerény" kezelési díj. Ha cég nevére vesz a vállalat bármit, lehet, hogy megéri nem bevinni a bankba a lóvét, hanem letenni az asztalara a cash-t az eladónál.
De biztosan van más magyarázat is a KP fizetésekre.
A fiam csillagos autókat árul, ahogy meséli elég sokan kp-znek, legalább az előlegnél ami milliós tétel. Megvan a kijárt adminisztrációs út, hogy gördülékenyen menjen a befizetés. A drága kocsik nagy részét cégre veszik, ott már muszáj utalni, de ha mégis táskában hozzák megoldják.
Egyébként nem kell maffiózókat belelátni minden ilyen tranzakcióba, elég, ha van egy (vagy több) jól menő üzleted ahol van kp forgalom.
Van pár videó a jutyúbon, hogyan lehet a GIVI kulcsot a BMW-zárhoz passzítani. Úgy rémlik, hogy a GIVI kulcsot meg kell reszelni, hogy bemenjen a BMW zár cilinderébe, a lamellák átállítása pedig ugyan úgy megy, mintha egy BMW doboz zárját illesztenél egy adott motor kulcsához.
Az alu felület elég érzékeny, matrica, szezon elején nedves felverődés simán látszik rajta, kezelni kell utána. Ha belül nincs bélelve, az alu elszinezi a dolgokat - pl. az UV esőruhát beletettem csak úgy hamarjában, nem tudom levakarni róla a doboz nyomait, fekete koszfoltok maradtak-
A fekete belül gondolom nincs festve, így vélehőten ugyan úgy színez, mint az ovisok. Kívülről nem tudom, mit bír, de ha matt, akkor szerintem annak is van ellensége...
Topcase-konzol: Nekem ugyan sima GS van, de a Kappa (alias GIVI) doboz konzoljához nem kellett eltűntetni a kapaszkodót,sőt, az eredeti BMW dobozt fogadó konzol is a helyén marad. Ugyan ez igaz az oldaldoboz-konzolokra is.
Jó esélyt látok rá, eddig három 1250-essel mentem és mind a három jobban tetszett, mint a két 1200 LC amim volt, van. Ha csak a váltóikat nézem, akkor a sokkal jobban.
Azt írtátok, hogy a sima alu kofferek nagyon sérülékenyek. Igaz ez a feketére is?
Ha mondjuk valaki nem a gyári kicsi topcase-t akarja felrakni, hanem mondjuk az 58 literes Givi trekkert, akkor a gyári GSA kapaszkodóval egyben lévő konzolra kell ráapplikálni egy közdarab platnit és arra megy a doboz fel?
Givi vagy más dobozok esetében megoldható, hogy a gyári BMW kulcs nyissa az utángyártott dobozt? Tehát egykulcsos maradjon s rendszer? Vagy számzáras megoldást láttatok màr?
Már csak 19-et kell aludnom és átvehetem az 1250-est. Lehet aludnom kellene délutánonként is? :)
Ma mentem egy pár órát az 1200-assal és egészen jó volt. A váltó jobb lett és én is megtanultam váltani vele, nem rontotta el az élményt. És egészen használható lett a gyorsváltó is, felfelé főleg azt használtam. Kolléga a NineT-jével egészen jól gyorsult és kanyarodott. Először motorztunk együtt, azt hittem várnom kell rá, de remekül ment.
Mentem délután 1250-nel. Na, arra a váltóra senkinek nem lehet kifogása. A gyorsváltó csak 1-2 között ránt valamekkorát, de felette nagyon fincsi, lefele meg egyszerűen tökéletes. Mindezt sportcipőben.
Én azt nem értem mi volt a terv? Mi volt az "ideális eset" forgatókönyv? Hogy soha nem derül ki? A faszi ott dolgozott és nem gondolta, hogy leltárkor feltűnik 20 hiányzó autó?